Budowa sieci wodociagowej w miejscowości Grochowce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociagowej w miejscowości Grochowce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Przemyśl
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-24
  • Numer ogłoszenia553685-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553685-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.

Gmina Przemyśl: Budowa sieci wodociagowej w miejscowości Grochowce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 65090029800000, ul. ul. Borelowskiego  1 , 37-700  Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6704800 w. 34, e-mail gminaprzemysl@home.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gminaprzemysl.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gminaprzemysl.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminaprzemysl.bip.gov.pl/przetargi 2020

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się bedzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną z zastrzeżeniem wymogów określonych w pkt. 4 SIWZ część VIII .Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń
Adres:
Urząd Gminy Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociagowej w miejscowości Grochowce
Numer referencyjny: IG.271.6.ZP.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę sieci wodociągowej w miejscowości Grochowce – etap II odcinek od węzła W4 do hydrantu hg39 zgodnie z projektem budowlanym pn. „Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Grochowce” z maja 2014 roku. ZAKRES PLANOWANEJ INWESTYCJI W ETAPIE II - STREFA 1Odcinek: W4 - 6.72 - 6.71 - 6.70 - 6.69 - 6.68 - 6.67 - 6.66 - 6.65 - 6.64 - 6.63 - 6.62 - 6.61 - 6.60 - 6.59 - 6.58' - 6.58 -2zo - 6.57 - 6.56 6.55 - 6.54 - 6.53 - 6.52 - 6.51-hg39 o średnicy 125mm z rur PE100, SDR11 o długości L=385,4 mOdcinek: 6.64 - 6.82 - 6.83 - 6.84 - 6.85 - hg18 - 6.86 - 6.87 - 6.88 - 6.89 - 6.90 - 6.91 - hg14 o średnicy 125mm z rur PE100, SDR11, długość odcinka L=199,3 mOdcinek: 6.87 - 6.87a - 6.87b - 6.87c - 6.87d - 6.87e - 6.87f o średnicy 63mm z rur PE100, SDR11, długość odcinka L=151,5 mOdcinek: 6.89 - 6.89a - 6.89b - 6.89c o średnicy 63mm z rur PE100, SDR11, długość odcinka L=60,2 mOdcinek: 6.89c - 6.89d o średnicy 50mm z rur PE100, SDR11 o długości L=44,9 mSTREFA 2Odcinek: W4 - 6.72 - 6.71 - 6.70 - 6.69 - 6.68 - 6.67 - 6.66 - 6.65 - 6.64 - 6.63 - 6.62 - 6.61 - 6.60 - 6.59 - 6.58' - 6.58 -2zo - 6.57 - 6.56- 6.55 - 6.54 - 6.53 - 6.52 - 6.51 - hg39 - o średnicy 125mm z rur PE100, SDR11 o długości L=385,4 m1.Charakterystyka planowanej inwestycji1.1. Przedmiotem realizacji będzie:• sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem w hydranty, i zasuwy, zawory odpowietrzająco-napowietrzające do zabudowy do ziemi; podzielona na dwie strefy ciśnienie: strefa 1 i strefa 2, gdzie strefa 1 zasilana jest z zespołu hydroforowego niskiego ciśnienia a strefa 2 zasilana jest z hydrofory wysokiego ciśnienia. W części obszaru rurociągi obu stref prowadzone będą w jednym wykopie, w odległości w rzucie 0,5m1.2. Włączenie do istniejącej sieciZgodnie z warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Przemyślu włączenie do istniejącej sieci nastąpi w rejonie budynku 62 Pikulice, na działce o nr ewidencyjnym 469. Istniejący wodociąg stanowi magistrala z rur PVC o średnicy 225mm. Ciśnienie dyspozycyjne w sieci wodociągowej, zmierzone na rzędnej terenu 243,0 m n.p.m. wynosi 2,2 bar.Projektowana sieć wodociągowa prowadzona będzie w znaczącej większości przez działki prywatne. W ramach inwestycji planuje się przekroczenia dróg.1.3.Rozwiązania materiałowe sieć1.3.1. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE100 SDR11 o połączeniach zgrzewanych dla średnic powyżej 63mm i połączeniach elektrooporowych o średnicy 63mm i mniejszej. Wymagania w zakresie rur i kształtek z PE:• rury z PE100 SDR11 PN16 o średnicy od 40 do 225mm • kształtki do sieci wodociągowej z materiału odpowiednio dla sieci PE100 SDR11• rury i kształtki wykonane zgodnie z normą PN:EN12201. Medium - woda pitna• wygląd - powierzchnia zewnętrzna i wewnętrzna rury gładka bez rys, zapadnięć i pęcherzy• barwa - niebieska, jednolita na całej powierzchni rury pod względem odcieni i intensywności• cechowanie - znajdujące się na rurze - zawierające nazwę lub logo producenta, rodzaj materiału, wymiary, dopuszczalne ciśnienie pracy oraz datę• kształtki do zgrzewania doczołowego muszą być wykonane, jako lane, nie dopuszcza się kształtek segmentowych• ewentualne kształtki do zgrzewania elektrooporowego muszą posiadać znormalizowany kod kreskowy zawierający parametry zgrzewania• kołnierze i śruby do króćców PE - stal nierdzewna1.3.2. Wymagania w zakresie armatury:Stosować zasuwy kołnierzowe, klinowe, z miękkim uszczelnieniem, bezdławikowe z gładkim i równym przelotem, o zabudowie krótkiej w komorach i zabudowie długiej na sieci w węzłach zgodnie z PN-EN 558-1 oraz posiadające atest PZH. - ciśnienie nominalne PN16 • gładki przelot bez gniazda• klin z żeliwa sferoidalnego ze stałą nakrętką klina, całkowicie nawulkanizowany gumą EPDM. Pełny przelot przez klin. Dodatkowa nalewka z gumy w dolnej części klina umożliwiająca zamykanie się klina przy dostaniu się pod klin zanieczyszczeń stałych, Połączenia rur i kształtek z PE - zgrzewanie doczołowe.Połączenia rur i armatury żeliwnej - kołnierzowe, łączonych śrubami nierdzewnymi, z zabezpieczeniem antykorozyjnym termokurczliwą taśmą z PE.1.4. Jako uzbrojenie sieci zastosować:1.4.1. Zasuwy długie, bezdławikowe odcinające i hydrantowe o następujących parametrach:• korpusy, pokrywy i kliny wykonane z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400-18,• wszystkie elementy żeliwne wewnętrzne i zewnętrzne zabezpieczone antykorozyjnie farbą epoksydową naniesione metodą fluizacyjną grubości min. 250 mikronów,• wrzeciono ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem,• klin z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400-18 nawulkanizowany wewnętrznie i ze-wnętrznie powłoką elastomerową,• trzpień łożyskowany - ze stali nierdzewnej, walcowanej na zimno,1.4.2. Obudowy do zasuw teleskopowe, skrzynki uliczne żeliwne.Wrzeciona zasuw przedłużyć w obudowie teleskopowej do wysokości ok. 10 cm pod po-wierzchnię terenu i umieścić w skrzynkach żeliwnych. Skrzynki osadzić na podbudowie z bloczków betonowych w dobrze zagęszczonym podłożu.Obudowy teleskopowe powinny spełniać następujące cechy:• przedłużenie wrzeciona zasuwy z kształtownika stalowego pełnego, ocynkowanego ogniowo• sprzęgło łączące wrzeciono z trzpieniem ze stali kutej, ocynkowanej ogniowo lub z żeliwa sferoidalnego (nie dopuszcza się stosowania sprzęgła z żeliwa szarego)• nasadka do klucza - żeliwna1.4.3. Hydranty p.poż. nadziemne DN80Hydranty do zabudowy nadziemnej z podwójnym zamknięciem. Połączenie kołnierzowe i owiercenie zgodnie z PN-EN 1092-2:1999(DIN 2501), ciśnienie PN16. Wykonanie hydrantu z żeliwa sferoidalnego, grzyb wykonany z żeliwa sferoidalnego GGG-40(EN-GJS-40015 DIN 1693) kolumna z żeliwo sferoidalne. Uszczelnienie trzpienia o-ringowe, grzyb zawulkanizowany gumą EPDM na całej powierzchni. Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów RAL 3000 lub inny kolor na zamówienie dodatkowe zabezpieczenie przed promieniami UV. Śruby łączące ocynkowane lub ze stali nierdzewnej.UWAGA! Materiały użyte do budowy wodociągu muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, ponadto atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu do kontaktu z wodą pitną.2. Wytyczne wykonania i odbioru robót2.1. Wykopy, bloki oporowe.Wykopy szerokości 0,90 m o ścianach pionowych umocnione wypraskami zakładanymi poziomo lub obudowami przestawnymi. Roboty ziemne będą wykonywane w 90% mechanicznie i 10% ręcznie.Bloki oporowe z betony B-15 zgodnie z normą BN-81/9192-05. Przed przemieszczeniem należy zabezpieczyć: trójniki, kolana, łuki. Zasuwy i hydranty wymagają stosowania bloków podporowych. Elementy sieci należy oddzielić od betonu grubą folią budowlaną.2.2. Próby wodne, dezynfekcja, płukanie.Zmontowany odcinek wodociągu, odpowiednio zabezpieczony blokami oporowymi oraz obsypką z piasku, należy poddać próbie wodnej na ciśnienie 1 MPa /10 atm./ przez 0,5 godziny, zgodnie z normą PN-81/B-10725 "Wodociągi". Przewody zewnętrzne. Wymagania i badania przy odbiorze z uwzględnieniem normy europejskiej pr. EN 805:1996.Do płukania używać wody wodociągowej wypuszczając brudną wodę przez hydrant na końcu sieci aż do chwili kiedy wypływająca woda będzie wzrokowo czysta.Dezynfekcja przewodu polega na wprowadzeniu do przewodu wody z dodatkiem chlorku wapnia 100 mg/dcm3 i pozostawienie roztworu w przewodzie przez 21 godzin. Następnie przewód ponownie przepłukać wodą po czym pobiera się wodę do próby bakteriologicznej.2.3. Inwentaryzacja powykonawcza, zasypanie wodociąguWykonany wodociąg podlega inwentaryzacji geodezyjnej przed zasypaniem wykopu, przez upoważnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego.W trakcie wykonawstwa sieci wodociągowej odbiorom częściowym i technicznym podlegają tzw. roboty ulegające zakryciu a w szczególności:• podłoże pod wodociąg i obsypka rur piaskiem,• montaż sieci oraz wbudowane rury i kształtki,• montaż węzłów z oceną jakości użytej armatury.O terminach odbiorów częściowych i technicznych oraz wykonywania prób szczelności sieci, należy powiadomić z ustalonym wyprzedzeniem służby techniczne Urzędu Gminy Przemyśl, ul. Borelowskiego 1.Lokalizację skrzynek na zasuwach i hydrantach należy w sposób trwały oznakować w terenie za pomocą tabliczek z oznaczeniami literowymi i domiarami, zamontowanych na ogrodzeniach posesji i budynkach, w terenie otwartym na słupkach żelbetowych, /wg normy PN86/B-090700/.Skrzynki uliczne na zasuwach i hydrantach należy obudować specjalnymi prefabrykatami z betonu, ułożonymi na podłożu z piasku grubości min. 30 cm.3. Przekroczenie dróg gminnychW drogach gminnych zaprojektowano sieci wodociągowe w nawierzchniach asfaltowych i tłuczniowych. Zaprojektowano również 11 przekroczeń dróg do realizacji przewiertami sterowanymi.Uwaga:Przy realizacji przewiertów nie przekraczać dopuszczalnych promieni gięcia rur PE podawanych przez producentów dla średnic rur i temperatur.Dla sieci prowadzonych w nawierzchniach drogowych dróg gminnych asfaltowych, nawierzchnie te odbudować należy do stanu nie gorszego niż pierwotny tj. na szerokości wykopu:• zasypanie wykopu od obsypki rury do wysokości podbudowy pospółką z zagęszczeniem warstwami, co 25cm,• warstwa dolna tłuczeń 20cm,• warstwa górna tłuczeń 20cm - warstwa wiążąca 5cm na całej szerokości jezdni• warstwa ścieralna 5cm W przypadku prowadzenia sieci w poboczach dróg asfaltowych oraz w nawierzchnia dróg tłuczniowych, należy pobocza i nawierzchnie odbudować do stanu nie gorszego niż pierwotny warstwą tłucznia o miąższości 30cm z klińcowaniem warstwy wierzchniej. Zasypanie wykopu do wysokości nawierzchni tłucznia pospółką zagęszczaną warstwami, co 25cm.Przejścia poprzeczne pod drogą gminną i podjazdami do posesji prywatnych wykonać metodą przewiertu w rurach ochronnych z PE prostopadle do osi drogi. Średnice rur ochronnych jak na sytuacji i profilach.Rury przewodowe spoczywają w rurach ochronnych na płozach z tworzyw sztucznych. Płozy te zapewniają centryczne umieszczenie rur przewodowych w rurze ochronnej. Końce rur ochronnych uszczelnić pianką poliuretanową lub systemowymi manszetami.4. Skrzyżowania4.1. Skrzyżowania z siecią gazowąPrzy przebiegu równoległym wodociągu z gazociągami zachować odległość poziomą minimum 1,5m. W miejscach skrzyżowania wodociągu z gazociągiem zachować odległość w pionie min. 0,15m, na rurociągu gazu zabudować rurę osłonową dwudzielną o długości min. 2m. Prace ziemne w pobliżu gazociągów wykonywać ręcznie pod nadzorem pracownika Rejonu Dystrybucji Gazu w Przemyślu. Plac budowy pod wodociąg przekazać wykonawcy w obecności pracownika Rejonu Dystrybucji Gazu w Przemyślu.Uzyskać protokoły z odbioru skrzyżowań z gazociągiem.4.2. Skrzyżowania z kablami energetycznymi Skrzyżowania rurociągów wody z istniejącymi kablami energetycznymi należy wykonywać zgodnie z zasadami określonymi w normach PN/E-05100 i N SEP-E-004 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa. Skrzyżowania z kablami niskiego napięcia lub napięcia >1kV, a nie wyższego niż 30kV należy wykonać przy zastosowaniu osłon otaczających na kablach (osłony rurowe dwudzielne Arot A PS 160 lub 110). Kolor osłony należy zastosować zgodny z napięciem pracy kabla odpowiednio niebieski dla kabli na napięciu <1kV, czerwony dla kabli >1kV. Osłony należy zastosować takiej długości, aby chroniły kabel co najmniej po 1,0m w każdą stronę, od miejsca skrzyżowania. Zakończenia osłon należy uszczelnić. Folię oznacznikową trasy kablowej usuniętą podczas rozkopu należy uzupełnić nowym odcinkiem takiej jak istniejąca. Miejsca skrzyżowania należy oznakować. Zasyp rozkopu trasy kabla należy wykonać gruntem rodzimym zagęszczanym warstwami do uzyskania właściwego wskaźnika zagęszczenia wg normy BN-83/8836-02 "Roboty ziemne". Przy zbliżeniach do słupów zachować odległość min. 1,0m. Prace ziemne w tych rejonach wykonywać ręcznie, w uzgodnieniu i pod nadzorem służb energetycznych.4.3. Skrzyżowania z kablami telekomunikacyjnymi W miejscach skrzyżowań i zbliżeń z urządzeniami telekomunikacyjnymi prace ziemne wykonywać ręcznie z zachowaniem ostrożności, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, pod ścisłym nadzorem TP S.A. w trakcie budowy istniejące (odkryte) urządzenia telekomunikacyjne w miejscach zbliżeń i skrzyżowań zabezpieczyć przed uszkodzeniem.Całość kosztów związanych z usunięciem ewentualnych awarii oraz zabezpieczeniem istniejących urządzeń telekomunikacyjnych ponosi Inwestor.Zabezpieczenia skrzyżowań sieci teletechnicznej z projektowanym wodociągiem wykonać zgodnie z Normą Zakładową nr 96 TPSA-004 Telekomunikacyjne linie przewodowe. ZBLIŻENIA I SKRZYŻOWANIA LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH Z INNYMI URZĄDZENIAMI UZBROJENIA TERENOWEGOOgólne wymagania i badania.Na skrzyżowaniach kabli telekomunikacyjnych z siecią wodociągową należy zastosować osłony rurowe na przewodach telekomunikacyjnych. Stosować osłony rurowe dwudzielne typu "AROT" o średnicy 110mm na przewodach teletechnicznych i 160mm na kanalizacji teletechnicznej. Długość rury ochronnej powinna wynosić 4m. Zakończenia osłon należy uszczelnić. Folię oznacznikową trasy kablowej usuniętą podczas rozkopu należy uzupełnić nowym odcinkiem takiej jak istniejąca. Miejsca skrzyżowania należy oznakować. Zasyp rozkopu trasy kabla należy wykonać gruntem rodzimym zagęszczanym warstwami do uzyskania właściwego wskaźnika zagęszczenia wg normy BN-83/8836-02 "Roboty ziemne".Przed zasypaniem uzyskać protokół odbioru z prawidłowego zabezpieczenia skrzyżowania lub zbliżenia.5. Wytyczne wykonania i odbioru robótPrzed przystąpieniem do budowy sieci wodociągowej należy wskazać repery robocze oraz wytyczyć przez uprawnionego geodetę. Należy także dokonać przekopów kontrolnych w miejscach skrzyżowań projektowanej wodociągu z istniejącym uzbrojeniem w celu określenia rzędnych ich posadowień pod nadzorem administratora istniejących urządzeń.6. Odbiór końcowy.Następuje komisyjnie na podstawie projektu, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wyników badań szczelności, wyników analiz wody do płukania i dezynfekcji.Protokół komisyjnego odbioru jest podstawą przyjęcia do eksploatacji.7. Ustalenie geotechnicznych warunków posadowieniaOpinię geologiczną dla budowy wodociągu w Grochowcach wykonali mgr inż. Jan Kurdziel i Franciszek Matysiak.Uwagi zawarte w opinii: 1) Na podstawie przeprowadzonych prac i badań stwierdzono, iż podłoże gruntowe tworzą grunty o dobrych parametrach geotechnicznych.2) Wodę gruntową nawiercono w otworze nr 10 i 11. Występuje na poziomie pobliskich potoków.3) Według PN-81/B-03020 głębokość przemarzania gruntów na tym terenie wynosi 1,2m p.p.t.Na podstawie wykonanej opinii geologiczno-inżynierskiej oraz mając na uwadze Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2012roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych stwierdza się, że obiekt pn.: "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Grochowce", należy zaliczyć do pierwszej kategorii geotechnicznej, w miejscu robót występują proste warunki gruntowe. Dokumentacja geotechniczna stanowi załącznik do projektu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45231300-8
45233220-7
45112100-6
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby roboty budowlane dla niniejszego przedmiotu zamówienia zostały wykonane najpóźniej w terminie - do 30 października 2020 r.4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania na zasadach określonych w pkt. XVII SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skierowana zostanie min. 1 osoba – kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Uwaga: 1) Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. Nr 1278). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem zapisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).Wybrany do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie dokumentów potwierdzających, że osoba, która uczestniczyć będzie w wykonaniu zamowienia spełnia warunki określone w pkt. 5.2.3.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie określa dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, jakich może żądać od Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie zamawiającego następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu :7.1.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie www.gminaprzemysl.bip.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania:Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu – zał. nr 4 do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. WW. dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.Uwaga: Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.wypełniony i podpisany przez upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ w formie oryginału;pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamowienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej.Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył pełnomocnictwa wadliwe, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postepowania.Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.6.2.3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamowienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postepowaniu, – jeśli dotyczy – zał. nr 6 do SIWZ. Wykonawca załącza do oferty oryginał zobowiązania lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
udzielony okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się dokonanie zmian w treści niniejszej umowy, w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych:2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1.1. Wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia:a) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego (np. stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej); Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego. b) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót objętych umową:Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dotrzymanie terminu realizacji zamówienia jak opady intensywnego deszczu, śniegu, podtopienia, gradobicia, silny wiatr, wysokie lub niskie temperatury powietrza, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji świadczenia. W takim przypadku termin realizacji umowy, może zostać wydłużony o czas niezbędny do wykonania robót. c) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawcy do wprowadzonych zmian. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas niezbędny do dokonania zmian w dokumentacji oraz do pozyskania przez Wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac. d) w przypadku wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wykopaliska ujawnione w toku prowadzonych robót budowlanych. W przypadku wystąpienia wykopalisk archeologicznych, termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas przekazania stanowiska archeologicznego do badań, e) w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na ujawnieniu w toku prowadzonych robót budowlanych odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych zabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. f) ze względu na warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na niekorzystne warunki geotechniczne ujawnione w toku prowadzonych robót budowlanych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych zabezpieczeń oraz dokonania odpowiedniego uzbrojenia. g) w przypadku przedłużającej się niniejszej procedury przetargowej ponad pierwotnie ustalony termin związania ofertą, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy procedura udzielenia zamówienia ulegnie przedłużeniu ponad pierwotnie ustalony termin związania ofertą. W takim przypadku termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do przeprowadzenia procedury. h) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku termin może zostanie wydłużony o czas niezbędny do przeprowadzenia robót zamiennych. i) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy. W takim przypadku termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do przeprowadzenia robót dodatkowych. j) w przypadku opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na opóźnienia w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów. W takim przypadku termin może zostać wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy. k) na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy konieczne będzie przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, na skutek decyzji służb, inspekcji i straży. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia. l) w przypadku protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest, Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia protestów. W takim przypadku termin realizacji może zostać wydłużony o czas uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. ł), gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,2.1.2. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia:a) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi;b) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy, w szczególności zakończenie robót przed upływem terminu zakończenia zadania wskazanego w SIWZ i w § 10 ust. 1 umowy. 2.2. zmiany dotyczące wynagrodzenia: a) możliwa jest zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług mających wpływ na koszt realizacji zamówienia. Wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji wynagrodzenie może ulec zmianie w sposób odpowiedni – tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony. b) w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy. Wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec obniżeniu w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu o wartość robót objętych rezygnacją. c) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych przez Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki a których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy:• zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lubtechnicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,• zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowieWartość wynagrodzenia określonego w umowie, może ulec podwyższeniu w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie podwyższeniu o wartość wcześniej zaakceptowaną przez Zamawiającego. Roboty dodatkowe, których konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego. Roboty dodatkowe, o których mowa powyżej będą zlecone i rozliczane kosztorysowo, w ramach aneksu do umowy (zmiana umowy podstawowej). Rozliczenie robót dodatkowych nastąpi w oparciu o indywidualną wycenę Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, jeśli zachodzą warunki, o których mowa wyżej.2.3. Pozostałe dopuszczalne zmiany:1) Zmiana osób nadzorujących roboty budowlane - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) np. kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowo wskazanych osób będą spełniać warunki określone w siwz i nie wymaga zmiany niniejszej umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien każdorazowo wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy itp.); 4) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: a) inicjowanie zmian przez wykonawcę lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności. 5) Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie, jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii. Zastosowana zmiana musi być, co najmniej równoważna do rozwiązania projektowanego. W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian i zapewnienia spełnienia wszelkich wymagań z tym związanych, koniecznych do dopuszczenia do użytkowania obiektu wykonanego w ramach niniejszej umowy. 6) Zmiana trybu, zasad i terminu rozliczeń wynagrodzenia umownego.7) Zmiana zasad płatności wynagrodzenia umownego tj. zmiany sposobu płatności z fakturowania końcowego na częściowe. 8) zmiana warunków gwarancji lub sposobu zabezpieczenia wykonania zobowiązań.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> obowiązuje jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1Pokój: sala narad – II piętro, pok. 213W dniu 10.07.2020 r. o godz. 10:10.W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia epidemicznego otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane nr IG.271.6.ZP.2020 pn. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grochowce” odbędzie się poprzez transmisję on-line - analogicznie jak transmisja z sesji Rady Gminy Przemyśl.Powyższa decyzja jest zgodna z treścią komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2020 r.https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/otwarcie-ofert-w-sytuacji-zagrozenia-epidemicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1; z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przemyśl jest kontakt: adres e-mail:iodo@gminaprzemysl.pl , telefon 16 888 94 03;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IG.271.6.ZP.2020 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grochowce. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI