„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-25
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00300219
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da40a43d-1890-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.przetargi.mecinka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Pomocnem” :
Lokalizacja: działka nr 571, obręb 0009 Pomocne, gmina Męcinka, powiat jaworski, województwo dolnośląskie. Budowany budynek posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej poprzez istniejącą drogę wewnętrzną.
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem /meble/.
W działce planowanej inwestycji budynek pomocniczy przeznaczony jest do rozbiórki, wiata przystankowa zostanie przeniesiona, natomiast urządzenia placu zabaw znajdujące się w zachodniej części działki zostaną zdemontowane – prace zostaną wykonane przez Zamawiającego, przed przekazaniem placu budowy.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 100 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 100 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie chodnika z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawników na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- zewnętrzne instalacje wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Muchowie”:
Lokalizacja: działka nr 113/2, obręb 0006 Muchów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie. Budowany budynek posiada bezpośredni dostęp do drogi wojewódzkiej nr 365 od strony północnej.
Obecnie teren jest nieużytkowany. Działka posiada wjazd z drogi wojewódzkiej nr 365, zlokalizowany od strony północnej. Całość obszaru porośnięta jest roślinnością średniowysoką oraz niską, głównie trawami.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z nawierzchni kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawnika na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Wykonawca wykonując przyłącze wodociągowe pod drogą wojewódzką zobligowany jest do uzgodnienia przejścia i sposobu wykonania tego przejścia przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Kondratowie”:
Lokalizacja: działka nr 98, obręb 0003 Kondratów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie.
Wjazd na teren działki przewidziany jest od strony południowej poprzez most projektowany zgodnie z odrębnym opracowaniem. Wjazd na teren budowy jest możliwy od tej samej strony przez istniejący bród utwardzony płytami betonowymi. W ramach planowanej inwestycji znajdująca się wiata oraz siłownia zewnętrzna pozostają na obecnym terenie.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie parkingu z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2,
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa świetlic wiejskich w Pomocnem, Muchowie, Kondratowie i Stanisławowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - Budowa świetlicy wiejskiej w Stanisławowie” :
Lokalizacja: działka nr 46/1, obręb 0014 Stanisławów, gmina Męcinka, powiat jaworski, woj. dolnośląskie. Działka posiada dwa wjazdy z drogi publicznej.
Na działce zlokalizowana jest wiata oraz urządzenia placu zabaw. Wiata oraz urządzenia placu zabaw są przeznaczona do demontażu - prace zostaną wykonane przez Zamawiającego, przed przekazaniem placu budowy.
Przedmiotowa inwestycja przewiduje:
- budowę świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza – zestawienie wyposażenia znajduje się w Dokumentacji Projektowej), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów- około 60m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, elektroenergetycznej, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 150 m2 ;
oraz
będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy, stanowiącego załącznik nr 5 ( 1-4) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI