„Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez Pogranicze Kłodzkie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłoty Stok
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Złoty Stok
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-11
  • Numer ogłoszenia609281-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609281-N-2019 z dnia 2019-10-11 r.

Gmina Złoty Stok: „Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez Pogranicze Kłodzkie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Interreg V-A Republika Czeska - Polska
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, krajowy numer identyfikacyjny 89071848400000, ul. ul. Rynek  22 , 57-250  Złoty Stok, woj. , państwo Polska, tel. 0 74 8164164, e-mail sz@zlotystok.pl, faks 0 74 8164133.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotystok.biuletyn.net; www.zlotystok.pl; email um@zlotystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zlotystok.biuletyn.net zakładka przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w języku polskim powinny być składane w zamkniętych zaadresowanych (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) kopertach z napisem „Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez Pogranicze Kłodzkie” i „Nie otwierać przed 30 października 2019, do godz. 10.30”. Kopertę, poza oznakowaniem wskazanym powyżej, należy opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miejski w Złotym Stoku, ul. Rynek 22, pok. nr 7 sekretariat (parter), w terminie do 30 października 2019 roku, do godz. 10.00.
Adres:
Urząd Miejski w Złotym Stoku, ul. Rynek 22, pok. nr 7 sekretariat (parter), w terminie do 30 października 2019 roku, do godz. 10.00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez Pogranicze Kłodzkie”.
Numer referencyjny: RL.271.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający poszukuje wykonawcy, który w wymaganym terminie i na warunkach określonych niniejszą szczegółową specyfikacją prac do wykonania i dokumentacją techniczną, z należytą starannością, wykona wskazane poniżej zamówienie. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa ścieżki rowerowej na obszarze Złotego Stoku” w ramach projektu „Rowerem przez Pogranicze Kłodzkie”. Zakres przedsięwzięcia mieści się w granicy działek 324/2, 963, 791/2, 792, 677, 750, 741/2, 734, 333, 791/3 obręb Złoty Stok. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących ulic i terenów do budowy ścieżek rowerowych na terenie Złotego Stoku. Planowana trasa rozpoczyna się od Placu Kościelnego, łącznikiem do ul. Staszica, następnie do ulicy Złotej, dalej wzdłuż tej ulicy w kierunku ul. Traugutta i dalej do kompleksu starych pieców wapiennych. Część trasy przebiega wzdłuż zabudowy pozostała przez teren leśny. Całość zadania obejmuje przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego, wymianę zniszczonej nawierzchni ulic, posadowienie nowych krawężników i obrzeży, budowę kładki nad ciekiem wodnym, wykonanie kanalizacji burzowej na odcinku do ul. Złotej oraz wykonaniu na całej trasie oświetlenia. Zakres robót przewiduje wykonanie: • robót przygotowawczych: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, ustawienie nowych krawężników i obrzeży, • robót związanych z budową kładki nad ciekiem wodnym, • robót nawierzchniowych: wykonanie nowych nawierzchni z mas bitumicznych i kostki betonowej bezfazowej, • robót odwodnieniowych: wykonanie na części ścieżki rowerowej sieci kanalizacji deszczowej, • robót w zakresie oświetlenia ulicznego: wykonanie nowej instalacji oświetlenia ulicznego na całej długości ścieżki rowerowej. • robót wykończeniowych: uzupełnienie pobocza obustronnie, regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, ustawienie poręczy ochronnych i oznakowania pionowego, wykonanie budowlanej dokumentacji powykonawczej w tym badań, sprawdzeń i odbiorów przyłączy i instalacji oraz pomiaru powykonawczego geodezyjnego. Zakres prac przewiduje wykonanie warstw konstrukcyjnych na łącznej długości 972.10 mb. Na całej długości planowanych ścieżek planuje się wykonać nowe warstwy konstrukcyjne jezdni po uprzednim rozebraniu starych odc. I i II. Nawierzchnie odcinka I i II zostaną wykonane z masy mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 8 cm. na uprzednio wykonanej podbudowie odpowiednio tj. gotowa mieszanka betonowa o Rm -2.5 MPa grubość warstwy 15 cm, następnie dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy 15 cm, górna warstw a podbudowy z tłucznia kamiennego 10 cm. Całość nawierzchni będzie obramowana krawężnikiem betonowym najazdowym obustronnie. Konstrukcję odc. III i na poszerzeniu nawierzchni i trasie rowerowej przyjęto podobnie jak pod nawierzchnią odc. I i II. Nawierzchnia odcinka III z kostki betonowej bezfazowej grub. 8cm. Pozostała część trasy konstrukcja bez warstwy kruszywa stabilizowanego cementem. W ciągu odc. III zostanie posadowiona kładka dla pieszych i rowerów nad ciekiem wodnym o szerokości użytkowej 2,50 m oraz długości całkowitej 24,63 m. Konstrukcja kładki stalowa z pomostem drewnianym. Przyczółki i filary betonowe. Odcinek IV zostanie wyrównany materiałem kamiennym o grubości do 10 cm po zagęszczeniu. Na odcinku 61 mb. wzdłuż ul. Złotej pomiędzy planowaną ścieżką a skarpą cieku wodnego zostaną ustawione poręcze ochronne. Na odcinku od placu Kościelnego do ulicy Złotej zaprojektowano system kanalizacji deszczowej z rur i kształtek PVC-U klasy S12 średnic Dn315 i 160mm. Na załamaniach trasy przewidziano zastosowanie studni betonowych. Odwodnienie nawierzchni za pomocą wpustów ulicznych żeliwnych osadzonych na studniach betonowych Dn 500 z osadnikami oraz odwodnień liniowych. Zagłębienie sieci średnio - 1,2m. W zakresie zadania przewidziano wykonanie oświetlenia całości ścieżki rowerowej. Zaprojektowano słupy aluminiowe, okrągłe, anodowane na kolor oliwkowy lub inny określony przez Inwestora o wysokości 4,5m. Na słupie zainstalować wysięgnik aluminiowy w kolorze słupa o wysokości 0,5 m, wysięgu 1 m i kącie nachylenia 50. Słupy należy montować bezpośrednio w gruncie z zabezpieczeniem elastomerem na wysokości min. 35cm nad terenem. Na wysięgnikach instalować oprawy LED o mocy 24W (barwa światła 3300-5300K) ze zmiennym natężeniem światła w nocy. Odcinek oświetlenia wzdłuż ulicy Złotej od PO-11 do PO-18 słupy o wysokości 6m z wysięgnikami o wysokości 0,5 m i wysięgu 1 m oprawy LED o mocy 36 W. Rodzaj opraw i słupów w rejonie Placu Kościelnego i ul. Staszica do uzgodnienia z przedstawicielem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w pozostałym zakresie z inwestorem. Linia oświetlenia ulicznego długości całkowitej 981 m zasilana kablami niskiego napięcia YAKY 4x25mm2. Zasilanie opraw oświetleniowych przewodami YDY 3x2,5mm2. Przyłączenie zgodnie z warunkami operatora energetycznego. Projektowany przekrój konstrukcyjny jezdni odcinek I i II: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – grub. 4 cm - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 10 cm - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 15 cm - gotowa mieszanka betonowa Rm-2.5MPa -15 cm Całkowita grubość konstrukcji 48 cm Projektowany przekrój konstrukcyjny jezdni odcinek III (km 0+283,40-0+455,00): - warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej – wys. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 grubość warstwy – 3 cm - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 10 cm - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 15 cm - grunt stabilizowany cementem - gotowa mieszanka betonowa Rm-2.5MPa -15 cm Całkowita grubość konstrukcji 51 cm Projektowany przekrój konstrukcyjny jezdni odcinek III (km 0+455,00-0+587,00): - warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej – wys. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 grubość warstwy – 3 cm - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 10 cm - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy – 15 cm - warstwa odsączająca – 15 cm Całkowita grubość konstrukcji 51 cm Projektowany przekrój konstrukcyjny jezdni odcinek IV (km 0+587,00-0+972,10): - wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym grubość warstwy – 10cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233162-2
45111200-0
45111300-1
45233140-2
45233200-1
45233220-7
45233290-8
45232130-2
45221100-3
45223500-1
45223000-6
45316100-6
45311000-0
45315300-1
45450000-6
71355000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-04

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)Niepodlegają wykluczeniu. 2) Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca udowodni posiadanie doświadczenia zawodowego w wykonaniu roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością roboty budowlanej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: tj. zrealizował min. 1 robotę budowlaną obejmującą (roboty wskazane poniżej nie musza występować w jednym zadaniu inwestycyjnym): - prace budowlane związane z budową/przebudową ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej lub budową/przebudową dróg o nawierzchni bitumicznej – o łącznej wartości min. 200 000,00 zł brutto, - prace budowlane związane z budową/przebudową mostów lub kładek – o łącznej wartości min. 80 000,00 zł brutto, - prace budowlane w zakresie kanalizacji deszczowej – o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto, - prace budowlane w zakresie oświetlenia ulicznego – o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto, - będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: tj. kierownikiem budowy w branży drogowej, oraz kierownikiem robót w branży sanitarnej, elektrycznej i mostowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Wykonawca udowodni posiadanie doświadczenia zawodowego w wykonaniu roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością roboty budowlanej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: tj. zrealizował min. 1 robotę budowlaną obejmującą (roboty wskazane poniżej nie musza występować w jednym zadaniu inwestycyjnym): - prace budowlane związane z budową/przebudową ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej lub budową/przebudową dróg o nawierzchni bitumicznej – o łącznej wartości min. 200 000,00 zł brutto, - prace budowlane związane z budową/przebudową mostów lub kładek – o łącznej wartości min. 80 000,00 zł brutto, - prace budowlane w zakresie kanalizacji deszczowej – o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto, - prace budowlane w zakresie oświetlenia ulicznego – o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto – załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota budowlana została wykonana należycie; d) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje kierownikiem budowy w branży drogowej, oraz kierownikiem robót w branży sanitarnej, elektrycznej i mostowej - załącznik nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia Podwykonawcy – Wykonawca wypełnia załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmian postanowień umowy. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) ponadto, gdy: 1) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych: a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, b) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 9.3.1. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 9.3.2. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się tajemnicy stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp; Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy w momencie odmowy na wezwanie Zamawiającego do odtajnienia przez Wykonawcę tej części oferty, skutkować będzie ujawnieniem tych informacji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2019.1010 t.j.), wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przez Zamawiającego tajemnicy. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieoznaczenie części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, by stosowne zastrzeżenie Wykonawca złożył na formularzu ofertowym lub w samej ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza wystawianie przez Wykonawcę faktur częściowych (przejściowych) w odniesieniu do całego zakresu danego rodzaju rzeczywiście wykonanych i odebranych robót związanych z: - wykonaniem sieci oświetlenia na całej długości ścieżki rowerowej, - budową kładki rowerowej nad ciekiem wodnym, - wykonaniem nawierzchni brukowanych z kostki betonowej bezfazowej, - wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej. z zastrzeżeniem płatności 80%, wynagrodzenia za dany rodzaj prac określonych powyżej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace rozbiórkowe - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę pracę rozbiórkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI