Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Radziejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542853501
1.5.8.) Numer faksu: 542853501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp_zdp@radziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.radziejow.pl/89,zarzad-drog-powiatowych-w-radziejowie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7101d8-ba37-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpradziejow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpradziejow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpradziejow. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zdp@radziejow.pl Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod2@radziejow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową ścieżki pieszo – rowerowej przy drodze powiatowej 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo
Początek projektowanej ścieżki pieszo – rowerowej zlokalizowany jest w km 7+560 a koniec w km 8+325 (wg. kilometraż drogi powiatowej).
Projektowanej ścieżce nadano kilometraż lokalny od km 0+000,00 do km 0+787,12. Projektowana ścieżka będzie miała długość 787,12 m.
Zakres zadania obejmuje wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej od skrzyżowania z drogą gminną nr 180712 C do skrzyżowania z drogą gminną nr 180719 C i obejmuje odcinek ścieżki pieszo – rowerowej o długości 787,12 mb.
Droga nr 2834 C Piotrków Kujawski – Przewóz jest drogą kategorii powiatowej, klasa drogi L.
Opracowanie obejmuje swoim zakresem poniższe działki: działki będące istniejącym pasem drogowym drogi powiatowej nr 2834 C tj.: dz. nr 176/1, 253, 267/2, 189, 251/1, 254/1 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski, działki będące istniejącym pasem drogowym drogi gminnej nr 180712 C tj.: dz. nr 176/2 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski, działki przyległe do istniejącego pasa drogowego które zostaną częściowo włączone w drodze podziału w pas drogowy tj.: dz. nr 193/1, 286/1, 191, 246/1, 269, 248, 249, 266, 250, 251/2, 254/2, 252, 263, 382, 255, 256/2, 257, 258, 259, 261, 186/1, 190, 270, 369, 287/1, 262, 264, 265 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski.
Projektuje się wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 787,12 mb i szerokość 3,0 m z lokalnymi przewężeniami do 2,5 m.
Projektowanej nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej nadano pochylenie poprzeczne o przekroju jednostronnym 2,0%, oraz pochylenie podłużne zgodnie z zaprojektowaną niweletą zapewniające odpływ wód deszczowych.
Szczegóły dotyczące niwelety oraz pochyleń poprzecznych ścieżki pieszo - rowerowej przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji technicznej.
Obramowanie ścieżki pieszo - rowerowej na całej długości zaprojektowano z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,036 m3/mb z betonu C12/15.
W obrębie z dojść do jezdni krawężniki wjazdowe 15x22 cm na ławie betonowej z oporem F=0,0675 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo - rowerowej:
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 15 cm
Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 41 cm
Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej w obrębie zjazdów:
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 4 cm
Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 20 cm
Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 50 cm
Zjazdy
Istniejące zjazdy do posesji zostaną przebudowane.
Zjazdy projektuje się o nawierzchni bitumicznej.
Obramowanie zjazdów od strony jezdni zaprojektowano z krawężnika „wjazdowego” 15x22 cm na ławie betonowej z oporem F=0,0675 m3/mb z betonu C12/15.
Obramowanie zjazdów od strony bocznej oraz od strony posesji z oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej z oporem F=0,063 m3/mb z betonu C12/15.
Pochylenie zjazdów należy dostosować do projektowanej niwelety ścieżki pieszo – rowerowej oraz do istniejącej krawędzi jezdni.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów:
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 4 cm
Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 20 cm
Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 50 cm
Dojścia i chodniki
Projektuje się wykonanie odbudowy istniejących dojść i chodników do istniejących posesji z kostki betonowej szarej gr. 6 cm.
Obramowanie dojść i chodników zaprojektowano z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,036 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja dojść i chodników:
Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm
Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 21 cm
Pobocza (z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie)
Na odcinku od km 0+039,38 do km 0+677,7 wzdłuż prawej krawędzi drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i pochyleniu poprzecznym 6-8% w kierunku rowów odwadniających.
Pochylenie podłużne poboczy zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej.
Konstrukcja nawierzchni poboczy (z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie):
Nawierzchnia z kruszywa łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 25 cm
Pobocza (utwardzone kostką granitową)
Na odcinku od km 0+604,53 do km 0+677,70 wzdłuż prawej krawędzi drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się pobocza z kostki granitowej 18x18 cm na podbudowie betonowej o szerokości 0,75 m i pochyleniu poprzecznym 6-8% w kierunku rowów odwadniających.
Pochylenie podłużne poboczy zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej.
Obramowanie nawierzchni pobocza od strony jezdni oraz od strony pobocza z KŁSM z oporników granitowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem F=0,113 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja nawierzchni poboczy (utwardzonych kostką granitową):
Nawierzchnia z kostki granitowej 18x18 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementową
Podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 48 cm
Odbudowa nawierzchni jezdni na długości krawężników 12x22 „wtopionych”:
Na odcinku na których zostały ustawione krawężniki przyległe do istniejącej jezdni drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się wykonanie odbudowy istniejącej nawierzchni na szerokości 0,3m.
Pochylenie podłużne zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej, pochylenie poprzeczne 2% w kierunku krawężnika.
Konstrukcja odbudowy nawierzchni jezdni (na długości krawężników):
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4 cm
Podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20 cm
Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 38 cm
Zieleń drogowa:
Tereny nieprzewidziane pod zabudowę infrastruktura drogową należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, splantować, pokryć warstwą ziemi urodzajnej – humus gr. 10 cm i obsiać trawą.
ODWODNIENIE
Na projektowanym odcinku ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe ścieżki oraz jezdni poprzez wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne.
Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane wyprofilowanymi stadkami poprzecznymi oraz podłużnymi do projektowanych rowów odwadniających – parownych.
Projektowane rowy będą miały przekrój trapezowy.
Rowy do km 0+044,47 do km 0+564,93 projektuje się o szerokości w dnie 0,4 m, głębokość 1,0 i pochyleniu skarp 1:1,5.
Rowy do km 0+622,39 do km 0+675,03 projektuje się o szerokości w dnie 0,6 m, głębokość 1,2 i pochyleniu skarp 1:1,5.
Lokalizacja rowów wg. części rysunkowej projektu.
Skarpy i dno rowu należy umocnić poprzez wykonanie humusowania i obsianie trawą.
NASYPY
Na części odcinka ścieżki – pieszo rowerowej projektuje się wykonanie zasypania (nasypów) istniejących rowów przydrożnych.
W celu wykonania nasypów projektuje się usunięcie gruntu rodzimego niebudowlanego oraz wykonanie w tych miejscach nasypów z gruntu zagęszczanego np. piasku.
Po wykonaniu robót ziemnych należy przystąpić do zagęszczenia nasypu. Proces zagęszczania kontynuować aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Wzag≥1,0.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na drogach kategorii gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lud krajowej wykonał należycie co najmniej 2 budowy/przebudowy/rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 (każda).
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/zdpradziejow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni