Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego w miejscowości Pniewy gmina Pniewy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pniewy
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.7.) Numer telefonu: 048 668 64 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@pniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska gminnego w miejscowości Pniewy gmina Pniewy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb429a5-88b0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.pniewy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pniewy.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: pniewy@pniewy.pl2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://pniewy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga akceptacji warunków korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://pniewy.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html5. Rejestracja i korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy,6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500.7. Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ.8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni się posługiwać numerem przedmiotowego postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.pniewy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska gminnego w Pniewach na działce nr 51/5 w msc. Pniewy w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o powstałą dokumentację.Targowisko gminne ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.1.1.Realizacja inwestycji będzie się odbywać w następujących etapach:ETAP 1 - Przygotowanie dokumentacji projektowej związanej z budową targowiska, zawierającej projektowane targowisko, wiatę śmietnikową i obiekt sanitarny oraz zadaszenia z pozostałymi elementami zagospodarowania1) Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać:• Materiały przygotowawcze : mapa do celów projektowych ,• Operat wodnoprawny w przypadku wystąpienia takiej konieczności wynikającej z rozwiązań stosowanych w dokumentacji projektowej,• Projekt budowlany wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,• Projekty wykonawcze wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego • Projekty powykonawcze we wszystkich branżach,• Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ,• Przedmiary i kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym,• Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji.1.2 Na etapie opracowania projektu należy przewidzieć:• Robocze konsultacje z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i materiałowych,• Uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opinii i zatwierdzeń,• Uzyskanie ew. odstępstw od obowiązujących przepisów. m.in. Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej,• Uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców, w tym: bhp, sanepid., ppoż.,• Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej (4 egz.) i elektronicznej (1egz)- edytowalnej i nieedytowalnej,• Uzyskanie pozwolenia na budowę,• Wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym,• Uzupełnienie i poprawienie dokumentacji wg zaleceń jednostek opiniujących i uzgadniających,• Wykonanie dokumentacji w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną; dokumentacja powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz prawidłowej eksploatacji,• Dokumentację spójną i skoordynowaną we wszystkich branżach, zawierającą protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia,• Dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej• Wykonanie tablicy informacyjnejETAP 2 - Prace budowlane związane z budową targowiska wykonane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją jak w ETAPIE 1.1.3 Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokona zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, etc. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentacji powiązanych, w tym projektów branżowych, operatów, itp.1.4 Przewiduje się wykonanie targowiska, w obrębie działki nr ewid. 51/5, o nawierzchni utwardzonej oraz jej częściową zabudowę poprzez budowę wiaty śmietnikowej i obiektu sanitarnego, 14 zadaszonych stoisk handlowych, obiektu sanitarnego z urządzeniami higieniczno-sanitarnymi i wiaty śmietnikowej. Program funkcjonalno - użytkowy zakłada ponadto podłączenie obiektu sanitarnego do sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do gminnej kanalizacji sanitarnej, zasilenie w energię elektryczną wewnętrznym podłączeniem do budynku, oświetlenie terenu nowymi oprawami na słupach z panelami fotowoltaicznymi, utwardzenie i odwodnienie strefy handlu i terenu przed nią, a także budowę miejsc postojowych na samochody osobowe. Przewiduje się również zagospodarowanie terenu zielonego przyległego do placu targowego jako bufor izolacyjny zieleni urządzonej.1.5) Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wykonane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę uprawnionej obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji inwestycji, usuwaniem ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, sprawowaniem nadzoru autorskiego i uzyskaniem zgody na użytkowanie targowiska.1.6) Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.1.7) Wszystkie roboty mają być realizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym będącym załącznikiem do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.1.4. wniesiono poprawnie wadium,2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. Lp Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia1 cena 60 podany w pkt 5 - poniżej obliczenie matematyczne2 okres gwarancji jakości i rękojmi 40 36 miesięcy - 0 pkt, 48 miesięcy 20 pkt, 60 miesięcy - 40 pkt Wykonawca może otrzymać max 40 pkt. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi o 12 miesięcy albo o 24 miesiące w stosunku do wymaganego minimum tj. 36 miesięcy5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:C = (C min/C o) x 60 pktgdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7