„Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-09-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-28
  • Numer ogłoszenia608237-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608237-N-2018 z dnia 2018-08-28 r.

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku: „Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 102112200000, ul. Słonimska  1 , 15-026   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 8696018, , e-mail ias.bialystok@mf.gov.pl, , faks 85 7328221.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.podlaskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.podlaskie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok lub złożyć osobiście w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok w pokoju nr 1006 (Sekretariat) piętro X.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47”
Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.23.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części. Numer części zamówienia Nazwa jednostki Adres jednostki 1 Urząd Skarbowy w Suwałkach ul. 1 Maja 2A, 16-400 Suwałki 2 Urząd Skarbowy w Łomży ul. Polowa 47, 18-400 Łomża 2. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej dedykowanej przy użyciu materiałów, urządzęń i narzędzi oferenta – wykonawcy dla zasilania urządzeń sieci komputerowej na potrzeby Urzędu Skarbowego w Suwałkach w budynku przy ul. 1 Maja 2A (część nr 1) oraz Urzędu Skarbowego w Łomży w budynku przy ulicy Polowej 47 (część nr 2). 3. Zakres prac w części nr 1 – budynek Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A obejmuje: a. demontaż istniejącego okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, b. wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem zmian opisanych w załączniku nr 13, c. wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz badań i sprawdzeń przez osoby uprawnione ze sporządzeniem protokołów w wersji papierowej, d. uruchomienie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej. 3.1 Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.2 Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególno-ści przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego, b) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, c) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykona-nia przedmiotu umowy). 3.3 Dokładny zakres robót opisują: a) projekt budowlano – wykonawczy sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 9a ), b) projekt budowlano – wykonawczy dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt kom-puterowy HPD i VPD (załącznik nr 9b), c) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 10a), d) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 10b ), e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr11a ), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 11b), g) rysunki dot. sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 12a) h) rysunki dot. instalacji elektrycznej (załącznik nr 12b) i) opis zmian do ww. dokumentacji projektowej (załącznik nr 13) 3.4 Po wykonaniu instalacji wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonaw-czej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i doku-mentem Ministerstwa Finansów „Standard infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych resoru finansów” (załącznik nr 14). 4. Zakres prac w części nr 2 – budynek Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47 obejmuje: a. demontaż istniejącego okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, b. wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem zmian opisanych w załączniku nr 13, c. wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz badań i sprawdzeń przez osoby uprawnione ze sporządzeniem protokołów w wersji papierowej, d. uruchomienie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej. 4.1 Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączo-nymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4.2 Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególno-ści przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego, b) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, c) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykona-nia przedmiotu umowy). 4.3 Dokładny zakres robót opisują: a) projekt budowlano – wykonawczy sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 9c ), b) projekt budowlano – wykonawczy dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt kom-puterowy HPD i VPD (załącznik nr 9d), c) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 10c), d) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 10d ), e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr11c ), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 11d), g) rysunki dot. sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 12c) h) rysunki dot. instalacji elektrycznej (załącznik nr 12d) i) opis zmian do ww. dokumentacji projektowej (załącznik nr 13) 4.4 Po wykonaniu instalacji wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonaw-czej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i doku-mentem Ministerstwa Finansów „Standard infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych resoru finansów” (załącznik nr 14). UWAGA: budynek biurowy Urzędu Skarbowego w Suwałkach i Urzędu Skarbowego w Łomży jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach i budynku i Urzędu Skarbowego w Łomży w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz instalacji oraz montażu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej dedykowanej dla zasilania urządzeń sieci komputerowej. 5. Inne wymagania, które winien spełnić wykonawca: 1) W celu zapewnienia właściwej jakości wykonania okablowania strukturalnego Wykonawca winien być certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 15 lat. 2) Wykonawca udzieli min. 5 lat rękojmi i gwarancji na urządzenia aktywne sieci LAN. 3) Wykonawca udzieli min. 3 lat rękojmi i gwarancji na dedykowaną instalację elektryczną - wykonane roboty i użyte materiały (kable, gniazda, rozdzielnice, aparaty zabezpieczające i inne elementy), 6. W budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach i Urzędu Skarbowego w Łomży pracownicy i interesanci przebywają: - do poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:30 - w poniedziałki sala obsługi podatników (parter) czynna jest w godzinach od 7:30 do 18,00.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311000-0
45331221-1
45310000-3
45314300-4
45314310-7
45314000-1
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż do dnia 20 grudnia 2018r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że: • jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:  1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo minimum dwie (2) roboty w zakresie rodzajowym zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości: • dla części nr 1 – nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) każda, • dla części nr 2 - nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy) każda W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić powyższy warunek. W przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia powyższy warunek musi być spełniony dla każdej części oddzielnie. Zamawiający dopuszcza wykonanie tych samych robót dla w/w części zamówienia.  2. posiada status certyfikowanego instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego, 3. do realizacji zamówienia wskaże osoby posiadające niżej wymienione uprawnienia i kwalifikacje: • osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz status certyfikowanego instalatora danego systemu okablowania strukturalnego, którą ustanowi osobą kierującą robotami, • osoba kierująca pracami związanymi z dedykowaną instalacją elektryczną musi posiadać ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „D” uprawniające do pracy na stanowisku dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych. • co najmniej dwie osoby muszą posiadać certyfikat oferowanego systemu okablowania strukturalnego, • osoby wykonujące prace związane z dedykowaną instalacją elektryczną muszą posiadać ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „E” uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych. • minimum 2 pracowników posiadających Certyfikat Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego. osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru nad eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1kV oraz uprawniające do eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1kV. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadanych kwalifikacji jeżeli jest to zgodne z obowiązującym prawem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, informacje, oświadczenia na zasadach opisanych w §7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. , poz.1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz co najmniej 2 robót (załącznik nr 5), których zakres obejmował realizację zadań zbieżnych z opisem w SIWZ nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Warunki określone zostały w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2c) SIWZ, b) wykaz osób (załącznik nr 6) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami/osobą a także oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ Rozdz. V ust. 1 pkt. 2c) w zakresie osób posiadających uprawnienia i kwalifikacje c) dokument potwierdzający posiadanie statusu certyfikowanego instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego d) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę/sumy gwarancyjną określoną w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2b) SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4). Oświadczenie nie jest wymagane w sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 7). Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania tych zasobów przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania nie podleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa w odniesieniu do innego podmiotu : 1) oświadczenie innego podmiotu potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (załącznik nr 3), 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą oddzielnie udokumentować, że nie podlegają wykluczeniu przedstawiając, oprócz oświadczeń, o których mowa w SIWZ rozdz. VI ust. 1, dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 2 a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 60,00
Gwarancja (G) 20,00
termin wykonania zamówienia (T) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zmiany postanowień umowy: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy jeżeli zajdzie co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem zmiany osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy, która wymaga powiadomienia Stron pisemnie. 3) Zmiany zostały przewidziane w umowie – załącznik nr 8 do SIWZ. § 13 Odstąpienie od umowy 1. Strony ustalają, że oprócz przypadków określonych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, przysługuje im prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: 1) Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli: a) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy, b) Wykonawca nie rozpoczął robót w terminie 3 dni od daty przekazania placu budowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, c) Wykonawca przerwał realizację robót z przyczyn zależnych od siebie i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni bez podania uzasadnionej przyczyny zaakceptowanej przez Zamawiającego, d) zostanie złożony do sądu uzasadniony wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy, zostanie ogłoszona jego upadłość albo likwidacja, albo zostaną podjęte czynności w celu rozwiązania jego przedsiębiorstwa, e) zostanie wydany nakaz zajęcia mienia lub rachunku bankowego Wykonawcy, f) Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową, wykonuje roboty wadliwie lub niezgodnie z dokumentacją projektową i nie reaguje na polecenia Zamawiającego dotyczące usunięcia wskazanych nieprawidłowości. 2. Zamawiający uprawniony jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 7 dni licząc od dnia, w którym wystąpiła okoliczność uzasadniająca odstąpienie od umowy. 3. O odstąpieniu od umowy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie. Wszelkie skutki związane z odstąpieniem następują w terminie wskazanym w oświadczeniu o odstąpieniu, jednak nie krótszym niż 7 dni od dnia, w którym Zamawiający otrzymał oświadczenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-13, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej dedykowanej przy użyciu materiałów, urządzęń i narzędzi oferenta – wykonawcy dla zasilania urządzeń sieci komputerowej na potrzeby Urzędu Skarbowego w Suwałkach w budynku przy ul. 1 Maja 2A (część nr 1) oraz Urzędu Skarbowego w Łomży w budynku przy ulicy Polowej 47 (część nr 2). 3. Zakres prac w części nr 1 – budynek Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A obejmuje: a. demontaż istniejącego okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, b. wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem zmian opisanych w załączniku nr 13, c. wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz badań i sprawdzeń przez osoby uprawnione ze sporządzeniem protokołów w wersji papierowej, d. uruchomienie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej. 3.1 Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.2 Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego, b) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, c) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy). 3.3 Dokładny zakres robót opisują: a) projekt budowlano – wykonawczy sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 9a ), b) projekt budowlano – wykonawczy dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 9b), c) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 10a), d) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 10b ), e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr11a ), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 11b), g) rysunki dot. sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 12a) h) rysunki dot. instalacji elektrycznej (załącznik nr 12b) i) opis zmian do ww. dokumentacji projektowej (załącznik nr 13) 3.4 Po wykonaniu instalacji wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i dokumentem Ministerstwa Finansów „Standard infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych resoru finansów” (załącznik nr 14).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45314000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Gwarancja (G) 20,00
termin wykonania zamówienia (T) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż do dnia 20 grudnia 2018r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: „Budowa sieci teleinformatycznej LAN oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach ul. 1 Maja 2A oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej dedykowanej przy użyciu materiałów, urządzęń i narzędzi oferenta – wykonawcy dla zasilania urządzeń sieci komputerowej na potrzeby Urzędu Skarbowego w Suwałkach w budynku przy ul. 1 Maja 2A (część nr 1) oraz Urzędu Skarbowego w Łomży w budynku przy ulicy Polowej 47 (część nr 2). 4. Zakres prac w części nr 2 – budynek Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47 obejmuje: a. demontaż istniejącego okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, b. wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem zmian opisanych w załączniku nr 13, c. wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz badań i sprawdzeń przez osoby uprawnione ze sporządzeniem protokołów w wersji papierowej, d. uruchomienie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej. 4.1 Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4.2 Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego, b) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, c) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy). 4.3 Dokładny zakres robót opisują: a) projekt budowlano – wykonawczy sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 9c ), b) projekt budowlano – wykonawczy dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 9d), c) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 10c), d) przedmiar robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 10d ), e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr11c ), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlano – wykonawczego dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy HPD i VPD (załącznik nr 11d), g) rysunki dot. sieci teleinformatycznej LAN (załącznik nr 12c) h) rysunki dot. instalacji elektrycznej (załącznik nr 12d) i) opis zmian do ww. dokumentacji projektowej (załącznik nr 13) 4.4 Po wykonaniu instalacji wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i dokumentem Ministerstwa Finansów „Standard infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych resoru finansów” (załącznik nr 14). UWAGA: budynek biurowy Urzędu Skarbowego w Suwałkach i Urzędu Skarbowego w Łomży jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach i budynku i Urzędu Skarbowego w Łomży w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz instalacji oraz montażu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej dedykowanej dla zasilania urządzeń sieci komputerowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45314000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Gwarancja (G) 20,00
Termin wykonania zamówienia (T) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż do dnia 20 grudnia 2018r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji sanitarnych, PCV, studni kanalizacyjnych - Jedwabne
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę montaż instalacji sanitarnych, PCV, studni kanalizacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI