Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242360035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d81aa33b-fe82-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005214/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa sieci wodociągowej z przyłączami, nadzór inwestorski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@spzoz-zalesie.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym ogłoszenia – SZP - 14/2021/TP. 8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia@spzoz-zalesie.pl. 9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail
zamowienia@spzoz-zalesie.pl. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 u.p.z.p. 12. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia. 13. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. 14. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania p.n “Budowa sieci wodociągowej z przyłączami”. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.), dalej: u.p.z.p., 5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.zp.; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 1a) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2,
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-14/2021/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na wykonaniu budowy sieci wodociągowej z przyłączami na działce o nr ewidencyjnym 6721/3, Obręb: 0001 Gostynin, Nr księgi wieczystej: KW PL1G/00043843/0 – nieruchomość będąca w użytkowaniu Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie – akt notarialny Repertorium A – 12815/2007 Kancelaria Notarialna Maria Alicja Janowska, ul. Nowolipki 27B, lok. 3, 01-010 Warszawa, stanowiąca własność Samorządu Województwa Mazowieckiego adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, zwane dalej: prace budowlano-montażowe. 2. W ramach przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać na rzecz Zamawiającego sieć wodociągową z przyłączami na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie z należytą starannością, zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp, specyfikacją warunków zamówienia - dalej: SWZ wraz z całą zawartością, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - dalej: STWOiR, warunkami pozwolenia na budowę oraz innymi dokumentami uzupełniającymi tę dokumentację, jak również ewentualnymi obliczeniami, danymi technicznymi, rysunkami, próbkami, wzorami, modelami, instrukcjami, ekspertyzami, przedmiarem robót koniecznych wraz z kosztorysem. 3. Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia, o której mowa w ust. 1 tego Rozdziału, ma na celu zminimalizowanie kosztów związanych z usuwaniem awarii, zlikwidowanie nieszczelności wodociągu zakładowego, które mogą powodować pogorszenie właściwości fizykochemicznych, organoleptycznych oraz mikrobiologicznych wody, tym samym zmniejszając koszty wynikające z konieczności wykonywania badań wody, koszty związane z zakupem podchlorynu sodu stosowanego w procesie dezynfekcji wody, koszty zakupu wody (awaryjne źródło zaopatrzenia w wodę) oraz ewentualne koszty zakupu wody zdatnej do spożycia (woda butelkowana). Budowa nowego wodociągu wynika również z § 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r. Nr 8, poz.31), zgodnie z którym Zamawiający zobowiązany jest w terminie do dnia 31 grudnia 2032 r. do usunięcia z instalacji wyrobów zawierających azbest lub ich wymianę na bezazbestowe w sposób niestwarzający zagrożenia dla środowiska i zdrowia ludzi poprzez pozostawienie wyrobów w ziemi. 1) Przedmiot niniejszej umowy, o którym mowa w tym Rozdziale obejmuje: 1) roboty budowlano-montażowe: a) połączenia studni głębinowych z SUW: - roboty ziemne, - roboty instalacyjne; 2) sieć wodociągową: a) roboty ziemne,
b) roboty instalacyjne; 3) przyłącza wodociągowe: a) roboty ziemne, b) roboty instalacyjne; 4) pozostałe roboty: a) rozbiórki i odtworzenia nawierzchni utwardzonych, b) ewentualna wycinka drzew; c) odtworzenie terenów zielonych z istniejącymi nasadzeniami lub przesadzenie w inne miejsca; d) badania wody; e) inwentaryzacja geodezyjna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (brutto) – 60%
Gwarancja – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno zdarzenie nie może być mniejsza niż:1 000 000 PLN. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał co najmniej 1 km sieci wodociągowej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; b) posiada kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale XIII niniejszej SWZ “INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH: jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wyp. i podp. kw. podp. elektr. osobis.zauf. przez Wyk. for. ofer z wyk.wzoru – zał. 1 do SWZ; 2. Pod. kwalif. podp. elektr. osobi. zauf.przez Wyk.proj.umowy – zał. 2 do SWZ; 3. Wyp. i podp.kwalifik. elektr. osobistym, zauf.przez Wyk.oświad. wyk. dot. speł. war. udziału w post. zg.z zał.3 do SWZ w zakr.wsk. w Roz. XI;4. Wyp. i podp. kwalifik.podp. elektr. osob. zauf.przez Wyk. oświa. wyk. dot. przesłanek wyk. z post.-zał. 4 do SWZ - w zakr. wsk.w Roz. XII; 5. Wyp. i podp. kw. pod.elektr. osob./ zaufanym przez Wyk. ośw. art. 13 i art. 14 RODO - zał. 8 do SWZ. 6. Podp. kwalif.podp. elektr./ osob./ zauf. prot. odb. wyk.rob.(częś/koń) – zał. 1 do projektu umowy; 7. Pod.kwalif. podp.elektr./ osob./ zauf. prot.odb. końc.rob. – zał. 2 do proj.umowy;8. Pod. kwalif.podp.elektr./ osob./ zauf. kl. inf. dot. RODO – zał. 3 do proj.umowy; Dow.wnie. wadium w kw. 10 900 PLN; 16. Odpis lub inf. z KRS lub z CEIDG w zak. art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz.nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złoż. 17. Ośw. Wyk. w zakr. art. 108 ust. 1 pkt 5) upzp, o braku przynależ. do tej samej GK., w roz.ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm.), z innym wyk., który zło. odr.ofertę, ofer.częś. lub wni. o dopuszcz. do udzi. w postę., albo ośw. o przynal. do tej samej grupy kap. wraz z dok. lub inf.pot. przygot. oferty, oferty częściowej lub wniosków o dop. do udziału w post. niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zał. 5 do SWZ;18. Dok. potw., że Wyk.jest ubezp.od odp. cyw.w zakr. prow. dział. zw.z przed.nin. zam. Suma gwar.na 1 zdarzenie nie może być mniejsza niż: 1 000 000 PLN; 19. Wyk.rob.bud. wyk. nie wcześniej niż w okr. ost.5 lat, a jeżeli okres dział. jest krótszy – w tym okr., wraz z pod.ich rodzaju, wart. daty i miejsca wyk. oraz podm., na rzecz których rob. te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określ., czy te rob.bud. zostały wyk. nal., przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok. sporządzone przez podm., na rzecz którego rob.bud. zostały wyk., a jeżeli wyk.z przyczyn niezależ. od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dok. 1) Na potw.niezbędnej wiedzy i dośw. Wyk. winien wskazać, że wykonał co najmniej 1 km sieci wod.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okr.prow. dział.jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyk. oraz podm., na rzecz których rob.te zostały wyk., oraz zał. dow. okreś., czy te rob.bud.zostały wyk. nal., przy czym dow., o których mowa są ref. bądź inne dok.sporz. przez pod. na rzecz którego rob.bud. zost. wyk., a jeżeli wyk. z przyczyn niezal. od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok.– inne odp. dok. - zał 6 do SWZ; 20. Wyk. osób, skier. przez Wyk.do rea. zam.publ., w szcz. odp. za św. usług, kontr.jakości lub kier.rob.bud., wraz z inf. na temat ich kw. zaw., upr. dośw. i wyksz. niezb. do wyk.zam. pub. a także zakr. wyk. przez nie czynności oraz inf. o podst.do dysp. tymi osobami na potw.Wyk.winien wykazać, iż posiada:.1) Kier.rob. w spec. inst.w zakr. sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentyl., gazowych, wodociąg. i kanaliz. posi. upr.bud. bez ogr. do kier. i nadzor. rob. w spec.instal. w zakr.sieci, instal. i urz.cieplnych, wentyl., gaz., wodociąg. i kanaliz., posia.co najmniej 3 letnie doś. zaw. - zał 7 do niniejszej SWZ. W przyp.spec. zagr. posiad. upr. wydane poza terytorium RP wymaga się, aby osoby te spełniały odp.war.opisane w art. 12 ust. 1 u.p.b (Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282, 784 z póżn. zm.) (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z póżn. zm.), (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin skł.ofert. Wyk. do wykazu osób zał.wym. Pr.bud. upr.kier.rob.oraz ważne zaśw. o przynal. do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 21. Kosztorys ofertowy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wyp. i podp. kw. podp. elektr. osobis.zauf. przez Wyk. for. ofer z wyk.wzoru – zał. 1 do SWZ; 2. Pod. kwalif. podp. elektr. osobi. zauf.przez Wyk.proj.umowy – zał. 2 do SWZ; 3. Wyp. i podp.kwalifik. elektr. osobistym, zauf.przez Wyk.oświad. wyk. dot. speł. war. udziału w post. zg.z zał.3 do SWZ w zakr.wsk. w Roz. XI;4. Wyp. i podp. kwalifik.podp. elektr. osob. zauf.przez Wyk. oświa. wyk. dot. przesłanek wyk. z post.-zał. 4 do SWZ - w zakr. wsk.w Roz. XII; 5. Wyp. i podp. kw. pod.elektr. osob./ zaufanym przez Wyk. ośw. art. 13 i art. 14 RODO - zał. 8 do SWZ. 6. Podp. kwalif.podp. elektr./ osob./ zauf. prot. odb. wyk.rob.(częś/koń) – zał. 1 do projektu umowy; 7. Pod.kwalif. podp.elektr./ osob./ zauf. prot.odb. końc.rob. – zał. 2 do proj.umowy;8. Pod. kwalif.podp.elektr./ osob./ zauf. kl. inf. dot. RODO – zał. 3 do proj.umowy; Dow.wnie. wadium w kw. 10 900 PLN; 16. Odpis lub inf. z KRS lub z CEIDG w zak. art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz.nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złoż. 17. Ośw. Wyk. w zakr. art. 108 ust. 1 pkt 5) upzp, o braku przynależ. do tej samej GK., w roz.ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm.), z innym wyk., który zło. odr.ofertę, ofer.częś. lub wni. o dopuszcz. do udzi. w postę., albo ośw. o przynal. do tej samej grupy kap. wraz z dok. lub inf.pot. przygot. oferty, oferty częściowej lub wniosków o dop. do udziału w post. niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zał. 5 do SWZ;18. Dok. potw., że Wyk.jest ubezp.od odp. cyw.w zakr. prow. dział. zw.z przed.nin. zam. Suma gwar.na 1 zdarzenie nie może być mniejsza niż: 1 000 000 PLN; 19. Wyk.rob.bud. wyk. nie wcześniej niż w okr. ost.5 lat, a jeżeli okres dział. jest krótszy – w tym okr., wraz z pod.ich rodzaju, wart. daty i miejsca wyk. oraz podm., na rzecz których rob. te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określ., czy te rob.bud. zostały wyk. nal., przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok. sporządzone przez podm., na rzecz którego rob.bud. zostały wyk., a jeżeli wyk.z przyczyn niezależ. od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dok. 1) Na potw.niezbędnej wiedzy i dośw. Wyk. winien wskazać, że wykonał co najmniej 1 km sieci wod.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okr.prow. dział.jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyk. oraz podm., na rzecz których rob.te zostały wyk., oraz zał. dow. okreś., czy te rob.bud.zostały wyk. nal., przy czym dow., o których mowa są ref. bądź inne dok.sporz. przez pod. na rzecz którego rob.bud. zost. wyk., a jeżeli wyk. z przyczyn niezal. od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok.– inne odp. dok. - zał 6 do SWZ; 20. Wyk. osób, skier. przez Wyk.do rea. zam.publ., w szcz. odp. za św. usług, kontr.jakości lub kier.rob.bud., wraz z inf. na temat ich kw. zaw., upr. dośw. i wyksz. niezb. do wyk.zam. pub. a także zakr. wyk. przez nie czynności oraz inf. o podst.do dysp. tymi osobami na potw.Wyk.winien wykazać, iż posiada:.1) Kier.rob. w spec. inst.w zakr. sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentyl., gazowych, wodociąg. i kanaliz. posi. upr.bud. bez ogr. do kier. i nadzor. rob. w spec.instal. w zakr.sieci, instal. i urz.cieplnych, wentyl., gaz., wodociąg. i kanaliz., posia.co najmniej 3 letnie doś. zaw. - zał 7 do niniejszej SWZ. W przyp.spec. zagr. posiad. upr. wydane poza terytorium RP wymaga się, aby osoby te spełniały odp.war.opisane w art. 12 ust. 1 u.p.b (Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282, 784 z póżn. zm.) (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z póżn. zm.), (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin skł.ofert. Wyk. do wykazu osób zał.wym. Pr.bud. upr.kier.rob.oraz ważne zaśw. o przynal. do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 21. Kosztorys ofertowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 900 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 z dopiskiem "wadium sprawa nr SZP- 14/2021/TP do dnia 01.09.2021 r. do godziny 10:30.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:.1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych,.3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2,3 i 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 01.09.2021 r. do godziny 10:30. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert). 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 u.p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 10. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 12. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 13. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 pkt 2 niniejszego Rozdziału, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o którym mowa w rozdziale XXVI niniejszej SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oferty wspólne, sporządzone przez dwa lub więcej podmiotów zwanych w dalszej treści wykonawcą wspólnym, powinny spełniać następujące wymagania: a) Oferta, wraz z załącznikami, winna być podpisana przez pełnomocnika – do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa, b) Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wymagać dołączenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
c) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia, d) czas obowiązywania umowy na wykonanie robót budowlano-montażowych.
2) Warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ powinny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie jakich warunków. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SWZ w stosunku do treści formularza ofertowego na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 tego paragrafu.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy, o której mowa w ust. 1 tego paragrafu:
1) w zakresie ceny na podstawie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto odpowiednio ulegnie zmianie,
2) w zakresie aktualizacji i zmian rozwiązań technologicznych wynikających z postępu technicznego lub zmiany przepisów techniczno-budowlanych,
3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia,
4) zmiany osoby/osób wykonujących przedmiot niniejszego zamówienia wskazanych przez Wykonawcę, pod warunkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SWZ oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby,
5) zmiany terminu realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji przedmiotu tego zamówienia, wyłącznie w przypadku ujęcia zadania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia w wykazie wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, przez Sejmik Województwa Mazowieckiego, zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305), dalej u.f.p.
3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy, stanowiącej załacznik nr 2 do SWZ jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30