„Budowa szatni przy boisku sportowym w Boczkach Chełmońskich”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa szatni przy boisku sportowym w Boczkach Chełmońskich”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKocierzew Południowy
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kocierzew Południowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-08
  • Numer ogłoszenia582742-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582742-N-2020 z dnia 2020-09-08 r.

Gmina Kocierzew Południowy: „Budowa szatni przy boisku sportowym w Boczkach Chełmońskich”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocierzew Południowy, krajowy numer identyfikacyjny 54781000000000, ul. Kocierzew Południowy  83 , 99-414  Kocierzew Południowy, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-46 838-48-25, e-mail oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl, faks 0-46 838-48-25.
Adres strony internetowej (URL): www.kocierzew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.kocierzewpoludniowy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.kocierzewpoludniowy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
----

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta polska, listownie, kurierem, posańcem, osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 1 (sekretariat).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa szatni przy boisku sportowym w Boczkach Chełmońskich”
Numer referencyjny: ZPF.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku szatni przy boisku sportowym w BoczkachChełmońskich.2. Szczegółowy zakres prac:A. Część architektoniczna:Projekt obejmuje budowę budynku szatni przy boisku sportowym zaprojektowanego jakoparterowy składający się z niezależnych 2 szatni dla zawodników z zapleczem sanitarnym,pokoju sędziów z zapleczem sanitarnym, komunikacji, magazynu sprzętu, pomieszczeniatechnicznego i WC dostosowanego dla osób niepełnosprawnych.Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne grubości 25cm zpustaka ceramicznego i dociepleniem styropianem grubości 15cm oraz pokryciem wyprawąelewacyjną oparte na ścianie fundamentowej i ławie żelbetowej. Strop nad parteremprefabrykowany gęstożebrowy, dach konstrukcja drewniana dwuspadowa z pokryciem blachądachówkopodobną, stolarka okienna PCV, drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, wewnętrznadrewniana.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI I KUBATUR− powierzchnia zabudowy - 166,53 m2− powierzchnia użytkowa - 136,94m2− kubatura - 784,00m3B. Część sanitarna:Projekt zakłada wykonanie w obrębie projektowanego budynku szatni przy boisku sportowymw Boczkach Chełmońskich Dz. Nr ewid. 552 obręb Boczki instalacji sanitarnych:− instalacji wewnętrznej wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji w pomieszczeniaprojektowanego budynku wraz z wyposażeniem,− instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w pomieszczenia projektowanegobudynku wraz z wyposażeniem,− przyłącza zewnętrznego wody,− przyłącza zewnętrznego kanalizacji sanitarnej do szczelnego zbiornika na ścieki,− dostawę i montaż szczelnego zbiornika na ścieki poj. 9,1m3.C. Część elektryczna:Kosztorys zakłada wykonanie:− zasilania obiektu,− instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnegow budynku,− instalacji elektrycznej gniazd wtykowych w budynku,− instalacji odgromowej.W ramach realizacji projektu elektrycznego należy wykonać tablicę TE wg schematu.Tablicę TE należy zasilić linią zasilającą w postaci kabla YKY 5x10mm2.Z tablicy TE zasilone będą projektowane gniazda 1-faz, gniazdo 3-faz oraz oświetleniewewnętrzne podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne oraz oświetlenie zewnętrzne.D. Przetarg nie obejmuje wykonania miejsc postojowych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ, na któryskładają się:a. Projekt budowlany:➢ Część architektoniczna i konstrukcyjna,➢ Cześć sanitarna,➢ Część elektryczna,b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.c. Przedmiary robót.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z zapisami niniejszejSIWZ oraz projektu budowlanego, specyfikacjami technicznymi oraz przedmiarami robótstanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261000-4
45400000-1
45311100-1
45317300-5
45311200-2
45312311-0
45331100-7
45332200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy realizować w nieprzekraczalnym terminie:1. Etap 1: do 10.12.2020 r. roboty objęte przedmiarem robót architektonicznych od pozycji 1do 53 t.j, stan surowy zamknięty,2. Etap 2: do 31.05.2021 r. pozostałe roboty budowlane objęte opisem przedmiotuzamówienia (tj. przedmiarem robót architektonicznych pozycje od 54 do 86, orazprzedmiarem robót dotyczącym instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe ---
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wymagane jest posiadanie przez wykonawcę dokumentu potwierdzającego, żewykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określonąprzez zamawiającego o wartości minimum 600.000,00 zł. – warunek ten zostaniespełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży np. aktualną opłaconą polisa OC lubinny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości wymaganej przezzmawiającego;
Informacje dodatkowe ---
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie− ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie conajmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub modernizacjiobiektu budowlanego, o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (słownie:sześćset tysięcy złotych).− Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniejjedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Załącznikiemnr 6b do SIWZ; uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne zustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotamibudowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dopuszcza sięuprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotuzamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniemwejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenieposiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcjiw dotychczasowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ---
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wcelu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane z załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzoremstanowiącym Załącznik Nr 6a do SIWZ.Dowodami potwierdzającymi, czy roboty zostały wykonane należycie są referencje,bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Uwaga: jeżeli w wykazie będą wskazane roboty o zakresie szerszym niż wymaganyw pkt VI.1.c w tiret pierwszym SIWZ, zaleca się podać wartość brutto roboty tylko wwymaganym zakresie.c. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznegoodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącymZałącznik Nr 6b do SIWZ.a. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nasumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
---
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
---
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Tabela równoważności w przypadku oferowania materiałów równoważnych –Załącznik nr 7 do SIWZ, (jeśli dotyczy.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy złotych).3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzub. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. gwarancjach bankowych,d. gwarancjach ubezpieczeniowyche. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BankSpółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu oddział Kocierzew nr 76 9288 1053 1300 0390 20000030 z adnotacją: "Wadium – szatnia Boczki".

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
---

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawyPzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, takżew stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wnastępujących okolicznościach:1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika zprzyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanieprzedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecichuniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek zestron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe wwysokości odpowiadającej zmianie podatku,4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie– na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,6) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego wzakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycjąwykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę /projekt umowy z podwykonawcą,dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się.7) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,8) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnegowykonawcy wynagrodzenia;9) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć,pomimo zachowania należytej staranności;10) zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcyi Zamawiającego – w przypadku obiektywnych przesłanek. Osoba ze strony Wykonawcymusi posiadać kwalifikacje zawodowe nie gorsze niż wymagał Zamawiający w siwz.Osoba ta musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarskiej - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI