Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa strzelnicy sportowej w Niećkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 273 -84- 63
1.5.8.) Numer faksu: (86) 273-84-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa strzelnicy sportowej w Niećkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8bb0662-b7b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 ,,Budowa strzelnicy sportowej w Niećkowie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.starostwograjewo.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, oświadczenia, o którym mowa w art.125.1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp ,wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://pzp.starostwograjewo.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi założyć konto na Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP: https://pzp.starostwograjewo.pl/#/authentication/register, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.2.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.starostwograjewo.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący.3. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;4. Zamawiający zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 z późn. zm.) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.5. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie internetowej https://pzp.starostwograjewo.pl/#/help.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.6.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 7.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: WI.272.1.2021 lub numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.8. Ofertę oraz wszystkie załączniki, a także oświadczenia i wnioski, podmiotowe środki dowodowe, Wykonawcy składają spod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Grajewski z siedzibą w Grajewie przy ul. Strażackiej 6B, 19-200 Grajewo, adres e-mail: powiat@starostwograjewo.pl, tel. 86 273 84 63, zwany dalej „Administratorem”,2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Grajewie możliwy jest telefonicznie: 86 273 84 63, pod adresem e-mail: iod@starostwograjewo.pl lub osobiście w siedzibie Administratora,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), zwanej dalej „ustawą Pzp”,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Administrator może żądać, od osoby korzystającej z prawa dostępu do danych osobowych, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania,9) posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,10) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 3455929,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartej strzelnicy sportowej w Niećkowie z możliwością wykonywania strzelań na odległość do 100 m wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą obsłudze strzelnicy, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Budowa strzelnicy sportowej w Niećkowie”. 2.Zakres robót obejmuje budowę i wykonanie między innymi:1) strzelnicy sportowej wraz z zabezpieczeniami, w tym m.in. kulochwytu głównego, zabezpieczeń bocznych, masztu flagowego, przesłon pionowych i skośnych, 2) stanowisk strzeleckich zadaszonych,3) nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 4) wiaty szkoleniowej o wymiarach 4,00 m x 9,00 m,5) wiaty przestrzeni manewrowej rozładowanej broni (wiata czyszczenia broni) o wymiarach 3,00 m x 3,00 m, 6) kontenera magazynowego o wymiarach 2,45 m x 6,05 m ze strefą dowodzenia na dachu,7) kontenera sanitarnego dla kobiet i mężczyzn o wymiarach 2,44 m x 6,06 m,8) bezodpływowego zbiornika na ścieki o pojemności do 10 m3,9) drogi dojazdowej o szerokości 4 m,10) miejsc postojowych, w tym: trzy miejsca dla autobusów oraz siedem miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym jedno miejsce spełniające wymagania miejsca dla samochodów przewożących osoby niepełnosprawne,11)placu manewrowego, 12)instalacji wodociągowej, 13)instalacji kanalizacji sanitarnej,14)instalacji kanalizacji deszczowej, 15)instalacji elektrycznej,16)oświetlenia i monitoringu,17) instalacji fotowoltaicznej,18) zbiornika na wody opadowe,19)ogrodzenia terenu,20) 2 szt., tablic informacyjnych o wymiarach 80 cm x 120 cm każda,21)kontenera na śmieci o pojemności 1100l oraz 5 pojemników 120 l, ustawionych na powierzchni utwardzonej w systemowej zadaszonej osłonie śmietnikowej o wymiarach 3,00 x 3,00 m,22)wydzielenia strefy niebezpiecznej za pośrednictwem tablic ostrzegawczych usytuowanych w rozstawie co 25 m,23)wyposażenia strzelnicy, w tym w zestaw mobilny do szkolenia strzeleckiego, wyposażony w tablet z aplikacją do sterowania urządzeniami, stanowisko dowodzenia wyposażone w urządzenia kontroli, obserwacji i zarządzania strzelnicą, podnośnik figur bojowych, ekrany strzeleckie, ochronniki słuchu, 24) ławki i kosze na śmieci.3. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, stanowiący materiał pomocniczy dla ustalenia kalkulacji ceny ofertowej zamówienia. 5. W celu realizacji zamówienia Zamawiający we własnym zakresie zapewni w części dla Wykonawcy robót budowlanych, materiały budowlane wraz z ich załadunkiem na środki transportu Wykonawcy t .j.: 1. Piasek - 2 626,96 m3; 2.Piasek do betonów - 229,31 m3;3.Pospółka- 772,51 m3 4. Tłuczeń kamienny niesortowany - 676,43 t 5.Kamień podkładowy- 794,64 t;6. Kliniec kamienny- 57,75 t; 7. Miał kamienny - 47,82 t;8.Tłuczeń kamienny sortowany - 489,72t;9. Żwir 8/16 mm - 84,18 m3;10. Żwir do obsypki rur drenrarskich - 420,90 m3;11. Żwir 2-20 mm - 51,66 m3.4.Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt zapewnić transport materiałów budowlanych zapewnionych przez Zamawiającego z Zakładu Produkcji Kruszyw Rupińscy Spółka Jawna zlokalizowanego w miejscowości Wąsosz na plac budowy strzelnicy sportowej w Niećkowie. Odległość z Zakładu Produkcji Kruszyw Rupińscy Spółka Jawna w Wąsoszu do miejsca budowy strzelnicy w Niećkowie wynosi ok.11 km. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Maksymalny termin gwarancji Zamawiający ustala na okres 84 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1)Cena (C) 60 %2) Gwarancja (G) 40 %2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium „Cena”, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.3. Punkty za kryterium Nr 1 „Cena” zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej ) x 60% x 100 = liczba punktów 4. W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.5. W celu oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.6. Punkty za kryterium Nr 2 „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: G = [ Okres gwarancji badanej oferty (miesiące)/ Okres gwarancji oferty najkorzystniejszej (miesiące)] x 40% x 100 = liczba punktów 7.W kryterium „Gwarancja” oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 8. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 84 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci jako niezgodną z treścią SIWZ. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższą niż wyznaczony maksymalny okres 84 miesięcy, jednak w tym wypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 miesięcy – najdłuższy okres przyjęty w kryterium oceny ofert „Gwarancja”. 9. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 84 miesięcy). Wskazanie okresu gwarancji w dniach lub latach będzie uznane jako niewskazanie w ofercie oferowanego okresu gwarancji.10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: O = C+Ggdzie: O - łączna ilość punktów oferty ocenianej, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena” G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja”. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam łączny bilans punktowy w kryterium cena i gwarancja, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.12. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt.11, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4