Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wody w miejscowości Ciężkowice wraz z odcinkiem rurociągu doprowadzającego wodę do istniejącej sieci wodociągowej - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia wody w miejscowości Ciężkowice wraz z odcinkiem rurociągu doprowadzającego wodę do istniejącej sieci wodociągowej - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f52cb7c8-50f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004145/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ujęcia wody w Ciężkowicach - II Etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gidle.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca przygotowanie oferty w formacie .pdf
Zamawiający zaleca do kompresji dokumentów elektronicznych format danych.zip lub .7Z.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gidle z siedzibą w Urzędzie Gminy Gidle: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22, tel. 34 327 20 27, e-mail: ug@gidle.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Gidle
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną: iod@gidle.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Budowa ujęcia wody w miejscowości Ciężkowice wraz z odcinkiem rurociągu doprowadzającego wodę do istniejącej sieci wodociągowej – etap II”, Znak sprawy: IZP.271.10.2021
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pozostałe informacji dot. RODO zostały zawarte w Rozdziale I SWZ. pkt. 22 IDW.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1074891,72 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących inwestycje pn. „Budowa ujęcia wody w miejscowości Ciężkowice wraz z odcinkiem rurociągu doprowadzającego wodę do istniejącej sieci wodociągowej – etap II” na dz. Nr 661, 674 obręb Ciężkowice zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót.
Zakres inwestycji obejmuje:
Budowę sieci wodociągowej z rur PE HD o średnicy fi 200 mm na łącznej długości L = 579,50 m, na odcinku od WO do THP5 na działce nr ewid. 674 obręb Ciężkowice;
- Podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej;
- Odtworzenie nawierzchni drogi nieutwardzonej;
- Obsługa geodezyjna;
- Złożenie dokumentacji odbiorowej do PINB celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Budowa ujęcia wody w m. Ciężkowice, na działce nr 661 w oparciu o istniejącą studnię głębinową o głębokości 50m i wydajności 40 m3/h wraz z infrastrukturą towarzyszącą do funkcjonowania przedmiotowego obiektu – w zakresie robót polegających na:
- budowie obudowy studni wraz z uzbrojeniem istniejącego otworu studziennego w pompę, orurowanie i niezbędną armaturę urządzeń pomiarowych i energetyczno – sterowniczych,
- budowie zewnętrznego zbiornika wyrównawczego na wodę czystą o objętości 150 m3 izolowanego termicznie z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą,
- wykonaniu budynku technologicznego ujęcia wody na terenie przedmiotowej działki wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
- budowie zbiorników bezodpływowych na ścieki sanitarne i ścieki z chlorowni,
- budowie instalacji wewnętrznych w projektowanym budynku wraz z agregatem prądotwórczym wolnostojącym zewnętrznym zlokalizowanym przy budynku na terenie obiektu,
- budowie zewnętrznych przewodów międzyobiektowych technologicznych, elektroenergetycznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu,
- zagospodarowaniu terenu pompowni: droga manewrowa, ogrodzenie, zieleń
Dane ogólne projektowanego budynku:
Pow. zabudowy – 20,8 m2
Pow. użytkowa – 18,6 m2
Kubatura – 64,5 m3
Zestawienie powierzchni użytkowej:
1. Pomieszczenie pomp 10,6 m2
2. WC 4,0 m2
3. Chlorownia 4,0 m2
∑ 18,6 m2
Warunki gruntowo-wodne:
Do głębokości 0,40 m występuje humus
Od głębokości 0,40m do 1,50m występuje piasek drobny
Poniżej występują piaski średnie.
W wykonanych otworach do głębokości 2,5 m nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Warunki gruntowe określa się jako proste.
Obiekt zaliczono do I kategorii geotechnicznej.
Opis konstrukcji budynku technologicznego stacji :
- Budynek należy wykonać z konstrukcji stalowej z obudową z płyt warstwowych ściennych i dachowych. W poziomie płyt dachowych zaprojektowano – attykę.
Wykonać ławę fundamentową żelbetonową szer. 0,50 m i wys. 0,30m z betonu C20/25, zbrojonego stalą A-IIIN (RV 500W), na warstwie z chudego betonu. Głębokość posadowienia 1,10 m poniżej poziomu ternu. Na ławach wykonać należy ściany fundamentowe szer. 25 cm, z bloczków betonowych (C15/20). W miejscach usytuowania słupów stalowych należy wykonać rdzenie żelbetowe (25x25cn) z betonu C20/25, zbrojone stalą A-IIIN wg. rys. W rdzeniach zatopione będą marki stalowe 200x200x10mm, do montażu słupów.
- Wykonać instalacje przeciwwilgociowe,
- Wykonać instalacje elektryczne ( instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych)
- Instalacje wod – kan.
- Wentylację grawitacyjną
- Montaż stolarki drzwiowej i ślusarskiej
- wykonanie posadzki we wszystkich pomieszczeniach z gresu antypoślizgowego
- przy wejściu do budynku należy wykonać podest zewnętrzny betonowy, obłożony wokół budynku - opaska z płyt betonowych
- zabezpieczenia p.poż
Wykonanie fundamentu pod zestaw pomp
- fundamenty żelbetonowe z betonu C20/25, zbrojone stalą AIIIN (RB500W) obramowane L50X50X5,ocynkowane.
Wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny
- fundamenty pod zbiornik retencyjny o poj. 150 m3 zaprojektowano o średnicy D=4,60 m, grubości 90 cm z betonu C20/25, zbrojonego stalą AIIIN,
- fundament należy posadowić na płycie betonowej z betonu C8/10 o śr. D=5,0m i grubości 30 cm
Uzbrojenie terenu ujęcia wody
Z budową projektowanych obiektów na ternie ujęcia wody wiąże się budowa następujących instalacji międzyobiektowych:
- przewody wodociągowe łączące studnię głębinową ze zbiornikiem wyrównawczym wody czystej, zbiornik wyrównawczy wody czystej z budynkiem technologicznym, budynek technologiczny ujęcia z siecią wodociągową zlokalizowaną wzdłuż działki drogowej nr. 420/1 obr. Ciężkowice,
- przewód przelewowy ze zbiornika do projektowanego zbiornika bezodpływowego,
- przewody kanalizacyjne do zbiorników bezodpływowych na ścieki sanitarne i ścieki z chlorowni,
- przewody elektryczno – sterownicze międzyobiektowe
Sieć wodociągową na terenie ujęcia wody wykonać należy z rur:
- PEHD PN10 O średnicy Ø 90 mm na odcinku od studni głębinowej (w1) do zbiornika (w3),
- PEHD PN10 o średnicy Ø 160 mm - na odcinku od zbiornika (w4) do budynku technologicznego (w5),
- PEHD PN10 o średnicy Ø 200 mm - na odcinku od wyjścia z budynku (w6) do węzła W0.
Sieć kanalizacyjną na terenie ujęcia wody wykonać należy z rur:
- PVC o średnicy Ø160 mm na odcinku zbiornika kontrolno-przelewowego (k1) do zbiornika (k3), od zbiornika ścieków sanitarnych (k6) do budynku technologicznego (k7),
- PVC o średnicy Ø110 mm na odcinku od zbiornika ścieków z chlorowni (k8) do budynku technologicznego (k9).
Teren inwestycji poza ujęciem – budowa sieci wodociągowej
Budowa nowej sieci wodociągowej gminnej obejmuje swoim zakresem odcinek na terenie stacji wodociągowej, w drodze gminnej aż do projektowanego węzła wodociągowego W0. Budowana sieć wodociągowa łączyć się będzie z gminną siecią wodociągową w węźle W0.
Sieć będzie zasilona z projektowanego ujęcia wody.
- sieć wodociągową należy ułożyć na głębokości około 1,75 m.
- sieć wodociągową na terenie obiektu UW wykonać należy z rur PE 100 SDR 17 o średnicach Ø 90 i Ø160, natomiast począwszy od wyjścia z budynku do miejsca włączenia do istniejącej gminnej sieci wodociągowej z rur PEHD 100-RC SDR 11 Ø 200 mm.
- nad ułożonym wodociągiem w odległości 20 cm od wierzchu rury należy ułożyć taśmę koloru biało niebieskiego o szerokości 20 mm z zatopioną wkładką metalową,
- końcówki taśmy odpowiednio należy wprowadzić do skrzynek zasuw i hydrantów,
- uzbrojenie sieci stanowią zasuwy z zamknięciem miękkim i hydranty przeciwpożarowe żeliwne nadziemne i podziemny Ø 80 mm z podwójnym zamknięciem kulowym,
- hydranty należy zamontować na trójnikach dn200/80 mm żeliwnych kołnierzowych,
- skrzynki zasuw i hydrantów należy obudować prefabrykatami z betonu,
- bloki oporowe z betonu C12/15 należy wykonać przy hydrantach, węzłach i załamaniach trasy wodociągu,
- między blokami a rurą należy wykonać dylatację z dwóch warstw folii polietylenowej.
Ogrodzenie i brama
Należy wykonać ogrodzenie wraz z bramą stalową uchylną o szerokościach 4 m i oddzielną furtką 1 m.
Wykonać należy ogrodzenie o następujących parametrach:
- całkowita długość zewnętrznego ogrodzenia: 121,5 mb,
- rozstaw słupków 2,5 (±0,1) [m],
- panele ogrodzeniowe wysokości 140/180 [cm], szerokości 250(±10) [cm] o wymiarach – oczka 5x20 [cm] mocowane do słupków stalowych,
- panele ogrodzeniowe wykonane z profili stalowych oraz prętów Ø 5 [mm],
- ogrodzenie panelowe cynkowane ogniowo i malowane proszkowo (kolor zielony),
- panele ogrodzeniowe montowane do słupka za pomocą obejm montażowych lub zgodnie z technologią zalecaną przez producenta ogrodzenia,
- słupki ogrodzeniowe wykonane z profilu zamkniętego 60x40x2 [mm],
- słupki ogrodzeniowe cynkowane ogniowo i malowane proszkowo (kolor zielony), zakończone zaślepką,
- fundament pod słupki betonowy 40x40x80 [cm],
- podmurówka lub płyta betonowa długości 250 [cm], wysokości 25-30 [cm],
- ogrodzenie wyposażone w bramę o szerokości 4,0 m dwuczęściowa rozwierana,
- wysokość bramy w nawiązaniu do ogrodzenia,
- fundament pod słupki 50x50x120 [cm] betonowy,
- brama zamykana na zamek.
Ponadto należy wykonać ogrodzenie wewnętrzne na odcinku E-F z bramą wewnętrzną uchylną o szerokości 4,0 m o łącznej długości 22,5 m.
Wygrodzony teren E-B-C-F należy oznaczyć tablicą informacyjną jako Teren ochrony bezpośredniej i będą na nim obowiązywały zakazy wynikające z przepisów szczegółowych.
Roboty w zakresie urządzeń i instalacji elektroenergetycznych:
- ułożenie zalicznikowej linii kablowej typu YKY 4x16xmm2, 1 kV ze złącza kablowo-pomiarowego,
- dostarczenie i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 36 kW w obudowie wyciszonej, uruchamianego samoczynnie (zasilanie rezerwowe),
- dostawa i montaż rozdzielni głównej RG wraz z wyposażeniem,
- dostarczenie i montaż w rozdz. głównej nn automatyki SZR,
- wykonanie kabli zasilających i sterowniczych zewnętrznych na terenie SUW,
- wykonanie instalacji zasilającej i sterowniczej urządzeniami technologicznymi w budynku,
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego ogólnego, awaryjnego, gniazd wtykowych oraz ogrzewania elektrycznego wykonanego z pomocą grzejników z termostatami,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
- pomiary odbiorcze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45233140-2 - Roboty drogowe
45247270-3 - Budowa zbiorników
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert: w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100% Gdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych, Cb – cena oferty badanej, 100 – wskaźnik stały, 100 – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium "cena oferty".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj.
1 Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj:
dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), każda z nich o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegające na budowie sieci wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych i ogólnobudowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże się:
a) o najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane,
b) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawo budowlane,
c) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określonych przepisami ustawy Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3 IDW, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
6) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 13 000,00 zł
Wadium wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Żytno ul. Konopnickiej 26, 97-532 Żytno
Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002
z dopiskiem: Wadium - „Budowa ujęcia wody w miejscowości Ciężkowice wraz z odcinkiem rurociągu doprowadzającego wodę do istniejącej sieci wodociągowej – etap II” Znak sprawy IZP.271.10.2021
Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 IDW, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. IDW, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
- w sprawie procedury przetargowej: Ilona Śrubarczyk-Ociepa, tel. 34 327-20-27
e-mail: zampubliczne@gidle.pl
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia
Rafał Kosmala, Jacek Pluta, tel. 34 327-20-27 e-mail: zampubliczne@gidle.pl