Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa szybu windowego, dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku Sądzie Rejonowym w Jarosławiu
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoRzeszów
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-31
ZamawiającySąd Apelacyjny w Rzeszowie
Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
Numer ogłoszenia2021/BZP 00017741
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017741 z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa szybu windowego, dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku Sądzie Rejonowym w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie dźwigu towarowo –osobowego (windy) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w Części XIII SWZ. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: F-271-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa szybu windowego, dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu oraz świadczenie usług w zakresie obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych i ponoszenia kosztów serwisowych, przez okres obowiązywania gwarancji w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).Zakres rzeczowy umowy obejmuje w szczególności:a) wykonanie szybu windowego wraz z fundamentem,b) wykonanie instalacji zasilającej, sterującej i monitorującej,c) dostawę i montaż dźwigu towarowo-osobowego, wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację urządzenia dźwigowego, w tym m.in.: protokołów z wykonania prób, sprawdzeń i odbiorów oraz rozruchu dźwigu towarowo-osobowego, dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji; dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub innym, wraz z tłumaczeniem na język polski,d) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu towarowo-osobowego,e) udzielenie gwarancji na minimum 5 lat na wykonany przedmiot umowy od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji określa w szczególności § 8 umowy – Załącznika Nr 6 do SWZ oraz Postanowienia gwarancyjne – Załącznik Nr 5 do umowy.Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:a) dokumentacją projektową pn. „Przebudowa i remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu”, wykonaną przez firmę Argasiński Robert Projektowe Usługi Komputerowe ARGAS, 37-500 Jarosław, ul. Mączyńskiego 27, stanowiącą Załącznik Nr 2 do Umowy, obejmującą: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót, Projekt wykonawczy, Przedmiary robót, Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.b) Ofertą złożoną przez Wykonawcę - Załącznik Nr 3 do Umowy oraz kosztorysem ofertowym.Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:1) dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa i remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu”,2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) Specyfikacja Warunków Zamówienia,4) Przedmiar robót,5) Oferta Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Lp. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące 1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza warunku w przedmiotowym zakresie2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza warunku w przedmiotowym zakresie3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający wymaga, by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna ubezpieczenia OC – nie mniej niż 300 000,00 zł.4 zdolności technicznych lub zawodowychO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli wykażą, że posiadają doświadczenie w realizacji podobnych robót polegających na dostawie i montażu dźwigu towarowo-osobowego lub osobowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, jeżeli wykażą, że dysponują następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:- kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej roboty związanej z dostawą i montażem dźwigu towarowo-osobowego lub osobowego,- kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej roboty związanej z dostawą i montażem dźwigu towarowo-osobowego lub osobowego.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie.Zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym zakresie, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;b) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.Wraz z Wykazem należy przedłożyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Uwaga: Okresy wyrażone w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert; Wykaz należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ;- oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy; Oświadczenie należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty (nazywana w Systemie jako „Oferta podstawowa”) wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Przekazanie elektronicznego ustandaryzowanego formularza oferty wypełnianego przez Wykonawcę w Systemie, nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.Ponadto do oferty należy załączyć:1. kosztorys ofertowy, który stanowi treść oferty;2. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 ppkt.1) lit. a) SWZ;3. zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy);4. dowód wniesienia wadium;5. pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 PLN. Pozostałe wymagania w części XVI SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający najpóźniej w dniu zawarcia umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Pozostałe wymagania w części XXI SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.