Budowa skateparku z pumptrackiem na terenach zielonych w Oleśnicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa skateparku z pumptrackiem na terenach zielonych w Oleśnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Oleśnica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia611351-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611351-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Miasto Oleśnica: Budowa skateparku z pumptrackiem na terenach zielonych w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193473300000, ul. Rynek-Ratusz  , 56-400  Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 982 100, e-mail b.strzala@um.olesnica.pl, faks 717 982 117.
Adres strony internetowej (URL): www.olesnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Kancelaria Ogólna - pok. 11, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa skateparku z pumptrackiem na terenach zielonych w Oleśnicy
Numer referencyjny: ZP/PN/24/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa skateparku z pumptrackiem na terenach zielonych w Oleśnicy.”Zadanie polega na budowie skateparku w technologii betonowej wykonanej metodą torkretowania o pow. ok. 1000 m2, pumptracku o nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. ok. 650 m2 oraz nawierzchni utwardzonych (chodniki, miejsca na rowery i stację naprawy rowerów) o pow. ok. 230 m2.Skatepark z pumptrackiem zlokalizowany będzie na działce nr 5 AM 46 obręb Oleśnica między bitumicznym ciągiem pieszo- rowerowym przy rzece Oleśnicy a górką zlokalizowaną na działce nr 10/2 AM 46 obręb Oleśnica. Skatepark wykonany będzie w technologii monolitycznej w formie płyty żelbetowej gr 15 cm z betonu C20/25, hydrotechnicznego W8, mrozoodporność F150 z wyprofilowanymi przeszkodami dostosowanymi do jazdy na nich na deskorolkach, rolkach, hulajnogach i rowerach. Nawierzchnia musi być równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44–59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej). oraz odporna na punktowe uderzenia.Na powierzchni skateparku zainstalowane będą przeszkody w formie elementów żelbetowych, płyt lub ścian, zbrojonych takie jak grindboxy, hopki, banki, skocznie i schody oraz elementy wykonane ze stali ocykowanej ogniowo takie jak poręcze, rurki, barierki i okucia. Elementy ustawione będą w logiczny ciąg charakteryzujący się zróżnicowaniem stopnia trudności oraz umiejscowione na zróżnicowanych poziomach powierzchni płaskich.Pamptrack wykonany będzie jako utwardzenie nawierzchni w formie asfaltowego toru z wyprofilowanymi przeszkodami przystosowanymi do jazdy po nim na rowerach o kształcie zamkniętej pętli z delikatnymi muldami, które umożliwiają jazdę bez pedałowania. Z pumptracku mogą korzystać rowerzyści, rolkarze, deskarze jak i osoby jeżdżące na hulajnogach. W otoczeniu skateparku i pumptracka zostanie wykonana powierzchnia utwardzona oraz elementy małej architektury takie jak m.in.: ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, stacja naprawy rowerów.Na przedmiotowym terenie występuje wysoki poziom wód gruntowych, ze względu na bliskie sąsiedztwo rzeki i rowu. W ofercie należy ująć ewentualne odpompowywanie wody.Skatepark i pumptrack powinien być tak wykonany, aby na przeszkodach nie tworzyły się zastoiny wody, czyli umożliwiać jej odprowadzenie na teren przyległy. Ponadto teren inwestycji zostanie oświetlony oraz będzie monitorowany przez system kamer. Zastosowane kamery zewnętrzne IP (min, IP67) powinny posiadać min. 6 Mpx z promiennikiem podczerwieni, wandaloodporność IK10, zasięg do 40 m oraz PoE. Kanał technologiczny należy doprowadzić od studzienki oświetleniowej do studni kablowej zlokalizowanej w północno – wschodniej granicy opracowania w pobliżu skrzyżowania z istniejącymi ścieżkami (dokładna lokalizacja w dok. rysunkowej pw. część elektryczna). Obok istniejącego słupa oświetleniowego nr 15 zlokalizowanego przy głównym ciągu asfaltowym wzdłuż rzeki, zbudować dwie oddzielne szafki zasilające lampy oświetleniowe oraz monitoring. Szafkę elektryczną zasilić kablem YKY 5x16 mm2 z istniejącego słupa oświetleniowego nr 15, natomiast szafkę monitoringową (multimedialną) zasilić kablem YKY 3x4 mm2 z istniejącego słupa 15 (zgodnie ze schematem zasilania). Słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygrafiti do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia oraz umieścić na nich oznaczenia nr słupa/ rok wykonania na białym tle wraz z logo miasta. Istniejące niewielkie drzewa należy przesadzić poza obszar inwestycji a pozostałe zabezpieczyć na czas realizacji robót. Należy wykonać tymczasową drogę techniczną stanowiącą dojazd do terenu inwestycji na czas realizacji robót oraz jej przebieg uzgodnić z zarządcą dróg i ścieżek miejskich Sekcją Dróg Miejskich.Wszelkie uszkodzone w trakcie prac istniejące ścieżki i tereny zielony należy odtworzyć do stanu pierwotnego. Zakres robót budowlanych związanych z budową skateparku z pumptrackiem przewiduje m.in.:• Demontaż fragmentu istniejącej nawierzchni mineralnej i wymiana na nawierzchnię asfaltową;• Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych z obrzeżem z kostki granitowej;• Wykonanie płyty żelbetowej z wyprofilowanymi w niej przeszkodami skateparku;• Utwardzenie nawierzchni w formie asfaltowych torów z wyprofilowanymi przeszkodami – pumptrack;• Wykonanie linii kablowej oświetlenia parkowego;• Wykonanie kanału technologicznego do instalacji monitoringu.• Montaż oświetlenia parkowego;• Montaż monitoringu;• Montaż tablicy z regulaminem;• Montaż elementów małej architektury;Prace porządkowe. Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje elementy wykonanych robót (miedzy innymi źródła światła, itp.). Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów okresowych i konserwacji wszystkich elementów oświetlenia drogowego w całym okresie gwarancji i rękojmi oraz wykonywać coroczne przeglądy techniczne urządzeń dla użytkowania sprzętu rolkowego, zgodnie z wymogami PN-EN-1474:2019-07. Szczegółowe wymagania dot. urządzeń zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania przetargowego .Ponadto zakres oraz warunki wykonania robót budowlanych określa wzór umowy i niniejszy opis przedmiotu zamówienia.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45212140-9, 45262300-4

II.5) Główny kod CPV: 45212140-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu,jeżeli wykaże, że: a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej: − 1 skatepark w technologiibetonowej metodą torkretowania, o pow. min. 1000m2 − 1 pumptrack o nawierzchni asfaltowej, opow. min. 600m2 b) dysponuje lub będzie dysponował osobami: − kierownik budowy zuprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń − kierownik prac zuprawnieniami w branży elektrycznej – w zakresie sieci i instalacji – bez ograniczeń
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunki, o których mowa w ogłoszeniu powyżej oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 SIWZ zostanąspełnione wyłącznie jeżeli: a) w zakresie ppkt. a – przynajmniej jeden z podmiotów występującychwspólnie (lub wykonawca na którego zasoby powołuje się składający ofertę) musi w całości spełniać samodzielnie warunek wykonania prac określony w danym tiret b) w zakresie ppkt. b - podmiotywystępujące wspólnie (lub wykonawca na którego zasoby powołuje się składający ofertę) łączniespełniają warunek
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający będzie żądał następujących dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącychzdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu robót budowlanych, októrych mowa w ogłoszeniu oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. a SIWZ, wykonanych nie wcześniejniż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tymczy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; załącznik nr 4do SIWZ. b) wykazu osób, o których mowa w ogłoszeniu oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. bSIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami inazwiskami tych osób, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z o, uprawnieńniezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione doreprezentowania Wykonawcy oraz wypełniony Załącznik nr 5a – Opis doświadczenia osóbprzewidzianych do wykonania zamówienia 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu,ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. Wprzypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyćpełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacjiwykonawcy. 5. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdz.VIII ust. 1 SIWZ do oferty należy załączyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału– zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej,potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np.określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdyWykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunkówudziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (trzydzieścitysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może byćwnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem narachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium –ZP/PN/24/2020” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność zoryginałem Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje sięmoment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzuzamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkamiwynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone okoszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunekbankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w formzostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wprzypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginałdowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w KancelariiOgólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposóbtrwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważnościnie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia na wykonany zakres prac 30,00
doświadczenie kierownika budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI