Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grubno oraz budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grubno oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Stolno.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStolno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stolno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-28
  • Numer ogłoszenia578944-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578944-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Gmina Stolno: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grubno oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Stolno.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stolno, krajowy numer identyfikacyjny 87111853700000, ul. Stolno  112 , 86-212  Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 677 09 00, e-mail admin@stolno.com.pl, faks 56 677 09 06.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.stolno.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.stolno.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), za pośrednictwem posłańca, firmy kurierskiej, osobiście.
Adres:
Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grubno oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Stolno.
Numer referencyjny: SASI.271.06.2020.JF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia zostaje podzielony na dwie części: • CZĘŚĆ PIERWSZA:Budowa dwóch mechaniczno – biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażemrozsączającym w miejscowości Robakowo oraz Stolno. Termin wykonania części pierwszej: do dnia04.01.2021 r. Zamawiający zastrzega, iż zgłoszenie gotowości do czynności odbiorowych robót niemoże nastąpić wcześniej niż 04.01.2021 r. W ramach części pierwszej planuje się budowę dwóchbiologiczno – mechanicznych przydomowych oczyszczalni ścieków do 7,5m3/d wraz z drenażem 45m. • CZĘŚĆ DRUGA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowościGrubno. Zakres robót dotyczący części drugiej zostaje podzielony na dwa etapy: - etap pierwszy:budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grubno. Termin wykonania etapu pierwszego od dnia04.01.2021 do dnia: 30.10.2021 r. - etap drugi: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościGrubno. Termin wykonania etapu drugiego do dnia: 02.01.2023 r. Zamawiający zastrzega, iżzgłoszenie gotowości do czynności odbiorowych robót nie może nastąpić wcześniej niż 02.01.2023 r.W ramach części drugiej planuje się wykonanie kolektorów kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz ztłocznią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz sieć wodociągową z hydrantami nadziemnymi.Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji technicznejstanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: Projekty budowlany branżysanitarnej, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branżysanitarnej Przedmiary robót. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Rozliczenie zwykonawcą odbędzie się na zasadzie ryczałtu. Dołączony przedmiar robót jest tylko dokumentempomocniczym mającym ułatwić wykonawcy wycenę robót. 3.2. Rozwiązania równoważne.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacjiprojektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznychi systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwymateriałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należytraktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszczazastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (zgodnie zkartą/kartami równoważności – znajdującymi się w załączniku nr 1 jako część składowadokumentacji). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się narozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.3. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, żewykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonejoferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisyubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w§ 37 wzoru umowy. 3.4. Gwarancja. Warunki gwarancji opisuje § 31 wzoru umowy. Długość okresugwarancji jakości - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nawykonany przedmiot zamówienia udzielił min 36 miesięcznej gwarancji (pisemnej) – podpisanej przezWykonawcę. Za początek okresu gwarancji przyjmuje się dzień podpisania bez zastrzeżeń przezZamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3.5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać wformularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierzapowierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym(Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3.6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. 1) Zamawiający wprzedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, aby wykonawca lubpodwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy opracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności fizycznych obejmujących robotybudowlane w tym roboty ziemne w trakcie realizacji przedmiotu umowy, o ile ich wykonywaniemieści się w pojęciu stosunku pracy. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczyprac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonujeosoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy opodwykonawstwo. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego wwyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżejdowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinnozawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożeniaoświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawieumowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) Ztytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowyo pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłatyprzez wykonawcę kary umownej w wysokości 1% kwoty brutto wartości przedmiotu umowy, o którejmowa w paragrafie 19 wzoru umowy. 4)Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przezzamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowanebędzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co doprzestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się oprzeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest dozłożenia wraz z fakturą VAT pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 1.7) Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełnionypoprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacjizamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3.7. Zamawiający informuje, iżrozliczenie z wykonawcą nastąpi na podstawie ceny ryczałtowej za całość zadania w każdej z części,co oznacza, że wykonawca zobowiązany jest wycenić całość robót. Dołączony przedmiar robót jestjedynie pomocniczym dokumentem, który ma ułatwić wycenę całości zadania. 3.8. Wspólny SłownikZamówień CPV: 45.23.13.00-8 3.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonaniaprzez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.10.Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztukąbudowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przymaksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego.Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osóbposiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie. 2) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonaniaprzedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transportmateriałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.3) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego iwłasne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowaneurządzenia, sprzęt oraz materiały. 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosiodpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót, z uwzględnieniem zapisów umowy,której wzór stanowi integralną część specyfikacji. 5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresiewywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 6) Wykonawca przed przystąpieniemdo wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody iliczniki zużycia energii (lub dokona spisu stanów liczników w obecności przedstawicielazamawiającego). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót napodstawie wskazań zainstalowanych liczników (lub na podstawie różnicy spisanych stanów licznikówprzed rozpoczęciem inwestycji i po jej zakończeniu) - jeśli dotyczy. 7) Po zakończeniu robót, ale przedostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenubudowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.8) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ oraz umową Zamawiającydokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót. 9) Przedprzystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły zwykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-01-02

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowymzakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, totaki który: a) w zakresie części pierwszej zamówienia: wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał wsposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na budowie co najmniej jednej sztuki przydomowejoczyszczalni ścieków b) W zakresie części drugiej zamówienia: wykaże się doświadczeniem, tj.wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na budowie sieciwodociągowej lub sieci kanalizacyjnej lub sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Wartość roboty niemoże być mniejsza niż 800.000,00 PLN (osiemset tysięcy złotych brutto).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr5 do SIWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
- w zakresie części pierwszej: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), - w zakresie części drugiej:20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wg zapisów w projekcie umowy, który stanowi załącznik do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa dwóch mechaniczno – biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa dwóchmechaniczno – biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym wmiejscowości Robakowo oraz Stolno. Termin wykonania części pierwszej: do dnia 04.01.2021 r.Zamawiający zastrzega, iż zgłoszenie gotowości do czynności odbiorowych robót nie może nastąpićwcześniej niż 04.01.2021 r. W ramach części pierwszej planuje się budowę dwóch biologiczno –mechanicznych przydomowych oczyszczalni ścieków do 7,5m3/d wraz z drenażem 45m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grubno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa siecikanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Grubno. Zakres robót dotyczący częścidrugiej zostaje podzielony na dwa etapy: - etap pierwszy: budowa sieci wodociągowej w miejscowościGrubno. Termin wykonania etapu pierwszego od dnia 04.01.2021 do dnia: 30.10.2021 r. - etap drugi:budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grubno. Termin wykonania etapu drugiego do dnia:02.01.2023 r. Zamawiający zastrzega, iż zgłoszenie gotowości do czynności odbiorowych robót nie możenastąpić wcześniej niż 02.01.2023 r. W ramach części drugiej planuje się wykonanie kolektorówkanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z tłocznią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz siećwodociągową z hydrantami nadziemnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-01-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI