Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwach położonych w płn-wsch....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwach położonych w płn-wsch. części Gminy Konstancin-Jeziorna - I etap.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonstancin-Jeziorna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyGmina Konstancin-Jeziorna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041053
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwach położonych w płn-wsch. części Gminy Konstancin-Jeziorna - I etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwach położonych w płn-wsch. części Gminy Konstancin-Jeziorna - I etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb70ce4-a72a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa sieci wodociągowej i budowa sieci kanalizacyjnej w Okrzeszynie i Obórkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Zamawiającym odbywać się będzie według poniższych zasad: 1. Z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net- zwanej dalej „Platformą”:2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net.4. Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 5. Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie można uzyskać przy użyciu Platformy.6. Czas niezbędny do nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zależy od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwach położonych w płn-wsch. części Gminy Konstancin-Jeziorna - I etap” prowadzonym w trybie podstawowym,4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może być udostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania:- na podstawie art. 15 RODO - dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO - sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,1. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje swym zakresem teren sołectwa Bielawa i Okrzeszyn. Roboty budowlane, które winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmują :2.2.1 budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic nieruchomości i armaturą towarzyszącą (zasuwy, hydranty, trójniki sieciowe itp.), na obszarze:2.2.1.1 sołectwa Bielawa, na odcinku od projektowanego trójnika oznaczonego T8, zlokalizowanego w rejonie skrzyżowania ul. Okrzewskiej z drogą nr 2802W, wzdłuż ul. Okrzewskiej (dz., nr 954/2 obr. Bielawa), w kierunku południowym, do projektowanego hydrantu p.poż. oznaczonego HPN57, łącznie z montażem węzła hydrantowego.2.2.1.2 sołectwa Bielawa, na odcinku od projektowanego trójnika oznaczonego T8, wzdłuż drogi gminnej nr G00732 (dz. nr 1365/1 i nr 1365/2 obr. Bielawa), do projektowanego węzła hydrantowego oznaczonego HPN39, łącznie z montażem węzła i włączeniem projektowanych rurociągów do istniejącej sieci PE ϕ 110;2.2.1.3 sołectw Bielawa i Okrzeszyn, na odcinku od projektowanego trójnika oznaczonego T8 wzdłuż drogi powiatowej nr 2802W, w kierunku zachodnim, do projektowanych węzłów wodociągowych oznaczonych W9 i W12, wraz z włączeniem projektowanych rurociągów do istniejących sieci wodociągowych PE ϕ 160mm i ϕ 110mm, zlokalizowanych w rejonie skrzyżowania dróg 2802W i G00724 (dz. nr 131/2, nr 63 i nr 74/6 obr. Okrzeszyn).2.2.2 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami do granic nieruchomości oraz budową armatury towarzyszącej: studni, trójników sieciowych itp, na obszarze:2.2.2.1 sołectwa Bielawa, na odcinku od projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S169, zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania ul. Okrzewskiej z drogą nr 2802W, wzdłuż ul. Okrzewskiej (dz., nr 954/2 obr. Bielawa), w kierunku południowym, do projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S184, łącznie z tą studnią;2.2.2.2 sołectwa Bielawa, na odcinku od projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S169, wzdłuż drogi gminnej nr G00732 (dz. nr 1365/1 i nr 1365/2 obr. Bielawa), w kierunku wschodnim, do projektowanej studni oznaczonej S172 (łącznie z tą studnią); 2.2.2.3 sołectw Bielawa i Okrzeszyn, na odcinku od projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S169, wzdłuż drogi powiatowej nr 2802W, w kierunku zachodnim, do projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S146 (wraz z tą studnią), zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania z drogą gminną nr G00724 (dz. nr 131/2 obr. Okrzeszyn), łącznie z montażem zbiornika przepompowni ścieków P5 zlokalizowanego w pasie drogowym drogi powiatowej 2802W (dz. nr 131/2 obr. Okrzeszyn) i przyłączeniem zbiornika (bez montażu wyposażenia i sterowania) do sieci kanalizacyjnej;2.2.3 budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku od projektowanej przepompowni ścieków P5, do rejonu posadowienia projektowanej studni rewizyjnej S172, zlokalizowanej w drodze gminnej nr G00732 (dz. nr 1365/2 obr. Bielawa), wraz z włączeniem kanału tłocznego do przepompowni;2.2.4 budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w miejscowości Bielawa, wzdłuż ul. Bocianiej, na projektowanym odcinku W1 – W2 wraz z projektowanymi pompowniami przydomowymi Pd4 (dz. nr 812/1), Pd5 (dz. nr 790/1), Pd8 (dz. nr 793/3). UWAGA: Odcinki kanalizacji tłocznej do pompowni P6 (dz. nr 791/2) i do P7 (dz. nr 791/1) należy wykonać bez montażu pompowni. W miejscu lokalizacji przepompowni, przewody tłoczne należy zaślepić korkami elektrooporowymi.Uwaga: - Ze względu na planowany termin remontu ulicy Okrzewskiej, Wykonawca Części pierwszej winien rozpocząć prace budowlane od wykonania sieci wod-kan w pasie drogowym tej ulicy i w rejonie skrzyżowania dróg nr G00732 i 2802W (dz. nr 954/2, nr 1159/10, nr 1159/11, 1365/1, nr 1365/2 obr. Bielawa) ;- Sieć kanałów sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych, do czasu budowy kolejnego ich odcinka, nie będzie eksploatowana, wobec czego Wykonawca winien zabezpieczyć włazy studni i przepompowni, końcówki kanałów grawitacyjnych i tłocznych trwale, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie sieci i urządzeń;Wszystkie istniejące przyłącza wodociągowe, po uzgodnieniu z odbiorcami wody, należy włączyć do nowo wybudowanej sieci. Sieć istniejącą, równoległą do sieci wybudowanej, należy umartwić, zaślepiając trwale końcówki odcinków przewodów;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga obejmuje swym zakresem teren sołectwa Okrzeszyn i Kępa Okrzewska. Roboty budowlane, które winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmują :2.3.1 budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic nieruchomości i armaturą towarzyszącą (zasuwy, hydranty, trójniki sieciowe itp.), na obszarze:2.3.1.1 sołectwa Okrzeszyn i Kępa Okrzewska, wzdłuż drogi powiatowej 2802W, w kierunku płn-wsch., na odcinku od projektowanego węzła oznaczonego W1 zlokalizowanego na działce nr 64 obr. Okrzeszyn do projektowanego węzła oznaczonego W2, zlokalizowanego na działce nr 133 obr. Kępa Okrzewska, w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej 2802W i drogi gminnej G00740 wraz z włączeniem do istniejących sieci PE ϕ 110mm i 160mm, 2.3.2 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami do granic nieruchomości oraz budową armatury towarzyszącej: studni, trójników sieciowych itp, na obszarze:2.3.2.1 sołectwa Okrzeszyn i Kępa Okrzewska, wzdłuż drogi powiatowej 2802W, w kierunku płn-wsch., na odcinku od projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S107, zlokalizowanej na działce nr 64 obr. Okrzeszyn, łącznie ze studnią, do projektowanej studni rewizyjnej oznaczonej S81 wraz z montażem zbiornika przepompowni P4 (bez wyposażenia i AKPiA), zlokalizowanej na działce nr 1/12 obr. Okrzeszyn i przyłączeniem zbiornika do sieci.2.3.2.2 sołectwa Kępa Okrzewska, wzdłuż drogi powiatowej 2802W, od projektowanej studni oznaczonej S81 do projektowanej studni rozprężnej oznaczonej Sr3, zlokalizowanej na dz. nr 133 obr. Kępa Okrzewska, łącznie z tą studnią.2.3.3 budowę kanalizacji tłocznej wraz z urządzeniami i armaturą na obszarze :2.3.3.1 sołectw Okrzeszyn i Kępa Okrzewska, na odcinku od przepompowni ścieków P4, do rejonu posadowienia projektowanej studni rewizyjnej S107 (dz. nr 64 obr. Okrzeszyn), zlokalizowanej w drodze powiatowej 2802W wraz z włączeniem kanału tłocznego do przepompowni;2.3.3.2 sołectw Okrzeszyn i Kępa Okrzewska, na odcinku od projektowanej studni rozprężnej oznaczonej Sr3 (dz. nr 133 obr. Kępa Okrzewska) do projektowanej studni oznaczonej Sodp3, zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej 2802W i drogi gminnej G00740 (dz. nr 80 obr. Kępa Okrzewska), wraz ze studniami i armaturą.2.4 Do zakresu rzeczowego części pierwszej i części drugiej należy odtworzenie nawierzchni drogowych z uwzględnieniem następujących wymogów:2.4.1 wymagania ogólne: - roboty ziemne należy prowadzić w taki sposób, by podczas ich realizacji nie doszło do zmieszania warstw nośnych i nienośnych podłoża z istniejącą podbudową drogi, - w przypadku wystąpienia gruntów spoistych, należy uwzględnić wymianę gruntu na szerokości wykopu, na głębokość zapewniającą stabilność konstrukcji drogi,- zasypkę sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w granicach wykopu, podłoże drogi i jej podbudowę należy zagęszczać warstwami o grubości nie większej niż 30 cm,- pozostawianie gliny w podłożu drogi jest zabronione.2.4.2 wymagania szczegółowe odtworzenia nawierzchni dróg gminnych:- wykonać warstwę mrozoochronną z kruszywa mineralnego, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 15 cm,- wykonać podbudowę pomocniczą z kamienia łamanego frakcji 8-63mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 12cm,- wykonać podbudowę zasadniczą z kamienia łamanego frakcji 0-31,5mm, grubość warstwy 8cm,- wykonać warstwę wiążącą z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4cm,- wykonać warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość 4cm (AC16 S 50/70),- destrukt uzyskany w trakcie frezowania nawierzchni należy dostarczyć do miejsca składowania, na bazie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie--Jeziornie przy ul. Słowiczej 5.2.4.2 odtworzenie nawierzchni drogi nr 2802W wykonać zgodnie z decyzją nr 306/L-18 Zarządu Powiatu Piaseczyńskiego, zezwalającą na lokalizację w pasie drogowym drogi nr 2802W sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. UWAGA : Na podstawie uzgodnienia ze Starostą Piaseczyńskim, ulega zmianie zapis dotyczący „odtworzenia nawierzchni jezdni drogi powiatowej”( nr 2802W) w następujący sposób :- dla odcinka ul. Okrzewskiej : odtworzenie warstw konstrukcyjnych jezdni w pasie wykonywanych robót sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, bez wykonania warstw bitumicznych, z pozostawieniem nawierzchni wykonanej z tłucznia.- dla odcinka od skrzyżowania drogi 2802W z ul. Okrzewską do skrzyżowania z drogą gminną G00724: odtworzenie wszystkich warstw konstrukcyjnych jezdni wraz z warstwą ścieralną jedynie na szerokości pasa, w którym wykonywane będą roboty sieciowe.2.5 Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej tj.: projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) wykonanych przez Instech Zakład Techniki Sanitarnej pod nazwą „Rozbudowa i Przebudowa sieci wodociągowej ” oraz „Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej” (załącznik nr 8 do SWZ) oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 210/2021 i nr 211/2021 z dnia 2.02.2021r. wydanej przez Starostę Piaseczyńskiego (załącznik nr 9 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający dla I i II części określa następujące warunki udziału w postępowaniu:7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł, osobno dla każdej części zamówienia. 7.2 dot. zdolności technicznej lub zawodowej: 7.2.1 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował trzy roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z odtworzeniem utwardzonej nawierzchni drogowej. Wartość każdej z powyższych trzech robót nie może być mniejsza niż 1 800 000,00 zł brutto, zaś roboty zakończone i odebrane. W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia Zamawiający uzna powyższe wymaganie za wystarczające do spełnienie warunku udziału w postępowaniu na obydwie części. 7.2.2 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym minimum jedną osobę, która będzie:- Kierownikiem budowy (1 osoba), posiadającym wyższe techniczne wykształcenie kierunkowe (inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska lub równoważne) oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami Pb, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, których zakres obejmuje co najmniej sieci i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa obowiązujących w innych krajach. W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy.Uwaga! Wykonawca wykaże, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót podczas realizacji co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości co najmniej 1 800 000 zł. brutto każda, a roboty zostały zakończone i odebrane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:8.13.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SWZ;8.13.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;8.13.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;8.13.4 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1,2,5 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SWZ.8.14 W zakresie nieuregulowanym powyżej, w tym w szczególności formę oświadczeń i dokumentów oraz zasady składania oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający może żądać, następujących podmiotowych środków dowodowych:8.8.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;8.9 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.8.1 SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.8.10 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:8.10.1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty( załącznik nr 4);8.10.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5);8.11 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w, 8.10.1 SWZ, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Za pośrednictwem Platformy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:12.1.1 oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ;12.1.2 dowód wniesienia wadium w postaci oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej;12.1.3 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odpis z KRS lub CEIDG;12.1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.7. SWZ (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 3A.12.1.5 oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.9 SWZ (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części pierwszej 20 000 zł.; dla części drugiej 20 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznejpodmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimistosunków prawnych.2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotówudostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacjipodmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów.4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3,potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantujerzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnychwykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnieniawykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przywykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, nazdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wprzypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawylub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.7. Wykonawca, w przypadkupolegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wrazz oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, także oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, wjakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwości dokonania zmiany niniejszej Umowy w zakresie:1) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych;2) zmniejszenia zakresu realizacji robót w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:a) wykonanie części zakresu robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub,b) wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy;3) terminów realizacji w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych,b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, lub wyniknięcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi uzbrojeniem,c) wystąpienia anomalii pogodowych publikowanych w oficjalnych komunikatach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej lub siły wyższej,d) wystąpienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znacząco odbiegających od opisanych w dokumentacji technicznej,e) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,f) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów;4) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót lub jego zwiększenia w sytuacji zwiększenia zakresu realizacji robót;5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w k.c. oraz postanowieniach niniejszej Umowy;6) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy;7) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy;8) wszelkich zmian, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w ust. 7.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pilny odbiór gruzu- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pilny odbiór gruzu. Gruz ceglany, trochę tynku wapiennego. Piaseczno ulica Kościuszki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI