„Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Kościerzy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Kościerzyna.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny Gminy Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia565321-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565321-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: „Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Kościerzyna.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5 , 83-400  Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście, za pomocą kuriera, operatora pocztowego
Adres:
Zakład Komunlany Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Kościerzyna.”
Numer referencyjny: ZP.271.09.2020.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienia składa się z dwóch części:Część 1Zadanie IPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz w działkach: dz. nr 316,448, na odcinku od węzła W1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=147,2m.Całość wodociągu wykonać wykopem otwartym.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz, na odcinku W1 – Hn1. Zakres robót przedstawiono na rysunkach według załączonego projektu.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej DN90 o długości 147,2m z rur PEHD 100-RC. Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. - Węzeł wyposażyć w trójnik redukcyjny kołnierzowy żeliwny DN100/80. Od strony istniejącej sieci przed trójnikiem zainstalować zasuwę żeliwną kołnierzową DN100 PN16. W kierunku projektowanej sieci wodociągowej zainstalować zasuwę żeliwną kołnierzową DN80 PN16. Zasuwy wyposażyć w obudowy i skrzynki uliczne. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych do rur PE90/80, PE110/100. - Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. - Inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1aZadanie IIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Kościerska”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Kościerska w działce dz. 108/26, na odcinkach:- sieć wodociągowa: od trójnika Tr1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=101,85 m;- sieć kanalizacji sanitarnej: od studzienki S1 do istniejącej studzienki, wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 100,0 m. Całość wodociągu i kanalizacji sanitarnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej. Sieć wodociągowa:Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle Tr1. Węzeł wyposażyć w trójnik równoprzelotowy kołnierzowy żeliwny DN80. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych do rur PE90/80. Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 100,0 m,- montaż studzienki rewizyjnej DN1200 - studzienkę wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienki inspekcyjnej DN600 – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.Zadanie IIIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w m. Nowy Klincz, ul. Wczasowa”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nowy Klincz, ul. Wczasowa w działkach nr 354, 358/70, 366/2, 418, na odcinkach:- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: na odcinkach S1 – S14, S4-S4.3, S14 – S14.3, S8-PS wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o łącznej długości 532,75 m;- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej: od projektowanej przepompowni do istniejącej studzienki, wykonana z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN110x6,6 o długości 235,95 m.Całość sieci kanalizacyjnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 532,85 m,- montaż kolektora tłocznego z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN110x606 o długości 235,95 m,- montaż przepompowni ścieków sanitarnych wraz z niezbędnym wyposażeniem, montaż szafy sterowniczej i oświetlenia, - wykonanie prób szczelności kanalizacji ściekowej,- montaż studzienek rewizyjnych DN1200 - studzienki wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienek inspekcyjnych DN425 (16szt.)/DN600 (1szt.) – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400; - na odcinku wodociągu znajdującym się pomiędzy studniami S9 i S10 należy przebudować istniejący węzeł wodociągowy. Zdemontować istniejący hydrant i zasuwę sieciową. Zdemontowaną armaturę należy zamontować przy granicy działki;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi, tj. 3 m. Nawierzchnię wykonać z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm na 15 cm warstwie odsączająca ze żwiru pospółki zagęszczonej.Roboty należy rozpocząć nie wcześniej niż 02.09.2020 r.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.Część II Zadanie IPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo, ul. Ks. ppłk J. Wryczy”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo w działkach: dz. nr 97/1, 636, 663, na odcinku od węzła W1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=220,2 m.Całość wodociągu wykonać przewiertem sterowanym.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo, ul. Wryczy, na odcinku W1 – Hn1. Zakres robót przedstawiono na rysunkach według załączonego projektu.Uwaga: z zakresu robót wyłącza się zaprojektowany i wybudowany odcinek wodociągu Tr1-W1 o długości ok. 16 m.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej DN90 o długości 220,2 m z rur PEHD 100-RC. - Włączenie wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. Armatura zaworowa kołnierzowa miękkouszczelniona z żeliwa – zabezpieczona farba epoksydową oraz obudową teleskopową i skrzynką uliczną. Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. - Przewiert wykonany zostanie odcinkami rury wzmocnionej, typu RC PE DN125x7,4 mm – dla sieci wodociągowej;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1dZadanie IIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w m. Skorzewo, ul. Pogodna”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo, ul. Pogodna w działkach nr 53, 584/4, na odcinkach:- sieć wodociągowa: od węzła W1 do H1, wykonana z PEHD 100-RC DN63x3,8 mm o długości L=127,0 m;- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: na odcinkach S1 – PS i S3 – St4, wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o łącznej długości 182,80 m;- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej: od projektowanej przepompowni do ZŁ1, wykonana z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN63x3,8 o długości 40,85 m.Całość wodociągu oraz kanalizacji sanitarnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków. Sieć wodociągowa:Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. Węzeł wyposażyć w trójnik równoprzelotowy kołnierzowy żeliwny DN63. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych. Na końcu projektowanego odcinka sieci wodociągowej należy zainstalować hydrant nadziemny o średnicy DN50. Hydrant i zasuwę oznakować tabliczkami umocowanymi na słupku stalowym ocynkowanym o średnicy DN 50 mm Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 182,80 m,- montaż kolektora tłocznego z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN63x3,8 o długości 40,85 m,- montaż przepompowni ścieków sanitarnych wraz z niezbędnym wyposażeniem, montaż szafy sterowniczej i oświetlenia, montaż ogrodzenia z bramą wjazdową, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej,- wykonanie prób szczelności kanalizacji ściekowej,- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST.- montaż studzienek rewizyjnych DN1000/1200 - studzienki wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienek inspekcyjnych DN425 – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-13
2020-11-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ) – zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów. 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 4 do SIWZ. (składane po otwarciu ofert – oddzielnie z ofertą). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.8.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.8.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 8.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 8.3.2. stosuje się odpowiednio.8.3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.2. pkt.1)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ) – zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:Część 1 - 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych)Część 1 - 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 06.08.2020 r. do godz. 10:00.Wadium może być wniesione w następujących formach:

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:1) zmiana terminów wykonania umowy: 1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) klęsk żywiołowych,b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,b) konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,c) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;1.4) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;1.5) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a inspektor nadzoru wydał wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;1.6) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;1.7) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,b) z uwagi na możliwość osiągniecia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia,c) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,d) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,e) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,h) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentację projektową’i) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,j) konieczność wykonania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy zaistnieje wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a Inspektor nadzoru wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urządzeń, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia. 2.2) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy. 3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji, f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,g) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,h) zmiana w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 3) lit. a), d), e), f) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.3. W przypadku określonym w ust. 1 pkt 3) lit. b) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.4. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmiana sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia.5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.6. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.7. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych.8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązania jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.9. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.10. W sprawach nieuregulowanych umową mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności kodeksu cywilnego. 11. Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych w miejscowościach: Dobrogoszcz, Nowa Wieś Kościerska, Nowy Klincz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie IPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz w działkach: dz. nr 316,448, na odcinku od węzła W1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=147,2m.Całość wodociągu wykonać wykopem otwartym.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Dobrogoszcz, na odcinku W1 – Hn1. Zakres robót przedstawiono na rysunkach według załączonego projektu.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej DN90 o długości 147,2m z rur PEHD 100-RC. Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. - Węzeł wyposażyć w trójnik redukcyjny kołnierzowy żeliwny DN100/80. Od strony istniejącej sieci przed trójnikiem zainstalować zasuwę żeliwną kołnierzową DN100 PN16. W kierunku projektowanej sieci wodociągowej zainstalować zasuwę żeliwną kołnierzową DN80 PN16. Zasuwy wyposażyć w obudowy i skrzynki uliczne. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych do rur PE90/80, PE110/100. - Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. - Inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1aZadanie IIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Kościerska”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Kościerska w działce dz. 108/26, na odcinkach:- sieć wodociągowa: od trójnika Tr1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=101,85 m;- sieć kanalizacji sanitarnej: od studzienki S1 do istniejącej studzienki, wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 100,0 m. Całość wodociągu i kanalizacji sanitarnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej. Sieć wodociągowa:Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle Tr1. Węzeł wyposażyć w trójnik równoprzelotowy kołnierzowy żeliwny DN80. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych do rur PE90/80. Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 100,0 m,- montaż studzienki rewizyjnej DN1200 - studzienkę wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienki inspekcyjnej DN600 – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.Zadanie IIIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w m. Nowy Klincz, ul. Wczasowa”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nowy Klincz, ul. Wczasowa w działkach nr 354, 358/70, 366/2, 418, na odcinkach:- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: na odcinkach S1 – S14, S4-S4.3, S14 – S14.3, S8-PS wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o łącznej długości 532,75 m;- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej: od projektowanej przepompowni do istniejącej studzienki, wykonana z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN110x6,6 o długości 235,95 m.Całość sieci kanalizacyjnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 532,85 m,- montaż kolektora tłocznego z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN110x606 o długości 235,95 m,- montaż przepompowni ścieków sanitarnych wraz z niezbędnym wyposażeniem, montaż szafy sterowniczej i oświetlenia, - wykonanie prób szczelności kanalizacji ściekowej,- montaż studzienek rewizyjnych DN1200 - studzienki wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienek inspekcyjnych DN425 (16szt.)/DN600 (1szt.) – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400; - na odcinku wodociągu znajdującym się pomiędzy studniami S9 i S10 należy przebudować istniejący węzeł wodociągowy. Zdemontować istniejący hydrant i zasuwę sieciową. Zdemontowaną armaturę należy zamontować przy granicy działki;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi, tj. 3 m. Nawierzchnię wykonać z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm na 15 cm warstwie odsączająca ze żwiru pospółki zagęszczonej.Roboty należy rozpocząć nie wcześniej niż 02.09.2020 r.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skorzewo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I „Budowa sieci wodociągowej Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo, ul. Ks. ppłk J. Wryczy”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo w działkach: dz. nr 97/1, 636, 663, na odcinku od węzła W1 do Hn1, wykonana z PEHD 100-RC DN90x5,4 mm o długości L=220,2 m.Całość wodociągu wykonać przewiertem sterowanym.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Skorzewo, ul. Wryczy, na odcinku W1 – Hn1. Zakres robót przedstawiono na rysunkach według załączonego projektu.Uwaga: z zakresu robót wyłącza się zaprojektowany i wybudowany odcinek wodociągu Tr1-W1 o długości ok. 16 m.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej DN90 o długości 220,2 m z rur PEHD 100-RC. - Włączenie wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. Armatura zaworowa kołnierzowa miękkouszczelniona z żeliwa – zabezpieczona farba epoksydową oraz obudową teleskopową i skrzynką uliczną. Należy wykonać hydrant technologiczny nadziemny DN80 (Hn1) z przejściem kołnierzowym Dn90/DN80, zasuwą kołnierzową miękkouszczlnioną DN80, króćcem dwukołnierzowym Dn80, kolanem stopowym DN80 na bloku oporowym z betonu B-10. Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Hydrant nadziemny zabezpieczyć przed kradzieżą wody poprzez założenie na wszystkich wylotach odpowiednich pokryw oraz zabezpieczony w przypadku złamania. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. - Przewiert wykonany zostanie odcinkami rury wzmocnionej, typu RC PE DN125x7,4 mm – dla sieci wodociągowej;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1dZadanie IIPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w m. Skorzewo, ul. Pogodna”.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Skorzewo, ul. Pogodna w działkach nr 53, 584/4, na odcinkach:- sieć wodociągowa: od węzła W1 do H1, wykonana z PEHD 100-RC DN63x3,8 mm o długości L=127,0 m;- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: na odcinkach S1 – PS i S3 – St4, wykonana z PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o łącznej długości 182,80 m;- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej: od projektowanej przepompowni do ZŁ1, wykonana z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN63x3,8 o długości 40,85 m.Całość wodociągu oraz kanalizacji sanitarnej wykonać wykopem otwartym.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz sieci ściekowej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków. Sieć wodociągowa:Włączenie wodociągu do sieci wodociągowej należy wykonać w węźle W1. Węzeł wyposażyć w trójnik równoprzelotowy kołnierzowy żeliwny DN63. Połączenia przewodów PE z armaturą kołnierzową wykonać za pomocą złączek kołnierzowych. Na końcu projektowanego odcinka sieci wodociągowej należy zainstalować hydrant nadziemny o średnicy DN50. Hydrant i zasuwę oznakować tabliczkami umocowanymi na słupku stalowym ocynkowanym o średnicy DN 50 mm Zasuwy i hydranty oznakować tabliczkami umocowanymi na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy Dn50. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. Sieć kanalizacji sanitarnej: - montaż kolektora grawitacyjnego PVC-U 200x5,8 SN8 (lita) o długości 182,80 m,- montaż kolektora tłocznego z rur PEHD 100 SDR17 PN10 DN63x3,8 o długości 40,85 m,- montaż przepompowni ścieków sanitarnych wraz z niezbędnym wyposażeniem, montaż szafy sterowniczej i oświetlenia, montaż ogrodzenia z bramą wjazdową, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej,- wykonanie prób szczelności kanalizacji ściekowej,- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST.- montaż studzienek rewizyjnych DN1000/1200 - studzienki wykonać z kręgów betonowych o wytrzymałości nie mniejszej niż C35/45, kręgi łączone są na uszczelkę gumową. Pod studnią wykonać podbudowę z betony C12/15 i wysokości 15 cm. Kręgi muszą mieć zamontowane fabrycznie żeliwne stopnie złazowe.- montaż studzienek inspekcyjnych DN425 – studzienka składa się z kinety z polipropylenu, rury karbowanej o średnicy 600 mm, rury teleskopowej oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego, klasy D400;- inne, nieujęte w spisie rzeczowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego ST. Po wykonaniu robót branży sanitarnej wykonawca musi dokonać odtworzenia istniejących nawierzchni zgodnie z decyzją zarządcy drogi. Odtworzenie nawierzchni drogi należy wykonać na długości wykonanej sieci metodą wykopu otwartego i całej szerokości drogi. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót do opracowania i uzgodnienia w imieniu Zmawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej - Chałupy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI