Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej niezbędnej do podłączenia budynku mieszkalnego „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632457541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa domów mieszkalnych, zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej niezbędnej do podłączenia budynku mieszkalnego „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97072e2a-155b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa:https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ . Informacje na Platformie Przetargowej: https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVI Klauzula informacyjna RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/MTBS/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej niezbędnej do podłączenia budynku mieszkalnego „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie.”
4.1.1. Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:
• Przyłącze wodociągowe od ul. Szpitalnej do budynku „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie
ok. 195 mb
• Przyłącze kanalizacji sanitarnej od kolektora od strony ul. Szpitalnej do budynku „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie ok. 195 mb
• Sieć kanalizacji deszczowej:
-od kolektora od strony ul. Szpitalnej do budynku „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie
(od strony wschodniej) ok. 165 mb
-od kolektora w ul. Szpitalnej do budynku „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie
(od strony zachodniej) ok. 235 mb
-od kolektora w ul. Jaspisowej w Koninie w ciągach drogowych
(od strony zachodniej i północnej) ok. 200 mb
4.1.2. Pozostały zakres objęty przedmiotem zamówienia:
a) Przyłącze wodociągowe winno być wykonane w zakresie od wpięcia w istniejący rurociąg
w ulicy Szpitalnej, pod nawierzchnią ulicy Szpitalnej i ciągów pieszo-jezdnych, do studni wodomierzowej SW wyposażonej zgodnie z projektem i wymogami gestora sieci tj. PWiK Sp. z o.o. w Koninie, a dalej do budynku mieszkalnego „A”.
Po drodze dwa odgałęzienia zakończone hydrantami pożarowymi.
Wejście do budynku „A” z uszczelnionym przewiertem ściany fundamentowej.
Rurociąg zakończony zespołem wodomierzowym i wymaganym osprzętem instalacyjnym spełniającym wymogi gestora sieci tj. PWiK Sp. z o.o. w Koninie.
b) Przyłącze kanalizacji sanitarnej winno być wykonane w zakresie od wpięcia w istniejący kolektor kanalizacji sanitarnej biegnący równolegle do ulicy Szpitalnej, do budynku mieszkalnego „A” tj. do studni oznaczonych w projekcie jako S1, S2, S3 i S4.
c) Sieć kanalizacji deszczowej winna być wykonana w czterech fragmentach.
-Pierwszy od istniejącego kolektora biegnącego równolegle do ulicy Szpitalnej, do budynku mieszkalnego „A” tj. do studni oznaczonych w projekcie jako D11 i D12.
-Drugi od istniejącej studni w ulicy Szpitalnej, pod nawierzchnią ulicy Szpitalnej i ciągów pieszo-jezdnych, do budynku mieszkalnego „A” tj. do odwodnienia drogi dojazdowej do garaży, wraz z kratkami ściekowymi oraz odwodnieniem liniowym przed garażami.
-Trzeci od wpięcia w istniejący kolektor w ulicy Jaspisowej, do studni i kratek ściekowych
w ulicy Jaspisowej.
-Czwarty od wpięcia w istniejący kolektor na narożniku ulicy Jaspisowej i Piłsudskiego do studni i kratek ściekowych w ulicy Jaspisowej.
d) Przyłącza i sieci objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z wymogami gestorów sieci oraz zaleceniami ich inspektorów nadzoru. Gestorem sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie. Gestorem sieci kanalizacji deszczowej jest Zarząd Dróg Miejskich w Koninie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryterium cena ofertowa, skrócenie terminu wykonania zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
do zaciągania kredytu w wysokości min. 500 000,00 zł
d) Zdolności technicznej lub zawodowej.
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do jego wykonania na odpowiednim poziomie jakości, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych – min. 1 osoba, minimum łącznie 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień na minimum 1 budowie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
b) odpis lub informacja z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
d) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego)
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł)
10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert tj. do dnia 04.10.2021 r. do godz. 10:00.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W powyższym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (należy wypełnić załącznik nr 2 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określają zapisy SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ-projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02