Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisia Góra
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lisia Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-15
  • Numer ogłoszenia597903-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597903-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Gmina Lisia Góra: Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” typ operacji „Gospodarka wodno-ściekowa”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisia Góra, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. 1-go Maja  7 , 33-140  Lisia Góra, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail zampub@lisiagora.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lisiagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.lisiagora.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lisiagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach
Numer referencyjny: B.271.1.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa sieci kanalizacyjnej w części Gminy Lisia Góra w związku z likwidacją oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze i Starych Żukowicach w systemie zaprojektuj i wybudujPrzedmiot zamówienia obejmuje miejscowości: Lisia Góra, Brzozówka, Stare Żukowice, ZaczarnieZadanie realizowane jest w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w części gminy Lisia Góra”w ramach którego planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniui wykonaniu robót budowlanych. Na planowane zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedmiotowego projektu ze środków Funduszu Europejskiego w ramach RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” typ operacji „Gospodarka wodno-ściekowa”. Celem realizacji przedsięwzięcia jest wykonanie przebudowy istniejącychoczyszczalni ścieków w miejscowościach Stare Żukowice oraz Lisia Góra w sposób umożlwiający przesyłścieków do istniejącej przepompowni ścieków w Brzozówce skąd nastąpi przesył do Tarnowa. Rozwiązaniatechniczne mają zapewnić tranzyt ścieków dopływających do oczyszczalni bez oczyszczania. Likwidacjaistniejących oczyszczalni ścieków w Starych Żukowicach i Lisiej Górze ograniczy infiltrację ścieków dośrodowiska wodnego na obszarze gminy co za tym idzie poprawi jakość środowiska dzięki uporządkowaniugospodarki wodno-ściekowej.Zakres zamówienia obejmuje:• Wykonanie sieci kanalizacji zbiorczej w miejscowościach Stare Żukowice oraz Lisia Góra wrazz przepompowniami ścieków.• Modernizacji i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Starych Żukowicach.• Modernizacji i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Lisiej Górze.• Modernizacji i przebudowy istniejącej przepompowni w Brzozówce.• Wykonania rurociągu tranzytowego oczyszczali w Starych Żukowicach do Brzozówki oraz z Lisiej Góry doBrzozówki• Wykonania sterowania telemetrycznego całości systemu• Zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego.Zakres robót sieć kanalizacji tłocznej związana z likwidacją oczyszczalni i przesyłem ścieków dosieci Tarnowskich Wodociągów.• Sieć kanalizacyjna tłoczna z oczyszczalni Stare Żukowice i Lisia Góra do istniejącej pompowni w Brzozówceo średnicach wg. obliczeń które należy dokonać w dokumentacji projektowej – długość około – 10 600 m.• Studnie płuczące – ok. 20 kpl.• Studnie odpowietrzająco – napowietrzające – ok. 4 kpl• Tłocznie ścieków o wydajności wg. obliczeń które należy dokonać w dokumentacji projektowej dla obiektówna terenie oczyszczalni Stare Żukowice i Lisia Góra, oraz pompowni Brzozówka – 3 kpl.• Adaptacja istniejących reaktorów biologicznych betonowych na zbiorniki retencyjne – 3 kpl.• Zasilanie energetyczne tłoczni z wykorzystaniem mocy zainstalowanej – 3 kpl.• Układ sterowania i automatyki pracy tłoczni ścieków uwzględniający współdziałanie wszystkich obiektów– 1 kpl.• Komory pomiarowe ścieków z przepływomierzami na każdym obiekcie – 3 kpl. ( Zalecane wykorzystanieistniejących przepływomierzy)Zakres robót sieć kanalizacji grawitacyjno – ciśnieniowej w miejscowości Stare Żukowicei Zaczarnie (Partuły Lisiogórskie).Sieć kanalizacji grawitacyjnej PCV 200 – długość około 1150 m.• Studnie kanalizacyjne PCV 425/200 – ok. 52 kpl.• Studnie kanalizacyjne betonowe 1000 mm – ok. 7 kpl.• Sieć kanalizacji tłocznej PE 90 – długość około 350 m.• Pompownie sieciowe z polimerobetonu z zasilaniem energetycznym, ogrodzeniem, monitoringiemi zagospodarowaniem terenu – 2 kpl.• Komory pomiarowe ścieków z przepływomierzem – 2 kpl.UWAGA: zakres robót może ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Dla powyższego zakresu należy uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego(w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego)UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w programie funkcjonalno użytkowymi załącznikach do SIWZ:Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodnionaz Zamawiającym i odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane zawartości do realizacji robót. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnych dokumentacjiprojektowych, technicznych, prawnych i kosztorysowych wraz z uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymirealizację robót budowlano-montażowych wraz z ich wykonaniem.W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, technicznych,prawnych i kosztorysowych wraz z uzgodnieniami i decyzjami umożliwiających realizację robót budowlanomontażowych:• projekty budowlane dla wszystkich branż wraz z wszelkimi uzgodnieniami i decyzjami niezbędnymi dorealizacji inwestycji – 6 egzemplarzy• projekty wykonawcze dla wszystkich – 4 egzemplarze• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 2 egz. )• przedmiar/y robót ( po 2 egz.),• kosztorys/y inwestorski/e (po 2 egz.)• inne opracowania dotyczące realizacji inwestycji (2 egz.):• projekty organizacji ruchu na czas budowy• wnioski o wycinki zieleni wraz uzyskaniem zgody na wycinkę• operaty wodno-prawne niezbędne do uzyskania pozwoleń wodno-prawnych- koncepcja w formie graficznej i elektronicznej - 1 egzW cenie ofertowej należy m.inn. przewidzieć:• uzyskanie decyzji ICP (w przypadku braku planu zagospodarowania) lub wypis i wyrys z planuzagospodarowania• dopełnienie wszelkich formalności w Tauron ( w tym warunki przyłączenia, umowa przyłączeniowa)związanych z dostawa energii elektrycznej przepompowni• wykonanie koncepcji i przedstawienie zamawiającemu • opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzjiumożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie w tym pozwolenie na budowę• badania geologiczne jeśli będą wymagane• opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, wycinkę zieleni• opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramurzeczowo-finansowego robót, projektu organizacji robót, projektu organizacji ruchu, programuzapewnienia jakości, propozycji materiałowych i urządzeń, wykonanie prób, dokumentów odbiorowychi innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,• zakup map z z zasobów geodezyjnych obejmującej całość inwestycjiW cenie ofertowej należy m.inn. przewidzieć:• uzyskanie decyzji ICP (w przypadku braku planu zagospodarowania) lub wypis i wyrys z planuzagospodarowania• dopełnienie wszelkich formalności w Tauron ( w tym warunki przyłączenia, umowa przyłączeniowa)związanych z dostawa energii elektrycznej przepompowni• opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzjiumożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie w tym pozwolenie na budowę• badania geologiczne jeśli będą wymagane• opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, wycinkę zieleni• opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramurzeczowo-finansowego robót, projektu organizacji robót, projektu organizacji ruchu, programuzapewnienia jakości, propozycji materiałowych i urządzeń, wykonanie prób, dokumentów odbiorowychi innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,• zakup map z z zasobów geodezyjnych obejmującej całość inwestycjiwykonanie mapy do celów projektowych• sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów we wszystkich etapach realizacji i sporządzaniadokumentów odbiorowych• wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem• sporządzenie, po zakończeniu etapów realizacyjnych, dla poszczególnych etapów kosztówkwalifikowanych i niekwalifikowanych.• udział w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji,• opracowanie i przekazanie sprawozdań miesięcznych i końcowego z przeprowadzonych czynnościprojektowych i robót oraz dokumentacji fotograficznej terenu inwestycji i wykonywanych robót orazrealizowanych obiektów przed i po wykonaniu robót,• dokonanie wcześniejszych odkrywek uzbrojenia podziemnego leżącego na trasie realizowanychobiektów budowlanych,• zabezpieczenie istniejących obiektów i budowli przed negatywnymi skutkami prowadzenia robót,• pełną obsługę geodezyjną – wytyczenie, pomiary kontrolne, inwentaryzacja powykonawcza,• przywrócenie do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód,• zorganizowanie i utrzymanie oraz likwidację zaplecza i placu budowy,• utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie trwaniarealizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót i odcinków,zabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót,po zakończeniu robót każdego z etapów – wykonanie map inwentaryzacji powykonawczej obiektóworaz naniesienie ewentualnych zmian projektowych z akceptacją nadzoru autorskiego,• prowadzenie zestawień wykonanych obiektów, odcinków kanalizacji z podziałem na kosztykwalifikowane i niekwalifikowane zgodnie z wymogami Zamawiającego,• składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymiprzepisami w tym zakresie, nadmiaru gruntu z wykopów niezaliczanego do odpadów niebezpiecznychw miejscu uzgodnionym z Zamawiającym,• rozruch wstępny zrealizowanej inwestycji• przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych• odbiorów robót zanikających i końcowych zgodnie z programem funkcyjno-użytkowym,• inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w programiew programie funkcjonalno użytkowym lub wynikające z zapisów warunków, uzgodnień i decyzji• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robótWykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją (programem funkcjonalno-użytkowym i załącznikami doSIWZ ) oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnejterenu budowy przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będziepodstawą do wnoszenia roszczeń.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45100000-8
45110000-1
45111200-0
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-04-14

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówieniado dnia 15 kwiecień 2022 – I etapdo dnia 14 kwiecień 2023 – II etapW zakres etapu I wchodzi m.inn:• Opracowanie projektu - Sieć kanalizacji tłocznej - przesył ścieków z oczyszczalni Lisia Góra i StareŻukowice do Brzozówki• Opracowanie projektu - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - cisnieniowej Stare Żukowice -w aglomeracji• Opracowanie projektu - Siec kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - cisnieniowej m. Zaczarnie(PartułyLisiogórskie) - poza aglomeracjąRurociąg PE100 SDR17 - DN 110 - 140 mm - odcinek od oczyszczalni Stare Żukowice do połączeniaz odcinkiem z Lisiej Góry• Rurociąg PE100 SDR17 - DN 110 - 140 mm - odcinek od oczyszczalni Lisia Góra do połączeniaz odcinkiem ze Starych Żukowic• Rurociąg PE100 SDR17 - 2 x DN 125 - 160 mm - odcinek wspólny do Brzozówki• Modernizacja pompowni ścieków Lisia Góra wraz ze sterowaniem i automatyką• Modernizacja przepompowni ścieków w Brzozówce wraz ze sterowaniem i automatyką• Rurociąg PE100 SDR17 - DN 110-140 mm• Modernizacja pompowni ścieków Stare Żukowice wraz ze sterowaniem i automatyką• Rurociąg grawitacyjny PCV 200• Studnie kanalizacyjne PCV 425/200• Studnie betonowe DN 1000W zakres etapu II wchodzi m.inn:• Rurociąg grawitacyjny PCV 200• Rurociąg ciśnieniowy PE 90• Studnie kanalizacyjne PCV 425/200• Studnie betonowe DN 1000• Pompownia ścieków sieciowa DN 1200 wraz ogrodzeniem monitoringiem, przyłączem energetycznymi zagospodarowaniem terenu• Komora pomiarowa ścieków z przepływomierzem
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w niniejszym postępowaniu:• dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia,tj.: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – to w tym okresie),co najmniej:- Jedno zamówienie dotyczące roboty budowlanej polegające na budowie siecikanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami o wartości robót min.3 000 000 brutto.b) dysponują osobami uprawnionymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:- w przypadku potencjału kadrowego o zamówienie publiczne mogą ubiegać sięWykonawcy dysponujący:min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające doprojektowania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia lub inneuprawnienia im odpowiadające, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów prawa oraz wpisaną do właściwej izby samorząduzawodowego.• min. jedną osobą wskazaną do pełnienia roli kierownika budowy, która posiadauprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która jest aktualnie wpisana na listęczłonków właściwej Izby samorządu zawodowegoUwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawobudowlane ( t.j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 1186) oraz Rozporządzeniem Ministra 15 Infrastruktury i Rozwoju z dnia11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831ze zm.) lub ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadkuwykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadachokreślonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 2275).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na realizację przedmiotu zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 : - w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny. ... Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisach III grupy tematycznej SIWZ to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów w/w dokumentu wymienionego w w/w ppk a, potwierdzającego niepodleganie wykluczeniu z postępowania. ...Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy do realizacji zamówienia publicznego to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu, tj. podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych, dokument wymieniony w w/w ppk a. ...Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa : zamiast dokumentu o którym wyżej mowa w ppk a dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na realizację przedmiotu zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 : - w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, druk wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, druk wykazu osób stanowi załącznik 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku (druk formularza oferty), stanowiący załącznik 4 do SIWZ. 2. Wykonawca załącza do oferty: kosztorys ofertowy (tzw. kalkulację własną kosztów wykonania zadania), który stanowi dla Zamawiającego jedynie dokument pomocniczy przy ocenie ofert, przedstawiający sposób obliczenia ceny przez Wykonawcę. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie się o zamówienie). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6 do SIWZ . 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ . 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000 zł2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:- pieniądzu- poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancje bankowe;- gwarancje ubezpieczeniowe;- poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn.zm.).Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Krakowski BankSpółdzielczy O/Lisia Góra nr 89859100070110000003290013W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej w celu jego sprawnego zwrotu dooferty prosimy zamieścić informację o numerze konta bankowego na które ma być zwróconewadium.Oryginał wadium wnoszonego w poniższych formach należy załączyć do oferty.- poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancje bankowe;- gwarancje ubezpieczeniowe;- poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn.zm.).Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.4. Informacje dodatkowe.4.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formiepieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.4.2. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - postanowienia umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji - Gnojnik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji przy obiekcie centrum konferencyjno-bankietowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI