Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś (Duża Strona – Etap 1)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzozów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzozów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552720-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552720-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Gmina Brzozów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś (Duża Strona – Etap 1)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, krajowy numer identyfikacyjny 37044023500000, ul. ul. Armii Krajowej  1 , 36-200  Brzozów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 341 050, e-mail zp@brzozow.pl, faks 134 341 055.
Adres strony internetowej (URL): www.brzozow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://brzozow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30-000-euro/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Brzozowie, 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, I piętro, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś (Duża Strona – Etap 1)
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pod nazwą Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś (Duża Strona – Etap I).Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – teren gminy Brzozów, miejscowość Stara Wieś.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej.Budowa sieci kanalizacyjnej zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Projekt wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w Starej Wsi, gmina Brzozów, zadanie 2 ETAP 1 (sieć)”.Zadanie obejmuje:a) obsługę geodezyjną,b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej,c) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi,d) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z rowami melioracyjnymi,e) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne).Istotne parametry inwestycji:a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*4.90 mm SN4 – 37.00 mb) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*5.90 mm SN8 – 35.00 mc) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.00 mm SN4 – 415.00 md) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.70 mm SN8 – 59.50 me) budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych fi 400.00 mm PVC – 17 sztukf) zabezpieczenie skrzyżowań z gazociągami na budowanej kanalizacji rurą ochronną RHDPEp 200.00*11.40 mm PVCg) zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi rurą ochronną typu AROT 110 PSh) zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą przewiertu rurą ochronną RHDPEp 200.00*11.40 mm PVCi) zabezpieczenie skrzyżowań z rowami melioracyjnymi, studniami i innymi przeszkodami terenowymi rurą ochronną RHDPEp 200.00*11.40 mm PVCSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w wyżej wymienionym zakresie, określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej.2) Zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej.Zaprojektowanie i budowa sieci zgodnie z koncepcją projektu budowlanego pod tytułem „Koncepcja rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – ETAP 1”.Zadanie obejmuje:a) wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej,b) obsługę geodezyjną,c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej,d) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi,e) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z rowami melioracyjnymi,f) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne).Istotne parametry inwestycji:a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*4.90 mm SN4 – 62.00 mb) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*5.90 mm SN8 – 236.00 mc) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.00 mm SN4 – 106.00 md) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.70 mm SN8 –106.00 me) budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych fi 400.00 mm PVC – 15 sztukf) zabezpieczenie skrzyżowań z gazociągami na budowanej kanalizacji rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCg) zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi rurą ochronną typu AROT 110 PSh) zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą przewiertu rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCi) zabezpieczenie skrzyżowań z rowami melioracyjnymi, studniami i innymi przeszkodami terenowymi rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w wyżej wymienionym zakresie, określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postaci koncepcji projektu budowlanego.3) Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej.Budowa przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Przyłącza przeznaczone do realizacji w ramach projektu budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – ETAP 1”. Wybudowanie przyłączy kanalizacyjnych dla objętej dokumentacją części Starej Wsi umożliwi podłączenie 191 budynków mieszkalnych.Zadanie obejmuje:a) obsługę geodezyjną,b) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej,c) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi,d) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z rowami melioracyjnymi,e) zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne),f) dokonanie odbiorów u zarządcy sieci.Istotne parametry inwestycji:a) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*4.90 mm SN4 – 155.00 mb) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200.00*5.90 mm SN8 – 37.00 mc) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.00 mm SN4 – 3331.00 md) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160.00*4.70 mm SN8 – 124.00 me) budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych fi 400.00 mm PVC – 192 sztukf) zabezpieczenie skrzyżowań z gazociągami na budowanej kanalizacji rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCg) zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi rurą ochronną typu AROT 110 PSh) zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą przewiertu rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCi) zabezpieczenie skrzyżowań z rowami melioracyjnymi, studniami i innymi przeszkodami terenowymi rurą ochronną RHDPEp 250.00*14.20 mm PVC oraz 200.00*11.40 mm PVCSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w wyżej wymienionym zakresie, określa załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej.Zakładany harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia:Etap I Element 1. Obejmuje budowę odcinków sieci kanalizacyjnej, zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Projekt wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w Starej Wsi, gmina Brzozów, zadanie 2 - ETAP 1(sieć)” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej, zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Przyłącza przeznaczone do realizacji w ramach projektu budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – ETAP 1” (załącznik nr 3 do SIWZ), objętych pozwoleniem na budowę. Wymagany termin zakończenia elementu 30 kwietnia 2021 r.Element 2. Obejmuje budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej, zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Przyłącza przeznaczone do realizacji w ramach projektu budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – ETAP 1” (załącznik nr 3 do SIWZ), objętych zgłoszeniem robót. Wymagany termin zakończenia elementu 31 lipca 2021 r.Etap II Element 3. Obejmuje zaprojektowanie i budowę odcinków sieci kanalizacyjnej, zgodnie z koncepcją projektu budowlanego pod tytułem „Koncepcja rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – ETAP 1” (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej do 14 oznaczonych budynków, zgodnie z dokumentacją projektową pod tytułem „Przyłącza przeznaczone do realizacji w ramach projektu budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś – Duża Strona – Etap 1” (załącznik nr 3 do SIWZ). Dla przyłączy ujętych w niniejszym elemencie uprawniony podmiot (inwestor) uzyska zgłoszenie robót po zaprojektowaniu/wykonaniu przez wykonawcę sieci kanalizacyjnej wykonywanej w ramach niniejszego elementu. Wymagany termin zakończenia elementu 31 lipca 2021 r.Rozliczenie pomiędzy stronami umowy odbywać się będzie kosztorysowo, fakturami częściowymi, zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeniesie na zamawiającego prawa autorskie do dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232410-9
45112210-0
45111200-0
45232410-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca składający ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca spełni warunek potwierdzając dysponowanie osobą pełniącą obowiązki kierownika robót, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220), do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) – wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze wzorem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.b) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.c) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji, dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Pełnomocnictwo - w przypadku gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika lub pełnomocników, także w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.b) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych) zobowiązanie takiego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, 2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,3) w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siły wyższej,4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej,5) w sytuacji, gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie prac objętych umową, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające nieprzerwanie, dłużej niż 3 dni lub opady intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysoki stan wód,6) opóźnienia organów administracji dokonujących uzgodnień dokumentacji projektowej lub wydających decyzje administracyjne w odniesieniu do terminów jakie je obowiązują, jeżeli nie wynika ono z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę,7) zawieszenia postępowań przez organy administracji dokonujące uzgodnień dokumentacji projektowej lub wydające decyzje administracyjne w odniesieniu do terminów jakie je obowiązują, jeżeli nie wynika ono z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI