IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewidywany zakres zmian.1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:1.1.1. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,1.1.2. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,1.1.3. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,1.1.4. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów,1.1.5. wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,1.1.6. napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,1.1.7. wystąpienia „siły wyższej”, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, wichury, nawałnice klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako „siła wyższa” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami,1.1.8. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,1.1.9. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,1.1.10. konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy.1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.1.3. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.1.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.1.6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.1.7. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.1.8. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ i umowie na roboty budowlane,1.9. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.1.10. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.1.11. Zmniejszenie zakresu robót i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.1.12. Zmiana sposobu odbioru i rozliczania robót w przypadku wydłużenia terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.1.13. Zmiana terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.2. Na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, przewiduje się dokonanie zmian w umowie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 15r ustawy.3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.5. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 6. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w ul. Długiej w Czersku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: „Budowa sieci wodociągowej w ul. Długiej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa w ul. Długiej, w tym włączenie do istniejącej sieci w ul. Ceynowy.1.1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem). 1.1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni ulicy w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię ulicy do stanu pierwotnego.6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.7. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Długiej w Czersku wraz z włączeniem do istniejącej magistrali w ul. Ceynowy.9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:9.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,9.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,9.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,9.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),9.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,9.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego),9.7. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w ul. Cisowej w Czersku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: „Budowa sieci wodociągowej w ul. Cisowej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa.1.1.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.1.2. Roboty montażowe.1.2. Przyłącza wodociągowe.1.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.2.2. Roboty montażowe.1.3. Odtworzenie nawierzchni drogi poprzez ułożenie płyt YOMB (140 mb dł. x 3 m szer.).2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.6. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ.8. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:8.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,8.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,8.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,8.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),8.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,8.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).8.7. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa odcinka sieci wod.-kan. w Lipkach Górnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: „Budowa odcinka sieci wod.-kan. w Lipkach Górnych”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa.1.1.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.1.2. Roboty demontażowe.1.1.3. Roboty montażowe.1.2. Przyłącze wodociągowe.1.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.2.2. Roboty montażowe.1.3. Sieć kanalizacji tłocznej.1.3.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.3.2. Rurociągi i uzbrojenie oraz przepompownia.1.4. Przyłącza kanalizacji tłocznej.1.4.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.1.4.2. Rurociągi i uzbrojenie oraz przepompownia.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni drogi w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.6. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.8. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:8.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,8.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,8.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,8.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne),8.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,8.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).8.7. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Zapędowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: „Budowa sieci wodociągowej w Zapędowie”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem - metodą przewiertu sterowanego.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg, w tym przez Zarząd Powiatu Chojnickiego.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni drogi w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych.6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.7. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa odcinka sieci wodociągowej w Zapędowie wraz z włączeniem do istniejącej magistrali.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Wyb. pod Strugę w Złotowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Wyb. pod Strugę w Złotowie”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg, w tym nawierzchni z płyt YOMB.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg, w tym przez Zarząd Powiatu Chojnickiego.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni drogi w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Przejście pod drogą powiatową metodą przewiertu sterowanego.6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.7. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa odcinka sieci wodociągowej w Złotowie w ul. Wyb. pod Strugę wraz z włączeniem do istniejącej magistrali w ul. Śliwickiej.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Leśnej w Wądołach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6: „Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Leśnej w Wądołach”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,1.2. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej,1.3. Budowę przyłącza kanalizacyjnego do działki nr 52/1 (poza zakresem dokumentacji projektowej),1.2. Wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i ziemnych,1.3. Wykonanie robót drogowych.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Montaż kompleksowej studzienki przydomowej np. PRESSKAN lub innej równoważnej z pompą i szafką elektryczną nie obejmuje wykonania przyłącza prądowego.6. W ramach robót drogowych Wykonawca dokona odtworzenia nawierzchni bitumicznej poprzez:6.1. wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stab. cementem C 1,5/2 gr. 10 cm,6.2. wykonanie warstwy podbudowy z KŁSM C50/30 gr. 20 cm6.3. odtworzenie w-wy wiążącej z AC16W gr. 5 cm6.4. odtworzenie w-wy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm7. Budowę przyłącza do działki 52/1 należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem Zagospodarowania Działki. Przy budowie przyłącza do działki 52/1 zakres odtworzenia nawierzchni należy wykonać większy niż w załączonym przedmiarze. Obszar skrzyżowania z ul. Główną należy odtworzyć na całej szerokości jezdni, natomiast odcinek wzdłuż ul. Leśnej należy odtworzyć na szerokości 1,5 m od krawędzi jezdni (szerokość ta może być korygowana w zależności od usytuowania istniejącego uzbrojenia w terenie).8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.9. Zakres zadania części 6 nie obejmuje budowy sieci wodociągowej. 10. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:11.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,11.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,11.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych,11.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),11.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,11.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).11.7. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7: „Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 1”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.6. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.7. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8: „Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 2”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.6. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.7. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9: „Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 3”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.6. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.7. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10: „Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 4”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące odcinki sieci:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi stanu pierwotnego.6. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.7. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11: „Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - odcinek 5”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące odcinki sieci:1.1. Sieć wodociągowa wraz z uzbrojeniem.1.2. Przyłącza wodociągowe (zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem).1.3. Odtworzenie nawierzchni dróg. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy.4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi stanu pierwotnego.6. Wykonawca wykona wymagane próby szczelności wykonanych sieci.7. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).10.8. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: