Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00030743
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd041a10-990b-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co
ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej
na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze
do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
korzystania z mini Portalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz
Regulaminie e PUAP.5) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania zmini Portalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania
oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna
(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal (Formularz do
komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza
do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za
pomocą poczty elektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)
(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Pani
Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres
email:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator
wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez
emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych
związanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach
wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom
odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,5) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada Pani/Pan prawo do:a)dostępu do
danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b)
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przy czym skorzystanie
z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą– Prawo zamówień
publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym
wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,b)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty
złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1402681,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową ”.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Batorego w Pieńsku na odcinku od ul. Przejazdowej do ul. Gospodarczej i w ciągu dróg wyznaczonych w terenie pod zabudowę mieszkaniową. Włączenie należy dokonać do istniejącej kanalizacji sanitarnej ks200
w studni oznaczonej indeksem S0 zlokalizowanej na dz. 168/22.
Kanały odprowadzający ścieki sanitarne o łącznej długości L=1533,0 m wykonane będą
z rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN8 łączonych na uszczelkę. Na sieci kanalizacyjnej należy wykonać studzienki kanalizacyjne rewizyjne systemowe z kręgów betonowych DN1200mm, z włazami w klasie D-400 w ilości 36 sztuk.
Z uwagi na fakt, że teren inwestycji nie pozwala na grawitacyjne odprowadzenie ścieków sanitarnych projektuje się pompownię ścieków P1 oraz odcinek kanalizacji ciśnieniowej D90, L=278,5 m.
Ścieki zostaną przetłoczone rurociągiem tłocznym PE DN90, SDR17, PE80, PN8
o długości L=278,50m do studni rozprężnej DN1200 betonowej oznaczonej na PZT jako SR1, a następnie odcinkiem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzone do gminnej sieci sanitarnej.
2. UWAGA: Wszystkie miejsca kolizji z projektowanym uzbrojeniem w obrębie 10 m przed i za kolizją należy wykonać ręcznie. Prace ziemne w obrębie budynku należy wykonać ręcznie. Do działek objętych inwestycją należy doprowadzić rurociągi kanalizacyjne celem uniknięcia ponownego wykonywania robót budowlanych w pasie drogowym podczas włączania nowych budynków mieszkalnych.
3. Budowę odcinka wodociągu o średnicy DN125 PE-HD PE100 SDR11 o długości 2326,00 mb oraz DN110 PE-HD PE100 SDR11 o długości 3,50 mb. Źródłem zasilania odcinka wodociągu będzie wodociąg w80 na dz. nr 36 i wA100 na dz. nr 154. Wodociąg należy połączyć z istniejącymi wodociągami w ulicach krzyżujących się z ul. Batorego zgodnie
z profilami sieci wodociągowej. Węzły na sieci wodociągowej rozwiązać za pomocą trójników zgrzewanych oraz zasuw żeliwnych z kielichami wciskowymi do PE. Należy wykonać wodociąg z rur PE-HD PE 100 SDR11 DN125 i 110. Rurociągi wodociągowe należy posadowić z zagłębieniem minimum 1,7 m. Wodociąg będzie odwadniany
i odpowietrzany za pomocą hydrantów pożarowych nadziemnych DN80 i dodatkowo odpowietrzany za pomocą przyłączy wodociągowych.
4. Nawierzchnie istniejących dróg gruntowych po zakończeniu inwestycji należy odtworzyć do stanu pierwotnego z wyrównaniem i utwardzeniem nawierzchni umożliwiającej komunikację pojazdów mechanicznych
WAŻNE: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument
potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej dwie
roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci
wodno-kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 2 km sieci wodociągowej
i 1,5 km sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto.
Powyższe warunki, tj. długości sieci i wartości inwestycji muszą spełniać dwie
roboty budowlane z osobna
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy
Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie tj. sanitarnej, bez ograniczeń.
W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne
uprawnienia do w/w.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących
przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do
niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U.
2020 r. poz. 1333).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji.
2. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt IX.4.1).
4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt
IX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca
polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty
wymienione w pkt. IX.4.1) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument
winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem i złożony w formie elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z § 14 ust. 3
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy.
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1) składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed
organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
2. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie,
w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny
wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które
w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku
udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub
finansowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do
oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane
w SWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie
potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o
ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp
bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi
jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4)
Dowód wniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z
określeniem sposobu zwrotu wadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli
wykonawca,zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w
punktach IX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do
oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności
wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście
tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7
ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb
podstawowy na zadanie pn: „Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława
Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową”. Wadium musi być na
koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy
lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył
wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy
Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5
ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy
Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w
takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane
przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być
podpisana w taki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących
wspólnie.Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W
odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców
występujących wspólnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108
ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
oraz za szkody powstałe z tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zobowiązuje wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do
przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej - Czernica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej. Wykonanie tynków gipsowych z agregatu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI