Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce
1.3.) Oddział zamawiającego: Malczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Malczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae4b2cca-a8d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Budowa demonstracyjnych świetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://malczyce.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowejprowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz innedokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:https://malczyce.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja międzyZamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Malczyce:https://malczyce.logintrade.net/ Oferta, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Składanie ofert, wniosków, zapytańmożliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy. 3. W przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególności: z założeniem konta,zalogowaniem się na konto, złożenia ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego; wsparcietechniczne dla Wykonawców: +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; pn-pt: 8:00-16:00; helpdesk@logintrade.netWymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyużyciu Platformy Przetargowej Gminy Malczyce: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: • InternetExplorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, • Google Chrome 31 • MozillaFirefox 26 • Opera 18Pozostałe wymagania techniczne: • dostęp do sieci Internet • obsługa przezprzeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax • włączona obsługa JavaScript • zalecana szybkośćłącza internetowego powyżej 500 KB/s • zainstalowany Acrobat Reader • zainstalowane środowiskouruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyW przypadku aukcji zOgłoszenie nr 2021/BZP 00016212/02 z dnia 2021-03-112021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanepodpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: a) dla Windows Vista: InternetExplorer 8, Internet Explorer 9 b) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 c) dlaWindows 8: Internet Explorer 11 d) dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązaniadostarczane przez firmy: • Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej WytwórniPapierów Wartościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej IzbyRozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. •Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. II. Dopuszczalneformaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword,application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip,image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel,application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Budowa demonstracyjnychświetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramachOgłoszenie nr 2021/BZP 00016212/02 z dnia 2021-03-112021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlaneRegionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Ośpriorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna wbudynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywnośćenergetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI, Schemat3.3 C Projekty demonstracyjne – publiczne inwestycje w zakresie budownictwa o znaczniepodwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w budynkach użytecznościpublicznej. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz infrastrukturątowarzyszącą w miejscowości Rusko o charakterze budynku demonstracyjnego,przekraczającego wymagania dla budynków użyteczności publicznej, które obowiązują od 1stycznia 2021 r., określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j.Dz. U. 2015, poz. 1422).Zamówienie realizowane będzie na terenie Gminy Malczyce, wmiejscowości Rusko – na działkach nr 105/7, 105/12, 105/13. W chwili obecnej wykonane sąnastępujące etapy robót: wykonano bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne, wykonanoławy fundamentowe budynku, wykonano ściany nośne parteru budynku oraz strop nad parterembudynku.W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące obiekty i urządzenia: - budynekświetlicy wiejskiej (bez usług komercyjnych)- ciągi piesze i pieszo – jezdne w tym 7 miejscpostojowych- ogrodzenie terenu z paneli systemowych ocynkowanych- ławki i kosze na śmiecistojaki na rowery, przyłącza: energetyczne, wodne, kanalizacyjne- zieleń izolacyjnaRobotybudowlane przy budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzyszącą: robotyziemne, , izolacje przeciwwilgociowe, ściany konstrukcyjne w poziomie poddasza, więźbadachowa, pokrycie dachowe, stolarka okienna i drzwiowa, izolacja termiczna ścianzewnętrznych, warstwy posadzkowe w poziomie przyziemia, ściany działowe, instalacjewewnętrzne, tynki wewnętrzne, posadzki i okładziny ścian, malowanie, roboty wykończeniowe,roboty zewnętrzne w zakresie instalacji i przyłączy, roboty zewnętrzne w zakresie dojść,dojazdów, ogrodzenia i małej architektury. Ponadto w ramach projektu zamiennegowprowadzono następujące zmiany:- wykonanie dachu zielonego;- montaż instalacjifotowoltaicznej o mocy 10 kW, pokrywającej 30% zapotrzebowania na energię elektrycznąbudynku;- zmiana systemu ogrzewania poprzez rezygnację z kotłowni olejowej i montażpowietrznej pompy ciepła, pokrywającej 100% zapotrzebowania na energię potrzebną doprzygotowania CWU i ogrzewania budynku;- zwiększenie grubości izolacji ścian zewnętrznych z12 cm w projekcie pierwotnym do 15 cm w projekcie zamiennym. Przewiduje się równieżwyposażenie obiektu w system zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynkutzw. BMS (Building Management System), w ramach którego prowadzony będzie monitoringoraz regulacja układów cieplnych, pomiar oraz bilans zużycia energii, sterowanie oświetleniemzewnętrznym. W ramach systemu BMS przewiduje się montaż czujników temperaturywewnętrznej wraz ze stacją pogodową oraz sterowników oświetlenia zewnętrznego. Zadaniemautomatyki BMS będzie integrowanie instalacji występujących na obiekcie. W ramach systemuBMS prowadzony będzie:- monitoring oraz regulacja układów cieplnych- ogrzewanie orazprzygotowanie ciepłej wody użytkowej- monitoring oraz regulacja central wentylacyjnych- pomiaroraz bilans zużycia energii (energia elektryczna, woda, ciepło)- sterowanie oświetleniemzewnętrznym W ramach systemu BMS przewiduje się montaż następujących urządzeń: -Czujniki temperatury wewnętrznej wraz ze stacją pogodową- Sterownik oświetleniazewnętrznegoObiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Zamawiający nie będziewskazywał miejsca wywozu gruzu i odpadów, wykonawca we własnym zakresie zagospodarujeodpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty.Dokumenty odbiorowe powinnybyć skompletowane, spięte. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu powinno nastąpić przedodbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakterryczałtowy, Zamawiający dopuszcza dokonania wizji lokalnej celem rzetelnego oszacowaniakosztów robót budowlanych.Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie kosztyzwiązane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które możnaprzewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania (w tym m.in. opłaty za korzystanie zmediów, wymagane zainstalowanie podliczników w celu rozliczeń finansowych, obsługaOgłoszenie nr 2021/BZP 00016212/02 z dnia 2021-03-112021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanegeodezyjna, nadzór archeologiczny, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tymdokumentacji zdjęciowej na nośniku elektronicznym robót ulegających zakryciu w taki sposób,aby ze zdjęć możliwa była identyfikacja miejsc prowadzenia prac).Przedmiary robót stanowiąmateriał pomocniczy i nie mogą być wyłącznie podstawą do przygotowania oferty.Szczegółowyzakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbiorurobót. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałównależy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następniezastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niżpodane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznychtechnologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.Wtakiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownychdokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały iurządzenia.Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, żeproponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względemtechnicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jestrównoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcieurządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantującerealizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanieparametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwyproducenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenieniezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodnościproducenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametrytechniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacjiprojektowej.Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne byłyprototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzeniasprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobieprawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego nawskazanym obiekcie.Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyćpraw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych orazoświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jestprowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji technicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 3.Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, żedysponuje następującymi osobami: - kierownik budowy, posiadający uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy - kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej branży; posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej branży; posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczeniao przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzórwykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, określonych w w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ, oraz wynikających z postanowień przepisów ustawy PZP.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy