Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Otyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683559400
1.5.8.) Numer faksu: 683559401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db210c61-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001133/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Otyń, Konradowo, Ługi i Niedoradz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępne na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Ofertę, ofertę dodatkową, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale XXXI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2474100,38 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie oraz z przepięciem dwóch istniejących przyłączy do dz. 194 i 266/1. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 331,0 mb; PE-HD Ø 90 – 3,0 mb; PE-HD Ø 32 – 2,0 mb. Ilość hydrantów: 2 szt.
4.2.5.) Wartość części: 150594,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 160 – 754,0 mb; PE-HD Ø 90 – 22,0 mb; PE-HD Ø 32 – 23,0 mb. Ilość hydrantów: 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 337212,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 1276,0 mb; PE-HD Ø 90 – 33,0 mb; PE-HD Ø 32 – 11,8 mb. Ilość hydrantów: 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 500355,42 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi. Budowa sieci wodociągowej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD Ø 110 – 369,0 mb; PE-HD Ø 90 – 95,0 mb; PE-HD Ø 32 – 4,0 mb. Ilość hydrantów: 4 szt.
4.2.5.) Wartość części: 213449,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń – etap II (załączona do SWZ dokumentacja obejmuje etap I, który już został wykonany oraz etap II, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia). Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do dz. zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200mm: 830,1 m. Łączna długość przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø 160 zakończonych korkiem: 168,4 m (33 szt.). Studnie rewizyjne dn 1000 mm: 15 szt. Studnie rewizyjne tworzywowe Ø 425 mm: 15 szt. Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD SDR 11 dn 110 – 630,5 mb; PE-HD SDR 11 dn 90 – 8,1 mb; PE-HD Ø32 mm – 180,6 m (28 szt.). Ilość hydrantów: 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 895872,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do działek zabudowanych budynkami istniejącymi i w budowie. Parametry charakterystyczne: Łączna długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200mm: 338,5 m. Studnie rewizyjne dn 1000 mm: 6 szt. Łączna długość rurociągu wodociągowego: PE-HD SDR 11 dn 110 – 435,8 mb; PE-HD SDR 11 dn 90 – 17,2 mb; Ilość hydrantów: 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 376615,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ, rozdział XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
27.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodoweja) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj.: w przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 111 000 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 500 metrów bieżących każda o wartości minimum 248 000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 3 (Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 800 metrów bieżących każda o wartości minimum 369 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 4 (Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 157 525,49 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 5 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń): • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 600 metrów bieżących każda o wartości minimum 379 346,87 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 500 metrów bieżących każda o wartości minimum 281 807,14 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. w przypadku złożenia oferty na część nr 6 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo):• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 200 metrów bieżących każda o wartości minimum 127 635,98zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 300 metrów bieżących każda o wartości minimum 150 306,44 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11).b) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik robót, minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać dysponowanie tą samą osobą. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują (dokumenty składane tylko przez Wykonawcę na podstawie art. 274 Pzp), którego oferta zostanie najwyżej oceniona::1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
29.1 Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości:1) W przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 271, 175 ob. 0006 Niedoradz): 2 258,00 zł.2) W przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Sieć wodociągowa w m. Niedoradz dz. 433/19, 94, 98, 402/8 ob. 0006 Niedoradz): 5 058,00 zł.3) W przypadku złożenia oferty na część nr 3 (Sieć wodociągowa w m. Ługi ul. Liliowa dz. 413/1, 413/2, 419, 473, 422, 424, 477, 426, 209/2, 207/4 ob. 0004 Ługi): 7 505,00 zł.4) W przypadku złożenia oferty na część nr 4 (Sieć wodociągowa w m. Ługi dz. 432, 231/6, 261/7 ob. 0004 Ługi): 3 201,00 zł.5) W przypadku złożenia oferty na część nr 5 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa ul. Polna w m. Otyń dz. Nr ew. 620/27, 554/48, 554/37, 554/54, 309/3, 569/26, 554/17, 620/66 ob. 0001 Otyń): 13 438,00 zł.6) W przypadku złożenia oferty na część nr 6 (Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowa w m. Otyń i Konradowo dz. 575/1, 575/2, 569/25, 569/24 ob. 0001 Otyń; 238/3, 232 ob. 0003 Konradowo): 5 649,00 zł.29.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.29.3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).29.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy o numerze:66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu należy podać numer referencyjny postępowania tj.: RIiZP.271.3.2021.29.5 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- formularz ofertowy, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 454 oraz 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1) W zakresie dotyczącym zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub przyjęcia innych rozwiązań technicznych wykonania robót w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,b) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych materiałów lub rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub w przypadkach będących następstwem usunięcia ich wad.2) W zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku:a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),b) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, o różnicę pomiędzy wartością robót zamiennych a wartością robót, które nie będą wykonywane - podstawą obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych i danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy – w przypadku braku właściwych cen Wykonawca kalkulując cenę jednostkową przyjmuje ceny materiałów wg cen zakupu i pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów lecz nie wyższe niż średnie ceny materiałów i pracy sprzętu wg SECOCENBUDU dla rejonu lubuskiego, dla kwartału poprzedzającego kwartał, w którym wykonywane są roboty,Dalszy opis znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca po sporządzeniu i podpisaniu oferty szyfruje ofertę i składa do zamawiającego za pośrednictwem ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak