BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ – LIGOTA PRÓSZKOWSKA w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrószków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-03
  • ZamawiającyGmina Prószków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057589
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ – LIGOTA PRÓSZKOWSKAw formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 17

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.proszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ – LIGOTA PRÓSZKOWSKAw formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b511b50-b7cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001313/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 414 w m. Przysiecz - Ligota Prószkowska wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.proszkow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu pPlatformy mMiniPortal, który dostępnyjest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz skrzynki podawczej ePUAP dostępnej podadresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjapomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innychniż wskazanych w pkt 8 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznieza pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania).Korzystanie zplatformy oraz skrzynki jest bezpłatne. 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. 6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Danepostępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. ZaleceniaZamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie pdfzaleca się podpis w formacie PAdES,b) dokumenty w formacie innym niż pdf zaleca się podpisywaćformatem XAdES.8. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczonychodpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca sięwykorzystywanie plików w formacie pdf.W celu ewentualnej kompresji danych zamawiającyrekomenduje wykorzystanie jednego z powszechnie dostępnych formatów takich jak: zip; .7Z.9.Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu.10.Dokumentacja niniejszego postępowania dostępna jest na platformie oraz na stronie internetowejZamawiającego: http://www.bip.proszkow.pl/Zamówienia publiczne/Zamówienia publiczne - rok 2021 .Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik.11. Składając ofertę zaleca sięzaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jejzłożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformy EPUAP, awaria Internetu bądź problemytechniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.3.2021.ORM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2497251,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr414 na odcinku Przysiecz – Ligota Prószkowska” w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM Zamawiający odstępujeod określenia warunku w tym zakresie.2. UPRAWNIENIENIA DO PROWADZENIAOKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO ZODRĘBNYCH PRZEPISÓW. Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.3.SYTUACJA EKONOMICZNA LUB FINANSOWA. Zamawiający wymaga by Wykonawcaznajdował się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanieprzedmiotowego zamówienia. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jestnastępujący: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:- wykaże posiadanieśrodków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości łącznej co najmniej 200.000,00 PLN(słownie: dwieście tysięcy złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnieniewarunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmieśredni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia ozamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP niepublikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeliśrednich kursów opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.4.ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA.1.Opis sposobu oceny spełniania tego warunkujest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli (wszystkie poniższe warunkimuszą zostać spełnione łącznie):A. Zdolność zawodowa dot. doświadczeniawykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: a) wykonał co najmniej jednąrobotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wraz z wykonaniem dokumentacjiprojektowej) polegającą na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowejlub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów. Alternatywnie wykonał: a)co najmniej jedną dokumentację projektową dot. budowy ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowejlub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów oraz b) co najmniej jednąrobotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowejlub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów- w ramach dwóch różnychinwestycji (zawartych umów) – osobno lit. a) i osobno lit. b) powyżej. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunekspełnia co najmniej jeden wykonawca. B. Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacjizamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobamizdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane dorealizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe,umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Opis sposobu ocenyspełniania tego warunku jest następujący:- Kierownik budowy (1 osoba): a) posiadającydoświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robótdrogowych podczas realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie lubprzebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszo-rowerowej lub drogi dla rowerów o długości conajmniej 1000 m, oraz b) posiadający uprawnienia budowlanie bez ograniczeń w specjalnościinżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydanena podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ,zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) lubzgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższywarunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.2. Zamawiający wyjaśnia, że:1) osobyposiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawieuznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych wUstawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej ((Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz w Regulaminie postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o WolnymHandlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tychpaństwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (Załącznik douchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 KrajowejRady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznaniakwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisudo Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunkówokreślonych w tym zakresie,2) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, o których mowa w podpunkcie1 powyżej, są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a, ustawy Prawobudowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 ze zm.).3. W przypadku, gdy wykaz osób ujęty w SWZ,w opinii Wykonawcy może okazać się niewystarczający do prawidłowej realizacji którejkolwiekczęści zamówienia, lub w razie zaistnienia innej konieczności, Zamawiający dopuszczamożliwość jego uzupełnienia przez Wykonawcę o dodatkowe osoby, za akceptacjąZamawiającego. Wykaz osób wskazany powyżej powinien być uważany jako wymaganiaminimalne Zamawiającego dla wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności zawodowej oraz rzetelnego wypełnienia obowiązkówWykonawcy w trakcie realizacji umowy w sprawie Zamówienia. Od Wykonawcy wymaga sięprzed podpisaniem umowy w sprawie Zamówienia podania pełnego wykazu zespołuWykonawcy proponowanego do realizacji umowy w sprawie zamówienia.4. Wynagrodzenieewentualnie wskazanych dodatkowych osób zatrudnionych przez Wykonawcę należyuwzględnić w cenie oferty. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne członkom zespołuWykonawcy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez Zamawiającego i Wykonawcapowinien uwzględnić je w cenie oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiającyzgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczenia Wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,poz. 275 – tekst jednolity), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ). 2) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualnościinformacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawwykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp- nazałączniku nr 3 do SWZ;4) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, informacji z KrajowegoRejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i/lub 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawyPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,-sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu, wskazanych w pkt 4.3. oraz pkt 4.4. SWZ, Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) informacji banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową wykonawcy, o których mowa w pkt 4.3 SWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 3miesiące przed jej złożeniem b) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na załączniku nr 6 doSWZ. c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ i powinien zawieraćszczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o którychmowa w punkcie 4.4 ppkt 1 lit. B specyfikacji warunków zamówienia tj.: nazwę, specjalność i zakresposiadanych uprawnień, okres doświadczenia, stanowisko oraz podać informację o podstawie dodysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz Oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty lub oświadczenia,o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sporządzone wjęzyku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Sposób złożenia oferty, wtym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/. 2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającegookreślonymi w dokumentach zamówienia. 3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty,dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy stanowiących załączniki doniniejszej specyfikacji, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści orazopisu, kolumn i wierszy. 4. Oferta oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadającepełnomocnictwo (pkt 5.10. SWZ stosuje się). Pełnomocnictwo winno być sporządzone w formieelektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości26.000,00 PLN. Wadium musi być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:– pieniądzu,– gwarancjach bankowych,– gwarancjachubezpieczeniowych,– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 – tekst jednolity). 3.Wadium wnoszone w pieniądzunależy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Gogolin O/ Prószkówdla: a) rozliczeń krajowych nr 63 8883 1031 2004 0000 1023 0001,Oferta jest zabezpieczonawadium, jeżeli wpłacona przelewem kwota w chwili składania ofert znajduje się na powyższymkoncie. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, wykonawca przekazuje zamawiającemuoryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 4. Zamawiający zwróci wadiumniezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, zzastrzeżeniem punktu 16.10:. 1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiemsytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynąłtermin do jego wniesienia. 5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dniod dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszejoferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) pounieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 6. Złożenie wniosku o zwrotwadium, o którym mowa w pkt 16.5 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcąwraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale IX ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkamiwynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelewpieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zwraca wadiumwniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowioświadczenia o zwolnieniu wadium

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w punkcie4.8 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie wymienione w punkcie 5.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Na wezwanie Zamawiającegozgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie przedkłada również dokumenty podmiotowe, określone w punkcie 5.4 i 5.5 SWZ.Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego Wykonawcywspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami par. 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ustanawia się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3,5 % ceny całkowitejpodanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającegowynikającego z umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie downiesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej lub kilku następującychformach:– pieniądzu na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Gogolin O/ Prószków dla:a)rozliczeń krajowych nr 63 8883 1031 2004 0000 1023 0001,– poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jestzawsze zobowiązaniem pieniężnym,– gwarancjach bankowych,– gwarancjachubezpieczeniowych,– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI