Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyPOWIAT SIEMIATYCKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087276
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 66 501

1.5.8.) Numer faksu: 85 65 66 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f39fcf76-d006-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001464/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa strzelnicy w powiecie siemiatyckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: -
miniPortalu, dostępnego pod adresem: ttps://miniportal.uzp.gov.pl/; - oraz poczty elektronicznej, na adres: zp@siemiatycze.pl. 2. Adres skrzynki podawczej: SPSiemiatycze/skrytkaESP znajduje się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, sporządzonej w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w
„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych rozdz.VI. w pkt B.) SWZ zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
4.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”
wynosi 150MB.6.Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, pod dresem e-mail: zp@siemiatycze.pl , przy czym nie jest możliwe złożenie na adres poczty e-mail oferty. Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych sobowych jest Starosta Powiatu Siemiatyckiego17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3, powiat@siemiatycze.pl tel.: +48856566500, faks: +48856566501;

2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: andrzej.szepietowski@siemiatycze.pl tel.: +48856560266

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.

4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OG.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa strzelnicy cywilno-sportowej z możliwością wykonywania strzelań na odległość do 100 m wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą obsłudze strzelnicy na dz. ew. nr 103, obręb Klukowo, realizowana w ramach zadania pod nazwą :
„Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim”. W ramach inwestycji obejmuje się budowę: -
strzelnicy cywilno-sportowej wraz z budowlami i urządzeniami zabezpieczającymi; -budowa kontenerowego zaplecza administracyjno- biurowego, - magazynu i wiaty szkoleniowej z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, wentylacją, instalacją grzewczą i elektryczną, - układ komunikacyjny w postaci dojść, dojazdów, placu manewrowego, miejsc
postojowych nawierzchni utwardzonych na działce nr ew. nr 103, obręb Klukowo, - studni i szczelnego zbiornika na nieczystości z instalacjami poza budynkiem: - infrastruktura techniczna obejmująca urządzenia z zakresu zaopatrzenia w wodę, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, odwodnienie terenu - budowy doziemnych instalacji przyłącza energii elektrycznej,
-budowa urządzeń i budowli zabezpieczających: projektowane zabezpieczenia boczne, kulochwyt główny, zabezpieczenia-przesłony pionowe, zabezpieczenia stanowisk strzeleckich w celu zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń balistycznych przed wyjściem pocisków poza strzelnicę.2. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Dokumentacja Techniczna wszystkich branż, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ w skład, której
wchodzą: - Załącznik nr 1a – Dokumentacja Budowlana, - Załącznik nr 1b – Projekt wykonawczy zawierający Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiar robót, - Załącznik nr 1c – Projekt Technologiczny , 1d Uszczegółowienie. 3. Wykonawca zrealizuje
roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia. W dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp, uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez: - zaprojektowanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych - zaprojektowanie ciągów komunikacyjnych umożliwiających poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich, -zaprojektowanie budynku biurowo-administracyjnego jako dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji
ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia – posiada środki finansowe bądź zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2.000.000 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; OSOBY kierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia,Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia kierownikiem robót budowlanych pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej
bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. -Wzór wykazu osób stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
niepodlegania wykluczeniu:W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania zamiast podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda – Oświadczenia o którym mowa w § 3 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz.2415), o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 , 2, 4 oraz pkt 5 ustawy. -

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o tworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Białystoku Nr 47 1240 5211 1111 0010 5809 0007 z adnotacją „wadium – postępowanie ZP.OG.272.4.2021”.
4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed
upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o
zwolnieniu z wadium. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy) – wzór załącznik nr 8,
5) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument. Oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - zał . Nr 5 - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców naminiPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jestpodać adres ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 3, 3a SWZ. 2) pełnomocnictwo albo dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentacji, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) (jeżeli dotyczy) -zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz,oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 3a SWZ. 4) (jeżeli dotyczy) - oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy,Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 8 SWZ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie (art. 117 ust. 4 ustawy), z którego
wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5) dowód wniesienia wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.9. Dokumenty należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu
Wykonawcy - zgodnie z odpisem z właściwego rejestru albo przez osobę odpowiednio umocowaną na podstawie właściwego pełnomocnictwa. 11. W przypadku, gdyby oferta zwierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 i 1649),
Wykonawca winien wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzec w sposób nie budzący wątpliwości, które z zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa” oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu zachowania poufności tych informacji, Wykonawca winien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym plikiem.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja elewacji budynku Centrum Sportu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemiatycze: Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych Część III
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pobiedno w gminie Bukowsko”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi powiatowej nr 4477P Polichno – Chrząblice na długości 2,014 km
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI