Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDamasławek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Damasławek
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-13
  • Numer ogłoszenia660460-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 660460-N-2018 z dnia 2018-12-13 r.

Urząd Gminy Damasławek: Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek, krajowy numer identyfikacyjny 53316200000, ul. Rynek  8 , 62110   Damasławek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 613 611, e-mail inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, faks 672 613 627.
Adres strony internetowej (URL): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Numer referencyjny: Inw.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie świetlicy wiejskiej w Dąbrowie. 2.Ogólne informacje o zakresie robót objętych zamówieniem. Branża budowlana: Projektuje się budynek świetlicy wiejskiej w technologii tradycyjnej murowanej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym krytym blachodachówką. Układ ścian podłużny. Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych. Ściany zewnętrzne budynku z betonu komórkowego odm. 400 grubości 40 cm na zaprawie klejowej. Konstrukcja dachu –drewniane wiązary kratowe, dach kryty blachodachówką. Fundamenty: Poziom posadowienia fundamentów zaprojektowano na głębokości 0,8 m poniżej poziomu terenu, na gruncie rodzimym. Fundamenty zaprojektowano w postaci ław fundamentowych i stóp fundamentowych. Ławy fundamentowe z betonu C16/20, zbrojone podłużnie 4Ø12 stal A-0. Pod ławami warstwa podbetonu C8/10. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych M6 kl. 100, gr. 38 cm na zaprawie cem. M10. Na ławach i ścianach fundamentowych wykonać izolację poziomą z papy asfaltowej klejonej. Stopy fundamentowe z betonu C16/20, zbrojone siatką z prętów Ø12 12x12 cm, stal A-0. Pod stopą warstwa podbetonu C8/10. Ściany konstrukcyjne: Ściany zewnętrzne projektuje się jako ścianę jednowarstwową z bloczków z betonu komórkowego odm. 400 gr. 40 cm na zaprawie klejowej. Ściany wewnętrzne projektuje się z bloczków z betonu komórkowego odm. 600 gr. 24 cm na zaprawie klejowej. Ściany działowe: Ścianki działowe gr. 12 cm z bloczków z betonu komórkowego odm. 600 gr 12 cm na zaprawie klejowej. Kominy: Komin dymowy z prefabrykowanych elementów keramzytowych, rura wewnętrzna spalinowa z ogniotrwałej ceramiki. Przewody wentylacyjne z prefabrykowanych elementów keramzytowych. Komin ponad dachem obmurowany cegłami klinkierowymi. Kominy wentylacyjne z ceramicznych kształtek wentylacyjnych 20x20 Ø15 cm, zakończone ponad połacią dachu systemowymi kominkami wentylacyjnymi. Nadproża: Nadproża nad otworami wewnętrznymi prefabrykowane strunobetonowe o wysokości 11 cm, nadproża opierać ma ścianie min. 15 cm. Oparcie pod nadproża przemurować jedną warstwą cegły ceramicznej pełnej kl. 100. Nadproża nad otworami zewnętrznymi z prefabrykowanego zbrojonego betonu komórkowego o wysokości 25 cm, nadproża opierać na ścianie min. 25 cm. Wieńce: Wieńce z betonu C16/20, zbrojone prętami Ø12 stal A-III, strzemiona Ø6 co 25 cm stal A-0. Konstrukcja dachu: Projektuje się konstrukcję dachu z drewnianych wiązarów deskowych. Konstrukcja kotwiona do murłat za pomocą kątowych blach stalowych, murłaty przykręcone do wieńców za pomocą śrub Ø12 zabetonowanych w odstępach co 1,20 m. Dach kryty blachodachówką na łatach drewnianych 6x4 cm, kontrłaty 4x2 cm. Połacie dachowe szczelnie deskowane i obite papą. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej 0,6 mm, rynny i rury spustowe stalowe, malowane proszkowo. Wszystkie elementy drewniane konserwowane środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i ogniochronnymi. Stropodach izolowany termicznie wełną mineralną o grubości 25 cm na izolacji paroszczelnej z folii polietylenowej układanej na ruszcie sufitowym. Do dolnej powierzchni konstrukcji dachu mocowany podwieszany ruszt stalowy pod płyty gipsowo-kartonowe oraz sufit rastrowy. Stolarka: Stolarka okienna pvc, typowa, szklona podwójnie, drzwiowa wewnętrzna drewniana, typowa, zewnętrzna pvc i stalowa, proj. indywidualnie. Posadzki: Podłogi i posadzki wg opisów na rysunkach, w poziomie przyziemia izolowane przeciwwilgociowo folią PE i termicznie styropianem EPS 100-040gr. 10 cm. Posadzki zbrojone siatką stalową i wykończone płytkami gres. Tynki wewnętrzne: Tynki maszynowe cem-wap., wykonywane na mokro gr. 12 mm, malowane dwukrotnie farbą akrylową. W kuchni, zmywalni, magazynie kuch., łazience i wc glazura na pełną wysokość ścian. Sufity: W sali i wiatrołapie wykonać z rastrów systemowych o wym. 600x600 mm, w pozostałych pomieszczeniach projektuje się płyty g-k. W kotłowni zastosować płyty g-kf. Elewacje: Elewacje budynku wykończone tynkiem mineralnym malowanym farbami silikonowymi. Kolorystyka elewacji: ściany RAL1015 (piaskowy), podbitki okapów RAL 8028 (brązowy), dachówka RAL3001 (czerwony), obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe w kolorze RAL8028 (brązowy), stolarka okienna RAL 9010 (biały), cokół budynku wykończony płytkami klinkierowymi. Schody zewnętrzne taras: Wykonać z kostki betonowej gr 6 cm. na warstwie podsypki żwirowej oraz podbudowie żwirowo-cementowej, gr. 10 cm. Wokół wykonać mur oporowy z bloczków betonowych gr. 24 cm na zaprawie cem. M10. Mur wykonać na ławie fundamentowej o przekroju 40x40 cm z betonu C16/20. Ława zbrojona podłużnie 4Ø12, strzemiona Ø6 co 30 cm, stal A-0. Ławy wylać na głębokości 80 cm ppt. Balustradę drewnianą wykonać o wysokości 110 cm. Podjazd dla osób niepełnosprawnych: Projektuje się podjazd z kostki betonowej, według opisu jw. Pochwyty podjazdu zaprojektowano z rur ze stali nierdzewnej. Pochwyty należy wykonać po obu stronach płaszczyzny ruchu poprzez montaż na rurach ze stali nierdzewnej lub montaż do ściany budynku. Pochwyty należy zamocować na wysokości 75 i 90 cm mierząc od płaszczyzny ruchu. Pochwyty należy na początku i końcu podjazdu przedłużyć o 30 cm i zakończyć elementem półokrągłym. Dojścia do budynku: Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm na warstwie podsypki żwirowej oraz podbudowie żwirowo-cementowej gr. 10 cm. Wzdłuż dojść wykonać obrzeże betonowe 8x30x100, ułożone na ławie oporowej z betonu C12/15 szer. 25 cm. Branża sanitarna: Projektowany budynek świetlicy wiejskiej zaopatrywany będzie z sieci wodociągowej przyłączem Ø32 mm wprowadzonym do kotłowni, gdzie przewidziano zestaw wodomierzowy – wodomierz skrzydełkowy Ø20 mm. Przed i za wodomierzem zawory odcinające oraz zawór zwrotny antyskażeniowy typu EA. Instalację wodociągową wody zimnej i ciepłej wykonać z polietylenu sieciowanego. Przewody łączyć za pomocą złączek zaciskowych z zastosowaniem kształtek mosiężnych. W miejscu podłączenia baterii oraz zaworów czerpalnych przewiduje się zastosowanie złączek metalowych gwintowanych. Do uszczelnienia łączników gwintowanych stosować taśmę lub pastę teflonową. Rury wodociągowe układane w posadzce należy montować w rurach karbowanych osłonowych typu peszel. Przed zabetonowaniem rur należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1,5 razy większe od ciśnienia roboczego. W miejscach przejść przez ściany stosować rury osłonowe z PE. Wszystkie przewody (woda zimna, c.w.u.) prowadzone w ściankach i bruzdach należy zaizolować kształtkami z pianki poliuretanowej. Przewody rozprowadzające należy prowadzić ze spadkiem ok. 3 ‰ w kierunku pomieszczenia, w którym znajduje się wodomierz w celu umożliwienia odwodnienia instalacji. Instalacja kanalizacyjna – odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku świetlicy wiejskiej przykanalikiem wykonanym z rur i kształtek PVC kanalizacyjnych Ø160 mm do projektowanego prefabrykowanego żelbetowego zbiornika bezodpływowego o pojemności 8 m3. Piony i podejścia do przyborów sanitarnych należy wykonać z rur i kształtek PVC kielichowych lub polipropylenowych PP. Piony kanalizacyjne wyprowadzić ponad dach i zakończyć rurami wywiewnymi. Usytuowanie pionów oraz sposobów podłączenia przyborów pokazano na rysunkach. Źródło ciepła to kocioł na węgiel kamienny o mocy 25 kW. Kocioł wraz z dwufunkcyjnym pojemnościowy zasobnikiem wody o pojemności 150 litrów stanowi zespół grzewczy zapewniający dostawę ciepła dla potrzeb instalacji c.o. i niezbędnej ilości ciepłej wody użytkowej. Instalację c.o. zaprojektowano z rur PEX/Al/PEX (polietylen sieciowany) łączonych za pomocą złączek zaciskowych z zastosowaniem kształtek mosiężnych. Projektuje się prowadzenie instalacji w posadzce w systemie dwururowym. Instalację wyposażyć w automatyczny zawór napełniania wody do obiegu. Po wykonaniu instalacji należy ją podać próbie ciśnienia i szczelności i następnie zaizolować kształtkami z pianki PE. Grzejniki oraz armatura grzejnikowa – jako elementy przewiduje się grzejniki stalowe, płytowe wyposażone w zawory kulowe oraz zawory odpowietrzające. Wentylacja nawiewna – do wentylacji nawiewnej wszystkich pomieszczeń służą okna rozszczelniane lub nawiewniki okienne umieszczone w dolnej lub górnej ramie okna. Dodatkowo w pomieszczeniach sanitarnych zastosowano drzwi z kratką nawiewną dołem o wolnym przekroju 150 cm2. Wentylacja nawiewna kotłowni poprzez kratkę nawiewną Ø 160 mm umieszczoną w ścianie zewnętrznej. Wentylacja wywiewna sali i kuchni poprzez mechaniczne wentylatory dachowe Ø 200 mm o wydatku powietrza 1300 m3/h i mocy 200W, ocieplone i wprowadzone ponad dach. Wentylacja pozostałych pomieszczeń grawitacyjna i mechaniczna poprzez kominy wentylacyjne. Zasilanie obiektu w energię elektryczną odbywać się będzie z sieci elektroenergetycznej energetyki zawodowej w oparciu o warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej – moc 16kW przy zabezpieczeniu 25A. Ze złącza kablowo-pomiarowego ZKP, które zlokalizowane zostanie na zewnątrz w granicy działki Inwestora należy wykonać wewnętrzną linię zasilającą WLZ do rozdzielnicy w części projektowanego obiektu. Linię należy wykonać typu YKYżo 5x16 mm2 w rurze osłonowej Ø50 mm na całej długości biegu kabla w ziemi i pod tynkiem w uprzednio wykonanej bruździe. Rozdział energii elektrycznej dla potrzeb projektowanego obiektu zrealizowany zostanie w rozdzielnicy obiektu TG przy drzwiach wejściowych do budynku, której schemat ideowy pokazano na rysunku E-4. Zaprojektowano rozdzielnicę modułową w wersji podtynkowej o stopniu ochrony minimum IP40 z doprowadzeniem zasilania od dołu rozdzielnicy i wyprowadzeniem obwodów odpływowych od góry rozdzielnicy. Rozdzielnica wyposażona będzie w drzwi systemowe pełne z zamkiem. Dodatkowo w pomieszczeniu kotłowni zostanie zainstalowana rozdzielnica pomocnicza TK zasilana z TB i służąca do zabezpieczenia obwodów elektrycznych urządzeń kotłowni. Rozdzielnica TK w wersji natynkowej przystosowana do montażu osprzętu modułowego zlokalizowana zostanie przy drzwiach wejściowych do pomieszczeń kotłowni. Obiekt został wyposażony w główny wyłącznik zasilania w energię elektryczną zlokalizowany w rozdzielnicy głównej TB i wyzwalany przez cewkę z dwóch kaset z przyciskami zainstalowanymi na zewnątrz przy drzwiach wejściowych do obiektu. Okablowanie kaset z przyciskami wykonać należy przewodem niepalnym typu HDGs3x1,5mm2 prowadzonym pod tynkiem. Instalacje oświetleniowe i gniazd wtyczkowych. Zaprojektowano instalacje oświetlenia ogólnego podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w wykonaniu podtynkowym z zastosowaniem osprzętu elektroinstalacyjnego typowego dla instalacji podtynkowych. Przewody typu YDYżop3x1,5mm2 dla instalacji oświetleniowych oraz typu YDYżop3x2,5m2 dla instalacji gniazd wtyczkowych prowadzić pod tynkiem z przykryciem ich minimum 5mm warstwą tynku. Przewody prowadzić w ciągach poziomych w strefie 20 cm poniżej krawędzi sufitu, natomiast ciągi pionowe przewodów układać prostopadle do podłogi z zachowaniem minimum 10 cm odległości od ościeżnic drzwiowych. Łączniki instalacyjne oświetlenia instalować na wysokości minimum 1,30 m od poziomu posadzki, natomiast gniazda wtyczkowe w pomieszczeniach i korytarzu instalować na wysokości 0,30 m od poziomu posadzki, a pozostałe gniazda w kuchni, łazience na wysokości 1,10 m od poziomu posadzki. Dodatkowo zaprojektowano oświetlenie naścienne w formie kinkietów zainstalowanych na wysokości 2,0 m od poziomu posadzki. Sterowanie oświetleniem naściennym poprzez łączniki instalacyjne wyposażone w układy ściemniające. Instalacje trójfazowe – obiekt zostanie wyposażony w instalacje trójfazowe prądy przemiennego pracujące w układzie sieciowym TN-S. W pomieszczeniu kuchennym dla zasilania odbiorów ruchomych oraz w kotłowni zaprojektowano gniazda wtyczkowe 3P+N+PE/16A. Obwody trójfazowe wykonać przewodami pięciożyłowymi prowadzonymi w rurach instalacyjnych ochronnych na całej długości ich biegu. Analogicznie zasilić należy skrzynię zewnętrzną z zainstalowanymi gniazdami wtyczkowymi zainstalowaną na systemowych profilach do podłożą na wysokości nie mniejszej niż 0,40 m od poziomu terenu. W skrzyni zainstalować następujące gniazda wtyczkowe 3P+N+PE/16A – 1 szt., gniazdo 1P+N+PE/16A – 5 szt. Gniazdo siłowe zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowo-prądowym 25A/30mA oraz wyłącznikiem nadprądowym C-16A-3P, natomiast gniazda jednofazowe zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowo-prądowym 25A/30mA wspólnym dla wszystkich oraz wyłącznikami nadprądowymi B-16A-1P oddzielnymi dla każdego z gniazd. Zaprojektowano oświetlenie zewnętrzne typu niskiego na słupach parkowych stalowych ocynkowanych wysokości 3,00 montowanych na prefabrykowanych ustojach wysokości 0,80m. Oprawy oświetleniowe z metalohalogenkowym źródłem światła mocy 50W z kloszami uniemożliwiającymi rozsył światła ku górze. Zasilanie słupów oświetleniowych wykonać przewodem YKYżo ułożonym w ziemi na głębokości minimum 0,80 m. z zastosowaniem koloru niebieskiego zgodnie z normą. Dodatkowo na dnie wykopu układać taśmę stalową ocynkowaną FeZn 25x4 połączoną z uziomem fundamentowym budynku i wprowadzoną do słupa każdej latarni. Latarnie wyposażyć w typowe zabezpieczenia z wkładką 10A, oprzewodowanie wykonać przewodem DY 2,5 mm2. Instalacje uziomowe – dla właściwego funkcjonowania instalacji obiektu w układzie sieciowym TN-S należy wykonać sztuczny uziom fundamentowy wykonany z taśmy stalowej ocynkowanej FeZn 30x4 mm ułożony w warstwie podbetonu na systemowych podkładach dystansowych zapewniających odległość od gruntu 2,5 cm. Od tak wykonanego uziomu fundamentowego wykonać odejścia do głównej szyny uziemiającej GSU zlokalizowanej w kotłowni obiektu z taśmy stalowej ocynkowanej FeZn 25,4 mm łączonej przez spawanie z uziomem fundamentowym – miejsce łączenia zabezpieczyć antykorozyjnie lakierem asfaltowym. Przewód uziemiający w części nie zakrytej tynkiem oznaczyć trwale w paski koloru żółto-zielonego zgodnie z normą. Zmierzona wartość rezystencji uziomu musi być mniejsza niż 30Ω. Instalacja połączeń wyrównawczych – dla ochrony od porażeń prądem elektrycznym zaprojektowano instalację połączeń wyrównawczych obejmującą główną szynę uziemiającą GSU oraz lokalne szyny uziemiające LSU zlokalizowane w pomieszczeniach mokrych. GSU zlokalizowania zostanie w pomieszczeniu kotłowni na wysokości 0,30 m od poziomu posadzki, do której zostanie połączony płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25x4 wyprowadzony z uziomu fundamentowego. GSU zainstalować na tynku. Do GSU należy podłączyć wszystkie LSU jakie zostaną zastosowane na obiekcie oraz instalację wodną, centralnego ogrzewania, oraz wszystkie elementy metalowe obiektu. Połączenia te wykonać przewodem LgYżz 1x6mm2 prowadzonym w RVKL 18mm pod tynkiem. GSU należy połączyć z szyną PE rozdzielnicy głównej TG przewodem LgYżz 1x16mm2 prowadzonym pod tynkiem w rurze ochronnej RVKL 18mm. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym – jako system ochrony od porażeń prądem elektrycznym zastosować samoczynne wyłączanie zasilania zrealizowane za pomocą wyłączników nadprądowych i przeciwporażeniowych różnicowo-prądowych. Rozdział przewodu PEN na przewód ochronny PE i przewód neutralny N oraz uziemienie tego punktu wykonane zostanie w rozdzielnicy TG. W kotłowni wykonać główną szynę uziemiającą GSU w typowej obudowie podtynkowej, z którą połączyć szynę PE rozdzielnicy głównej RG przewodem LgY16mm2 w rurze ochronnej RVKL 18 pod tynkiem. Należy zwrócić szczególną uwagę aby poza tym miejscem rozdziału nie łączyć ze sobą przewodów ochronnych PE i przewodów neutralnych N. Dodatkowo zgodnie z wymaganiami PN-92/E-05009 „Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych” należy w pomieszczeniach mokrych wykonać miejscowe połączenia wyrównawcze. Stosując się do wymagań PN-IEC 60364-4-443 zainstalować w rozdzielnicy głównej TG ochronniki przepięciowe klasy B+C. Zaprojektowano ochronnik przeciwprzepięciowy o Up=1,2kV In=5 kA i Imax=15kA. Ochronnik połączyć z szyną PE instalacji elektrycznych zgodnie ze schematem dla rozdzielnicy głównej TG. Wydzielona instalacji generatora PV – obejmuje wykonanie generatora PV rozproszonego źródła zasilania opartego o generator fotowoltaiczny montowany na dachu budynku. Projektowana instalacja słoneczna składać się będzie z 10 monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych on łącznej mocy 3,1kWp. Panele fotowoltaiczne w ilości 10 sztuk będą podłączone do falownika o mocy nominalnej 3,0 kVa. Falowniki należy wyposażyć jeżeli to konieczne w moduł, który pozwoli na komunikację urządzenia z siecią internetową. Jako źródło energii odnawialnej w projektowanej instalacji fotowoltaicznej zastosowane zostaną polikrystaliczne moduły fotowoltaiczne o mocy 310 Wp, które będą łączone szeregowo w tzw. łańcuchy. Moduły wykorzystane przy budowie instalacji fotowoltaicznej bezwzględnie muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 „Moduły fotowoltaiczne (PV) z krzemu krystalicznego do zastosowań naziemnych – Kwalifikacja konstrukcji i aprobata typu”. Wymagane jest, aby moduły wykorzystane do budowy instalacji fotowoltaicznej były fabrycznie nowe pozbawione wad fabrycznych oraz posiadały certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży terenie Polski. Rolę falownika systemu fotowoltaicznego spełniać będzie urządzenie trójfazowe o mocy 3 kVa, które będzie odpowiadało za przekształcenie prądu stałego, produkowanego z 10 modułów fotowoltaicznych na prąd zmienny o parametrach zgodnych z polskimi normami. Falownik należy montować zgodnie z wytycznymi montażu podanymi przez ich producenta, zwracając uwagę w szczególności na odległości od sąsiednich urządzeń do falownika. Falownik należy wyposażyć w moduł komunikacyjny, umożliwiający podłączenie ich do sieci Internet za pośrednictwem Wi-Fi lub przewodu Ethernet. Po podłączeniu falownika do sieci internetowej, będzie możliwość sprawdzenia w czasie rzeczywistym aktualnych parametrów pracy instalacji. Instalację fotowoltaiczną należy wyposażyć w system, który będzie monitorował czy pojawiają się nadwyżki energii elektrycznej produkowanej przez instalację fotowoltaiczną. W przypadku pojawienia się nadwyżek w pierwszej kolejności mają one być przekierowane do grzałki elektrycznej o mocy 3 kW, którą należy zamontować w zbiorniku 150 l, który jest przewidziany w projekcie instalacji sanitarnej. Jeżeli po mimo wykorzystania grzałki w dalszym ciągu wystąpią nadwyżki system ma obniżyć moc falownika do poziomu, gdzie nie będą występowały nadwyżki energii elektrycznej. Instalacja montowana będzie na konstrukcji systemowej przeznaczonej do montażu pokrytych blachodachówką. Jako dodatkową ochronę przed porażeniem, zaprojektowano samoczynne odłączenie zasilania w układzie TN-C dla linii zasilającej i TN-S dla instalacji wewnętrznych. Zacisk PEN linii zasilających rozdzielnicę główną i złącze kablowe NN uziemiono. Rezystencja uziemienia RA<30Ω. Linie zasilające aparaty elektryczne 3 lub 5-cio przewodowe z przewodami PE w izolacji koloru żółtozielonego, a przewodu N w izolacji koloru niebieskiego. Ochrona przeciwprzepięciowa – aby ochronić generator PV przed przepięciami pochodzącymi, od wyładowań atmosferycznych bezpośrednich i pośrednich zainstalowano ochronniki przepięć typu 1+2 DC w skrzynce przyłączeniowej DC, typu 1+2 AC. Instalacja odgromowa – obiekt doposażono w system ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej zgodnie z przepisami i normami. Połączenia wyrównawcze – uziemieniu ochronnemu podlegają metalowe części, normalnie nieprzewodzące prądu, lecz mogące stanowić niebezpieczeństwo porażenia w razie pojawienia się na tych elementach napięcia. W szczególności należy uziemić konstrukcje rozdzielnic i szaf, panele, konstrukcję wsporczą i falownik. Główną szynę uziemiającą należy podłączyć do instalacji uziemiającej i zabezpieczyć przed korozją oraz ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi. Uziemienie ochronne musi mieć wartość R≤10Ω. Ochronę instalacji fotowoltaicznej przed przepięciami zapewni ogranicznik przepięć o napięciu granicznym 1000V. Uwaga!! - budowa nie jest jeszcze zaopatrzona w przyłącze energetyczne oraz wodociągowe nastąpi to w trakcie budowy wobec czego należy uwzględnić wodę oraz prąd w kosztach. - Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjno-wykonawczą dla zrealizowanych robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu 4o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. - Odbiór końcowy robót nastąpi po uzyskaniu wszelkich niezbędnych decyzji pozwalających na użytkowanie obiektu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45111200-0
45111291-4
45262300-4
45233200-1
45262500-6
45261100-5
45261210-9
45300000-0
45321000-3
45310000-3
45330000-9
45331000-6
45331210-1
45421130-4
45410000-4
45421146-9
45430000-0
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 797374,30
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-06
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-06

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1b ppkt 1 ustawy Pzp
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć na żądanie Zamawiającego informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy nie mniejszej niż 600.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali (zrealizowali) tj. zakończyli roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali co najmniej 2 roboty polegająca na budowie, przebudowie, rozbudowie obiektu kubaturowego o kubaturze min. 620 m3. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: Kierownik budowy – Kwalifikacje i umiejętności: Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi pełne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych i w zakresie instalacji sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów tj. a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit a) SIWZ (powyżej), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 7 ust. 7.2 w SIWZ, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów tj. a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - załącznik nr 4 do SIWZ. b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanym wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) – załącznik nr 5 do SIWZ. c) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy nie mniejszej niż 600.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. tj. „Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; • ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach” przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.01.2019 r. do godz. 09:30. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 18 8959 0001 4200 0299 2000 0410 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 Odmówił podpisania umowy z sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 2.1 Wykonawca może wnieść o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 2.2 Wykonawca może wnieść o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie/zawieszenie robót przez Zamawiającego, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) siły wyższej, klęski żywiołowej, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 2.3 Zmiana terminu może ulec wydłużeniu w przypadkach gdy: a) Zachodzić będzie konieczność lub wola Zamawiającego udzielenia zamówień (w tym robót budowlanych) nieobjętych Umową, w szczególności usług lub robót budowlanych wymagających udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie; b) Wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej (w tym orzeczeniem sądu) prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia lub zdrowia na budowie, prac archeologicznych; c) Przedłużających się terminów postępowań przed organami administracji publicznej oraz sądami o wydanie decyzji lub innego rodzaju rozstrzygnięć niezbędnych do wykonania objętych Umową prac (w tym uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Obiektu), z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2.4 Dopuszczona jest zmiana w toku umowy osób uczestniczących w jej wykonaniu a podlegających wyszczególnieniu w ramach wykazywania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stosownie do postanowień rozdziału VII. ust. 1 lit. c) SIWZ. Warunkiem możliwości dokonania zmiany będzie zmiana na osobę spełniającą warunki dla osoby zmienianej określone w SIWZ, przy jednoczesnym wykazaniu Zamawiającemu dowodów potwierdzających spełniania tych wymagań. 2.5 Jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności zrealizowani projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji zadania, a zastosowanie przewidzianych rozwiązań będzie niekorzystnym wykonaniem przedmiotu umowy, c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazywane w pkt. 2.5 będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększanym z tego powodu kosztom. Każde ze wskazanych w lit. a – c zmian może być powiązane ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. 2.6 Pozostałe zmiany: a) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) Opis zmiany, b) Uzasadnienie zmiany, c) Koszt zmiany oraz jego wpływu na wysokość wynagrodzenia, d) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-07, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie i żelbetowe - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje ekip lub pracowników do prac murarskich i żelbetowych. Inwestycje to budynki nieużyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. Konin. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów do zabiegów operacyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Damasławek: Zakup i dostawa 465 ton węgla w 2019 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi Borowa – Huta Brudzka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI