Budowa skateparków na terenie gminy Świebodzin w ramach następujących zadań: Zadanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa skateparków na terenie gminy Świebodzin w ramach następujących zadań: Zadanie (1) - Skatepark ul. Słoneczna/Wschodnia w Świebodzinie, Zadanie (2) - Budowa skateparku w Jordanowie – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiebodzin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyGmina Świebodzin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa skateparków na terenie gminy Świebodzin w ramach następujących zadań:
Zadanie (1) - Skatepark ul. Słoneczna/Wschodnia w Świebodzinie,
Zadanie (2) - Budowa skateparku w Jordanowie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skateparków na terenie gminy Świebodzin w ramach następujących zadań:
Zadanie (1) - Skatepark ul. Słoneczna/Wschodnia w Świebodzinie,
Zadanie (2) - Budowa skateparku w Jordanowie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a7d9f8-f127-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001541/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa skateparku w Jordanowie

1.1.11 Budowa skateparku przy ul. Słoneczna / Wschodnia w Świebodzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platformą zakupową” pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert, oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz
informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy
zakupowej.3. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego (Nie dotyczy składania ofert).4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem, w szczególności zmiany terminu składania i otwarcia ofert, zawiadomienie o wyborze
najkorzystniejszej oferty lub zawiadomienie o unieważnieniu postępowania oraz informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji
publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do
konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).5. W sytuacjach awaryjnych np. w
przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy zakupowej Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą innych form komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą
poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami: zp@um.swiebodzin.pl
(Nie dotyczy składania ofert).6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.7.
Szczegółowy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostępne są pod adresami:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulaminhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie
zamieszczonym pod adresem wskazanym powyżej oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się
do Instrukcji składania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powyżej.9. Zamawiający
informuje, iż w przypadku pytań technicznych dotyczących korzystania z Platformy zakupowej, należy
kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), email:
cwk@platformazakupowa.pl.10. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenie Prezesa
Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)
przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,b)
łącze internetowe,c) zainstalowany program wyświetlający pliki formatu .pdf,d) oznaczenie czasu
odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.11. Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty przez Wykonawcę w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Gmina Świebodzin reprezentowana przez Burmistrza Świebodzina. 2) administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail:
pukaczewski@hotmail.com.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany
w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie.6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa. 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania (1) – Skatepark ul. Słoneczna/Wschodnia w Świebodzinie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie skateparku o
powierzchni ok. 206 m2
na dz. nr ew. 588/24 obręb 0003 w m. Świebodzin. Teren o wymiarach 8,50 m x 24,20 m przed
rozpoczęciem prac należy wykorytować na gł. 50cm, a następnie wykonać 30 cm podbudowę z
pospółki. Podbudowę pokryć folią, a następnie wylać 10 cm warstwę chudego betonu C8/10.
Zaprojektowano zdylatowaną nawierzchnię
z betonu C25/30 gr. 15 cm ze zbrojeniem rozproszonym z włókien polipropylenowych. Spadek
nawierzchni
1- 2% w kierunku terenów zielonych. Nawierzchnię skateparku należy ograniczyć obrzeżem
betonowym 30x8 cm na ławie z betonu C12/15. W miejscach określonych na planie
zagospodarowania zaplanowano montaż 5 figur sprawnościowych posiadających odpowiednie atesty i deklarację zgodności z PNEN14974+
A1:2010), tj. Bank ramp, Quarter pipe, Funbox z poręczą, poręcz prostą oraz
Grindbox. W ramach zamówienia należy również zamontować tablicę informacyjną z
umieszczonym na niej regulaminem korzystania ze skateparku,
a także wykonać humusowanie terenów zielonych z obsianiem mieszanką traw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania (2) – Budowa skateparku w Jordanowie – etap I
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie I etapu skateparku o
powierzchni
ok. 206 m2na dz. nr ew. 810/1, obręb 0007 Jordanowo w m. Świebodzin. Teren o wymiarach
8,50 m x 24,20 m przed rozpoczęciem prac należy wykorytować na gł. 50cm, a następnie
wykonać 30 cm podbudowę
z pospółki. Podbudowę pokryć folią, a następnie wylać 10 cm warstwę chudego betonu C8/10.
Zaprojektowano zdylatowaną nawierzchnię z betonu C25/30 gr. 15 cm ze zbrojeniem
rozproszonym z włókien polipropylenowych. Spadek nawierzchni 1- 2% w kierunku terenów
zielonych. Nawierzchnię skateparku należy ograniczyć obrzeżem betonowym 30x8 cm na ławie
z betonu C12/15. W miejscach określonych
na planie zagospodarowania zaplanowano montaż 3 figur sprawnościowych posiadających
odpowiednie atesty i deklarację zgodności z PN-EN14974+A1:2010), tj. Bank ramp, Quarter pipe
oraz poręcz prostą.
W ramach zamówienia należy również zamontować tablicę informacyjną z umieszonym na niej
regulaminem korzystania ze skateparku, a także wykonać humusowanie terenów zielonych z
obsianiem mieszanką traw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy Zadania 1, 2):
a) w zakresie doświadczenia umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości, tj. w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie
roboty budowlane o minimalnej wartości 50 000,00 zł brutto każda w zakresie budowy i/lub
przebudowy skateparku.
UWAGA:
- Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 1.4. lit. a) również w przypadku, gdy
doświadczenie posiadane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość od
wymaganych w pkt 1.4. lit. a).
- Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku robót budowlanych celem uzyskania
wymaganego warunku kwotowego, o którym mowa w pkt 1.4. lit. a).
- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie zdobyte w realizacji robót budowlanych
wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 1.4.
lit. a), gdy wymagany zakres robót budowlanych został faktycznie wykonany przez Wykonawcę,
a nie jego współpartnera lub współpartnerów.
- W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek gdy współpartner, który posiada wymagane
doświadczenie, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt 1.4. lit. a).
b) w zakresie personelu umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości,
tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowana zostanie przez Wykonawcę jedna osoba
posiadająca niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w
min. ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do
realizacji zamówienia.
UWAGA:
- Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.
12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
- W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek gdy współpartner, który posiada wymaganą zdolność zawodową, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt 1.4. lit.
b).
- Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby
nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu
zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym
staraniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 1.4. lit. a) ROZDZIAŁU VI. SWZ,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według Załącznika nr 5 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi,
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 1.4. lit. b) ROZDZIAŁU
VI. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według Załącznika
nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz Ofertowy –Załącznika nr 1-1 do SWZ (Zadanie 1), Załącznika nr 1-2 do SWZ
(Zadanie 2);
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
– Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia przez poszczególnych Wykonawców –
Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu
udostępniającego zasoby w postępowaniu, o ile nie wynika z dokumentów załączonych przez
Wykonawcę do oferty (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w ROZDZIALE VII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według Załącznika nr 2 do
SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – według Załącznika nr 4
do SWZ.5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Podmiotowe środki
dowodowe, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa ten
z Wykonawców, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w
ROZDZIALE VI. SWZ.7. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI