Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna etap 2 oraz budowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnej w Prochowicach na potrzeby działek 508/3, 508/6, 508/7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021924831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 32
1.5.2.) Miejscowość: Prochowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppk@vip.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna etap 2 oraz budowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnej w Prochowicach na potrzeby działek 508/3, 508/6, 508/7
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab43091-8c76-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektr. (Dz. U. z 2020 r. poz.344).2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu:a) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, b) platformy elektornicznej miniPortal dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ z wykorzystaniem dostępnych orazc) poczty elektronicznej: adres : e.rogos@prochowice.com, ppk@vip.onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje ( Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub/oraz numer referencyjny postępowania.3. Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 SWZ adres email (nie dotyczy składania oferty). 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PRM z dnia 30.12.2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.8. Dane postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L.dz.208/W/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na działce nr 447, 449/1, 508/10 oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej do działek nr 508/3, 508/6 i 508/7 w obr. 3 miasta Prochowice i w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie wykonanego i funkcjonującego systemu sieci kanalizacji sanitarnej, zapewniającego warunki do jego prawidłowej eksploatacji i użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem. Podstawowy zakres rzeczowy: 1) długość sieci wodociągowej PEd110: 157,2mb;2) dojście do hydrantu PEd90: 2,5m3) hydrant nadziemny DN80: 1 szt.4) długość przyłączy PEd32: 3 x 1,5mb5) długość sieci kanalizacji sanitarnej DN200: 118,5mb,6) ilość projektowanych studni betonowych DN1000: 4szt.7) długość przyłączy kanalizacji sanitarnej DN160: 3 x 4,2mb;8) ilość projektowanych studni DN425: 3szt.Szczegółowy opis CZĘŚCI 1 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca Zał. nr 1 do SWZ. Wszystkie roboty budowlane - obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą Zał. nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Jaworowskiej w Prochowicach – etap II (zlewnia PIV)” na działkach: 193/5, 195, 196/2, 200, 202/4, 202/5, 201/2, 202/6, 202/7, 202/12, 205/1, 205/2, 206/1, 207, 265/1, 265/6, 270, 271/1, 272, 273/1, 289, 498, 523, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 534, 536, 542, 543/1, 544, 586, 587, 557, 271/2, 543/2, 537, 582 obręb Golanka Dolna i w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie wykonanego i funkcjonującego systemu sieci kanalizacji sanitarnej, zapewniającego warunki do jego prawidłowej eksploatacji i użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem. Podstawowy zakres rzeczowy: 1) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej o łącznej długości ok. 1,976 km w tym: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 1 219,36 z rur PVC kl. S DN200 długości 962,90m, rur PVC kl. S DN160 długości 231,68m, w miejscach szczególnych oznaczonych w projekcie sieć z kamionki układanej bezwykopowo. Rurociągi tłoczne o długości 756,54m z rur PE100 SDR 17 D110x6,6 długości 394,98m, oraz rur PE100 SDR 17 D90x6,6 długości 361,56m wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach ziemnych oraz włączenie nowej kanalizacji do istniejącej sieci w Golance Dolnej;2) kompletnie wyposażona przepompownia ścieków PIV z pompami zatapialnymi (2 pompy pracujące naprzemiennie) o wydajności Q=4,0l/s i wysokości podnoszenia H=10,7m, zbiornik o średnicy wewnętrznej 1500mm wraz z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu wokół pompowni;3) przewierty pod drogą krajową KD94 oznaczonych symbolami P.1.1 (rura ochronna: stal 329,3x8mm; L= 20,3m, rura przewodowa: PVC DN 200mm, L=22,2m) oraz P.1.2 (rura ochronna: stal 139,7x4mm; L= 20,6m, rura przewodowa: PE D90mm, L=21,3m).Szczegółowy opis CZĘŚCI 2 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca Zał. nr 2 do SWZ. Dokumentacja projektowa pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Jaworowskiej w Prochowicach – etap II” (do wykonania w ramach zamówienia zlewnia PIV) składająca się z opracowań:1) projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 677/16 z 07.12.2016 r. wydaną przez Starostę Legnickiego wraz z decyzją nr 354/19 z 28.05.2019 r. wydaną przez Starostę Legnickiego oraz sprostowaniem decyzji postanowieniem AS.6740.104.5.2016;2) projekt wykonawczy – kanalizacja sanitarna;3) projekt wykonawczy – zasilanie pompowni;4) przedmiary robót – branża sanitarna i branża elektryczna;5) specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).6) projekt budowlany pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Jaworowskiej w Prochowicach. Kanalizacja pod drogą krajową nr 94 – Etap I i II (do wykonania w ramach zamówienia zakres Etapu II), zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr I-D/57/16 z dnia 21.03.2016 r. wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego oraz zmieniona decyzją nr I-Dp-8/19 z dnia 05.09.2019 r. wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego.Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą Zał. nr 2 do SWZ dostępną pod linkiem https://drive.google.com/drive/folders/1ctyUDaZ42PshyzCk1bJ5ue-5BeVWVoVf Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z tą dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni