Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Słupno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Słupno
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-16
  • Numer ogłoszenia519733-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 519733-N-2018 z dnia 2018-02-16 r.

Gmina Słupno: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Słupno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, krajowy numer identyfikacyjny 61101599700000, ul. ul. Miszewska  , 09472   Słupno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2679560, 2679584, e-mail ug@slupno.eu, faks 242 612 977.
Adres strony internetowej (URL): www.ugslupno.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugslupno.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugslupno.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno, pok. nr 13 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Słupno
Numer referencyjny: WIR.271.1.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.” Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Słupno” Zamówienie obejmuje dziesięć części: - Część 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielnej w Słupnie – dz. nr ewid. 12/17, 15/19/ - Część 2 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze o nr ewid. 308/1 między ul. Młynarską i ul. Baśniową w Słupnie/ - Część 3 - Wymiana kolektora sanitarnego w ul. Baśniowej na odcinku od ul. Żeglarskiej do ul. Smoczej w Słupnie – II etap/ – Część 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej (działka nr ewid. 18/7 i 18/9 wraz z przyłączem kanalizacyjnym do świetlicy wiejskiej w Mirosławiu (działka nr ewid. 97/2)/ – Część 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Poddębiec w Borowiczkach – Pieńkach - dz. 193/7 – I etap / – Część 6 - Budowa sieci wodociągowej w drodze o nr ewid. 166/15 - ul. Zbrojowa w Nowym Gulczewie / – Część 7 - Modernizacja przepompowni ul. Pocztowa/ – Część 8 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego, w tym: Budowa 3 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. 205/15, 205/16 – ul. Ludowa w Cekanowie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 122/18 – ul. Kasztanowa w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 193/59 - ul. Żurawia w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 301/16 - ul. Baśniowa w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 357/15 - ul. Wrzosowa w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 64/7 - ul. Szlachecka w Nowym Gulczewie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do Stacja Uzdatniania Wody w Słupnie - 53/11, 53/2 Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 291/28 – ul. Rumiankowa w Cekanowie – Część 9 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w drodze o nr ewid. 26/19 w Mirosławiu/ – Część 10 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Królewskiej w Cekanowie. 2. CPV: 45231300-8. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II - dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: a) - dla części 1 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 20,00mb, - dla części 2 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 200,00mb, - dla części 3 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 100,00mb, - dla części 4 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 100,00mb, - dla części 5 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 30,00mb, - dla części 6 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 60,00mb, - dla części 7 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji tłocznej o długości minimum 700,00mb wraz z montażem minimum jednej przepompowni, - dla części 8 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 5 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej, - dla części 9 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 2 zadania, w tym: 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 20,00mb i 1 zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 100,00mb - dla części 10 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 200,00mb, b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj: - dla części 1 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy, - dla części 2 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 3 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 4 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 5 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 6 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 7 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 8 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 9 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń* - kierownik budowy - dla części 10 - 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń* - kierownik budowy. – Zamawiający dopuszcza aby powyższe funkcje sprawowała jedna osoba bez względu na ile części Wykonawca składa ofertę. Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dowód wniesienia wadium, 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 : 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), - dla części 2: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - dla części 3: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 4 : 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 5 : 600,00zł (słownie: sześćset złotych złotych), - dla części 6 : 500,00zł (słownie: pięćset złotych). - dla części 7 : 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). - dla części 8 : 1.200,00zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). - dla części 9 : 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). - dla części 10 : 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). do upływu terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT a także w przypadku wystąpienia robót zamiennych i/lub zaniechanych i/lub dodatkowych, b) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót, o których mowa w § 5 ust. 7,8 lub 9, c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w §3 ust. 2, c) terminu wykonania umowy w przypadku zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6, d) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, e) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, f) treści § 7 ust. 2 dotyczących wpisania lub zmiany podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym ze SIWZ, umową. g) terminu w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych, wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę (np. odkryciu niewybuchu), wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 5 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: - Część 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielnej w Słupnie – dz. nr ewid. 12/17, 15/19/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej w obrębie pasa drogowego drogi gminnej – dz. nr ewid. 12/17, 15/19 – ul. Zielna w Słupnie. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu z rur PVC-U ze ścianką litą wg normy PN-EN 1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8 o średnicy DN 200X5,9 o łącznej długości 28,40 mb, natomiast przyłącza kanalizacji sanitarnej w obrębie pasa drogowego (do dz. o nr ewid. 12/4, 15/4) zaprojektowano z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu PVC-U ze ścianką litą wg normy PN-EN 1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8, o średnicy DN 160X4,7 o łącznej długości 9,00 mb. Termin realizacji - 30.06.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: - Część 2 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze o nr ewid. 308/1 między ul. Młynarską i ul. Baśniową w Słupnie/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w drodze o numerze ewidencyjnym 308/1 między ul. Młynarską i ul. Baśniową w miejscowości Słupno. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych typu S PVC-U Ø300 o długości 275,50 mb łączonych za pomocą uszczelek gumowych. Na trasie projektowanej sieci kanalizacyjnej zaprojektowano studnie kanalizacyjne z kręgów żelbetowych Ø1200. Przykrycie studni wykonać płytą żelbetową Ø1400 według KB 1/38.4.3(1)-81 z włazem żeliwnym typu ciężkiego klasy D(40t), według PN-64/74-052. Kręgi łączone są pomiędzy sobą oraz z elementem dennym za pomocą uszczelek elastomerowych. Element denny zaprojektowano jako monolityczny prefabrykat, w którym wykonane są kinety. Termin realizacji - 30.08.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: - Część 3 - Wymiana kolektora sanitarnego w ul. Baśniowej na odcinku od ul. Żeglarskiej do ul. Smoczej w Słupnie – II etap/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Sezamowej w Słupnie na odcinku od studni S1 do studni S4. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych typu S PVC-U Ø400 o długości 126 mb. Wymagana sztywność rur i kształtek – SN 8 kN/m2 . Rury i kształtki muszą posiadać Aprobatę Techniczną ITB. Zastosowane rury, kształtki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system i być projektowane i wytwarzane przez jednego producenta. Rury PVC-U muszą posiadać trwałe oznaczenie od wewnątrz umożliwiające identyfikację podczas inspekcji telewizyjnej. Wszystkie parametry techniczne muszą być zawarte w Aprobacie Technicznej ITB. Na trasie projektowanej sieci kanalizacyjnej zaprojektowano studnie kanalizacyjne z kręgów żelbetowych Ø1200. Przykrycie studni wykonać płytą żelbetową Ø1400 według KB 1/38.4.3(1)-81 z włazem żeliwnym typu ciężkiego klasy D(40t), według PN-64/74-052. Należy montować włazy żeliwne zabezpieczone przed kradzieżą. Kręgi łączone są pomiędzy sobą oraz z elementem dennym za pomocą uszczelek elastomerowych. W trakcie prac należy zapewnić podłączenie wszystkich istniejących przyłączy kanalizacyjnych do nowej sieci kanalizacji sanitarnej. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Zakres ten został wykonany w latach wcześniejszych. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 30.08.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: – Część 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej (działka nr ewid. 18/7 i 18/9 wraz z przyłączem kanalizacyjnym do świetlicy wiejskiej w Mirosławiu (działka nr ewid. 97/2)/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mirosław do działki o numerze ewidencyjnym 97/2. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PP litych min. SN8, łączonych na uszczelki o średnicy Ø200 od studni S1 do S2a o długości 66,30 mb oraz z rur PP litych min. SN 12 od studni S2a do S4 o długości 68,70 mb. Na kanalizacji zaprojektowano studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych Ø1200. Studnie Ø1200 przykryć płytami nastudziennymi Ø1440 i Ø1800 mm żelbetowymi z włazami żeliwnymi ciężkimi klasy D400 Ø600 mm. Przyłącze kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PP litych min. SN12, łączonych na uszczelki o średnicy Ø160 od studni S4 do studni S5 o długości 10,80 mb. W studni S5 należy na wylocie z kanalizacji wewnętrznej zamontować zasuwę burzową PPØ160. Na odcinku od studni S2a do studni S3 występuje skrzyżowanie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z istniejącym w terenie przepustem drogowym o średnicy 500mm wykonanym na istniejącym rowie. Należy sprawdzić w terenie możliwość nadsypania drogi od studni S2a do studni S5 do rzędnych projektowanych podanych na profilu. W przypadku braku możliwości podniesienia rzędnej terenu istniejącego do podanej rzędnej projektowanej odcinek kanalizacji od studni S2a do S5 należy ocieplić min. 15cm warstwą keramzytu. Na tym odcinku należy również zastosować rury PP lite o SN12, które wytrzymują nacisk pojazdów przy min. przykryciu gruntem 0,50m. Termin realizacji - 30.07.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: – Część 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Poddębiec w Borowiczkach – Pieńkach - dz. 193/7 – I etap /
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku od istniejącej studni Si do studni S1 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej w obrębie pasa drogowego w ul. Poddębiec w Borowiczkach - Pieńkach. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PVC-U litych min. SN8 łączonych na uszczelki o średnicy Ø200 o długości 42,90 mb oraz przyłącze kanalizacji sanitarnej w granicy pasa drogowego z rur o średnicy Ø160 (do dz. o nr ewid. 193/3) o długości 5,00 mb. Na kanalizacji zaprojektowano studnię rewizyjną z kręgów żelbetowych Ø1200. Studnię przykryć płytą nastudzienną Ø1440 i Ø1800 mm. Przyłącze na granicy działki przyłączanej zakończyć korkiem PVC Ø160. UWAGA: Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Pozostały zakres zostanie wykonany w II etapie. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 30.07.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: – Część 6 - Budowa sieci wodociągowej w drodze o nr ewid. 166/15 - ul. Zbrojowa w Nowym Gulczewie /
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu sieci wodociągowej w ul. Zbrojowej w miejscowości Nowe Gulczewo – dz. nr ewid. 166/2, 166/15 na odcinku od miejsca włączenia do istniejącego wodociągu zlokalizowanego w drodze – dz. nr ewid. 166/2 do pierwszego hydrantu w drodze – dz. nr ewid. 166/15 o łącznej długości 76,80 mb. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE klasy 100 SDR 17 PN o średnicy zewnętrznej 110 mm. Na projektowanym odcinku sieci wodociągowej przewiduje się hydrant nadziemny DN80, odcinany za pomocą zasuwy kołnierzowej DN80 z obudową i skrzynką uliczną. Na trasie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano zasuwę odcinającą DN100 oraz zasuwę DN80 przed hydrantem. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Pozostały zakres sieci wodociągowej oraz sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w granicach pasa drogowego zostanie wykonane w następnych etapach. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 30.06.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: – Część 7 - Modernizacja przepompowni ul. Pocztowa/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rurociągu ciśnieniowego od przepompowni Pocztowa I, który zaprojektowano z rur polietylenowych PE100 SDR17 Ø110 mm na ciśnienie 10 bar łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Łączna długość projektowanego rurociągu wynosi 775,6 mb. Na trasie rurociągu dn 110 zaprojektowano trzy studnie rewizyjne jako prefabrykowane dn 1200 betonowe. W studniach zaprojektowano zasuwy odcinające do ścieków dn 100 kołnierzowe oraz króciec dn 80 stalowy z nasadą pożarową oraz zawór kulowy dn 80 i manometr tarczowy. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie rurociągu od przepompowni Pocztowa II zaprojektowano rurociągiem dn 180 Pn10 w SDR 17 o długości 392,5 mb. Na wylocie kanalizacji tłocznej w studni rozprężnej zastosować deflektor za stali nierdzewnej o wymiarach 0,3X0,5m i grubości 5 mm tłumiący napływ ścieków. Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano dwie przepompownie zbiornikowe ścieków sanitarnych o wydajności Q=7,8 dm3/s (Pocztowa I) oraz 16,4 dm3/s (Pocztowa II), każda z dwoma pompami zatapialnymi umieszczonymi w szczelnym zbiorniku z betonu Ø1500 oraz Ø2000 zlokalizowanym w drodze osiedlowej ulicy Pocztowej w Słupnie. Projekt sieci kanalizacji sanitarnej – tłocznej realizowany będzie od studni istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w drodze - ulica Pocztowa o numerze ewidencyjnym 230 na wysokości działki o numerze ewidencyjnym 238 do przepompowni II oraz przepompownia I. Odcinek istniejącej kanalizacji sanitarnej od pompowni I w drodze działka o numerze ewidencyjnym 505/1 i 505/2 będzie przepinany do pompowni II. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Sieć kanalizacji sanitarnej od przepompowni I do przepompowni II będzie realizowany w II etapie. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 30.06.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: – Część 8 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego, w tym: Budowa 3 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. 205/15, 205/16 – ul. Ludowa w Cekanowie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 122/18 – ul. Kasztanowa w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 193/59 - ul. Żurawia w Słupnie Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego, w tym: - Budowa 3 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. 205/15, 205/16 – ul. Ludowa w Cekanowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działek o numerze ewidencyjnym 205/15 (2 szt.), 205/16 (1 szt.) w ul. Ludowej w Cekanowie. Przyłącza przebiegać będą przez działkę o numerze ewidencyjnym 205/6, 206/1 – droga gminna i wykonane będą z rur kanalizacyjnych, kielichowych z uszczelką PVC o dn160 mm – klasa S. Zakres zamówienia obejmuje również budowę 2 szt. studni kanalizacyjnych PP dn 425 lub Ø1200 z kręgów betonowych w drodze gminnej – dz. o nr ewid. 205/6. Włączenie przyłączy należy wykonać do istniejącej studni o rzędnych 91,91/89,87 zlokalizowanej w drodze gminnej – dz. nr ewid. 206/1. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Zakres polegający na budowie przyłączy wodociągowych oraz budowie przyłączy kanalizacyjnych w obrębie dz. nr ewid. 205/15 i 205/16 będzie realizowany przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 122/18 – ul. Kasztanowa w Słupnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 122/18 w ul. Kasztanowej w Słupnie – dz. nr ewid. 116 i 122/15 o długości 11,40 mb. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych na sieci zewnętrze PVC-U litych, o klasie sztywności obwodowej min. SN8. Zastosować rury łączone na uszczelki, o średnicy Ø160. Przyłącze należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej DN200 w drodze gminnej – dz. nr ewid. 116 do istniejącej studni o rzędnych 111,84/109,51. Przyłącze na granicy działki numerze ewidencyjnym 122/15 zakończyć korkiem PVC Ø160. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 193/59 - ul. Żurawia w Słupnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 193/59 w ul. Żurawiej w Słupnie – dz. nr ewid. 193/49 o długości 7,70 mb. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych na sieci zewnętrze PVC litych, o klasie sztywności obwodowej min. SN8. Zastosować rury łączone na uszczelki, o średnicy Ø160. Przyłącze należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej DN200 w drodze gminnej – dz. nr ewid. 193/49 do istniejącej studni o rzędnych 62,67/60,81. Przyłącze na granicy działki o numerze ewidencyjnym 193/59 zakończyć korkiem PVC Ø160. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 301/16 - ul. Baśniowa w Słupnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 301/16 w ul. Baśniowej w Słupnie – dz. nr ewid. 301/50 o długości 13,40 mb. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych na sieci zewnętrze PVC-U litych, o klasie sztywności obwodowej min. SN8. Zastosować rury łączone na uszczelki, o średnicy Ø160. Przyłącze należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej DN400 w drodze gminnej – dz. nr ewid. 301/50 do istniejącej studni o rzędnych 65,51/63,18. Przyłącze na granicy działki o numerze ewidencyjnym 301/50 zakończyć korkiem PVC Ø160. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 357/15 - ul. Wrzosowa w Słupnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 357/15 w ul. Wrzosowej w Słupnie – dz. nr ewid. 357/20 o długości 16,10 mb. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC-U klasy S, Ø160, kielichowych łączonych na uszczelki. Przyłącze należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej DN200 w drodze gminnej – dz. nr ewid. 357/20 do istniejącej studni o rzędnych 83,97/81,10. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Zakres polegający na budowie przyłącza kanalizacyjnego w obrębie dz. nr ewid. 357/15 będzie realizowany przez właściciela nieruchomości. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 64/7 - ul. Szlachecka w Nowym Gulczewie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 64/7 w ul. Szlacheckiej w Nowym Gulczewie – dz. nr ewid. 64/8 o długości 7,00 mb. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych na sieci zewnętrze PP litych, o klasie sztywności obwodowej min. SN8. Zastosować rury łączone na uszczelki, o średnicy Ø160. Przyłącze należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej DN200 w drodze gminnej – dz. nr ewid. 64/8 do istniejącej studni o rzędnych 109,23/106,76. Przy różnicy poziomów wejścia przyłącza do istniejącej studni i dna studni powyżej 0,6 m należy wykonać przepad Ø160, który należy na całej wysokości obetonować. Przejście przez ścianę studni wykonać jako szczelne. Przyłącze na granicy działki o numerze ewidencyjnym 64/7 zakończyć korkiem PP Ø160. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Zakres polegający na budowie przyłącza wodociągowego oraz budowie przyłącza kanalizacyjnego w obrębie dz. nr ewid. 64/7 będzie realizowany przez właściciela nieruchomości. Wykonawca powinien zweryfikować dokumentację pod kątem ograniczonego zakresu i dostosować do przedmiotu zamówienia. Termin realizacji - 31.07.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do Stacja Uzdatniania Wody w Słupnie - 53/11, 53/2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do Stacji Uzdatniania Wody w Słupnie – działka o numerze ewidencyjnym 53/2, 53/11 w Słupnie. Przyłącze kanalizacyjne zaprojektowano z rur kanalizacyjnych typu PVC-U Ø200 łączonych za pomocą uszczelek gumowych odprowadzającego wody pochodzące z procesów technologicznych Stacji Uzdatniania Wody w Słupnie o długości 5,7 mb. Wymagana sztywność rur i kształtek – SN 8 kN/m2. Włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej Ø200 należy wykonać poprzez zaprojektowaną studnię kanalizacyjną z kręgów żelbetowych Ø1200. Pokrycie studni z kręgów żelbetowych, wykonać płytą żelbetową Ø1400 według KB 1/38.4.3(1)-81 z włazem żeliwnym typu lekkiego klasy A15 z wypełnieniem betonowym lub polimerobetonowym według PN-EN 124 oraz z wkładką tłumiącą umieszczoną we frezie pokrywy lub ramie zamontowanej na stałe. Termin realizacji - 30.04.2018r. - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 291/28 – ul. Rumiankowa w Cekanowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działki o numerze ewidencyjnym 291/28 w ul. Rumiankowej w Cekanowie – dz. nr ewid. 290/26, 291/27. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur kanalizacyjny Ø160X4,7 PCV-U SN8. ze studniami rewizyjnymi – 2 szt. Ø315 z pokrywą żelbetową bezwłazową. Projektowane przyłącze wodociągowe będzie realizowane w trybie indywidualnym przez właściciela działki. Termin realizacji - 31.07.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: – Część 9 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w drodze o nr ewid. 26/19 w Mirosławiu/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w drodze o nr ewid. 26/19 w Mirosławiu. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur polietylenowych PN10 o średnicy Ø160 o długości 124 mb łączonej poprzez zgrzewanie doczołowe. Włączenie do istniejącej sieci wykonać za pomocą opaski do nawiercania, typu HAKU. Projektowany wodociąg zakończony jest hydrantem nadziemnym DN 80mm z zasuwą odcinająca DN 80 mm. Planowaną rurę osłonową PE Ø300 mm wykonać za pomocą przewiertu sterowanego zgodnie z profilem podłużnym sieci wodociągowej. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem kanalizacyjnym w granicach pasa drogowego w drodze o nr ewid. 26/19 w Mirosławiu (do dz. o nr ewid. 26/18). Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur o średnicy 250 mm o długości 26 mb jako układ grawitacyjny z PP o sztywności min. SN8, kielichowych litych, łączonych na uszczelki gumowe. Rurę osłonową dla sieci kanalizacji sanitarnej należy wykonać metodą wykopową. W celu zapewnienie kontroli oraz prawidłowej eksploatacji, na sieci kanalizacyjnej przewidziano wykonanie studzienek rewizyjnych, typowych, z prefabrykowanych elementów żelbetowych Ø1200 mm, łączonych na uszczelki gumowe. Przyłącze kanalizacyjne w granicach pasa drogowego zaprojektowano z rur PP o średnicy 160 mm. UWAGA Zamieszczona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidziany niniejszym zamówieniem. Zakres polegający na budowie przyłącza kanalizacyjnego w obrębie dz. nr ewid. 26/18 będzie realizowany przez właściciela nieruchomości. Termin realizacji - 30.06.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: – Część 10 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Królewskiej w Cekanowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w ul. Królewskiej w miejscowości Cekanowo w działce o numerze ewidencyjnym 337, 325/1 o łącznej długości 250 mb, z rur PE klasy 100 SDR 17 PN 10 o średnicy zewnętrznej 110 mm oraz hydrantu nadziemnego przeciwpożarowego DN 80 mm. Na trasie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano zasuwę odcinającą redukcyjną DN150/100 oraz zasuwę redukcyjną DN100/80 przed hydrantem. Termin realizacji - 30.08.2018r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI