Budowa świetlicy na terenie Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa świetlicy na terenie Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 206
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032221
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa świetlicy na terenie Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470009563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łozowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-496

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426588364

1.5.8.) Numer faksu: 426588364

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp206.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp206.edu.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy na terenie Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adcbcd2d-9c30-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://sp206.edu.lodz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://sp206.edu.lodz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający – na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4) odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, z uwagi na fakt, iż zamawiający wymaga przedstawienia próbek (faktury i koloru ścian zewnętrznych i wewnętrznych), których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Forma pisemna.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2020/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W wyniku realizacji zamówienia oczekuje się wykonania całorocznej świetlicy szkolnej, o powierzchni użytkowej minimalnej ca. 108 m2, o wymiarze ok. 9 m x 12 m (ostateczny wymiar należy dostosować do możliwości powierzchniowych działki, przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów, norm oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego), połączonej z budynkiem szkoły

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Kryterium oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu oraz jego znaczenie:21.1.1.Cena – 60 % ,21.1.2. Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot umowy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot umowy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

24.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:24.1.1. Nie podlegają wykluczeniu24.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.24.2.Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:24.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]: Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.24.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]: Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.24.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]: Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.24.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]: Opis spełnienia warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:24.2.4.1. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 PLN zł brutto.24.2.4.2. W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach niniejszego warunku

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W przypadku stanu wyższej konieczności (rozumianej jako wystąpienie lub duże ryzyko wystąpienia obiektywnych okoliczności wpływających na skrajne zmniejszenie szans lub całkowite uniemożliwienie osiągnięcia celu umowy) jest możliwe:a. rozliczenie przez Zamawiającego każdej z przedstawianych przez Wykonawcę faktur (w tym faktury końcowej/ostatecznej) w sposób zaliczkowy do pełnej wysokości takiej faktury, lub/orazb. zaliczenie robót będących podstawą do wystawienia danej faktury niezaliczkowej, może dokonać obok lub w zastępstwie inspektora nadzoru oraz w imieniu Zamawiającego - również dyrektor Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:1) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji zamówienia określonego w umowie w § 2 ze względu na:a) brak możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj.: w szczególności: upały, ulewne deszcze (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zostało przerwane) lubb) przedłużający się termin, uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, protokołów postanowień i decyzji wydawanych przez organy administracji lub konieczność uzyskania nowych decyzji lub uzgodnieńc) wstrzymanie prac projektowych i budowlanych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (o czas, w którym – na skutek tych zdarzeń – nie było możliwe wykonanie umowy i na który – w ich wyniku – jej wykonanie zostało przerwane),d) wystąpienie robót dodatkowych, zamiennych, zmiany technologii , kolizji z istniejącymi sieciami wszelkiej infrastruktury itp., których wykonanie ma wpływ na termin zakończenia robót objętych niniejszą umowąe) przedłużający się termin, uzyskaniu poszczególnych materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem braku zawinienia po stronię Wykonawcy,.f) W razie zmian odnoszących się do dokumentacji projektowej, które to zmiany są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i osiągnięcia przyjętego założenia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Siedziba SP206

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię osobę do malowania płotu - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię osobę do malowania płotu. Termin realizacji maj, czerwiec 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI