IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
14.1. Wykonawca zobowiÄ
zany jest, przed upĹywem terminu skĹadania ofert, wnieĹÄ wadium w kwocie: 7.000,00 zĹotych
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ
zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw Â
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa bÄdzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ
dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem)
nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ
ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ
udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ
ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ
warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ
mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ
pieĹ):
Informacje dotyczÄ
ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ
zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ
czeĹ:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ
speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ
cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ
zania stanowiÄ
ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ
cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ
zaĹ:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ
ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ
odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ
cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ
dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ
pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ
wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ
ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych - ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ zmiany warunkĂłw umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okreĹlonych we wzorze umowy stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 7 do SIWZ tj.:
- w zakresie przewidzianym w § 2 ust. 3 wzoru umowy tj. w przypadku stwierdzenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Kierownika Budowy niemoĹźnoĹci prowadzenia robĂłt z przyczyn niezaleĹźnych od Wykonawcy, termin okreĹlony w ust. 1 niniejszego paragrafu przesuwa siÄ o czas trwania wymienionych przyczyn, o ile przerwy te sÄ
udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzone przez ZamawiajÄ
cego, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony;
- w zakresie przewidzianym w §14 wzoru umowy tj:
1. Strony majÄ
prawo do przedĹuĹźenia terminu zakoĹczenia robĂłt o okres trwania przyczyn, z powodu ktĂłrych bÄdzie zagroĹźone dotrzymanie terminu zakoĹczenia robĂłt, w nastÄpujÄ
cych sytuacjach:
1) gdy wystÄ
piÄ
niekorzystne warunki atmosferyczne uniemoĹźliwiajÄ
ce prawidĹowe wykonanie robĂłt, w szczegĂłlnoĹci z powodu technologii realizacji prac okreĹlonej: umowÄ
, normami lub innymi przepisami, wymagajÄ
cej konkretnych warunkĂłw atmosferycznych, jeĹźeli koniecznoĹÄ wykonania prac w tym okresie nie jest nastÄpstwem okolicznoĹci, za ktĂłre Wykonawca ponosi odpowiedzialnoĹÄ,
2) gdy wystÄ
pi koniecznoĹÄ wykonania robĂłt zamiennych lub innych robĂłt niezbÄdnych do wykonania Przedmiotu umowy ze wzglÄdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamĂłwieĹ dodatkowych, ktĂłre wstrzymujÄ
lub opóźniajÄ
realizacjÄ Przedmiotu umowy, wystÄ
pienia niebezpieczeĹstwa kolizji z planowanymi lub rĂłwnolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbÄdnym do unikniÄcia lub usuniÄcia tych kolizji,
3) wystÄ
piÄ
opóźnienia w dokonaniu okreĹlonych czynnoĹci lub ich zaniechanie przez wĹaĹciwe organy administracji paĹstwowej, ktĂłre nie sÄ
nastÄpstwem okolicznoĹci, za ktĂłre Wykonawca ponosi odpowiedzialnoĹÄ,
4) jeĹźeli wystÄ
pi brak moĹźliwoĹci wykonywania robĂłt z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezaleĹźnych od Wykonawcy,
5) wystÄ
pienia siĹy wyĹźszej uniemoĹźliwiajÄ
cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ zmiany warunkĂłw umowy na etapie jej realizacji w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy okreĹlonego w § 7
ust. 1:
1) w przypadku wystÄ
pienia robĂłt dodatkowych nieobjÄtych zamĂłwieniem podstawowym, niezbÄdnych do jego prawidĹowego wykonania, niemoĹźliwych wczeĹniej do przewidzenia,
2) w przypadku wystÄ
pienia robĂłt zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez ZamawiajÄ
cego lub WykonawcÄ w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy, jeĹźeli zmiany te sÄ
korzystne dla ZamawiajÄ
cego; aktualizacji materiaĹĂłw/urzÄ
dzeĹ ktĂłrych uĹźycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmianÄ technologicznÄ
; zaprzestania produkcji materiaĹĂłw/urzÄ
dzeĹ, ktĂłrych uĹźycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy; zmiany przepisĂłw prawa budowlanego w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. Dopuszczalne sÄ
roboty zamienne w zakresie materiaĹĂłw na materiaĹy, speĹniajÄ
ce parametry techniczne lub o wyĹźszych parametrach niĹź okreĹlone w szczegĂłĹowym opisie przedmiotu zamĂłwienia,
3) w przypadku, gdy wykonanie czÄĹci umowy nie leĹźy w interesie publicznym, czego nie moĹźna byĹo przewidzieÄ w dniu zawarcia umowy,
4) w przypadku rezygnacji przez ZamawiajÄ
cego z wykonania czÄĹci umowy.
3. JeĹźeli Wykonawca uwaĹźa siÄ za uprawnionego do przedĹuĹźenia terminu zakoĹczenia robĂłt na podstawie ust.1. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowiÄ
zany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczÄ
cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okolicznoĹci stanowiÄ
cych podstawÄ do ĹźÄ
dania takiej zmiany.
4. Wniosek, o ktĂłrym mowa w ust. 3. powinien zostaÄ przekazany niezwĹocznie, jednakĹźe nie później niĹź w terminie 5 dni roboczych od dnia, w ktĂłrym Wykonawca dowiedziaĹ siÄ, lub powinien dowiedzieÄ siÄ o danym zdarzeniu lub okolicznoĹciach.
5. Wykonawca zobowiÄ
zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o ktĂłrym mowa w ust. 4., wszelkich innych dokumentĂłw wymaganych UmowÄ
i informacji uzasadniajÄ
cych ĹźÄ
danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okolicznoĹci stanowiÄ
cych podstawÄ ĹźÄ
dania zmiany.
6. Wykonawca zobowiÄ
zany jest do bieĹźÄ
cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ĹźÄ
dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
7. Po otrzymaniu wniosku, o ktĂłrym mowa w ust. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadnoĹci, do kontroli dokumentacji, o ktĂłrej mowa w ust. 7. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieĹźÄ
cej uzasadniajÄ
cej ĹźÄ
danie zmiany.
8. Wykonawca jest zobowiÄ
zany do okazania do wglÄ
du Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o ktĂłrej mowa w ust. 7. i przedĹoĹźenia na ĹźÄ
danie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii.
9. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o ktĂłrym mowa w ust. 4., Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiÄ
zany jest do pisemnego ustosunkowania siÄ do zgĹoszonego ĹźÄ
dania zmiany Umowy, i przekazania go ZamawiajÄ
cemu wraz z uzasadnieniem, zarĂłwno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ĹźÄ
dania zmiany.
10. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ĹźÄ
dania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, ZamawiajÄ
cy powiadomi WykonawcÄ o akceptacji ĹźÄ
dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
11. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ zmiany osĂłb odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzĂłr umowy ze strony Wykonawcy i ze strony ZamawiajÄ
cego, w szczegĂłlnoĹci z powodu zdarzeĹ losowych, tj. ĹmierÄ, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osĂłb ze strony Wykonawcy, majÄ
byÄ to osoby posiadajÄ
ce co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe.
12. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na ktĂłry majÄ
byÄ dokonane przelewy z tytuĹu realizacji niniejszej umowy.
13. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ zmiany PodwykonawcĂłw. KaĹźda zmiana Podwykonawcy musi byÄ zaakceptowana przez ZamawiajÄ
cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym (jeĹźeli dotyczy): Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 27/01/2017, godzina: 10:30,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ
potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ
byÄ sporzÄ
dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin zwiÄ
zania ofertÄ
:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ
cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ
cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ
cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siÄ z Wykonawcami sÄ
:
- w zakresie dotyczÄ
cym przedmiotu zamĂłwienia:
Anna Rostkowskaâ gĹĂłwny specjalista w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy UrsynĂłw
tel. 22/ 443-72-27 faks: 22/443-72-20
- w zakresie dotyczÄ
cym zagadnieĹ formalno-prawnych:
Piotr Magiera â inspektor w Wydziale ZamĂłwieĹ Publicznych dla Dzielnicy UrsynĂłw,
tel. 22/443-73-34, faks: 22/ 443-73-32,
e-mail: zam_publ@ursynow.pl
2. Otwarcie ofert nastÄ
pi w dniu 27.01.2017 r. o godz. 11:00 w siedzibie ZamawiajÄ
cego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 458- IV piÄtro.