„BUDOWA SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W LEŚNICTWIE SITNO”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„BUDOWA SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W LEŚNICTWIE SITNO”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzec Podlaski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-28
  • Numer ogłoszenia566808-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566808-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec: „BUDOWA SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W LEŚNICTWIE SITNO”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec, krajowy numer identyfikacyjny 30011026000000, ul. ul. Warszawska  53 , 21-560  Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 714 206, e-mail nadlesnictwo.miedzyrzec@lublin.lasy.gov.pl, faks 833 714 206.
Adres strony internetowej (URL): //bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_miedzyrzec
Adres profilu nabywcy: //bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_miedzyrzec
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej-PGL Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
//bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_miedzyrzec

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
//bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_miedzyrzec

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Należy dostarczyć w formie papierowej.
Adres:
ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „BUDOWA SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W LEŚNICTWIE SITNO”
Numer referencyjny: S.270.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących „Budowa szkółki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Leśnictwa Sitno”, tj. budynek biurowo-socjalny, budynek garażowo-składowy oraz budynek techniczny pompowni wraz z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie terenu, ogrodzenie i zieleń, kompostownik, przydomowa oczyszczalnia ścieków, 2x szczelny osadnik ścieków, zbiornik na gaz lpg, 2x zbiornik magazynowania wody, system nawadniania), na terenie działki o nr ewid. 867/1 w miejscowości Zahajki gm. Drelów. Ogólna charakterystyka obiektów przeznaczonych do budowy: Budynek biurowo-socjalny Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej, ławy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczka betonowego, ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych na zaprawie cementowo-wapiennej, strop typu Teriva I, dach drewniany dwuspadowy, o konstrukcji krokwiowo-jętkowej, kryty blachą tytanowo-cynkową na rąbek stojący. Zestawienie powierzchni budynku: Kubatura brutto obiektu: 415,29 m3 Powierzchnia użytkowa budynku: 80,76 m2 Powierzchnia zabudowy: 108,29 m2 Maksymalna szerokość budynku: 6,66 m Maksymalna długość budynku: 16,26 m Wysokość budynku: 5,06 m Ilość kondygnacji nadziemnych 1 Budynek garażowo-składowy Budynek zaprojektowano w technologii stalowej, ramowej. Fundamenty budynku stanowią żelbetowe stopy fundamentowe, konstrukcje nośną ścian i dachu, stalowe słupy, dźwigary i płatwie, dach budynku jednospadowy kryty blachą trapezową powlekaną. UWAGA: Bieżącym zamówieniem objęte są jedynie roboty ziemne i fundamentowe. Zestawienie powierzchni budynku: Kubatura brutto obiektu: 1 895,85 m3 Powierzchnia użytkowa: 321,64 m2 Powierzchnia zabudowy: 350,00 m2 Maksymalna szerokość budynku: 7,96 m Maksymalna długość budynku: 43,51 m Wysokość budynku: 6,98 Ilość kondygnacji nadziemnych 1 Budynek pompowni Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej, ławy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczka betonowego, ściany zewnętrzne z pustaków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej, dach drewniany dwuspadowy, o konstrukcji krokwiowo-kleszczowej, kryty blachą tytanowo-cynkową na rąbek stojący. Zestawienie powierzchni budynku: Kubatura brutto obiektu: 164,50 m3 Powierzchnia użytkowa: 36,79 m2 Powierzchnia zabudowy: 46,85 m2 Maksymalna szerokość budynku: 5,27 m Maksymalna długość budynku: 8,38 m Wysokość budynku: 4,35 Ilość kondygnacji nadziemnych 1 Zagospodarowanie terenu Projektowane elementy zagospodarowania terenu: • budynek gospodarczo-garażowy • budynek biurowo-socjalny • budynek techniczny pompowni • naziemne zbiorniki na wodę o poj. 640 600 l - 2szt. • płyta kompostowa • przydomowa oczyszczalnia ścieków z rozsączaniem wraz z zewnętrzną instalacją sanitarnej • zbiornik bezodpływowy ścieków z myjni • podziemny zbiornik gazu płynnego V=2700l wraz z zewnętrzną instalacją gazową • plac postojowo-manewrowy • miejsca postojowe dla samochodów osobowych • droga dojazdowa do Szkółki • drogi wewnętrzne • ogrodzenie terenu z bramami • instalacja nawodnieniowa • zewnętrzne kable energetyczne • przyłącze wody z budynku pompowni do budynku garażowo-składowego • przyłącze wody z budynku pompowni do budynku biurowo-socjalnego • dojście piesze do budynku biurowo-socjalnego • przyłącze wody technologicznej oraz dla celów bytowo-socjalnych ze studni głębinowej do budynku pompowni • oświetlenie terenu Bilans terenu: Powierzchnia zakresu opracowania: 103 000,00 m2 Powierzchnia zabudowy: 841,18 m2 - w tym budynek biurowo-socjalny 108,29 m2 - w tym budynek garażowo-składowy 350,00 m2 - w tym budynek pompowni 46,85 m2 - w tym 2x zbiorniki wody 336,04 m2 Powierzchnia utwardzona dróg, placów itp. 9 878,00 m2 (7901,00 m2 w tym zamówieniu) Powierzchnia kompostownika 1 800,00 m2 Powierzchnia kwater szkółkarskich 57 138,00 m2 Powierzchnia trawników 1 658,00 m2 Powierzchnia leśna 31 684,82 m2

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegającego na powtórzeniu wykonania podobnych robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkakrotnie) - do maksymalnej wartości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy o zamówienie publiczne do dnia 30.11.2020 r., w tym: a) Etap I – do dnia 31.08.2019 r., b) Etap II – do dnia 15.10.2019 r., c) Etap III – do dnia 30.11.2019 r., d) Etap IV – do dnia 31.05.2020 r., e) Etap V – do dnia 31.08.2020 r. f) Etap VI – do dnia 30.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a)wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów użyteczności publicznej, przy czym wartość roboty nie może być mniejsza niż 2 000 000,00 zł. brutto oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub stacji uzdatniania wody, przy czym wartość roboty nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie i zgodnie z przepisami prawa budowalnego prawidłowo ukończona. Uwaga! Wykonawca nie może sumować wartości kilku prac/robót o mniejszej wartości dla uzyskania wartości porównywalnej. b)dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi, tj.: Kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI