Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTeresin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyGMINA TERESIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teresin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c46e8a4c-f5e0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002917/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Miłej w miejscowości Granice - I etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1). za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu
JOSEPHINE, zwanego dalej „Systemem” znajdującego się pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin
lub 2.) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zam.publiczne@teresin.pl. 2.Osoba
upoważniona rejestruje się w systemie JOSEPHINE, wypełniając formularz rejestracyjny na domenie
https://josephine.proebiz.com, postępując w sposób określony w formularzu. Aby bezproblemowo
korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i
przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod
adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ
s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222
139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
3. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych są zawarte w Rozdziale 10 ust. 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest
Gmina Teresin, reprezentowana przez Wójta Gminy Teresin z siedzibą, ulica Zielona 20, 96-515
Teresin, z którym można się skontaktować: telefonicznie: +48 (46) 861-38-15, za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem e-mail: urzad.gminy@teresin.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej: e-mail: ido.gminy@teresin.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy Teresin, ul. Zielona
20, 96–515 Teresin z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie podstawowym, a podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień spoczywających na Zamawiających, zgodnie z ustawą z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą P.Z.P.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy Miłej w miejscowości Granice o długości 219 mb. (dz. nr ew. 164/9, 164/24, obręb geodezyjny Granice).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlany – zamienny oraz przedmiar robót – do projektu zamiennego) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – do projektu zamiennego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 – CENA: Cenę oferty należy podać w ZŁOTYCH
POLSKICH. Podanie ceny w inny sposób spowoduje odrzucenie oferty. Do ceny netto trzeba doliczyć
podatek VAT w określonej właściwymi przepisami prawa wysokości. Wszystkie wartości zamówienia
określone przez Wykonawcę muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający ofercie o najniższej
cenie przyzna 60 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza,
według wzoru: Cena = najniższa oferowana cena brutto (zł) / cena badanej oferty brutto (zł) x 60 pkt
Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: Kryterium „Okres gwarancji ” będzie rozpatrywane na
podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji. Minimalny
okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, maksymalny 60 miesięcy
licząc od daty odbioru końcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje dłuższy niż 60
miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięczny. Natomiast w przypadku gdy
Wykonawca zadeklaruje krótszy niż 36 miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie
podlegała odrzuceniu. Zamawiający ofercie o najdłuższym okresie gwarancji jakości przyzna 40
punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej
następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Okres gwarancji = okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert
x 40 pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną
jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 150.000,00 złotych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.
2). zdolności technicznej lub zawodowej:
a). Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w ramach jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (przez budowę należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 150 mb. Wartość wykazanej roboty budowlanej winna wynosić nie mniej niż 100.000,00 złotych brutto – słownie złotych: sto tysięcy.
Wyżej wymieniony warunek dotyczący doświadczenia i wartości robót dotyczy wykonawcy
składającego ofertę samodzielnie, co najmniej jednego ze wspólników konsorcjum (w przypadku
wspólnej oferty) lub podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy, jeżeli wykonawca powołuje
się na te zasoby.
Nie podlegają sumowaniu wartości robót wykonywanych przez różne podmioty biorące udział w
postępowaniu tj. wspólników konsorcjum, ani wykonawców i podmioty udzielające zasobów.
b). Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji
Kierownika Budowy, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się
kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka została jej powierzona, tj. posiada
uprawnienia w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy
obowiązujące przed wejściem w życie w/w ustawy.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia ograniczone dla osoby zadeklarowanej przez
Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika budowy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek
udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, jest
zobowiązany do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, które są wymagane od
Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP,
dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowania, Wykonawca na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące
dokumenty i oświadczenia:
1). W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2). W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej:
a). wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca
jest zobowiązany załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych
wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych w, których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b). wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i spełniających wymagania określone w
Rozdziale 17 SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem zamieszczonym w
załączniku nr 6 do SWZ.
c) .oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr
8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W terminie składania ofert określonym w Rozdziale 11 SWZ wykonawca zobowiązany jest
złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
1). formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SWZ),
2). oświadczenie własne wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz niepodlegania wykluczeniu (według załącznika nr 2 do SWZ);
3). zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia
wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem 17 ust. 5 SWZ), jeżeli
wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów,
4). oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania
wykluczeniu dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (według
załącznika nr 2 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
5). oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania
wykluczeniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załącznika
nr 2 do SWZ), o ile oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie,
6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według
załącznika nr 8 do SWZ)
7). zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (według załącznika nr 7 do SWZ).
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy dołączenia do oferty odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, i wykonawca wskaże w oświadczeniu,
o którym mowa w ust.3 pkt.2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w ust.2, Zamawiający żąda od wykonawcy
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy.
5. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby
na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
4). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
5). W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6). Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym
właściwym rejestrze.
7).Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako
pełnomocnik.
8). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a). żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których
mowa w Rozdziale 12 i 13 SWZ,
b). warunki udziału w postępowaniu określone w ust.2 niniejszego rozdziału winny zostać
potwierdzone w sposób określony w Rozdziale 18 SWZ.
7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w
Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w
ust. 2 niniejszego rozdziału, Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone
Rozdziale 18 SWZ, w sposób i w trybie tam określonym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455
ustawy Pzp, oraz okoliczności wskazanych w niniejszej umowie. 2. Jeżeli Siła Wyższa
uniemożliwia lub uniemożliwi jednej ze Stron wywiązanie się z jakiegokolwiek zobowiązania
objętego Umową, Strona ta zobowiązana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie
dwóch dni od wystąpienia Siły Wyższej, zawiadomić drugą Stronę na piśmie o wydarzeniu lub
okolicznościach stanowiących Siłę Wyższą wymieniając przy tym zobowiązania, z których nie
może lub nie będzie mogła się wywiązać oraz wskazując przewidywany okres, w którym nie
będzie możliwe wykonywanie Umowy. 3. W wypadku zaistnienia Siły Wyższej o charakterze
długotrwałym, powodującej niewykonywanie Umowy przez okres dłuższy niż 15 dni, Strony
będą prowadzić negocjacje w celu określenia dalszej realizacji lub rozwiązania Umowy. 4. W
przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, wynikającej
ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego Wykonawca jest
uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem zawierającym uzasadnienie
konieczności zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w
terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji. 5. Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia
do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia określonego § 3 ust. 1 umowy, z powodu błędów w
Dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegających na
jego niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, mających wpływ na
należyte wykonanie lub niewykonanie umowy, jedynie w zakresie niezbędnym do dostosowania
tej Dokumentacji do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie dotyczy tylko tych błędów, których
Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania
Oferty. Zmiana wynagrodzenia (kosztorys różnicowy robót zaniechanych i zamiennych) zostanie
ustalona w taki sposób, iż wykonawca jest obowiązany przedłożyć do akceptacji inspektora
nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen
czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach
branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa mazowieckiego, w
którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym
kalkulacja jest sporządzana. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego w
terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. 6. Strona
może wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony zawierającym propozycję zmiany sposobu
wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Strona
powołująca się na okoliczności o których mowa , winna powiadomić drugą stronę w terminie
zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod
rygorem wygaśnięcia roszczenia. 7.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w
razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron. Strona powołująca się
na okoliczności o których , zobowiązana jest powiadomić drugą stronę w terminie zawitym 7 dni
o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod rygorem
wygaśnięcia roszczenia. Zmiana przedmiotowej umowy może dotyczyć terminu wykonania
zamówienia o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy oraz wysokości wynagrodzenia o którym mowa
w § 3 ust. 1 umowy. 8. W razie udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie
wpływającego na termin realizacji niniejszej umowy Strona powołująca się na tę okoliczność
zobowiązana jest powiadomić drugą stronę w terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. 9.
Szczegółowy zakres zmian umowy jest określony w projektowanych postanowieniach umowy (§
20)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/profile

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy
PZP, w którym Zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które
podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprasza
wykonawców do składania ofert dodatkowych. Zamawiający może dokonać wyboru
najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po przeprowadzeniu negocjacji,
zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 2 SWZ. 2. Dysponowanie zasobami innych
podmiotów.
1). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4). Pozostałe informacje w tym zakresie
określone są w Rozdziale 17 SWZ. 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp : 1). Zamawiający na
podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli
wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników ze
strony Wykonawcy, a także osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia,
które zatrudnione będą do wykonywania czynności w zakresie wykonania warstwy ścieralnej z
mieszanki mineralno - asfaltowej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierownika
budowy.
2). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy PZP oraz sankcje z tytułu
niespełnienia tych wymagań określono w treści projektowanych postanowień umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kobiecie sprzątanie domu i Hostelu, 3500 - 4000 zł - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kobiecie sprzątanie domu i Hostelu, 3500 - 4000 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI