Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej i rozdzielczej w m. Ścinawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej i rozdzielczej w m. Ścinawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a00269-c780-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn.: „Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Ścinawa”, współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem” oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@scinawa.pl,
2. Platforma znajduje się pod adresem: https://scinawa.ezamawiajacy.pl
w zakładce „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ścinawa, Rynek 17,
59-330 Ścinawa,
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: mbilewicz@scinawa.pl lub pisemnie,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.:
„Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Ścinawa”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w celu przeprowadzenia postępowania,
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1.1 – Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ścinawie:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zaprojektowanie, przebudowa i rozbudowa SUW w Ścinawie o wydajności 80 m3/h, która obejmować będzie roboty w zakresie:
rozbudowy układu technologicznego uzdatniania wody,
wykonania instalacji technologicznych, elektrycznych i AKPiA,
wykonania nowego układu sterowania, wizualizacji i przesyłu informacji
o pracy SUW do centralnej dyspozytorni (część SCADA),
rozbudowy budynku kontenerowego SUW dla potrzeb dwustopniowej
filtracji wody,
wykonanie prac remontowych zbiornika wody czystej i jego
wyposażenia w układy pomiarowe poziomu wody,
wykonanie prac remontowych odstojnika popłuczyn,
wyposażenia obiektu w awaryjne zasilanie energetyczne z agregatu
prądotwórczego z SZR.
b) Część nr 1.2 – Adaptacja hydroforni w Wielowsi na potrzeby eliminacji azotanów i azotynów:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zaprojektowanie, przebudowa i rozbudowa Hydroforni w Wielowsi na Stację Uzdatniania Wody celem usunięcia z wody ponadnormatywnych zawartości azotanów o wydajności Qmaxh= 18 m3/h, z czego usuwanie azotanów dla wydajności układu jonowymiennego Qh=9 m3/h. Zamówienie obejmować będzie roboty w zakresie:
montażu dwukolumnowej stacji jonowymiennej do usuwania azotanów o przepustowości Qh=9 m3/h pracującej w pełni automatycznie łącznie z regeneracją żywic roztworem solanki,
wymianie wewnętrznych rurociągów technologicznych na nowe wykonane z PEHD wraz z montażem istniejących pomp sieciowych II stopnia i przepływomierzy elektromagnetycznych (1 szt. istniejący + 1 szt. nowy) oraz przepustnic regulacyjnych do rozdziału strumienia podawanej do sieci wody na wodę bez uzdatniania i z uzdatnianiem (usuwanie azotanów w połowie strumienia wody kierowanej do sieci,
likwidacja WC i wydzielenie pomieszczenia na chlorownię wraz z wentylacją,
demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sterowania,
wykonanie nowej rozdzielni technologicznej,
wykonanie rozbudowy istniejącego zbiornika bezodpływowego ścieków do pojemności V= ok. 30 m3,
wykonanie prac remontowych istniejącej obudowy pompowni w Wielowsi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie Okresu gwarancji na roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Renowacja studni głębinowych:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót renowacyjnych na studniach, stanowiących ujęcie wody w Ścinawie, które obejmować będą:
rekonstrukcję istniejących studni ujęciowych Nr Ir, Nr IIr polegającą na
oczyszczeniu studni i odkolmatowanie złoża oraz wymianie urządzeń
wraz z ustaleniem nowej wydajności studni,
regenerację studni Nr IIIr polegającego na – oczyszczeniu studni
i odkolmatowanie złoża wraz z ustaleniem nowej wydajności studni.
Planuje się, że sumaryczna godzinowa wydajność studni po regeneracji i rekonstrukcji nie będzie niższa niż Qe=80 m3/h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie Okresu gwarancji na roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Wymiana sieci wodociągowej na terenie miasta Ścinawa:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie wymiany sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z uzbrojeniem na terenie m. Ścinawa, wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni po robotach montażowych. Łączna długość to około 5 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie Okresu gwarancji na roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Wrocławskiej:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z uzbrojeniem na terenie m. Ścinawa, wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni po robotach montażowych:
łączna długość około 1,5 km,
ilość przepompowni: 1 kpl. (sieciowa).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie Okresu gwarancji na roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Uzbrojenie sieci wodociągowej w urządzenia pomiaru przepływu i ciśnień w strefach oraz zmiana systemu odczytu wodomierzy na terenie miasta Ścinawa z tradycyjnego na radiowy:
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest:
zakup i dostawa wraz z wymianą istniejących wodomierzy na terenie miasta Ścinawa - 1688 sztuk,
zakup i dostawa 2 szt. urządzeń mobilnych do odczytu i programowania nakładek na wodomierze (lub wodomierzy)
dostawa i montaż urządzeń pomiarowych monitoringu pracy sieci wodociągowej w układzie strefowym, przystosowanych do zabudowy w istniejących komorach pomiarowych na sieci wodociągowej Miasta i Gminy Ścinawa.
zakup, dostawa i montaż (zaprojektowanie i wykonanie systemu) koncentratorów stacjonarnych, kompatybilnych z nakładkami na wodomierze/wodomierzami wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą,
zakup, dostawa i konfiguracja oprogramowania do odczytu, archiwizowania, analizowania i wizualizacji danych pomiarowych z wodomierzy na terenie miasta Ścinawa,
zakup, dostawa i konfiguracja oprogramowania do odczytu, archiwizowania, analizowania i wizualizacji danych z punktów monitoringu sieci wodociągowej w układzie strefowym,
weryfikacja skuteczności działania wdrożonych systemów,
przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie Okresu gwarancji na roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawców (SWZ) w pkt VIIII.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
1.700.000,00 zł (jeden milion siedemset tysięcy złotych) – dla
Części nr 1.1 i dla Części nr 1.2 łącznie;
150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla Części nr 2;
1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych) – dla
Części nr 3;
700.000,00 zł (siedemset tysięcy złotych) – dla Części nr 4;
400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) – dla Części nr 5;
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
7.000.000,00 zł (siedem milionów złotych) – dla Części nr 1.1 i dla Części nr 1.2 łącznie;
500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) – dla Części nr 2;
6.000.000,00 zł (sześć milionów złotych) – dla Części nr 3;
3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) – dla Części nr 4;
2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) – dla Części nr 5;
zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo zakończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
dla Części nr 1.1, co najmniej 1 robotę budowlaną w formule projektuj i wybuduj polegającą na kompleksowej modernizacji lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie obiektu stacji uzdatniania wody o wydajności instalacji technologicznej nie mniejszej niż 80 m3/h i wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) brutto.
dla Części nr 1.2, co najmniej 1 robotę budowlaną w formule projektuj i wybuduj polegającą na kompleksowej modernizacji lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie obiektu hydroforowni wody o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) brutto.
dla Części nr 2, co najmniej jedną robotę̨ budowlaną polegającą̨ na modernizacji lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie ujęcia wody składającego się̨ z co najmniej 1 studni głębinowej.
dla Części nr 3, co najmniej 1 robotę budowlaną w formule zaprojektuj i wybuduj polegającą na modernizacji lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie sieci wodociągowej średnicy min. Dz 160 mm i długości min. 2,0 km.
dla Części nr 4, co najmniej 1 robotę budowlaną w formule zaprojektuj i wybuduj polegającą na modernizacji lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie sieci kanalizacji ogólnospławnej lub sanitarnej lub deszczowej średnicy min. DN200 mm i długości min. 0,5 km wraz z obiektem pompowym.
dla Części nr 5, co najmniej 1 usługę polegającą na zaprojektowaniu i kompleksowej dostawie oraz montażem wodomierzy przystosowanych do pracy radiowej, obejmującej swym zakresem systemem urządzeń pomiarowych i monitoring pracy sieci wodociągowej w układzie strefowym o wartości dostawy nie mniejszej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
dla Części nr 1.1 i 1.2:
• osobą (1) pełniąca funkcję Projektanta branży technologicznej
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta branży architektonicznej
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta w specjalności elektrycznej
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika budowy
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót sanitarnych
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót konstrukcyjnych
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót elektrycznych i AKPiA,
dla Części nr 3:
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta branży sanitarnej
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta w specjalności drogowej
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika budowy
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót sanitarnych/sieciowych
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót drogowych
dla Części nr 4:
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta branży sanitarnej
• osobą (1) pełniącą funkcję Projektanta w specjalności drogowej
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika budowy
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót sanitarnych/sieciowych
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót drogowych
dla Części nr 5:
• osobą (1) wykonującą czynności Kierownika robót
Z uwagi na limity znaków Zamawiający odsyła do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:
a) 25.000,00 zł zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) – dla Części nr 1.1 i dla Części nr 1.2 łącznie,
b) 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) – dla Części nr 2,
c) 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) – dla Części nr 3,
d) 15.000,00 zł zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) – dla części nr 4,
e) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) – dla Części nr 5.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy i roboty/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://scinawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak