„Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali wodociągowej w Strzyżowie”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali wodociągowej w Strzyżowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzyżów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyGmina Strzyżów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00144169
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali wodociągowej w Strzyżowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przecławczyka

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strzyzow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali wodociągowej w Strzyżowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e1aa89-cb8b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064332/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali wodociągowej w Strzyżowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Kom w post o udziel niniej zam, w tym skład ofert, wym infor oraz przek doklub ośw między Zam a Wyk, z uwzg wyj określ w ust pzp, odb się przy uż śr kom elektr. Przez śr kom elektr roz się śr kom elektr zdef w ust św usług dr elektr Ofertę, ośw, o kt mowa w art.125 ust. 1, podm śr dow, przed śr dow, pełnmoc, zobow podm udost zasoby sporz się w post elektr, w ogól dost for dan, w szcz w for.txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Zg z art. 63 ust. 2 ust p.z.p. ofertę, a także oświ o
którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 SWZ składa się, pod ryg niew, w for elektr lub w post elektr opat podp zauf lub podp osob. Zaw, ośw, wn lub inf Wyk przek: poprzez P;, dost pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow Rejestr na Platf, w tym złoż oferty w for elektr, wym: akcep war korzyst z platf zakup określ w Reg zam na str int pod lin w zakł „Reg” oraz uznania go za
wiążący, zapoz się i stosowania instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod lin: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rejestracja i korzystanie z Platformy
wymaga założenia konta z zachowaniem zasad określonych w regulaminie, o którym mowa powyżej. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p.,
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: stały dostęp do sieci Internet i minimalna
prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.
2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf. Platforma
działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Strzyżowie ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów, e-mail:
gmina@strzyzow.pl telefon kontaktowy: 172761354
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@strzyzow.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZP. 271.9.2022.TB „Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz renowacja magistrali
wodociągowej w Strzyżowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3) prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z tym, że skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do
ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.TB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji, wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w
dokumetacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
2. Zakres robót:
1) Opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (w tym kosztorysów,
szczegółowych specyfikacji technicznych wyko-nania i odbioru robót oraz uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym
decyzji po-zwolenia na budowę;
2) Roboty budowlane;
3) Roboty elektryczne;
4) Roboty technologiczne
3. Inwestycja składa się z dwóch części:
• Część I Budowa Stacji Uzdatniania Wody
• Część II Renowacja magistrali wodociągowej
1) Część I Budowa Stacji Uzdatniania Wody – Wariant IIa
Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie stacji uzdatniania wody przy istniejącym zbiorniku wyrównawczym o przepustowości
Qmax/h=50 m3/h, Qmax/d=1000 m3/h, wraz z modernizacją istniejącej komory zasuw, komór wodnych zbiornika
wyrównawczego oraz przebudową/budową nowej infrastruktury towarzyszącej w niezbędnym zakresie.
W skład inwestycji wchodzą m.in. następujące elementy:
ROZBIÓRKI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH:
a) W ramach inwestycji do rozbiórki przewidziano tymczasowy magazyn posadowiony na płycie fundamentowej o
wymiarach ~ 2x2m.
OBIEKTY PROJEKTOWANE:
b) Stacja uzdatniania wody Budynek
c) Odstojnik popłuczyn
OBIEKTY PODLEGAJĄCE PRZEBUDOWIE/ PRACOM REMONTOWYM/MODERNIZACJI/ ADAPTACJI:
d) Istniejąca Komora zasuw OB.1,
e) Zbiornik wyrównawczy_ Komora wodna nr 1 OB.2.1_
f) Zbiornik wyrównawczy_ Komora wodna nr 2 OB.2.2
ELEMENTY PODLEGAJĄCE DEMONTAŻOWI:
g) Budowa nowych/przebudowa rurociągu wody surowej,
h) Budowa nowych/przebudowa rurociągów wody uzdatnionej,
i) Wymiana istniejących rurociągów technologicznych pomiędzy komorą zasuw a komorami wodnymi zbiornika
retencyjnego,
j) Przyłącze kanalizacji sanitarnej,
k) Budowa rurociągów instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej,
l) Budowa/przebudowa instalacji miedzy-obiektowych zasilających, sterowniczych, oświetlenia terenu niezbędnych do
funkcjonowania instalacji oraz obiektów infrastruktury technicznej,
m) Instalacja alarmowa.
n) Pozostałe instalacje zewnętrzne miedzy-obiektowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektów SUW.
2) Część II Renowacja magistrali wodociągowej
Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie modernizacji w technologiach bezwykopowych magistrali wodociągowej
o średnicy DN300, wykonanej ze stali i długości L≈ 1302 mb (w tym odcinek A-B o długości L≈ 209,5 mb oraz C-D o
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
długości L≈ 1092,5 mb)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
rozdziale VIII niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 5 000 000,00 PLN.
b) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zadania w kwocie co
najmniej 3 000 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy
warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej Zamawiający będzie wymagał:
a) doświadczenie: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wy-każe, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeże-li okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co naj-mniej
jedną kompletną dokumentację projektową w branży sanitarnej i budow-lanej oraz jedną robotę budowlaną (kontrakt,
zadanie) polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie bądź modernizacji stacji uzdatniania wody oraz bu-dowie lub
remoncie magistrali wodociągowej o łącznej wartości co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie złożo-nych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał roboty zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończył z podaniem ich rodzaju, war-tości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których
roboty te zostały wykonane. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy – wykazu robót.
b) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie
dysponował osobami o odpowiednich kwalifi-kacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą od-
powiedzialne za opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej. W tym ce-lu Wykonawca winien wykazać, że dysponuje
zespołem projektantów (na czas realizacji przedmiotu niniejszej umowy) w następujących branżach:
a. sanitarnej,
b. budowlanej,
c. elektrycznej,
oraz osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
a. kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budo-walnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, ga-zowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
b. osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w za-kresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
c. osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi kon-strukcyjno-budowlanej bez ogranicze

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie
odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia
wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 4 p.z.p. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności i prawidłowo ukończone, zgodnie z przepisami
prawa budowlanego, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
którego roboty budowlane były wykonane;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;
5) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności, związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000,00 PLN
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy p.z.p.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu:20.05.2022 r. o godzinie 9:00;
4. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Strzyżowie nr: 48
9168 0004 0000 0390 2000 0040;
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, za pośrednictwem platformy zakupowej –
Zamawiający wymaga załączenia do oferty w oryginale w postaci dokumentu w formie elektronicznej przy użyciu platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow - z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia i powinno zawierać następujące elementy:
nazwę Wykonawcy, nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaran-ta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Strzyżów ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia,
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczania bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy p.z.p.
6. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy p.z.p.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy p.z.p.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy p.z.p

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa
Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim oświadczenie to potwierdza brak podstaw
wykluczenia natomiast w odniesieniu do spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 4
do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty zakresie wskazanym w
Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,
pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodzeń - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekip lub pracowników do budowy ogrodzeń. Inwestycja to budynek użyteczności publicznej. Termin do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI