Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotopa, gmina Ożarów Mazowi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotopa, gmina Ożarów Mazowiecki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyGmina Ożarów Mazowiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049627
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotopa, gmina Ożarów Mazowiecki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotopa, gmina Ożarów Mazowiecki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ffe34a-b159-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002071/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konotopa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal (składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej) 2) komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcami, w szczególności: składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawaniepytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznejZamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a)składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez:- miniPortal :https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAP:https://epuap.gov.pl/wps/portal b)komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności: składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań do złożenia,uzupełnienia,wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań,jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail:-zampub@ozarowmazowiecki.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu na stroniehttps://www.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.p/wps/portal)3.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.4.Wykonawcy powinni zapoznać się z postanowieniami niżej wymienionych dokumentów:Regulaminu korzystania z systemu miniPortal,Instrukcji użytkownika systemu miniPortal – ePUAP. 5.Ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonąkwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.- zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),-zaleca się sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES,- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.- zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,-wykonawca nie może szyfrować przekazywanych plików samodzielnie ( szyfrowanie odbywa się zgodnie z pkt 8.2h)SWZ poprzez stronę https://mimniportal.uzp.gov.pl 6.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowaniaWykonawcy 7.Wszystkie pliki stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (zip). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150MB.8.Dokumenty (pliki) które zaczną być ładowane do miniPortalu przed upływem terminu składania ofert lecz proces ten nie zakończy się sukcesem do upływu terminu składania ofert,zostaną uznane za niezłożone (przypadek składania ofert w ostatniej chwili)9.Zamawiający zaleca wyodrębnienie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa poprzez wyodrębnienie ich do osobnego pliku z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia: „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikamistanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. 10.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP adres: /143206/skrytka lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl11.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRMz dnia30.12.2020 r. ws.sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozp.MRPiT 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz.2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych odWykonawcy w ramach wykonywania Umowy jest Zamawiający.2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej RODO,Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy. 3. Wykonawcazobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie : - zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej o łącznej długości (grawitacja + tłoczne) wynoszącej – 4790,5m w tym:1. Kanały grawitacyjne z rur PVC o łącznej długości – 2497,5m 2. Odcinki boczne sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PVC w ilości 72 szt. o łącznej długości- 445,5m.3. Rurociągi tłoczne sieciowe (główne)z rur PE100 PN10 SDR17 oraz PE100 PN10 SDR17 RC o łącznej długości 753,0m 4. Rurociągi tłoczne przydomowe - główny i boczne rur PE100 PN10 SDR17 oraz PE100 PN10 SDR17o łącznej długości - 1094,5m 5. Studnie kanalizacyjne o łącznej ilości – 118 sztuk6. Sieciowe pompownie ścieków w zbiornikach z polimerobetonu DN1200mm o głębokości zbiorników PS1 6,15m i PS26,40m7. Przydomowe pompownie ścieków w ilości 14 zestawów przydomowych pompowni ścieków w zbiornikach z PPØ800mm o głębokości zbiornika 2,5m. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się:- Projekt budowlany zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno-budowlanym- Projekt budowlany sieciowych pompowni ścieków PS1 i PS2- Projekt budowlany przyłącza energetycznego do zasilania sieciowej pompowni ścieków PS1- Projekt budowlany przyłącza energetycznego do zasilania sieciowej pompowni ścieków PS2- Projekt zjazdu,- Opinia geotechniczna,- Specyfikacja techniczna,- Wykaz decyzji i uzgodnień dla potrzeb realizacji dokumentacji projektowej- Przedmiar robót.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ,- uzyskanie decyzji na zajęcie pasów drogowych i poniesienie kosztów z tego tytułu,- odtworzenie nawierzchni po robotach,- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji,- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a mających wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 770 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących niniejszezamówienie podstawowe:- Wartość robót budowlanych, o których mowa powyżej może wynieśćmaksymalnie do 50 % wartości zamówienia podstawowego- Warunki na jakich zostaną udzielonepowyższe roboty budowlane – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium okres gwarancji na roboty budowlane przyznane zostaną punkty całkowite (0,10,20,40).2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny i okresu gwarancji na roboty budowlane.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 22 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 3.000.000,00 zł - osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, przychód ze sprzedaży nie mniejszy niż 9.000.000,- zł rocznie 4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga aby Wykonawca:a. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, z których każda miała wartość min. 6.000.000 zł brutto i obejmowała:- budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o średnicy min. 50 mm i budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy min. 200 mm, oraz- budowę min. 1 szt. przepompowni ścieków sanitarnych min. DN1500 mm wraz z przyłączem energetycznym, oraz- budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości min. 1,5 km z włączonymi do niej min. 13 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zakończonych przydomowymi przepompowniami ścieków, oraz- co najmniej jedna z tych robót polegała na budowie kanalizacji grawitacyjnej o długości min. 2,5 km.b. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:- min. 1 kierownik budowy (koordynator robót) odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeńWymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych w/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane, - min. 1 kierownik odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeńWymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych w/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane, - min. 4 operatorów koparek,- min. 6 kierowców samochodów ciężarowych ( posiadających prawo jazdy kat C ).Dla osób odpowiedzialnych za kierowaniem robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz.U.2020.220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2019.1117).c. posiadał średnie roczne zatrudnienie w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, nie mniej niż 25 osób zatrudnionych u Wykonawcy, d. dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi (sprzętem i maszynami budowlanymi):1. Koparką gąsienicową z łyżką poj. min. 0,6m3 - min. 1 szt.2. Koparką kołową z łyżką poj. min. 0,4m3 - min. 2 szt.3. Koparko-ładowarką - min. 1 szt.4. Samochodem samowyładowczym typu wywrotka - min. 6 szt.5. Samochodem dostawczym - min. 2 szt.6. Zagęszczarką płytową - min. 6 szt.7. Sprzętem odwodnieniowym powierzchniowym - min. 4 kpl.8. Sprzętem odwodnieniowym depresyjnym - min. 4 kpl.9. Agregatem prądotwórczym o mocy min. 5 kW - min. 2 kpl.10. Agregatem prądotwórczym o mocy min. 10kW - min. 2 kpl.11. Maszyną do bezwykopowego układania rurociągów - min. 2 kpl.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji*JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumentyzgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót bud. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie min. 2 robót bud. polegających na budowie kanal. sanit., z których każda miała wartość min. 6.000.000 zł brutto i obejmowała:- budowę kanal. sanit. ciśnieniowej o średnicy min. 50 mm i budowę kanal. sanit. grawit. o średnicy min. 200 mm, oraz - budowę min. 1 szt. przepompowni ścieków sanit. min. DN1500 mm wraz z przyłączem energet., oraz - budowę sieci kanal. sanit. ciśnieniowej o dł. min. 1,5 km z włączonymi do niej min. 13 szt. przyłączy kanal. sanit. ciśnieniowej zakończonych przydomowymi przepompowniami ścieków, oraz- co najmniej jedna z tych robót polegała na budowie kanal. grawit. o dł. min. 2,5 km. wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty bud. zostały wykonane należycie.b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie rob. bud. , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:- min. 1 kierownik budowy (koordynator robót) odpowiedzialny za kierowanie rob. bud. posiadający upr. do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specj.instal. w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentyl., gaz., wod. i kanal. bez ograniczeń. Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu upr. bud. w/w specj., wymaganych przepisami ustawy PB, - min. 1 kierownik odpowiedzialny za kierowanie rob. bud. z upr.do wykonywania sam. funkcji w budownictwie w specj. instal. w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentyl., gaz., wod. i kanal. bez ograniczeń Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu upr. bud. w/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane, - min. 4 operatorów koparek, - min. 6 kierowców samochodów ciężarowych ( posiadających prawo jazdy kat C ).c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wys. posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 3.000.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złożeniem,*W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów -szczegóły opisane w SWZe) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Zawarte w oświadczeniu informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 10.1.4) lit. c) SWZ odnośnie średniorocznego zatrudnienia nie mniej niż 25 osób zatrudnionych u Wykonawcy.d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych - szczegóły opisane w SWZ w SWZe) sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lat obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca musi wykazać przychód ze sprzedaży nie mniejszy niż 9.000.000,00 zł rocznie. *W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów -szczegóły opisane w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.b) Dowód wpłacenia wadium: ( 50.000,- zł )Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. d) *Oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych )2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351z adnotacją: ”Wadium RZP.271.18.2021”4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.9 Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie)wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnieupoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie możepodlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. i c. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów)składających ofertę wspólną, b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie. 6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:1. W razie wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, których nie można było przewidzieć i nie są typowe dla danej pory roku, w szczególności występujące w dłuższym okresie czasu ( ponad 3 kolejnedni ). Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wniosek Wykonawcy, potwierdzony i zaakceptowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego/ lub przez przedstawiciela Zamawiającego.2. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.3. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.4. Przeszkód technicznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego.5. Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.6. W razie wstrzymania realizacji zamówienia:- Na pisemne polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawca wstrzyma realizację robót w taki sposób i na taki okres, jaki inspektor nadzoru inwestorskiego uzna za konieczny. Wykonawca odpowiednio zabezpieczy wykonane roboty zgodnie z wymaganiami inspektora nadzoru inwestorskiego lub przedstawiciela Zamawiającego.– Jeżeli wstrzymanie realizacji robót nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin wykonania robót ulegnie przedłużeniu maksymalnie o okres wstrzymania robót.Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena – waga kryterium – 60 %, Okres gwarancji – waga kryterium – 40%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 770 dni (tj. 110 tygodni) od daty podpisania umowy i wprowadzenia na teren budowy.
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace wykończeniowe - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firmy do wykonania prac wykończeniowych. Budynki mieszkalne. Inwestycje na terenie całej Polski. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI