IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) część 1 – 2.000,00 zł, 2) część 2 – 2.000,00 zł, 3) część 3 – 1.000,00 zł, 4) część 4 – 1.000,00 zł, 5) część 5 – 1.000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy w Biesiekierzu nr rachunku: 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 z dopiskiem: Wadium „Budowa stref aktywnego wypoczynku na terenie Gminy Biesiekierz - Część .....” Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN: GBW CPL PP 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 – 039 Biesiekierz, a kopię dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie ustawą Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmiany wynagrodzenia w zakresie określonym w ust. 9, 3) zmiany w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisane w § 6 Umowy, 4) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5) zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, 6) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń, 7) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 8) zmiany kierownika robót. 3. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez przedłużenie terminów, o których mowa w § 2 ust. 4 Umowy, w przypadku: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego, 4) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót, 5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 6) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 8) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 9) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 10) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 4. W wymienionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji Strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi opóźnienia. 5. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 6. Zmiana terminów realizacji Umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i okresu rękojmi. 7. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, 3) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających w szczególności ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, 4) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 5) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 6) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 7) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 8. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2 - 7 powyżej wymaga zmiany dokumentacji projektowej, Strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno – budowlany jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 9. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy możliwa jest w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku Wykonawca powiększy określone w § 10 ust. 1 pkt 1 wynagrodzenie netto o podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 10. Wszelkie zmiany Umowy wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji i jeżeli dotyczą one istotnych zmian Umowy muszą być sporządzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 11. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony, 3) zmiany danych rejestrowych, 4) zmiany osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego, o których mowa w § 5 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-30, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzibą w Biesiekierzu 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: wojt@biesiekierz.eu , nr telefonu: +48 94 31 80 955; 2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Urząd Gminy Biesiekierz, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: iod@biesiekierz.eu 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) związanym z potrzebą przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacją i wypełnianiem obowiązku prawnego ciążącego na Gminie Biesiekierz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obsługi przez Gminę Biesiekierz kontrahentów i współpracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; b) realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postępowania w ramach procedury zamówień publicznych w Gminie Biesiekierz, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a także obsługi przez administratora kontrahentów i współpracowników w zakresie wypełniania obowiązku wynikającego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; c) niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze zobowiązań, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeń finansowych względem kontrahentów – wykonawców, biorących udział w postępowaniu organizowanym przez Gminę Biesiekierz, wynikających z naliczonych opłat i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów z kontrahentami Gminy Biesiekierz; 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: a) osoby lub organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; b) dane mogą być także przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną Gminy Biesiekierz, a w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Gminy Biesiekierz, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach. 5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: niezbędny do realizacji celów w jakich je pozyskano, zgodnie z przepisami prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz instrukcją kancelaryjną lub wewnętrznymi regulacjami administratora, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, b) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; 9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest: a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c), w przypadku prowadzenia zamówienia publicznego stosuje się obowiązek przetwarzania danych wynikający z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz zawarcia umowy. 10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 11) W przypadku skorzystania przez Panią/Pana z uprawnień określonych w art. 15 ust. 1 do 3 RODO, niosącego po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, Gmina Biesiekierz może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 13) Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Laski Koszalińskie w wariancie rozszerzonym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” 1.2. Zadanie należy zrealizować na podstawie istniejącego projektu budowlanego. UWAGA! Projekt budowlany NIE ZAWIERA planu zagospodarowania, w tym ustawienia modułów, elementów, jak i stref bezpieczeństwa – który uzależniony jest od wygranej oferty. Lokalizację poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji, poprzez przedstawienie wizualizacji i jej akceptację przed rozpoczęciem robot budowlanych! 2. Wymagania ogólne 2.1. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą spełniać aktualne wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN-EN 16630:2015-06 - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.2. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 2.4. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki lub odzysku. 2.5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, wolne od wad fizycznych lub prawnych. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy, a także nie może być prototypem. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum raz w roku, po sezonie zimowym (marzec – kwiecień) dokona przeglądu i konserwacji urządzeń oraz usunięcia powstałych wad i usterek. 2.8. Wykonawca udzieli 2 – letniej rękojmi oraz minimum 2 – letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Czas reakcji na zgłoszenie reklamacji wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia i polega na obecności pracownika oferenta na miejscu i oceny reklamacji. 2.9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Wykonawca obowiązany jest do montażu tablica informacyjnej OSA informującej o realizacji programu (zgodnie z wytycznymi programu). Budowa OSA w Laskach Koszalińskich Lokalizacja: Działka 58/53, obręb Laski Koszalińskie MONTAŻ SIŁOWNI FITNESS Wymagania techniczne: - Konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV , co jest potwierdzone odpowiednim atestem. - Żywe kolory, w tym wiele kolorów na jednym urządzeniu. Pylon może być w dowolnym kolorze – odróżniającym się od urządzenia. - Wszelkie elementy rurowe zabezpieczone czopami spełniającymi zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zalaniem wodą. - Płyty oparć i siedzisk wykonane z kolorowego polietylenu o grubości co najmniej 15 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. - Antypoślizgowa płyty na nogi wykonane z tworzywa o grubości co najmniej 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Odbojniki wykonane z trwałego poliuretanu. - Tabliczki zawierające informacje o ćwiczonych partiach mięśni, numer normy i numery alarmowe umieszczone na słupach nośnych wykonane z anodowanego aluminium. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub. - Hamulec pneumatyczny. Mechanizm zwiększający opór wraz ze wzrostem prędkości obrotowej (Dotyczy rowerka). Płyty boczne i pedał wykonane ze stali nierdzewnej. - Łożyska w obudowach zabezpieczających przed dostępem wody. Złącza bezobsługowe. Łożyska nie wymagają okresowego smarowania. Prostownik pleców Wyciskanie siedząc + prasa nożna Biegacz Orbitrek Wioślarz Rowerek Kręciołek MONTAŻ STREFY RELAKSU Wymagania techniczne: - Bezpieczne zaślepki rur. - Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej całkowicie odporna na warunki atmosferyczne. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie, odporny na UV. - Słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych ogniowo. - Tablice informacyjne z wydrukiem na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową. Stolik do gry w warcaby/szachy Wysokość 60 cm., w komplecie cztery siedziska. Urządzenie do gier edukacyjnych –kółko i krzyżyk Wykończenie pozbawione ostrych krawędzi. Dopuszcza się stosowanie innych symboli urozmaicających zabawę. Urządzenie do gier edukacyjnych- gra muzyczna Moduł (np. ksylofon) wykonany z płyty o grubości min 13 mm i anodowanego aluminium. Ławka x 4 Płyty ścianek z kolorowego polietylenu. Zaleca się rozwiązania barwne, różnokolorowe. Szerokość ławki min 180 cm. Kosz na śmieci x 2szt. Kosze montowane w ziemi na stałe Kosze lub dominujące elementy w barwnych kolorach. Tablica informacyjna x 2 szt. Tablica zawiera podstawowe zagadnienia bezpiecznego użytkowania urządzeń, jak również logo gminy Biesiekierz. Stojak na rower Minimum pięć stanowisk na rowery. Rowerki do ławki 2 kpl. MONTAŻ PLACU ZABAW - Ślizgi ze stali nierdzewnej. Blacha o grubości min 2 mm kształtowana w technice CNC. Płyty boczne z polietylenu o grubości min 15 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Ślizg tubowy ze stali nierdzewnej. Blacha o grubości min 2 mm, część wyjściowa zakończona opaską z rury. Powierzchnia polerowana. - Płyty ścianek z kolorowego polietylenu o grubości min 15 mm, całkowicie odporny na wilgoć i UV. - Płyty ścianek i podestów z kolorowego tworzywa o grubości min 8 mm., całkowicie odpornego na wilgoć i UV i ścieranie. - Konstrukcja ze stali. Zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV i warunki atmosferyczne z odpowiednim atestem (np. QUALICOAT) - Bezpieczne zaślepki rur. - Kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. - Tuba z polietylenu o wewnętrznej średnicy min 50 cm i długości min.125 cm. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie w procesie kataforezy oraz malowania proszkowego farbami poliestrowymi, odpornymi na UV z odpowiednim atestem (np. QUALICOAT) - Liny polipropylenowe o średnicy min 16 mm z rdzeniem stalowym. - Zakończenia lin zaciśnięte w tulejach wykonanych z wytrzymałych stopów aluminium. - Bulaj w kształcie połowy kuli o średnicy min 400 mm z materiału odpornego na wandalizm. - Gra OX. Estetyczne wykończenia pozbawione ostrych krawędzi. Tuleje wzbogacone o dodatkowe symbole, urozmaicające zabawę. Zestaw wielofunkcyjny placu zabaw minimalny zestaw: wieżax3, ślizg, ścianka, drążek, tunel zgodnie z rysunkiem poglądowym w dokumentacji technicznej. Kosz do gry Kompletny zestaw kosz, tablica, metalowa siatka. Wysokość zgodna z normami 305 cm. Piramida linowa Wysokość minimum 2 m. Huśtawka bocianie gniazdo + 2 wahadłowe Siedzisko o konstrukcji aluminiowej, pokryte miękką gumą, zawieszone na łańcuchach min fi.6 mm ze stali nierdzewnej. Siedzisko typu „ptasie gniazdo” o średnicy min. 100 cm zawieszone na łańcuchach min fi.6 mm ze stali nierdzewnej. Metalowa rama opleciona miękką liną polipropylenową. Podwójnie ułożyskowane zawiesia ze stali nierdzewnej. Poza wahaniem w osi poziomej realizuje również ruch obrotowy wokół osi pionowej zapobiegając skręcaniu łańcucha. Zawiesie w całości wykonane są ze stali nierdzewnej. Zakończenia słupów w postaci czopów z miękkiej gumy Nawierzchnia bezpieczna Zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zaleceniami producenta Nasadzenia Minimum 5 tui Transport Do miejsca montażu Ogrodzenie Ogrodzenie systemowe na słupkach stalowych o wymiarach ok. 60x40x2 mm., wysokość 2 m., o rozstawie 2,5 m., obetonowanych w gruncie, wysokość paneli ok. 1,2 m., furtka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8, 45212200-8, 37410000-5, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Biesiekierz w wariancie rozszerzonym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” 1.2. Zadanie należy zrealizować na podstawie istniejącego projektu budowlanego. UWAGA! Projekt budowlany NIE ZAWIERA planu zagospodarowania, w tym ustawienia modułów, elementów, jak i stref bezpieczeństwa – który uzależniony jest od wygranej oferty. Lokalizację poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji, poprzez przedstawienie wizualizacji i jej akceptację przed rozpoczęciem robot budowlanych! 2. Wymagania ogólne 2.1. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą spełniać aktualne wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN-EN 16630:2015-06 - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.2. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 2.4. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki lub odzysku. 2.5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, wolne od wad fizycznych lub prawnych. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy, a także nie może być prototypem. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum raz w roku, po sezonie zimowym (marzec – kwiecień) dokona przeglądu i konserwacji urządzeń oraz usunięcia powstałych wad i usterek. 2.8. Wykonawca udzieli 2 – letniej rękojmi oraz minimum 2 – letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Czas reakcji na zgłoszenie reklamacji wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia i polega na obecności pracownika oferenta na miejscu i oceny reklamacji. 2.9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Wykonawca obowiązany jest do montażu tablica informacyjnej OSA informującej o realizacji programu (zgodnie z wytycznymi programu). Część 2: Budowa OSA w Biesiekierzu Lokalizacja: Działka 36/16, obręb Biesiekierz MONTAŻ SIŁOWNI FITNESS Wymagania techniczne: - Konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV , co jest potwierdzone odpowiednim atestem. - Żywe kolory, w tym wiele kolorów na jednym urządzeniu. Pylon może być w dowolnym kolorze – odróżniającym się od urządzenia. - Wszelkie elementy rurowe zabezpieczone czopami spełniającymi zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zalaniem wodą. - Płyty oparć i siedzisk wykonane z kolorowego polietylenu o grubości co najmniej 15 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. - Antypoślizgowa płyty na nogi wykonane z tworzywa o grubości co najmniej 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Odbojniki wykonane z trwałego poliuretanu. - Tabliczki zawierające informacje o ćwiczonych partiach mięśni, numer normy i numery alarmowe umieszczone na słupach nośnych wykonane z anodowanego aluminium. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub. - Hamulec pneumatyczny. Mechanizm zwiększający opór wraz ze wzrostem prędkości obrotowej (Dotyczy rowerka). Płyty boczne i pedał wykonane ze stali nierdzewnej. - Łożyska w obudowach zabezpieczających przed dostępem wody. Złącza bezobsługowe. Łożyska nie wymagają okresowego smarowania. Prostownik pleców Wyciskanie siedząc + prasa nożna Biegacz Orbitrek Wioślarz Rowerek Kręciołek MONTAŻ STREFY RELAKSU Wymagania techniczne: - Bezpieczne zaślepki rur. - Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej całkowicie odporna na warunki atmosferyczne. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie, odporny na UV. - Słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych ogniowo. - Tablice informacyjne z wydrukiem na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową. Stolik do gry w warcaby/szachy Wysokość 60 cm., w komplecie cztery siedziska. Urządzenie do gier edukacyjnych –kółko i krzyżyk Wykończenie pozbawione ostrych krawędzi. Dopuszcza się stosowanie innych symboli urozmaicających zabawę. Urządzenie do gier edukacyjnych- gra muzyczna Moduł (np. ksylofon) wykonany z płyty o grubości min 13 mm i anodowanego aluminium. Ławka x 4 Płyty ścianek z kolorowego polietylenu. Zaleca się rozwiązania barwne, różnokolorowe. Szerokość ławki min 180 cm. Kosz na śmieci x 2szt. Kosze montowane w ziemi na stałe Kosze lub dominujące elementy w barwnych kolorach. Tablica informacyjna x 2 szt. Tablica zawiera podstawowe zagadnienia bezpiecznego użytkowania urządzeń, jak również logo gminy Biesiekierz. Stojak na rower Minimum pięć stanowisk na rowery. Rowerki do ławki 2 kpl. MONTAŻ PLACU ZABAW - Ślizgi ze stali nierdzewnej. Blacha o grubości min 2 mm kształtowana w technice CNC. Płyty boczne z polietylenu o grubości min 15 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Ślizg tubowy ze stali nierdzewnej. Blacha o grubości min 2 mm, część wyjściowa zakończona opaską z rury. Powierzchnia polerowana. - Płyty ścianek z kolorowego polietylenu o grubości min 15 mm, całkowicie odporny na wilgoć i UV. - Płyty ścianek i podestów z kolorowego tworzywa o grubości min 8 mm., całkowicie odpornego na wilgoć i UV i ścieranie. - Konstrukcja ze stali. Zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV i warunki atmosferyczne z odpowiednim atestem (np. QUALICOAT) - Bezpieczne zaślepki rur. - Kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. - Tuba z polietylenu o wewnętrznej średnicy min 50 cm i długości min.125 cm. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie w procesie kataforezy oraz malowania proszkowego farbami poliestrowymi, odpornymi na UV z odpowiednim atestem (np. QUALICOAT) - Liny polipropylenowe o średnicy min 16 mm z rdzeniem stalowym. - Zakończenia lin zaciśnięte w tulejach wykonanych z wytrzymałych stopów aluminium. - Bulaj w kształcie połowy kuli o średnicy min 400 mm z materiału odpornego na wandalizm. - Gra OX. Estetyczne wykończenia pozbawione ostrych krawędzi. Tuleje wzbogacone o dodatkowe symbole, urozmaicające zabawę. Zestaw wielofunkcyjny placu zabaw minimalny zestaw: wieżax3, ślizg, ścianka, drążek, tunel zgodnie z rysunkiem poglądowym w dokumentacji technicznej. Kosz do gry Kompletny zestaw kosz, tablica, metalowa siatka. Wysokość zgodna z normami 305 cm. Piramida linowa Wysokość minimum 2 m. Huśtawka bocianie gniazdo + 2 wahadłowe Siedzisko o konstrukcji aluminiowej, pokryte miękką gumą, zawieszone na łańcuchach min fi.6 mm ze stali nierdzewnej. Siedzisko typu „ptasie gniazdo” o średnicy min. 100 cm zawieszone na łańcuchach min fi.6 mm ze stali nierdzewnej. Metalowa rama opleciona miękką liną polipropylenową. Podwójnie ułożyskowane zawiesia ze stali nierdzewnej. Poza wahaniem w osi poziomej realizuje również ruch obrotowy wokół osi pionowej zapobiegając skręcaniu łańcucha. Zawiesie w całości wykonane są ze stali nierdzewnej. Zakończenia słupów w postaci czopów z miękkiej gumy Nawierzchnia bezpieczna Zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zaleceniami producenta Nasadzenia Minimum 5 tui Transport Do miejsca montażu Ogrodzenie Ogrodzenie systemowe na słupkach stalowych o wymiarach ok. 60x40x2 mm., wysokość 2 m., o rozstawie 2,5 m., obetonowanych w gruncie, wysokość paneli ok. 1,2 m., furtka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8, 45212200-8, 37410000-5, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kotłowo w wariancie podstawowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis ogólny 1.1. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” 1.2. Zadanie należy zrealizować na podstawie istniejącego projektu budowlanego. UWAGA! Projekt budowlany NIE ZAWIERA planu zagospodarowania, w tym ustawienia modułów, elementów, jak i stref bezpieczeństwa – który uzależniony jest od wygranej oferty. Lokalizację poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji, poprzez przedstawienie wizualizacji i jej akceptację przed rozpoczęciem robot budowlanych! 2. Wymagania ogólne 2.1. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą spełniać aktualne wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN-EN 16630:2015-06 - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.2. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 2.4. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki lub odzysku. 2.5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, wolne od wad fizycznych lub prawnych. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy, a także nie może być prototypem. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum raz w roku, po sezonie zimowym (marzec – kwiecień) dokona przeglądu i konserwacji urządzeń oraz usunięcia powstałych wad i usterek. 2.8. Wykonawca udzieli 2 – letniej rękojmi oraz minimum 2 – letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Czas reakcji na zgłoszenie reklamacji wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia i polega na obecności pracownika oferenta na miejscu i oceny reklamacji. 2.9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Wykonawca obowiązany jest do montażu tablica informacyjnej OSA informującej o realizacji programu (zgodnie z wytycznymi programu). Część 3: Zadanie: Budowa OSA w Kotłowie Lokalizacja: Działka 12/44, obręb Kotłowo MONTAŻ SIŁOWNI FITNESS Wymagania techniczne: - Konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV , co jest potwierdzone odpowiednim atestem (np. QUALICOAT). - Preferowane żywe kolory, w tym wiele kolorów na jednym urządzeniu. Pylon może być w dowolnym kolorze – odróżniającym się od urządzenia. - Wszelkie elementy rurowe zabezpieczone czopami spełniającymi zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zalaniem wodą. - Płyty oparć i siedzisk wykonane z kolorowego polietylenu o grubości co najmniej 15 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. - Antypoślizgowa płyty na nogi wykonane z tworzywa o grubości co najmniej 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Odbojniki wykonane z trwałego poliuretanu. - Tabliczki zawierające informacje o ćwiczonych partiach mięśni, numer normy i numery alarmowe umieszczone na słupach nośnych wykonane z anodowanego aluminium. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub. - Hamulec pneumatyczny. Mechanizm zwiększający opór wraz ze wzrostem prędkości obrotowej (Dotyczy rowerka). Płyty boczne i pedał wykonane ze stali nierdzewnej. - Łożyska w obudowach zabezpieczających przed dostępem wody. Złącza bezobsługowe. Łożyska nie wymagają okresowego smarowania. Prostownik pleców Podciąganie ramion Wyciskanie siedząc Biegacz Orbitrek Wioślarz Rowerek Kręciołek MONTAŻ STREFY RELAKSU Wymagania techniczne: - Bezpieczne zaślepki rur. - Produkt zgodny z EN 1176-1:2017. - Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej całkowicie odporna na warunki atmosferyczne. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie, odporny na UV. - Słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych ogniowo. - Tablice informacyjne z wydrukiem na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową. Stolik do gry w warcaby/szachy Wysokość 60 cm., w komplecie cztery siedziska. Urządzenie do gier edukacyjnych –kółko i krzyżyk Gra wykonana z kształtowanego polietylenu z symbolami naniesionymi w formie. Wykończenie pozbawione ostrych krawędzi. Dopuszcza się stosowanie innych symboli urozmaicających zabawę. Urządzenie do gier edukacyjnych- gra muzyczna Moduł (np. ksylofon) wykonany z płyty o grubości min 13 mm i anodowanego aluminium. Ławka x 4 Płyty ścianek z kolorowego polietylenu. Preferuje się rozwiązania barwne, różnokolorowe. Szerokość ławki min 180 cm. Kosz na śmieci x 2szt. Kosze montowane w ziemi na stałe Kosze lub dominujące elementy w barwnych kolorach. Tablica informacyjna x 2 szt. Tablica zawiera podstawowe zagadnienia bezpiecznego użytkowania urządzeń, jak również logo gminy Biesiekierz. Stojak na rower Minimum pięć stanowisk na rowery. Rowerki do ławki 2 kpl. Nasadzenia Minimum 5 tui Transport Do miejsca montażu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8, 45212200-8, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Parnowo w wariancie podstawowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis ogólny 1.1. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” 1.2. Zadanie należy zrealizować na podstawie istniejącego projektu budowlanego. UWAGA! Projekt budowlany NIE ZAWIERA planu zagospodarowania, w tym ustawienia modułów, elementów, jak i stref bezpieczeństwa – który uzależniony jest od wygranej oferty. Lokalizację poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji, poprzez przedstawienie wizualizacji i jej akceptację przed rozpoczęciem robot budowlanych! 2. Wymagania ogólne 2.1. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą spełniać aktualne wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN-EN 16630:2015-06 - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.2. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 2.4. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki lub odzysku. 2.5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, wolne od wad fizycznych lub prawnych. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy, a także nie może być prototypem. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum raz w roku, po sezonie zimowym (marzec – kwiecień) dokona przeglądu i konserwacji urządzeń oraz usunięcia powstałych wad i usterek. 2.8. Wykonawca udzieli 2 – letniej rękojmi oraz minimum 2 – letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Czas reakcji na zgłoszenie reklamacji wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia i polega na obecności pracownika oferenta na miejscu i oceny reklamacji. 2.9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Wykonawca obowiązany jest do montażu tablica informacyjnej OSA informującej o realizacji programu (zgodnie z wytycznymi programu). Część 4: Budowa OSA w Parnowie Lokalizacja: Działka 2/1, obręb Parnowo MONTAŻ SIŁOWNI FITNESS Wymagania techniczne: - Konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV , co jest potwierdzone odpowiednim atestem (np. QUALICOAT). - Preferowane żywe kolory, w tym wiele kolorów na jednym urządzeniu. Pylon może być w dowolnym kolorze – odróżniającym się od urządzenia. - Wszelkie elementy rurowe zabezpieczone czopami spełniającymi zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zalaniem wodą. - Płyty oparć i siedzisk wykonane z kolorowego polietylenu o grubości co najmniej 15 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. - Antypoślizgowa płyty na nogi wykonane z tworzywa o grubości co najmniej 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Odbojniki wykonane z trwałego poliuretanu. - Tabliczki zawierające informacje o ćwiczonych partiach mięśni, numer normy i numery alarmowe umieszczone na słupach nośnych wykonane z anodowanego aluminium. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub. - Hamulec pneumatyczny. Mechanizm zwiększający opór wraz ze wzrostem prędkości obrotowej (Dotyczy rowerka). Płyty boczne i pedał wykonane ze stali nierdzewnej. - Łożyska w obudowach zabezpieczających przed dostępem wody. Złącza bezobsługowe. Łożyska nie wymagają okresowego smarowania. Prostownik pleców Podciąganie ramion Wyciskanie siedząc Biegacz Orbitrek Wioślarz Rowerek Kręciołek MONTAŻ STREFY RELAKSU Wymagania techniczne: - Bezpieczne zaślepki rur. - Produkt zgodny z EN 1176-1:2017. - Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej całkowicie odporna na warunki atmosferyczne. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie, odporny na UV. - Słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych ogniowo. - Tablice informacyjne z wydrukiem na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową. Stolik do gry w warcaby/szachy Wysokość 60 cm., w komplecie cztery siedziska. Urządzenie do gier edukacyjnych –kółko i krzyżyk Gra wykonana z kształtowanego polietylenu z symbolami naniesionymi w formie. Wykończenie pozbawione ostrych krawędzi. Dopuszcza się stosowanie innych symboli urozmaicających zabawę. Urządzenie do gier edukacyjnych- gra muzyczna Moduł (np. ksylofon) wykonany z płyty o grubości min 13 mm i anodowanego aluminium. Ławka x 4 Płyty ścianek z kolorowego polietylenu. Preferuje się rozwiązania barwne, różnokolorowe. Szerokość ławki min 180 cm. Kosz na śmieci x 2szt. Kosze montowane w ziemi na stałe Kosze lub dominujące elementy w barwnych kolorach. Tablica informacyjna x 2 szt. Tablica zawiera podstawowe zagadnienia bezpiecznego użytkowania urządzeń, jak również logo gminy Biesiekierz. Stojak na rower Minimum pięć stanowisk na rowery. Rowerki do ławki 2 kpl. Nasadzenia Minimum 5 tui Transport Do miejsca montażu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8, 45212200-8, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Nowe Bielice w wariancie podstawowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis ogólny 1.1. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” 1.2. Zadanie należy zrealizować na podstawie istniejącego projektu budowlanego. UWAGA! Projekt budowlany NIE ZAWIERA planu zagospodarowania, w tym ustawienia modułów, elementów, jak i stref bezpieczeństwa – który uzależniony jest od wygranej oferty. Lokalizację poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji, poprzez przedstawienie wizualizacji i jej akceptację przed rozpoczęciem robot budowlanych! 2. Wymagania ogólne 2.1. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą spełniać aktualne wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN-EN 16630:2015-06 - wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.2. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 2.4. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki lub odzysku. 2.5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, wolne od wad fizycznych lub prawnych. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy, a także nie może być prototypem. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum raz w roku, po sezonie zimowym (marzec – kwiecień) dokona przeglądu i konserwacji urządzeń oraz usunięcia powstałych wad i usterek. 2.8. Wykonawca udzieli 2 – letniej rękojmi oraz minimum 2 – letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Czas reakcji na zgłoszenie reklamacji wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia i polega na obecności pracownika oferenta na miejscu i oceny reklamacji. 2.9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 2.10. Wykonawca obowiązany jest do montażu tablica informacyjnej OSA informującej o realizacji programu (zgodnie z wytycznymi programu). Część 5: Budowa Osa w Nowych Bielicach Lokalizacja: Działka 77, obręb Nowe Bielice MONTAŻ SIŁOWNI FITNESS Wymagania techniczne: - Konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV , co jest potwierdzone odpowiednim atestem (np. QUALICOAT). - Preferowane żywe kolory, w tym wiele kolorów na jednym urządzeniu. Pylon może być w dowolnym kolorze – odróżniającym się od urządzenia. - Wszelkie elementy rurowe zabezpieczone czopami spełniającymi zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zalaniem wodą. - Płyty oparć i siedzisk wykonane z kolorowego polietylenu o grubości co najmniej 15 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. - Antypoślizgowa płyty na nogi wykonane z tworzywa o grubości co najmniej 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV. - Odbojniki wykonane z trwałego poliuretanu. - Tabliczki zawierające informacje o ćwiczonych partiach mięśni, numer normy i numery alarmowe umieszczone na słupach nośnych wykonane z anodowanego aluminium. - Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Wandaloodporne zaślepki śrub. - Hamulec pneumatyczny. Mechanizm zwiększający opór wraz ze wzrostem prędkości obrotowej (Dotyczy rowerka). Płyty boczne i pedał wykonane ze stali nierdzewnej. - Łożyska w obudowach zabezpieczających przed dostępem wody. Złącza bezobsługowe. Łożyska nie wymagają okresowego smarowania. Prostownik pleców Podciąganie ramion Wyciskanie siedząc Biegacz Orbitrek Wioślarz Rowerek Kręciołek MONTAŻ STREFY RELAKSU Wymagania techniczne: - Bezpieczne zaślepki rur. - Produkt zgodny z EN 1176-1:2017. - Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej całkowicie odporna na warunki atmosferyczne. - System łączników i klamer wykonanych ze stopów aluminiowych. Klamry zapewniają dużą sztywność konstrukcji oraz łatwość montażu. Aluminium zabezpieczone antykorozyjnie, odporny na UV. - Słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych ogniowo. - Tablice informacyjne z wydrukiem na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową. Stolik do gry w warcaby/szachy Wysokość 60 cm., w komplecie cztery siedziska. Urządzenie do gier edukacyjnych –kółko i krzyżyk Gra wykonana z kształtowanego polietylenu z symbolami naniesionymi w formie. Wykończenie pozbawione ostrych krawędzi. Dopuszcza się stosowanie innych symboli urozmaicających zabawę. Urządzenie do gier edukacyjnych- gra muzyczna Moduł (np. ksylofon) wykonany z płyty o grubości min 13 mm i anodowanego aluminium. Ławka x 4 Płyty ścianek z kolorowego polietylenu. Preferuje się rozwiązania barwne, różnokolorowe. Szerokość ławki min 180 cm. Kosz na śmieci x 2szt. Kosze montowane w ziemi na stałe Kosze lub dominujące elementy w barwnych kolorach. Tablica informacyjna x 2 szt. Tablica zawiera podstawowe zagadnienia bezpiecznego użytkowania urządzeń, jak również logo gminy Biesiekierz. Stojak na rower Minimum pięć stanowisk na rowery. Rowerki do ławki 2 kpl. Nasadzenia Minimum 5 tui Transport Do miejsca montażu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8, 45212200-8, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
20,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: