Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce
1.3.) Oddział zamawiającego: Malczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Malczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e9f48b-8010-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Budowa demonstracyjnych świetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://malczyce.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://malczyce.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Malczyce: https://malczyce.logintrade.net/ Oferta, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Składanie ofert, wniosków, zapytań możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy. 3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożenia ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego; wsparcie techniczne dla Wykonawców: +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; pn-pt: 8:00-16:00; helpdesk@logintrade.netWymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Malczyce: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: • Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, • Google Chrome 31 • Mozilla Firefox 26 • Opera 18Pozostałe wymagania techniczne: • dostęp do sieci Internet • obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax • włączona obsługa JavaScript • zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s • zainstalowany Acrobat Reader • zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyW przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: a) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 b) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 c) dla Windows 8: Internet Explorer 11 d) dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. • Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. II. Dopuszczalne formaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://malczyce.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROŚ.8390.1.03.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Budowa demonstracyjnych świetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI, Schemat 3.3 C Projekty demonstracyjne – publiczne inwestycje w zakresie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Rusko o charakterze budynku demonstracyjnego, przekraczającego wymagania dla budynków użyteczności publicznej, które obowiązują od 1 stycznia 2021 r., określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015, poz. 1422).Zamówienie realizowane będzie na terenie Gminy Malczyce, w miejscowości Rusko – na działkach nr 105/7, 105/12, 105/13. W chwili obecnej wykonane są następujące etapy robót: wykonano bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne, wykonano ławy fundamentowe budynku, wykonano ściany nośne parteru budynku oraz strop nad parterem budynku.W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące obiekty i urządzenia: - budynek świetlicy wiejskiej (bez usług komercyjnych)- ciągi piesze i pieszo – jezdne w tym 7 miejsc postojowych- ogrodzenie terenu z paneli systemowych ocynkowanych- ławki i kosze na śmieci- stojaki na rowery, przyłącza: energetyczne, wodne, kanalizacyjne- zieleń izolacyjnaRoboty budowlane przy budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzyszącą: roboty ziemne, , izolacje przeciwwilgociowe, ściany konstrukcyjne w poziomie poddasza, więźba dachowa, pokrycie dachowe, stolarka okienna i drzwiowa, izolacja termiczna ścian zewnętrznych, warstwy posadzkowe w poziomie przyziemia, ściany działowe, instalacje wewnętrzne, tynki wewnętrzne, posadzki i okładziny ścian, malowanie, roboty wykończeniowe, roboty zewnętrzne w zakresie instalacji i przyłączy, roboty zewnętrzne w zakresie dojść, dojazdów, ogrodzenia i małej architektury. Ponadto w ramach projektu zamiennego wprowadzono następujące zmiany:- wykonanie dachu zielonego;- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, pokrywającej 30% zapotrzebowania na energię elektryczną budynku;- zmiana systemu ogrzewania poprzez rezygnację z kotłowni olejowej i montaż powietrznej pompy ciepła, pokrywającej 100% zapotrzebowania na energię potrzebną do przygotowania CWU i ogrzewania budynku;- zwiększenie grubości izolacji ścian zewnętrznych z 12 cm w projekcie pierwotnym do 15 cm w projekcie zamiennym. Przewiduje się również wyposażenie obiektu w system zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku tzw. BMS (Building Management System), w ramach którego prowadzony będzie monitoring oraz regulacja układów cieplnych, pomiar oraz bilans zużycia energii, sterowanie oświetleniem zewnętrznym. W ramach systemu BMS przewiduje się montaż czujników temperatury wewnętrznej wraz ze stacją pogodową oraz sterowników oświetlenia zewnętrznego. Zadaniem automatyki BMS będzie integrowanie instalacji występujących na obiekcie. W ramach systemu BMS prowadzony będzie:- monitoring oraz regulacja układów cieplnych- ogrzewanie oraz przygotowanie ciepłej wody użytkowej- monitoring oraz regulacja central wentylacyjnych- pomiar oraz bilans zużycia energii (energia elektryczna, woda, ciepło)- sterowanie oświetleniem zewnętrznym W ramach systemu BMS przewiduje się montaż następujących urządzeń: - Czujniki temperatury wewnętrznej wraz ze stacją pogodową- Sterownik oświetlenia zewnętrznegoObiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu gruzu i odpadów, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty.Dokumenty odbiorowe powinny być skompletowane, spięte. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu powinno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakter ryczałtowy, Zamawiający dopuszcza dokonania wizji lokalnej celem rzetelnego oszacowania kosztów robót budowlanych.Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania (w tym m.in. opłaty za korzystanie z mediów, wymagane zainstalowanie podliczników w celu rozliczeń finansowych, obsługa geodezyjna, nadzór archeologiczny, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej na nośniku elektronicznym robót ulegających zakryciu w taki sposób, aby ze zdjęć możliwa była identyfikacja miejsc prowadzenia prac).Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłącznie podstawą do przygotowania oferty.Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia.Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji technicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: - kierownik budowy, posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy - kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej branży; posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej branży; posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze kierownika budowy5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, określonych w w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ, oraz wynikających z postanowień przepisów ustawy PZP.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy