„Budowa trzynastu ulic o łącznej długości 2 518,33 m wraz z wykonaniem sieci uzbrojenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa trzynastu ulic o łącznej długości 2 518,33 m wraz z wykonaniem sieci uzbrojenia terenu w miejscowości Baranów (Osiedle Murator), powiat kępiński”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaranów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Baranów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774465-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774465-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Baranów: „Budowa trzynastu ulic o łącznej długości 2 518,33 m wraz z wykonaniem sieci uzbrojenia terenu w miejscowości Baranów (Osiedle Murator), powiat kępiński”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, krajowy numer identyfikacyjny 25085552900000, ul. Rynek  21 , 63-604  Baranów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 810 400, , e-mail agnieszka.krawczyk-sodomska@baranow.pl, , faks 627 810 405.
Adres strony internetowej (URL): www.baranow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://baranow.nowoczesnagmina.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://baranow.nowoczesnagmina.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego, na adres: Gmina Baranów , ul. Rynek 21, 63-604 Baranów
Adres:
Gmina Baranów, ul. Rynek 21, 63-604 Baranów, SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa trzynastu ulic o łącznej długości 2 518,33 m wraz z wykonaniem sieci uzbrojenia terenu w miejscowości Baranów (Osiedle Murator), powiat kępiński”
Numer referencyjny: GP.ZP.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Teren na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia jest fragmentem większego obszaru zwanego potocznie „Osiedlem Murator” położonym w miejscowości Baranów zabudowanym stosunkowo zwartą zabudową jednorodzinną i wielorodzinną.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę/przebudowę trzynastu zlokalizowanych na w/w osiedlu ulic stanowiących własność Gminy Baranów o łącznej długości 2 518,33 wraz z budową sieci uzbrojenia terenu oraz zjazdów do posesji.Dwie równolegle położone względem siebie ulice tj. ul. Geodetów i ul. Piękna stanowią trzon przewidzianego do przebudowy układu komunikacyjnego pomiędzy którymi usytuowanych jest jedenaście pozostałych ulic: tj. ul. Poziomkowa, Malinowa, Dębowa, Orzechowa, Świerkowa, Jodłowa, Sosnowa, Klonowa, Brzozowa, Cicha, Jagodowa.Ulica Geodetów jako jedyna z całego zakresu posiada nawierzchnię bitumiczną z widocznymi spękaniami siatkowymi oraz znacznymi ubytkami w nawierzchni. Pozostałe ulice posiadają nawierzchnie utwardzone kruszywem o zmiennych szerokościach.W ramach uzbrojenia terenu wykonana zostanie budowa następujących sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przejść poprzecznych pod ulicą Przy Torach oraz pod nasypem PKP. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycinki oraz karczowanie drzew i krzewów rosnących na działkach drogowych (nr 1632, 1656, 1595) stanowiących fragment ulicy Pięknej. Drzewa do wycinki ujęto w Załączniku do SIWZ pn. Wykaz drzew do wycinki oraz pokazano na dwóch uproszczonych załącznikach mapowych tj. Rysunku nr 1 i Rysunku nr 2. Wymienione wyżej ulice objęte są nadzorem archeologicznym. Zamawiający posiada podpisaną umowę z archeologiem. UWAGAZamawiający informuje, że podczas realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywana będzie również rozbudowa oświetlenia ulicznego. Rozbudowa realizowana będzie przez spółkę Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. w Kaliszu w terminie uzgodnionym z wybranym w przetargu Wykonawcą. 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia wydano niżej wyszczególnione ostateczne decyzje pozwolenia na budowę:1) Decyzja nr 637/2019 z dnia 2 października 2019 roku wydana przez Starostę Kępińskiego obejmująca:„Budowę dróg gminnych na Osiedlu Murator (u. Geodetów, ul. Piękna) w Baranowie, na działkach położonych w miejscowości Baranów przy ul. Pięknej, Geodetów, Poziomkowej, Malinowej, Dębowej, Orzechowej, Świerkowej, Jodłowej, Sosnowa, Klonowej, Brzozowej, Cichej, Jagodowej, nr ewid. gruntów: 531, 532, 536/7, 1630, 379/1, 379/5, 1619, 1608, 378, 1631, 1597, 1641, 1595, 377, 1593/4, 256/1, 256/2, 256/3, 339, 1650, 256/13, 256/16, 536/17, 536/19, 536/4, 256/7, 231, 1585, 1584, 536/33, 536/45, 536/56, 538/1, 1581, 1656, 1632 i 537/3 ”.2) Decyzja Nr 453/2020 z dnia 27 sierpnia 2020 roku Wydana przez Starostę Kępińskiego obejmująca:„Budowę kanalizacji deszczowej wraz z sięgaczami do granic działek dla Osiedla Murator w miejscowości Baranów, powiat Kępno w ramach zadania przebudowy dróg gminnych na działkach położonych w miejscowości Baranów, ul. Piękna, Geodetów, Poziomkowa, Malinowa, Dębowa, Orzechowa, Świerkowa, Jodłowa, Sosnowa, Klonowa, Brzozowa, Cicha, Jagodowa, nr ewid. gruntów: 256/1, 256/3, 256/7, 256/13, 377, 378, 379/5, 519/6, 520, 521, 524, 532, 533, 536/4, 536/7, 536/17, 536/19, 536/33, 536/45, 536/56, 537/3, 1539/4, 1579, 1581, 1582, 1584, 1585, 1595, 1597, 1608, 1624, 1619, 1630, 1631, 1632, 1641, 1650, 1656”.3) Decyzja Nr 76/Z/20 z dnia 20 października 2020 roku wydana przez Wojewodę Wielkopolskiego obejmująca:„Budowę kanalizacji deszczowej w obrębie terenów zamkniętych PKP w miejscowości Baranów, powiat Kępno, linia kolejowa nr 272 Kluczbork – Poznań, km 38.570 – 38.800”, na kolejowym terenie zamkniętym, na nieruchomościach oznaczonych według ewidencji gruntów jako działki o nr 535, 404/1, obręb geodezyjny Baranów 4) Decyzja nr 62/2020 z dnia 18 lutego 2020 roku wydana przez Starostę Kępińskiego obejmująca:„Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na Osiedlu Murator w Baranowie na działkach położonych w miejscowości Baranów przy ul. Pięknej, Geodetów, Poziomkowej, Malinowej, Dębowej, Orzechowej, Świerkowej, Jodłowej, Sosnowa, Klonowej, Brzozowej, Cichej, Jagodowej, nr ewid. gruntów: 256/1, 256/7, 378, 536/4, 536/33, 536/45, 536/56, 537/3, 1539/4, 1579, 1581, 1582, 1584, 1585, 1595, 1597, 1608, 1624, 1619, 1630, 1631, 1632, 1641, 1656”.4. Zakres prac związanych z wycinką drzew i krzewów obejmuje:1) wycięcie i wykarczowanie 114 szt. (słownie: stu czternastu) drzew w tym: 94 szt. sosna pospolita, 19 szt. brzoza brodawkowata, 1 szt. dąb czerwony;2) wywiezienie pni, karpiny i gałęzi poza teren budowy.Na wykonanie usunięcia 118 drzew (w tym sześciu dwupiennych) Zamawiający uzyskał decyzję nr OŚ-57/20 z dnia 18.06.2020 roku wydaną przez Starostę Kępińskiego. W ramach w/w decyzji zostały usunięte 4 (cztery) drzewa.Drewno uzyskane z wycinki drzew będzie własnością Wykonawcy, którego wartość winna pomniejszyć Cenę oferty Wykonawcy. 5. Zakres dotyczący przebudowy dróg przewiduje: 1) rozebranie istniejących konstrukcji dróg;2) wykonanie jezdni o nawierzchniach bitumicznych ułożonych na podbudowach z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym;3) jezdnie ograniczone zostaną obustronnie, betonowym krawężnikiem najazdowym o wymiarach 15 x 22 x 100 cm wyniesionym powyżej jezdni o 4 cm; Wzdłuż ul. Geodetów po stronie prawej zaprojektowano chodnik bitumiczny z dopuszczeniem ruchu rowerowego, o zmiennych szerokościach. Na przeważającej długości tj. ok. 695 m szerokość chodnika wynosić będzie 2,5 m, a następnie zmniejsza się do 2,0 m. Po przejściu na lewą stronę drogi chodnik wykonany będzie z betonowej kostki brukowej o szerokości od 1,7 do 2,0 m.6. Podstawowe parametry techniczne dotyczące budowy:1) Sieci wodociągowej:Długość sieci wodociągowej - 662,0 m;Długość sięgaczy do granic działek - 325,0 m;Średnica - Ø 90, Ø 110;Trasę wodociągu wyznaczono w pasie drogowym;Trasę sieci wodociągowej należy oznaczyć taśmą lokalizacyjną o szerokości 20 cm z zatopioną wkładką metalową. Łączenie taśmy winno zapewniać trwałą przewodność elektryczną.2) Kanalizacji sanitarnej:Długość sieci kanalizacji sanitarnej - 661,9 m;Długość sięgaczy do granic działek - 275,8 m;Średnica - Ø 160, Ø 200, Ø 315;Zaprojektowana kanalizacja sanitarna grawitacyjna wraz z przykanalikami zlokalizowana będzie w granicach działek drogowych do granic posesji odbiorców prywatnych oraz publicznych. Nie przewiduje się stosowania rur klasy N.Studzienki włazowe przyjęto w wykonaniu z kręgów betonowych Ø1000 szczelne zwieńczone włazami żeliwno-betonowymi klasy D400 wraz z pierścieniem odciążającym.3) Kanalizacji deszczowej:Długość sieci kanalizacji deszczowej – 3 507,7 m;Długość sięgaczy do granic działek - 510,7 m;Średnica – Ø 160, Ø 315, Ø 400, Ø 500;Materiał na sieci główne i przyłączne - PCV-U klasy S;Ponadto w związku z istniejącymi warunkami wysokościowymi istniejącej kanalizacji deszczowej przewiduje się wymianę istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej D54-D46 (ozn. wg PZT) Ø 400 na nowy (wykonany z nowych materiałów) Ø 400 zlokalizowany na innych rzędnych.Przedmiot zamówienia przewiduje odbiór zrzucanej wody deszczowej z terenu działek prywatnych w ilości q=2,5dm3/s.Wody deszczowe i roztopowe odprowadzane będą do rzeki Niesób za pośrednictwem istniejącego kolektora zrzutowego Dn 800 odprowadzającego oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków należącej do spółki Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.Nie przewiduje się stosowania rur klasy N.Studzienki włazowe przyjęto w wykonaniu z kręgów betonowych Ø 1000, Ø 1200, Ø 1500 oraz Ø 2000 (w punkcie włączenia do istniejącego kolektora Dn800) szczelne zwieńczone włazami żeliwno-betonowymi klasy D400 na pierścieniu odciążającym. Studnie osadnikowe wpustów deszczowych ulicznych żeliwnych o powierzchni czynnej F=9,8 dm2 zaprojektowano jako Ø 425 typu przejazdowego z rurą teleskopową o głębokości komory osadczej o wysokości min. 70 cm oraz możliwością podłączenia wiaderka.Kanalizację deszczową podzielono na dwa niezależne układy:a) od strony północnej do wysokości ul. Klonowej woda deszczowa z terenów inwestycji odprowadzana będzie do istniejących kolektorów w ul. Jasnej.b) od strony południowej do wysokości ul. Sosnowej woda deszczowa z terenów inwestycji odprowadzana będzie do istniejącego kolektora zrzutowego z oczyszczalni ścieków w Kępnie. Celem wychwycenia substancji ropopochodnych z terenu dróg zaprojektowano dla określonego przepływu obliczeniowego wysokosprawny separator koalescencyjny lamelowy o przepustowości Qnom=30dm3/s, Qmax=300dm3/s, pojemności olejowej V1=750 dm3 oraz pojemności części osadowej V2=300dm3.Wykonane badania gruntu pokazują, że woda gruntowa będzie pojawiać się w wykopach od strony południowej inwestycji. Dla prawidłowego wykonania inwestycji w celu obniżenia poziomu zwierciadła wody gruntowej w obrębie wykopu na odcinku o długości ok. 738 mb należy zastosować odwodnienie depresyjne za pomocą zestawu igłofiltrów typu IGE-81 z wpłukiwaną rurą obsadową z obsypką żwirową.7. Kolizje z ul. Przy Torach oraz z nasypem PKP Budowa kanalizacji deszczowej przebiegać będzie również w obrębie terenów zamkniętych PKP w miejscowości Baranów, linia Kolejowa nr 272 Kluczbork-Poznań, km. 38.570 – 38.800.Przejście sieci kanalizacji deszczowej pod ul. Przy Torach oraz pod nasypem PKP (działki nr 535, 401/1) przewidziano wykonać metodą przewiertu w rurze osłonowej stalowej Dn 600. 8. Podstawowe parametry techniczne budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenach zamkniętych: Średnica - Ø 500 PCV-U; Materiał - PCV-U SDR8; Rura osłonowa - stal Ø 580 x 6,0; długość - 22,76 m;Zagłębienie max rury przewodowej: 2,03 m.p.p.t pod rowem kolejowych; 3,43 m.p.p.t pod torami;Przykrycie min. rury osłonowej: 1,48 m.p.p.t pod rowem kolejowych, 2,77 m.p.p.t pod torami;UWAGANie podlega wykonaniu i wycenie: 1) odcinek kanalizacji sanitarnej od studni S18 włącznie do S24 włącznie wraz z sięgaczami (ul. Orzechowa i Geodetów);2) odcinek kanalizacji sanitarnej za studnią S6 (ul. Brzozowa/ul. Piękna) do studni S10 włącznie (ul. Geodetów) wraz z sięgaczami;3) sieć wodociągowa wraz sięgaczami w ul. Cichej (odcinek W26-W27);4) odcinek kanalizacji sanitarnej za studnią S7 (ul. Brzozowa) do studni S7.2 włącznie (ul. Cicha) wraz z sięgaczami;5) odcinek kanalizacji deszczowej za studnią D7 (ul. Brzozowa/ul. Piękna) do studni D72 włącznie wraz z sięgaczami;6) sięgacz PS6 w ul. Pięknej.9. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej w ilości 3 egzemplarzy. Dodatkowo dla terenów zamkniętych sposób obsługi geodezyjnej oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej (w ilości 3 egz.) opisany został w sześciu punktach wydanej przez PKP S.A., Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu opinii nr 95/2020 z dnia 5 czerwca 2020 roku dotyczącej budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenach zamkniętych w której dokonano m.in. następujących zapisów: Przed przystąpieniem do prac geodezyjnych, należy dokonać zgłoszenia prac geodezyjnych w PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami Wydział Geodezji i regulacji Stanów Prawnych w Poznaniu, al. Niepodległości 8. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza potwierdzona przez Wydział Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych jest niezbędnym dokumentem przy odbiorze końcowym robót. Zmiany geodezyjne będące wynikiem realizacji robót należy nanieść na mapach w Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy PKP S.A. OGN Poznań, al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań;2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.Gwarancji i rękojmi;3) W razie konieczności wykonanie zabezpieczenia i odwodnienia wykopów;4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu; 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu w pełnym zakresie inwestycji, z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.10. Dodatkowe obowiązki WykonawcyDo obowiązków Wykonawcy należy:1) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zaplecze budowy w okolicy terenu budowy. W ramach zaplecza budowy Wykonawca zapewni pomieszczenie biurowe dla potrzeb organizacji narad na budowie na ok. 8-10 osób. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej oraz zużycia wody;2) Wykonawca oznakuje teren budowy, ustawi tablicę informacyjną budowy zgodną z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.04.2002 r., ponadto w sposób uzgodniony z Inspektorem nadzoru wyraźnie oznakuje teren budowy, a w szczególności wjazdy i wyjazdy z terenu budowy przeznaczone dla pojazdów i maszyn pracujących przy realizacji robót;3) Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do zaakceptowania przez Inspektora nadzoru programu zapewnienia jakości (PZJ), w którym przedstawi on zamierzony sposób wykonania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne gwarantujące wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB na 7 dni przed rozpoczęciem robót a w przypadku zmian każdorazowo te zmiany aktualizować;4) Obowiązki Wykonawcy dotyczące wykonywania robót na terenach zamkniętych w tym m.in.:a) Wykonawca powiadomi PKP S.A. OGN w Poznaniu Rejon Administrowania i Utrzymania Nieruchomości PKP S.A. Ostrów Wielkopolski ul. Dworcowa 1 o rozpoczęciu i zakończeniu prac na terenie zamkniętym celem spisania stosownego protokołu,b) Wykonawca na 30 dni przed rozpoczęciem robót zgłosi się do Zakładu Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 30 celem ustalenia terminu rozpoczęcia i prowadzenia robót, opracowania na czas robót tymczasowego regulaminu prowadzenia ruchu pociągów, wyznaczenia odpłatnego nadzoru nad robotami z ramienia PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,c) Wykonawca prace ziemne w rejonie przebiegu i zbliżeń z infrastrukturą własności Spółki PKP TELKOL będzie prowadził (po uprzednim pisemnym powiadomieniu z wyprzedzeniem 14 dni) pod nadzorem pracowników Spółki PKP TELKOL lub po wystąpieniu o wytyczenie infrastruktury na odcinku prowadzonych w danym czasie prac;5) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o rozpoczęciu robót właścicieli pozostałych urządzeń i sieci w tym m.in.: spółkę Wodociągi Kępińskie Sp. z o.o., właściciela sieci abonenckiej typu GPON Fiberhost Sp. z o.o.S.K.A z Poznania z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem;6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót związanych z budową uzbrojenia terenu zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi, w porozumieniu z ich gestorami lub pod nadzorem ich przedstawiciela. Wszelkie koszty z tym związane, w tym z nadzorem przedstawiciela gestora oraz koszt ewentualnych dodatkowych uzgodnień i odbiorów technicznych na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty, w tym koszty związane z odbiorami wykonanego uzbrojenia przez gestorów sieci;7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót winien przestrzegać i spełniać warunki, zalecenia oraz wymogi zawarte w opiniach, uzgodnieniach i decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany;8) W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy, Kierownik budowy ma obowiązek przebywania na terenie budowy. Obowiązek ten dotyczy również Kierownika robót branży sanitarnej w trakcie wykonywania robót związanych bezpośrednio lub pośrednio z ich specjalnością;9) Kierownik budowy branży drogowej i Kierownik budowy branży sanitarnej oraz powołani przez Wykonawcę Kierownicy robót mają obowiązek uczestniczenia w naradach technicznych na budowie zwoływanych przez nadzór inwestorski. Częstotliwość narad zależeć będzie od intensywności przebiegu prac na budowie. Celem narad technicznych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Narady techniczne będą prowadzone i protokołowane przez Inspektora nadzoru. Protokoły będą przekazywane każdemu uczestnikowi w terminie 4 dni od dnia narady technicznej celem wniesienia ewentualnych uwag;10) W ramach wykonywania czynności geodezyjnych na budowie, bezwzględnie należy dokonać sprawdzenia rzędnych wysokościowych oraz usytuowania terenu i porównania ich z projektowanymi rzędnymi na planie sytuacyjnym, profilu i przekrojach. Sprawdzenie należy wykonać bezwzględnie przed przystąpieniem do robót drogowych;11) Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie prac, których dokumentacja projektowa nie obejmuje a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają;12) Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni pełne bezpieczeństwo i właściwą organizację robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP; Zadba, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych.13) Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo - finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Harmonogram rzeczowo – finansowy winien określać w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonania robót poszczególnych branż oraz rodzaje robót odpowiadające pozycjom scalonym wskazanym w kosztorysach na podstawie których wykonawca dokonał obliczenia Ceny oferty wraz z szacunkiem przerobu i płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych; 14) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót 4 odrębne Plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dotyczące: budowy dróg gminnych, budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, budowy kanalizacji deszczowej w obrębie terenów zamkniętych PKP;15) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego; 16) Dla potrzeb przejść podczas prowadzenia wykopów Wykonawca zobowiązany jest wykonać kładki zabezpieczone barierkami; 17) Uszkodzone przez Wykonawcę (podwykonawcę) w czasie realizacji robót urządzenia, ogrodzenia itp. – przywrócić do stanu pierwotnego;18) W przypadku konieczności przełożenia istniejącego uzbrojenia terenu planowany zakres przekładki każdorazowo należy uzgadniać z dysponentem uzbrojenia (przed przystąpieniem do robót i po wykonaniu – do odbioru);19) Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich znaleziskach archeologicznych;20) Zgłaszania Inspektorowi nadzoru danej branży o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 48 godzin – jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie na własny koszt do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia ich do stanu poprzedniego; 21) Podczas wykonywania zamówienia stosować materiały zgodne z systemowymi rozwiązaniami;22) Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby budowlane i urządzenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z Prawem budowlanym i ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. Minimalne wymagania w stosunku do materiałów, wyrobów i urządzeń są określone w dokumentacji projektowej i STWIORB;23) Co najmniej na 2 tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania tych materiałów i odpowiednie świadectwa badań laboratoryjnych, atesty oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru podlegają również w czasie wyżej określonym receptury i technologie proponowane przez Wykonawcę robót;24) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania robót w przypadku wykorzystania do realizacji robót budowlanych nie zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru materiałów lub nie odpowiadającym wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215) lub wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej; 25) W terminie do 5 dni od zakończenia całości robót, tj. daty wpisów w 4 dziennikach budowy dotyczących: budowy dróg gminnych, budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, budowy kanalizacji deszczowej w obrębie terenów zamkniętych PKP, dokonanych przez Inspektora nadzoru wymaganej branży, które potwierdzą zakończenie robót, Wykonawca ma obowiązek przekazać Inspektorowi nadzoru dokumentacje powykonawcze zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót. Inspektor nadzoru danej branży po stwierdzeniu poprawności i kompletności przedłożonej dokumentacji powykonawczej przedkłada ją Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego;26) Dokumentacje powykonawcze należy wykonać w dwóch egzemplarzach; 27) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzono roboty oraz dróg dojazdowych. W razie zniszczenia naprawić i przywrócić do stanu pierwotnego;28) Wykonawca odpowiada za wywóz i utylizację odpadów powstałych podczas prowadzenia robót budowlanych oraz podczas porządkowania terenu na którym były prowadzone roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów poprzez odzysk lub unieszkodliwianie (np. w postaci kart przekazania odpadów);29) Do obowiązków Wykonawcy należy ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za szkody wyrządzone własnym działaniem lub zaniedbaniem, podczas wykonywania przedmiotu umowy osobom trzecim na terenie budowy i na terenie przyległym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego, w tym ponoszenie wszelkich skutków finansowych z tytułu roszczeń wniesionych przez właścicieli lub użytkowników sąsiadujących działek; 30) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności karnej, cywilnej i administracyjnej z tytułu wypadków i szkód powstałych w związku z wykonywaniem czynności wynikających z realizacji umowy a także wskutek nienależytego wykonania postanowień umowy;31) Ponoszenie opłat z tytułu ewentualnych kar, związanych z zanieczyszczeniem środowiska oraz niewłaściwym postępowaniem z odpadami, naliczonych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy i wynikających z działalności Wykonawcy;32) Przedkładanie Zamawiającemu do dnia 7 każdego miesiąca pisemnych raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania robót na budowie;33) Obowiązki Wykonawcy dotyczące kontroli jakości robót:a) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania na bieżąco badań i pomiarów w celu sprawdzania czy jakość wykonanych robót jest zgodna z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej i STWiORB, b) do obowiązków Wykonawcy należy zgłoszenie laboratoriów przewidzianych do prowadzenia kontroli jakości we wskazanych w dokumentacji projektowej obszarach robót oraz uzyskanie akceptacji Inspektora nadzoru,c) koszty związane z organizowaniem i prowadzeniem wszelkich badań i pomiarów ponosi Wykonawca.d) wyniki badań będą dokumentowane i archiwizowane przez Wykonawcę. Wyniki badań Wykonawca jest zobowiązany przekazywać Inspektorowi nadzoru w formie wzajemnie uzgodnionej,e) dopuszcza się powtórzenie badań lub pomiarów, co do których istnieją uzasadnione wątpliwości ze strony Inspektora nadzoru, Zamawiającego lub Wykonawcy. Koszty powtórzonych badań pokryje Wykonawca w przypadku gdy wynik badania nie potwierdzi spełniania określonych wymagań lub parametrów,f) powtórzone badania lub pomiary wykona bezstronne laboratorium posiadające akredytację w zakresie wykonywanych czynności (pobieranie, przygotowanie i badanie próbek), które nie wykonywało pierwotnych badań lub pomiarów, przy udziale lub po poinformowaniu przedstawicieli zainteresowanych badaniem stron procesu budowlanego,g) w przypadku wykonania części (elementu) robót niezgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji projektowej lub STWIORB, Wykonawca robót przedstawi Plan naprawczy zaopiniowany przez Projektanta i Inspektora nadzoru do akceptacji przez Zamawiającego. Koszty powyższego obciążają Wykonawcę robót.11. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają:1) SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują);2) Projekty budowlane i wykonawcze (odrębne do budowy dróg gminnych, budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, budowy kanalizacji deszczowej w obrębie terenów zamkniętych PKP);3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR);4) Decyzje i inne dokumenty formalno-prawne.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233162-2
45232150-8
45232410-9
45232130-2
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o parametrach technicznych i użytkowych odpowiadających klasie drogi D lub wyższej wraz z budową kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej o wartości robót minimum 5 mln zł brutto. Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2020 poz. 470 ze zm.). Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek udziału w postepowaniu winien spełniać samodzielnie jeden podmiot. Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia. B) Potencjał kadrowyWykonawca winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do pełnienia funkcji Kierownika budowy.Wykonawca do pełnienia funkcji Kierownika budowy, wskaże osoby które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące kwalifikacje i wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy podczas realizacji dróg gminnych na Osiedlu Murator w Baranowie w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 637/2019, winna posiadać: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.b) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu budową lub robotami budowlanymi przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej:- jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi o klasie drogi D lub wyższej o wartości robót minimum 2 mln zł brutto wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy podczas realizacji sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej na Osiedlu Murator w Baranowie oraz budowę kanalizacji deszczowej w obrębie terenów zamkniętych PKP w oparciu o 3 prawomocne decyzje pozwolenia na budowę nr 62/2020, 453/2020, 76/20, winna posiadać: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.b) doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu budową lub robotami budowlanymi przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej:- jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej o wartości robót minimum 3 mln zł brutto wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego potencjału kadrowego Wykonawcy wykazują łącznie.Jako wykonanie (zakończenie) w/w roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień zakończenia zadania. Jeśli w dniu zakończenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem zakończenia.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127 – zwana dalej „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 – zwana dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych (wzór - Załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) wykazu osób (wzór - Załącznik nr 5), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wnoszenie wadium.1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.17.20204. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem),3) kwotę gwarancji(poręczenia),4) termin ważności gwarancji(poręczenia),5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lubb) Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużony okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli:1) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy.2) zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne.4. Jeżeli umowa zawiera klauzulę waloryzacyjną, w celu określenia dopuszczalnych wartości zmian umowy, wartość zamówienia określoną pierwotnie w umowie aktualizuje się zgodnie z tą klauzulą.5. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana prowadzi do zmiany równowagi ekonomicznej umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI