Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Poznachowice Górne ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277
1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 37 25203
1.5.8.) Numer faksu: 12 37 25 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@raciechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Poznachowice Górne ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566918c5-7780-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021446/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociagowej w miejscowości Poznachowice Górne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://raciechowice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
• miniPortalu. który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
nazwa adresata: Urząd Gminy w Raciechowicach
Identyfikator adresata: /raciechowice/skrytka
• poczty elektronicznej: info@raciechowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
"Formularz złożenia, zmiany. wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik nr 12 do niniejszej SWZ.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 12 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. email: wojt@raciechowice.p
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem "Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 4.2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam6wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. [art. 61 ust 1 ustawy pzp}
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. [art. 61 ust 1 ustawy pzp}
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z regulaminami korzystania z ePUAP oraz miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzura informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzura informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach Części I będącej częścią projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w Poznachowicach Górnych dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z połączeniem sieci wodociągowej z nowo wybudowanym odcinkiem w miejscu W 1.2 zgodnie z dokumentacją projektową z wyłączeniem odcinka sieci wodociągowej od W 1.1 do W 1.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I – zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa ( projekt budowlano – wykonawczy i projekty branżowe),
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót z tym zastrzeżeniem, że podane ilości w załączonych do SWZ przedmiarach robót stanową element pomocniczy do obliczenia zryczałtowanej ceny ofertowej.
Wykonawca wykona, siec kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągową stanowiącą przedmiot Części I zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) projektem budowlano – wykonawczym;
c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - instalacyjnych;
d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
Zamawiający nakłada również na Wykonawcę uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód, pozwoleń oraz uzgodnień, które w toku inwestycji mogą być niezbędne, a ich brak spowodowany będzie zmianą trasy przebiegu kanalizacji i wodociągu lub brakiem możliwości wykonania prac zgodnie z posiadanym projektem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą dla każdej części osobna
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach Części II będącej częścią projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w Poznachowicach Górnych dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych jest budowa zbiornika wyrównawczego i hydroforni wraz z uzbrojeniem i przyłączeniem nowo-wybudowanej sieci wodociągowej do hydroforni i do zbiornika wyrównawczego w porozumieniu z Wykonawcą części „I” zgodnie z dokumentacja projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II – zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa ( projekt budowlano – wykonawczy i projekty branżowe),
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót z tym zastrzeżeniem, że podane ilości w załączonych do SWZ przedmiarach robót stanową element pomocniczy do obliczenia zryczałtowanej ceny ofertowej.
Wykonawca wykona, zbiornik wyrównawczy stanowiącą przedmiot Części II zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) projektem budowlano – wykonawczym;
c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - instalacyjnych;
d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
Zamawiający nakłada również na Wykonawcę uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód, pozwoleń oraz uzgodnień, które w toku inwestycji mogą być niezbędne i spowodowany będzie brakiem możliwości wykonania prac zgodnie z posiadanym projektem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdej części osobna
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części III jest będącej częścią projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w Poznachowicach Górnych dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych jest budowa zbiornika na ścieki wraz z zaprojektowaniem i wybudowaniem oczyszczalni ścieków
do wstępnego oczyszczania. Na Wykonawcy spoczywa włączenie nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do zbiornika na ścieki. zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym.
W ramach tej części przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zgodnie z załączonym programem funkcjonalno – użytkowym wykonać prace polegające w szczególności na:
1) Wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami zezwalającymi na budowę i użytkowanie wybudowanego w/w obiektu wraz z włączeniem wybudowanego kolektora sieci kanalizacji sanitarnej.
Wykonawca zaprojektuje i wykona oczyszczalnię ścieków w miejsce zbiornika na ścieki stanowiącą przedmiot Części III zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) programem funkcjonalno - użytkowym;
c) dokumentacją projektową opracowaną na podstawie programu – funkcjonalno – użytkowego załączonego do niniejszej SWZ
d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdej części osobno
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rekojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych - . bez ograniczeń
1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w części IV należeć będzie:
1) kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji o której mowa w części I, II, III,
2) reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy z Wykonawcą na realizacje inwestycji,
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdej części osobno
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie Inspektora Nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – bez ograniczeń
1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w części V należeć będzie :
1) kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji o której mowa w części I, II, III
2) reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy z Wykonawcą na realizacje inwestycji,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdej części osobno
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w rozdziale VII SWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – szczegółowe warunki zostały opisane w rozdziale VII SWZ dla każdej części zamówienia osobno
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu zawarto w rozdziale IX SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.4 ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego typu rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4 ppkt. 1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do Jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu zawarto w rozdziale IX SWZ dla każdej części zamówienia osobno.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale XIV SWZ. Inne Wymagane oświadczenia lub dokumenty , które Wykonawca powinien złożyć z ofertą dla danej części
Wypełniony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi - Załącznik nr 1 do SWZ..
Pełnomocnictwa
Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust 3 ustawy Pzp).
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowiązania stanowi - Załącznik nr 8 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum. spotka cywilna itp.)
W przypadku, o którym mowa wart. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp} - wzór oświadczenia stanowi - Załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości:
a) Dla Części I – 250 000,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100
b) Dla Części II - 19 000,00 zł, słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100
c) Dla Części III – 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100
d) Dla Części IV i Części V - Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej:
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r poz. 299 tekst jednolity)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 68 8602 0000 0000 0000 2440 0006 z dopiskiem nazwy zadania : „Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Poznachowice Górne” – część ……………..
4. Zaleca się dołączenie do ofert dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu,
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem składania ofert,
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia ……………- do dnia ………………………
d) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych,
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich,
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancji lub poręczenia),
9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert,
10. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp,
Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe warunki zostały opisane w rozdziale XIV SWZ
5.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
5.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 SWZ - rozdział XIV powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zmówienie.
5.2. W przypadku, o którym mowa wart. 117 ust. 2 i 3 stawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp)] - wzór oświadczenia stanowi- Załącznik nr 9 do SWZ.
5.3. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu alba Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ. Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika (wzór pełnomocnictwa stanowi - Załącznik nr 7 do SWZ) musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający .
ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w chwili udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestrowi Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z późn. zm.) albo zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 /lipca 2004 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego.
5.4. Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna.
5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale X SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na Ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia wskazane w Rozdziale XIV pkt. 3.1.2 SWZ zawierające informacje dotyczące tych podmiotów.
5.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5.7. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie Pełnomocnika tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ dla części I , części II, części III a załącznik Nr 4a do SWZ dla części IV i części V.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawie Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-03