Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Koście

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastków Kościelny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miastków Kościelny
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-16
  • Numer ogłoszenia506035-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506035-N-2018 z dnia 2018-01-16 r.

Gmina Miastków Kościelny: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, krajowy numer identyfikacyjny 71158232200000, ul. Rynek  6 , 08420   Miastków Kościelny, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7511286 w. 32, e-mail inwestycje@miastkowkoscielny.pl, faks 257 544 007.
Adres strony internetowej (URL): www.miastkowkoscielny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.miastkowkoscielny.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.miastkowkoscielny.pl zakładka przetargi 2018

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie oferty pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Miastków Kościelny ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
Numer referencyjny: I.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny Zadanie obejmuje: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Oziemkówka, Przykory, Zgórze, Kujawy, Wola Miastkowska, Glinki oraz Miastków Kościelny w Gminie Miastków Kościelny. Budowę przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach: Przykory, Zgórze, Kujawy, Wola Miastkowska, Glinki w Gminie Miastków Kościelny. CZĘŚĆ NR1: Rok 2018: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Oziemkówka, Przykory, Zgórze. Adres: Oziemkówka: Dz. Nr 525/2, 526, 726, 543. Przykory: Dz. Nr 2, 48, 195, 502, 379. Zgórze: Dz. Nr 604, 600/8. Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych i pompowni ścieków: 1. Kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 3076,5m 2. Kanał grawitacyjny PE RC PN10 DN200 - 79,5m 3. Kanał tłoczny PE PN 10Ø110 - 1121,0m 4. Kanał tłoczny PE PN10Ø75 - 362,0m 5. Pompownia P1Ø1,5m z 2 pomp. - 1 kpl Uwaga: Przejście przewiertem sterowanym pod dnem rzeki w rurze osłonowej PE RC PN 10 DN200 L – 40,0 m Przejście przewiertem sterowanym: od studni S15 – S16 rurami PE DN200 RC PN10 do przewiertów L – 36,0 m od studni S57 – S58 rurami PE DN200 RC PN10 do przewiertów L – 35,0 m Rok 2019: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Przykory, Zgórze. Projektowany zakres inwestycji: Budowa 88 sztuk przyłączy kanalizacyjnych : - PVC 160 –2952,0m - PE 63 – 446,0m wraz z budową 5 sztuk przydomowych pompowni ścieków PP1-PP5. CZĘŚĆ NR 2: Rok 2018: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Glinki. Adres: Miastków Kościelny: działka nr 241 Glinki: działka nr 108, 120, 121 Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych: kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 1097,0 m Rok 2019: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Glinki. Projektowany zakres inwestycji: Budowa 24 sztuk przyłączy kanalizacyjnych : - PVC 160 –532,0m CZĘŚĆ NR 3 Rok 2019-2020: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Miastków Kościelny, Kujawy, Wola Miast-kowska Adres: Miastków Kościelny: działka nr 523, 509 Kujawy: działka nr: 234, 223/1, 80, 70/3, 67/2, 65/12, 65/9, 65/6, 63/1, 61, 70/4, 70/2, 275 Wola Miastkowska: działka nr: 432, 437, 492/2, 436, 275, 225 Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych i pompowni ścieków: kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 5030,0 m kanał tłoczny PE PN 10 Ø 110 - 2153,0 m kanał tłoczny PE RC PN 10 Ø 110 /przewiert sterowany/ - 3180,0 m pompownia P1 Ø 1,5 m z 2 pomp. - przejezdna – 1 kpl. pompownia P2 Ø 1,5 m z 2 pomp. – 1 kpl. pompownia P3 Ø 1,5 m z 2 pomp. - przejezdna – 1 kpl. Rok 2021: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Kujawy, Wola Miastkowska. Projektowany zakres inwestycji w miejscowości Kujawy: Budowa 36 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P1: - PVC 160 –833,5m Projektowany zakres inwestycji w miejscowości Wola Miastkowska: Budowa 60 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P2: - PVC 160 –1232,5m wraz z budową 1 sztuki przydomowej pompowni ścieków PP1 Budowa 13 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P3: - PVC 160 –175,0m Do zadań Wykonawcy należy również w szczególności: 1. Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2. Odtworzenie zniszczonych podczas prowadzenia prac ziemnych punktów osnowy geo-dezyjnej 3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej dodatkowej. 4. Wykonanie zdjęć z realizacji inwestycji min. 50 sztuk w formacie 15 cm x 21 cm - dla każdej części zadania, 5. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych min. 1 raz w miesiącu. 6. Uzyskanie podpisanego oświadczenia wszystkich właścicieli działek, na których wyko-nywane było przyłącze kanalizacyjne o doprowadzeniu terenu do należytego stanu W/w zakres robót Wykonawca może ująć jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalku-lacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. Uwaga: W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określająca zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego zgodne ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: Dla CZĘŚCI 1: 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Dla CZĘŚCI 2: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Dla CZĘŚCI 3: 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Warunek dot. sytuacji finansowej wykonawcy: 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej, niż Dla CZĘŚCI 1: 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Dla CZĘŚCI 2: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Dla CZĘŚCI 3: 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z podziałem na: – Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na: budowie kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej o wartości robót min.: Dla CZĘŚCI 1: 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda Dla CZĘŚCI 2: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każda Dla CZĘŚCI 3: 600 000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) każda Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za ukończone roboty Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób że stanowi on całość techniczno-użytkową dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji własnego doświadczenia. Podmiot trzeci udzielając swojej wiedzy i doświadczenia musi uczestniczyć w realizacji zamówienia, gdyż z uwagi na charakter tego zasobu, nierozerwalnie związany z samym podmiotem, nie może przekazać wiedzy i doświadczenia bez zaangażowania w realizację zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą wiedza i doświadczenie łącznie. UWAGA: Sposób przeliczania innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku posiadania doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej na PLN, nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w szczególności co najmniej przedstawi: a) do wykonywania prac budowlanych co najmniej 3 osoby, przez cały okres realizacji za-mówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objęte ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym; oraz będzie posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego): b) kierownikiem budowy, posiadającym: o następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia bu-dowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; o co najmniej 3 letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji bu-dowy, modernizacji/przebudowy sieci wodociągowej i/lub kanalizacji sanitarnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku poz. 1278). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, w specjalności występującej przy realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik Wykonawcy); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2 Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5 Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6 Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j Dz. U. z 2016r. poz. 716 ze zm.); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 8 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa powyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Dokumenty podmiotów trzecich: W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowot-ne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mo-wa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonaw-cy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie oso-by, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej oso-by. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiają-cy może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów, Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podległaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1 Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (dokument Wykonawcy), Zamawiający uzna dokument za spełniający wymagania, jeżeli z dokumentu wynika, iż składka za ubezpieczenie została opłacona, a w przypadku gdy nie będzie to wynikać z treści dokumentu – należy dołączyć potwierdzenie opłaty składki za ubezpieczenie (potwierdzony przez bank lub operatora pocztowego odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego). W przypadku składek na ubezpieczenie których termin płatności został oznaczony w ratach – należy dołączyć potwierdzenie opłaty rat, których termin płatności został oznaczony przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, 3 Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania) UWAGA: Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 4 Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W przypadku gdy wykonawca oferuje materiały lub urządzenia równoważne – tabelka porównawcza / równoważności. Rozwiązania równoważne. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego za-mówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opi-sanymi w SIWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), zgod-nie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przejętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 1. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wska-zanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyj-muje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 2. Użyte w dokumentacji technicznej i STWiOR zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. Na-zwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą je-dynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu roz-wiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 3. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach tech-niczno użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, maszyn i urzą-dzeń, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wyma-ganiami specyfikacji technicznych, programem zapewnienia jakości. Roboty oraz zasto-sowane materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą: a) gwarantować osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w dokumentacji technicznej i STWiOR, b) być objęte gwarancją jakości przez okres minimum 3 lat. 5. Dostępność części zamiennych do zainstalowanych w ramach Robót maszyn i urządzeń przez okres minimum 3 lat od daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Pa-rametry technologiczne opisane w niniejszym dokumencie stanowią optymalny nomi-nalny punkt pracy urządzeń. 6. Gwarancja jakości na dostarczone i zamontowane maszyny, urządzenia i wyposażenie musi być tożsama jak gwarancja jakości na roboty budowlano montażowe. Okresy reak-cji na zaistnienie (awarii, usterki) dotyczący maszyn i urządzeń dla dostawców nie po-siadających serwisu w Polsce musi być zgodny z zapisami wynikającymi z karty gwa-rancyjnej. Karty gwarancyjne Dostawców wystawiane dla Wykonawcy na dostarczane i montowane maszyny i urządzenia oraz wyposażenie powinny zostać przedstawione Zamawiającemu przed ich wystawieniem. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić koszty związane z dostawą i wymianą wszystkich odczynników i elementów podlegają-cych wymianie w okresie gwarancji jakości. 7. Dopuszcza się zamienne rozwiązania w oparciu o produkty innych producentów pod wa-runkiem: a) Spełnienia tych samych lub wyższych właściwości technicznych, b) Przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty). 8. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważ-nych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, cer-tyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno-ruchową. 9. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w STWiOR i projektach budowlanych i wykonawczych powinny być traktowane jako Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 10. W projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm oraz technicznych systemów odniesienia dodaje się zdanie „dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym". Wymagane parametry zastosowanych pomp na zadaniu budowy kanalizacji w miejscowości Przykory: Pompy w pompowni sieciowej P1  wirnik otwarty typu VORTEX  wolny przelot 80mm  króciec tłoczny pompy DN80mm  króciec ssawny pompy DN80mm  nominalna moc silnika 2,2 kW  korpus silnika, korpus pompy, wirnik, zaczep, stopa sprzęgająca z żeliwa  wał pompy – stal nierdzewna  elementy złączne – stal nierdzewna Rzeczywiste parametry pracy dla jednej pompy  wydajność pompy 7,8 l/s  wysokość podnoszenia 10,9 m  moc pobierana z sieci 2,1 kW  sprawność agregatu 0,40 Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% . Pompa w pompowni przydomowej PP1÷PP5  wirnik z rozdrabniaczem  przepływ maksymalny 4,7 l/s  maks. wysokość podnoszenia 20,5 m Moc wejściowa 1,8 kW Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% . Wymagane parametry zastosowanych pomp na zadaniu budowy kanalizacji w miejscowości Kujawy, Wola Miastkowska: Pompy w pompowni sieciowej P1  wirnik otwarty typu VORTEX  wolny przelot 80mm  króciec tłoczny pompy DN80mm  króciec ssawny pompy DN80mm  nominalna moc silnika 2,2 kW  korpus silnika, korpus pompy, wirnik, zaczep, stopa sprzęgająca z żeliwa  wał pompy – stal nierdzewna  elementy złączne – stal nierdzewna Rzeczywiste parametry pracy dla jednej pompy  wydajność pompy 6,4 l/s  wysokość podnoszenia 11,6 m  moc pobierana z sieci 2,1 kW  sprawność agregatu 0,36 Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% . Pompy w pompowni sieciowej P2  wirnik otwarty typu VORTEX  wolny przelot 80mm  króciec tłoczny pompy DN80mm  króciec ssawny pompy DN80mm  nominalna moc silnika 9,2 kW  korpus silnika, korpus pompy, wirnik, zaczep, stopa sprzęgająca z żeliwa  wał pompy – stal nierdzewna  elementy złączne – stal nierdzewna Rzeczywiste parametry pracy dla jednej pompy  wydajność pompy 6,5 l/s  wysokość podnoszenia 33,2 m  moc pobierana z sieci 9,6 kW  sprawność agregatu 0,22 Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% . Pompy w pompowni sieciowej P3  wirnik otwarty typu VORTEX  wolny przelot 80mm  króciec tłoczny pompy DN80mm  króciec ssawny pompy DN80mm  nominalna moc silnika 9,2 kW  korpus silnika, korpus pompy, wirnik, zaczep, stopa sprzęgająca z żeliwa  wał pompy – stal nierdzewna  elementy złączne – stal nierdzewna Rzeczywiste parametry pracy dla jednej pompy  wydajność pompy 7,1 l/s  wysokość podnoszenia 32,5 m  moc pobierana z sieci 9,8 kW  sprawność agregatu 0,24 Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% . Pompa w pompowni przydomowej PP1  wirnik z rozdrabniaczem  przepływ maksymalny 5,3 l/s  maks. wysokość podnoszenia 25,8 m Moc wejściowa 2,1 kW Dopuszcza się zastosowanie pomp z tolerancją do powyższych parametrów w zakresie 5% .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium: 1/ Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) CZĘŚĆ 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) CZĘŚĆ 3: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359/ 4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium z dopiskiem: wadium na: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny 5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 30.01.2018r. do godz. 9:45. 6 Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 14 tutejszego Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym przed upływem terminu składania ofert a kserokopię dokumentu załączyć do oferty. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 8 Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 9 Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13. 11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13 Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16 Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja i rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy: 1. Zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) Klęski żywiołowe; b) Skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów; 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego nie wynikające z winy Wykonawcy; b) Przestojów lub opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 3) W przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) O charakterze niezależnym od Stron, b) Którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, c) Którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) Której nie można przypisać drugiej Stronie. 4) Zmiany będące następstwem innych okoliczności: a) Wstrzymanie robót przez Inspektora Nadzoru z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Inne zmiany: 1) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę – wskazanych w Ofercie Wykonawcy (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; 2) wystąpienia konieczności zmian osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 3) zmiany związane ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. 4) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, którego ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 3. Zmiany w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia w określonej pierwotnie umowie. 6. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 Pzp przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie zmiany wymaga złożenia przez Wykonawcę: - wniosku o dokonanie zmiany, - szczegółowego uzasadnienia wpływu zmian, o których mowa w lit. a, na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - dokumentu potwierdzającego objęcie podatkiem od towarów i usług dostaw lub usług świadczonych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia; Wprowadzone zmiany wynagrodzenia do umowy będą obowiązywały od pierwszego dnia miesiąca następującego po zawarciu aneksu (wysokość wynagrodzenia Wykonawcy nie podlega zmianie, jeżeli zmiana wskaźników określonych w art. 142 ust. 5 Pzp zostanie wprowadzona aktami prawa opublikowanymi na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust.4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 ze zm. ), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być opatrzone klauzulą: „Nie udostępniać innym Wykonawcom”. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11, ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. 7.15 Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-30, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR1: Rok 2018: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Oziemkówka, Przykory, Zgórze. Adres: Oziemkówka: Dz. Nr 525/2, 526, 726, 543. Przykory: Dz. Nr 2, 48, 195, 502, 379. Zgórze: Dz. Nr 604, 600/8. Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych i pompowni ścieków: 1. Kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 3076,5m 2. Kanał grawitacyjny PE RC PN10 DN200 - 79,5m 3. Kanał tłoczny PE PN 10Ø110 - 1121,0m 4. Kanał tłoczny PE PN10Ø75 - 362,0m 5. Pompownia P1Ø1,5m z 2 pomp. - 1 kpl Uwaga: Przejście przewiertem sterowanym pod dnem rzeki w rurze osłonowej PE RC PN 10 DN200 L – 40,0 m Przejście przewiertem sterowanym: od studni S15 – S16 rurami PE DN200 RC PN10 do przewiertów L – 36,0 m od studni S57 – S58 rurami PE DN200 RC PN10 do przewiertów L – 35,0 m Rok 2019: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Przykory, Zgórze. Projektowany zakres inwestycji: Budowa 88 sztuk przyłączy kanalizacyjnych : - PVC 160 –2952,0m - PE 63 – 446,0m wraz z budową 5 sztuk przydomowych pompowni ścieków PP1-PP5. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia określa się następująco: CZĘŚĆ NR1: do 31 października 2018r: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Oziemkówka, Przykory, Zgórze. od 01.01.2019r. do 31 października 2019r: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Przykory, Zgórze Za datę zakończenia zadania strony przyjmują zakończenie prac w terenie wraz ze sporządzeniem bezusterkowego protokołu odbioru końcowego oraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej powykonawczej dokumentacji zawierającej min. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w powyższych terminach uzyskał pozwolenie na użytkowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 2: Rok 2018: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Glinki. Adres: Miastków Kościelny: działka nr 241 Glinki: działka nr 108, 120, 121 Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych: kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 1097,0 m Rok 2019: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Glinki. Projektowany zakres inwestycji: Budowa 24 sztuk przyłączy kanalizacyjnych : - PVC 160 –532,0m CZĘŚĆ NR 2: do 31 października 2018: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Glinki. od 01.01.2019r. do 31 października 2019r: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Glinki. Za datę zakończenia zadania strony przyjmują zakończenie prac w terenie wraz ze sporządzeniem bezusterkowego protokołu odbioru końcowego oraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej powykonawczej dokumentacji zawierającej min. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w powyższych terminach uzyskał pozwolenie na użytkowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gminie Miastków Kościelny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 3 Rok 2019-2020: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Miastków Kościelny, Kujawy, Wola Miast-kowska Adres: Miastków Kościelny: działka nr 523, 509 Kujawy: działka nr: 234, 223/1, 80, 70/3, 67/2, 65/12, 65/9, 65/6, 63/1, 61, 70/4, 70/2, 275 Wola Miastkowska: działka nr: 432, 437, 492/2, 436, 275, 225 Projektowany zakres inwestycji sieci ulicznych i pompowni ścieków: kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 5030,0 m kanał tłoczny PE PN 10 Ø 110 - 2153,0 m kanał tłoczny PE RC PN 10 Ø 110 /przewiert sterowany/ - 3180,0 m pompownia P1 Ø 1,5 m z 2 pomp. - przejezdna – 1 kpl. pompownia P2 Ø 1,5 m z 2 pomp. – 1 kpl. pompownia P3 Ø 1,5 m z 2 pomp. - przejezdna – 1 kpl. Rok 2021: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Kujawy, Wola Miastkowska. Projektowany zakres inwestycji w miejscowości Kujawy: Budowa 36 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P1: - PVC 160 –833,5m Projektowany zakres inwestycji w miejscowości Wola Miastkowska: Budowa 60 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P2: - PVC 160 –1232,5m wraz z budową 1 sztuki przydomowej pompowni ścieków PP1 Budowa 13 sztuk przyłączy kanalizacyjnych zlewnia do P3: - PVC 160 –175,0m CZĘŚĆ NR 3 od 01.09.2019r. do 31 października 2020: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Miastków Kościelny, Kujawy, Wola Miast-kowska od 04.01.2021r. do 31 października 2021: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Kujawy, Wola Miastkowska Za datę zakończenia zadania strony przyjmują zakończenie prac w terenie wraz ze sporządzeniem bezusterkowego protokołu odbioru końcowego oraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej powykonawczej dokumentacji zawierającej min. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w powyższych terminach uzyskał pozwolenie na użytkowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI