Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtyń
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGmina Otyń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051344
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Otyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683559400

1.5.8.) Numer faksu: 683559401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db210c61-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001133/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępne na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Ofertę, ofertę dodatkową, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale XXXI Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2474100,38 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie oraz z przepięciem dwóch istniejących przyłączy do dz. 194 i 266/1. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 331,0 mb; PE-HD Ø 90 – 3,0 mb; PE-HD Ø 32 – 2,0 mb. Ilość hydrantów: 2 szt.

4.2.5.) Wartość części: 150594,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 160 – 754,0 mb; PE-HD Ø 90 – 22,0 mb; PE-HD Ø 32 – 23,0 mb. Ilość hydrantów: 5 szt.

4.2.5.) Wartość części: 337212,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 1276,0 mb; PE-HD Ø 90 – 33,0 mb; PE-HD Ø 32 – 11,8 mb. Ilość hydrantów: 10 szt.

4.2.5.) Wartość części: 500355,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 369,0 mb; PE-HD Ø 90 – 95,0 mb; PE-HD Ø 32 – 4,0 mb. Ilość hydrantów: 4 szt.

4.2.5.) Wartość części: 213449,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń – etap II (załączona do SWZ dokumentacja obejmuje etap I, który już został wykonany oraz etap II, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia). Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do dz. zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200mm: 830,1 m. Łączna długość przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø 160 zakończonych korkiem: 168,4 m (33 szt.). Studnie rewizyjne dn 1000 mm: 15 szt. Studnie rewizyjne tworzywowe Ø 425 mm: 15 szt. Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD SDR 11 dn 110 – 630,5 mb; PE-HD SDR 11 dn 90 – 8,1 mb; PE-HD Ø32 mm – 180,6 m (28 szt.). Ilość hydrantów: 5 szt.

4.2.5.) Wartość części: 895872,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200mm: 338,5 m. Studnie rewizyjne dn 1000 mm: 6 szt. Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD SDR 11 dn 110 – 435,8 mb; PE-HD SDR 11 dn 90 – 17,2 mb; Ilość hydrantów: 5 szt.

4.2.5.) Wartość części: 376615,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

27.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodoweja) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj.:  w przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 111 000 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 500 metrów bieżących każda o wartości minimum 248 000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 3 (Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 800 metrów bieżących każda o wartości minimum 369 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 4 (Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 157 525,49 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 5 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń): • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 600 metrów bieżących każda o wartości minimum 379 346,87 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 500 metrów bieżących każda o wartości minimum 281 807,14 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 6 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo):• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 127 635,98zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 300 metrów bieżących każda o wartości minimum 150 306,44 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11).b) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik robót, minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać dysponowanie tą samą osobą. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują (dokumenty składane tylko przez Wykonawcę na podstawie art. 274 Pzp), którego oferta zostanie najwyżej oceniona::1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

29.1 Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości:1) W przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz): 2 258,00 zł.2) W przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz): 5 058,00 zł.3) W przypadku złożenia oferty na część nr 3 (Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi): 7 505,00 zł.4) W przypadku złożenia oferty na część nr 4 (Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi): 3 201,00 zł.5) W przypadku złożenia oferty na część nr 5 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń): 13 438,00 zł.6) W przypadku złożenia oferty na część nr 6 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo): 5 649,00 zł.29.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.29.3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).29.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy o numerze:66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu należy podać numer referencyjny postępowania tj.: RIiZP.271.3.2021.29.5 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- formularz ofertowy, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 454 oraz 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1) W zakresie dotyczącym zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub przyjęcia innych rozwiązań technicznych wykonania robót w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,b) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych materiałów lub rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub w przypadkach będących następstwem usunięcia ich wad.2) W zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku:a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),b) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, o różnicę pomiędzy wartością robót zamiennych a wartością robót, które nie będą wykonywane - podstawą obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych i danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy – w przypadku braku właściwych cen Wykonawca kalkulując cenę jednostkową przyjmuje ceny materiałów wg cen zakupu i pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów lecz nie wyższe niż średnie ceny materiałów i pracy sprzętu wg SECOCENBUDU dla rejonu lubuskiego, dla kwartału poprzedzającego kwartał, w którym wykonywane są roboty,Dalszy opis znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca po sporządzeniu i podpisaniu oferty szyfruje ofertę i składa do zamawiającego za pośrednictwem ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe, dostawę oraz montaż produktów OZE - Łukomin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, dostawę oraz montaż produktów OZE w postaci: - instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,44 kWp na gruncie, - magazynu energii wraz z systemem zarządzania energią o łącznej pojemności 49,2kWh, - pompy ciepła o łącznej mocy 48kW ze zbiornikiem buforowym 800L i zbiornikiem C.W.U. 500L, - stacji ładowania pojazdow elektrycznych o łącznej mocy 2x22kW Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI