Budowa siedziby Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek pod działalność kulturalną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa siedziby Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek pod działalność kulturalną i czytelniczą. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Szczucinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczucin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-14
  • ZamawiającyGMINA SZCZUCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068027
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa siedziby Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek pod działalność kulturalną i czytelniczą. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Szczucinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczucin

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146436278

1.5.8.) Numer faksu: 146436490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siedziby Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek pod działalność kulturalną i czytelniczą. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Szczucinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3decfd1d-bf8c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003046/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa siedziby Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek z przeznaczeniem na działalność kulturalną i czytelniczą. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Szczucinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt "Pożyczka na rewitalizację-II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa "Fundusz Rewitalizacji i Odnowy Małopolski" 11.3.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP, dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, parkingiem oraz układem komunikacyjnym na działce nr 336/1 w miejscowości Szczucin.
Projektowany jest budynek w części 2-kondygnacyjny w części parterowy bez podpiwniczenia. Bryła budynku złożona z 2-kondygnacynej części przykrytej dachem dwuspadowym oraz części tworzącej wewnętrzny dzieciniec parterowy przykryty na poziomie stropu parteru. Dach części 2 – kondygnacyjnej z dachem o spadku 50% z gzymsami i odwodnieniem zewnętrznym w postaci rynien i rur spustowych, częściowo ze ścianami szczytowymi wystającymi ponad dach. Dziedziniec wewnętrzny kryty dachem na poziomie stropu parteru z odwodnieniem wewnętrznym za pomocą wpustów dachowych. Dach zbiera wodę z dachów spadzistych od strony dziedzińca i dalej woda zostaje wyprowadzona pod stropem na zewnątrz budynku. Odwodnienie obiektu na teren inwestora. Dach wyposażony 2 świetliki 4 spadowe doświetlające wnętrze. Od frontu budynku wejście główne przeszkolone zaakcentowane wysuniętym zadaszeniem. Elewacje kształtowane za pomocą różnych kolorów tynku lub paneli z blachy oraz cegły klinkierowej.

ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ I KUBATURA.
- Powierzchnia zabudowy - 1120m2
PARTER
- Powierzchnia netto - 1044,2m2
- Powierzchnia użytkowa - 725,6 m2
- Powierzchnia usługowa (techniczna) - 67,0m2
- Powierzchnia komunikacji - 251,6 m2
I PIĘTRO
- Powierzchnia netto - 812,8m2
- Powierzchnia użytkowa - 608,9 m2
- Powierzchnia usługowa (techniczna) - 29,3m2
- Powierzchnia komunikacji - 174,6 m2
- Wysokość do kalenicy -10,72m
- Wysokość do okapu – 8,00m(od poziomu terenu przy wejściu)
- Długość – 39,33 m
- Szerokość – 28,53 m,
- Ilość kondygnacji - 2
- Spadek dachu - 50% (27,0°)
KUBATURA - 10004m3

Więcej informacji o przedmiocie zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale B Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej projektowej wykonanej przez Podmiot: BIURO PROJEKTOWE I OBSŁUGI INWESTYCJI BUDOWNICTWA „W.J. JURASZ” Sp. J., UL. KOŚCIELNA 6, 39 – 300 MIELEC. Dokumentacja ta stanowi Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 5 000 000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów 00/100).; – spełnia;

- Wykonawca nie złożył dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 5 000 000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów 00/100). lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 5 000 000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów 00/100); – nie spełnia;
4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):
Warunek 1: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane - decyduje data odbioru końcowego) co najmniej dwa zamówienia związane z budową nowych obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) o kubaturze – co najmniej 5000 m3 (słownie kubatura: pięć tysięcy m3), a wartość każdego z tych zamówień musi być nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100).
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku 1:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
a z dokumentów tych będzie wynikało, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane - decyduje data odbioru końcowego) co najmniej dwa zamówienia związane z budową nowych obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) o kubaturze – co najmniej 5000 m3 (słownie kubatura: pięć tysięcy m3), a wartość każdego z tych zamówień była nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100) – spełnia;

- Wykonawca nie złożył Załącznika Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
nie wykazał zatem, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane decyduje data odbioru końcowego) co najmniej dwa zamówienia związane z budową nowych obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) o kubaturze – co najmniej 5000 m3 (słownie kubatura: pięć tysięcy m3), a wartość każdego z tych zamówień była nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100)
lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że wykonawca spełnił, określony przez Zamawiającego w punkcie VIII.1.4), w/w Warunek 1 – nie spełnia;
Warunek 2: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności:
- Kierownik Budowy musi posiadać doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (roboty w zakresie budowy i/lub rozbudowy, i/lub przebudowy, i/lub remontu, i/lub modernizacji obiektów budowlanych),
- Kierownik Budowy musi posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub odpowiadające mu ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej);
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku – warunku 2:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył:
a) Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
b) Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub o posiadaniu odpowiadających mu ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – oświadczenie to może być sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień;,

a z dokumentów tych wynika, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami Warunku 2 – spełnia;

- Wykonawca nie złożył Załącznika Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu i/lub oświadczenia, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenia o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi stosownego przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (stosownych uprawnień budowlanych),
lub wykonawca złożył w/w dokumenty,
lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagany przez Zamawiającego, określony w punkcie VIII.1.4., w/w Warunek 2 – nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądał złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):

a) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

c) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

d) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie przesłanek zawartych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wykluczenie wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

e) oświadczenia wykonawcy, (w oparciu o § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 ww. rozporządzenia).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądał złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):

a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 5 000 000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów 00/100).

2.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):
a) w zakresie Warunku 1:
- Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

b) w zakresie Warunku 2:
- Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub o posiadaniu odpowiadających mu ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – oświadczenie to może być sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zamieszczono w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale A w punkcie XXIII.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani również Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z wymogami SWZ - dotyczy również wspólników spółki cywilnej.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania:
a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej;
b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie z zastrzeżeniem, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Zatem warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykaże, że wykonał ich w takiej liczbie. Natomiast Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy - konsorcjum.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
4. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Pełnomocnik jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców (art. 59 ustawy Pzp) - dotyczy również wspólników spółki cywilnej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno:
- określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
- wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
- zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum - należy podać jego dane teleadresowe w tym adres jego poczty elektronicznej.

Więcej informacji zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale A w punkcie XXXVIII.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Dopuszcza się zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
2.1. jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
2.2. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2.3. jeżeli wystąpią pozostałe okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 punkt 1 i punkt 2 ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Zmiana niniejszej umowy jest również możliwa w przypadku:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5 niniejszej Umowy,
d) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu rzeczowego, a w związku z tym obniżenie kwoty wynagrodzenia nie więcej jednak niż o 20 % ceny umownej brutto, która została określona w § 6 ust. 2 umowy.
e) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z zainteresowanymi właścicielami działek, na które ma wpływ realizowany przedmiot zamówienia, lub uzgodnień z innymi instytucjami występującymi w toku procesu inwestycyjnego, a dokonania tych uzgodnień nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji;
f) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego w przypadku zaistnienia warunków pogodowych uniemożliwiających terminowe zrealizowanie zamówienia;
g) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie ustalonym przez Zamawiającego;
h) możliwość zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże się brakiem podstaw wykluczenia oraz spełnieniem warunków, które zostały określone w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie nie mniejszym niż podwykonawca dotychczasowy;
Więcej informacji dotyczących zmiany umowy zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale D WZÓR UMOWY.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-13

2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI