Budowa sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i sieci wodociągowej na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i sieci wodociągowej na terenie "6 wsi"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonstancin-Jeziorna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyGmina Konstancin-Jeziorna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058486
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i sieci wodociągowej na terenie "6 wsi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i sieci wodociągowej na terenie "6 wsi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011104d0-b87c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie 6 wsi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Zamawiającym odbywać się będzie według poniższych zasad: 1. z wykorzystaniemplatformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.netzwanejdalej „Platformą”:2. korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszegopostępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta orazwykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy,3. Wykonawca przystępując dopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym:https://konstancinjeziorna.logintrade.net.4. Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy koniecznejest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnegokwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 5.Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie możnauzyskać przy użyciu Platformy.6. Czas niezbędny do nabycia kwalifikowanego podpisuelektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zależy od procedur stosowanych przezdostawców tych instrumentów elektronicznych.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 8. Zamawiający zaleca założeniekonta na Platformie z wyprzedzeniem w celu umożliwiania sobie szybszego złożenia oferty.9.Wszystkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 135 ustawy Pzp należykierować drogą elektroniczną za pomocą Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, email:urzad@konstancinjeziorna.pl;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem pod nazwą „ ….”, prowadzonym w trybie podstawowym,4. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może byćudostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramachktórego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, 5. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy,6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiadaPani/Pan prawo żądania:- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- sprostowaniaPani/Pana danych osobowych **;- usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 17 ust. 3 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;2. do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,3. Jednocześnie Zamawiający informuje,że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnieniawszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązkówtych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjnyprzewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od którychdane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą,dysponuje już tymi informacjami.4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązekinformacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazujeZamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:1. budowa następujących odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, podciśnieniowej oraz sieci wodociągowej na terenie 6 wsi gm. Konstancin--Jeziorna :• sieć kanalizacji z rur PE φ 160mm, na odcinku od punktu włączenia (20) do istniejącego przewodu PE φ 160mm, wzdłuż działki drogowej (dz. nr 455 obr. Łęg) do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ25 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (19) do istniejącego przewodu w drodze gminnej nr G00700 (dz. nr 451 obr. Łęg), do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ24 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (17) do istniejącego przewodu PE φ 225mm (dz. nr 122 obr. Łęg), do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ22 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (15) do istniejącego przewodu PE φ 110mm, zlokalizowanego na działce o numerze nr 74 obr. Habdzin do projektowanych studni próżniowych, oznaczonych jako SZ20 wraz z posadowieniem tych studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinkach od punktów włączenia (16) do istniejącego przewodu PE φ 110mm, zlokalizowanego na działce o numerze nr 75 obr. Habdzin do projektowanych studni próżniowych, oznaczonych jako SZ21 wraz z posadowieniem tych studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (14) do istniejącego przewodu PE φ 110mm, zlokalizowanego w działce drogowej (dz. nr 65 obr. Habdzin), do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ19 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (13) do istniejącego przewodu PE φ 160mm, zlokalizowanego w działce nr 48/2 obr. Gassy), do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ18 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 160mm, na odcinku od punktu włączenia (4) do istniejącego przewodu PE φ 160mm, zlokalizowanego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 712 (działka nr 146 obr. Czernidła),) do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ5 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (3) do istniejącego przewodu PE φ 160mm, zlokalizowanego na działce drogowej o numerze nr 314 obr. Ciszyca, do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ3 wraz z posadowieniem tej studni;• sieć kanalizacji z rur PE φ 90mm, na odcinku od punktu włączenia (3) do istniejącego przewodu PE φ 160mm, zlokalizowanego na działce drogowej o numerze nr 314 obr. Ciszyca, do projektowanej studni próżniowej, oznaczonej jako SZ4 wraz z posadowieniem tej studni;• uruchomienie studni próżniowych oznaczonych SZ3, SZ4, SZ5, SZ18, SZ19, SZ20, SZ21, SZ22, SZ24, SZ25, • budowa węzła wodociągowego oznaczonego W13A, na istniejącym przewodzie φ 80mm, zlokalizowanym w działce drogowej nr 314 obr. Ciszyca, wraz z odcinkiem sieci w kierunku działki nr 96/6, do jej granicy z pasem drogowym.• budowa węzła wodociągowego oznaczonego W37, na istniejącym przewodzie φ 80mm, zlokalizowanym w działce drogowej nr 141 obr. Habdzin, wraz z odcinkiem sieci w kierunku działki nr 75, do jej granicy z pasem drogowym.2.1.2 odtworzenie nawierzchni drogowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunkówokreślonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentówokreślonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zpostępowania.2. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: Cena (K1) – 90%Okres gwarancji (K2) – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż500 000,00 zł. 7.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej: 7.1.5 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej. Łączna wartość obu wykonanych robót nie może być mniejsza niż 600.000,00 zł brutto, zaś roboty muszą być zakończone i odebrane;7.1.6 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym minimum jedną osobę, która będzie:- Kierownikiem budowy (1 osoba), posiadającym wyższe techniczne wykształcenie kierunkowe (inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska lub równoważne) oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, których zakres obejmuje co najmniej sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa obowiązujących w innych krajach.Uwaga! ww. osoba musi posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SWZ;- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 5 oraz 6 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.8.1 SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty( załącznik nr 4);- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5);4. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w , 8.10.1 SWZ, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa się zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimistosunków prawnych.2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3,potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przywykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wprzypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwości dokonania zmiany niniejszej Umowy w zakresie:1) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązańtechnologicznych i materiałowych;2) zmniejszenia zakresu realizacji robót w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:a) wykonanie części zakresu robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy lubb) wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy- przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy;3) terminów realizacji Umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności,których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych,b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy lub wyniknięcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi uzbrojeniem,c) wystąpienia anomalii pogodowych publikowanych w oficjalnych komunikatach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej lub siły wyższej,d) wystąpienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znaczącoodbiegających od opisanych w dokumentacji technicznej,e) wstrzymania realizacji projektu przezZamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,f) wystąpienia niezależnego do Wykonawcy opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów;4) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót lub jego zwiększenia w sytuacji zwiększenia zakresu realizacji robót;5) zmiany podwykonawców, robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy;6) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one wsposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy;7) wszelkich zmian, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęprzedmiotu Umowy.3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzeniepodpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w ust. 7.4. W przypadku zmian dotyczących dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w przepisie art. 455 ust. 1 pkt 3ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zaistnieniu w czasie realizacji Umowy konieczności wykonania robót dodatkowych, jednak nie później niż w terminie 5 dni, licząc od dnia powzięcia wiadomości przez Wykonawcę o zaistniałejsytuacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup używanego autobusu szkolnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Konstancin-Jeziorna: Dostawa wyrobów medycznych (sprzęt do sterylizacji)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Konstancin-Jeziorna: Zakup i dostawa trzecich środków chemicznych w roku 2021 i nawozów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remonty bieżące nawierzchni dróg gminnych oraz wojewódzkich”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja świetlico- strażnicy w Kłoczewie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI