Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżejWłocławka – SW Siarzewo. Prowadzenie monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżejWłocławka – SW Siarzewo. Prowadzenie monitoringu przedrealizacyjnego w obszarach określonych warunkami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-08
  • Numer ogłoszenia594527-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594527-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej: Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżejWłocławka – SW Siarzewo. Prowadzenie monitoringu przedrealizacyjnego w obszarach określonych warunkami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 37 20 273, , e-mail przetargi-kzgw@wody.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowe Gospodarstwo Wodne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżejWłocławka – SW Siarzewo. Prowadzenie monitoringu przedrealizacyjnego w obszarach określonych warunkami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Numer referencyjny: KZGW/KNO/230/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przeprowadzenie monitoringu przedrealizacyjnego w zakresie występujących siedlisk przyrodniczych iornitofauny, analizy fito- i zooplanktonu, opracowaniu listy zgodności danych lub rozbieżności międzywynikami monitoringów a danymi źródłowymi oraz opracowanie wniosków z wykonanego monitoringuna temat zmian w monitorowanych siedliskach przyrodniczych i gatunkach wraz z ekspercką interpretacjąmożliwych przyczyn tych zmian, następujących w terenie pozostających w zakresie oddziaływaniaprzedsięwzięcia pn. Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżej Włocławka – SW Siarzewo. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71313440-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  27   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniany, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofertśrodków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 200 000,00 zł (słownie:dwieście tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał(zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na przyrodniczym monitoringu przedrealizacyjnym dla przedsięwzięć hydrotechnicznych lub innych przedsięwzięćobszarowych lub liniowych dotyczących monitorowanych powierzchni nie mniejszych niż 3000ha lub - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (zakończył)maksymalnie trzy zadania polegające na przyrodniczym monitoringu przedrealizacyjnym dlaprzedsięwzięć hydrotechnicznych lub innych przedsięwzięć obszarowych lub liniowychdotyczących monitorowanych powierzchni o łącznej wielkości nie mniejszej niż 3000 haUWAGA: Przez jedno zadanie należy rozumieć usługi wykonywane w ramach jednej umowy. b)Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • dysponuje conajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora badań: - posiadającawykształcenie wyższe na co najmniej jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska,przyroda, inżynieria środowiska, inżynieria i gospodarka wodna, leśnictwo, zoologia; -posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami prowadzącymiinwentaryzację lub monitoring przyrodniczy w projektach typu greenfield oraz doświadczenie wkierowaniu minimum jednym takim projektem o obszarze oddziaływania nie mniejszym niż1000 ha; • dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty GIS: -posiadająca wykształcenie wyższe na co najmniej jednym z kierunków: geodezja, kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, geografia, leśnictwo, nauki przyrodnicze lub którauzyskała świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GIS – System InformacjiGeograficznej, - posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie pracy w zakresie GIS – SystemInformacji Geograficznej, - posiadająca doświadczenie w analizie GIS z zakresu ochronyśrodowiska (inwentaryzacja lub monitoring przyrodniczy) przy co najmniej jednej inwestycjitypu greenfield • dysponuje co najmniej jednym dyplomowanym ornitologiem: - posiadającywykształcenie wyższe na co najmniej jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska,przyroda, inżynieria środowiska, inżynieria i gospodarka wodna, leśnictwo, zoologia; -posiadający w wymaganej specjalizacji co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniuinwentaryzacji lub monitoringu przyrodniczego dla inwestycji typu greenfield; • dysponuje conajmniej jednym dyplomowanym hydrobiologiem: - posiadający wykształcenie wyższe na conajmniej jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska, przyroda, inżynieria środowiska,inżynieria i gospodarka wodna, leśnictwo, zoologia; - posiadający w wymaganej specjalizacji conajmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu inwentaryzacji lub monitoringu przyrodniczegodla inwestycji typu greenfield; • dysponuje co najmniej jednym dyplomowanym fitosocjologiemlub botanikiem: - posiadający wykształcenie wyższe na co najmniej jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska, przyroda, inżynieria środowiska, inżynieria i gospodarka wodna,leśnictwo, zoologia; - posiadający w wymaganej specjalizacji co najmniej 3 letnie doświadczeniew prowadzeniu inwentaryzacji lub monitoringu przyrodniczego dla inwestycji typu greenfield;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożeniaoświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawytj.: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o której mowa w RozdzialeIII ust. 1 lit. ppkt 1 SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminuskładania ofert; b) wykaz usług, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 ppkt 2 SIWZ, sporządzonywedług wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługizostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanenależycie. dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.Wykaz usług należy złożyć w oryginale. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - oświadczenie wykonawcy. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem. c) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 ppkt2 SIWZ, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia kwalifikacjizawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącegozałącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej. Wprzypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe możezostać złożone wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania zinnym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych:piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o którychmowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okreszwiązania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4. Wadium wnieść przedupływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadiumwnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie pełnomocnika Zamawiającegoprzed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznaniarachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wprzypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lubporęczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezWykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacićprzelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 11 1130 1017 0020 1510 6790 0001 7. Wadium wformie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego (ul. Wspólna 50lok. 6, 00-684 Warszawa), od poniedziałku do piątku w godz. od 0900 – 1630, z dopiskiem nakopercie: „Wadium w postępowaniu na Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżej Włocławka – SWSiarzewo. Prowadzenie monitoringu przedrealizacyjnego w obszarach określonych warunkami decyzjio środowiskowych uwarunkowaniach” 8. Wadiumwnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczycielzobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobecZamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; 2) musiwskazywać nazwę i numer postępowania; 3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków,od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia; 9.przedłużenie ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych wustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 7.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
Doświadczenie koordynatora badań 25,00
Doświadczenie specjalisty GIS 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku nieuzyskania decyzji o pozwoleniu na realizację w zakresie budowli przeciwpowodziowychw terminie 2 miesięcy od dnia wykonania Przedmiotu Umowy, przy czym za wykonanie przedmiotuUmowy przez wykonawcę Strony zgodnie uważają przyjęcie drugiego z raportów rocznych przezRegionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy zgodnie z § 4 ust. 6, zamawiający będziemógł przedłużyć termin realizacji niniejszej Umowy o 6 miesięcy w zakresie wykonania PrzedmiotuUmowy określonego w §1 ust. 2 lit. a-c oraz przygotowania dwóch dodatkowych raportów częściowychza kolejne dwa 3-miesięczne okresy, za dodatkowym wynagrodzeniem stanowiącym równowartość 5%wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1 za każdy z dodatkowych raportów częściowych, przyodpowiednim zachowaniu pozostałych postanowień Umowy dotyczących warunków płatności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont, wymiana dachu, nowe panele - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont, wymiana dachu, nowe panele. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI