Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koźmin Wielkopolski-Staniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Transportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdkrotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkrotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koźmin Wielkopolski-Staniew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c05fe21-8e02-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013347/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa ściezki pieszo-rowerowej Koźmin Wielkopolski-Staniew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w języku polskim przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Zakupowej (zwanej dalej „Platforma”) podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn2. Za pośrednictwem Platformy i formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego” odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym wpostępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań,odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonegopostępowania.3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jestjego prawidłowe złożenie na Platformie, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnymz niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Za datęprzekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem Platformy poprzez funkcję „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, poktórej pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiającydopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres pocztyelektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: biuro@pzdkrotoszyn.pl5. Zamawiającybędzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty” wszelką korespondencję, której zgodnie zobowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny wykonawca.6. Wykonawca jako podmiotprofesjonalny ma obowiązek na bieżąco monitorować wszelką korespondencję umieszczaną przezzamawiającego w zakładce „komunikaty” i bezpośrednio na Platformie. System powiadomień możeulec awarii lub powiadomienie może trafić co folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentówelektronicznych (Dz. U. z 2017 poz.1320; dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”),określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7 ,MAC Os x 10 4, Linuxlub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript.,e) zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF,f) Platforma działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego”a) Akceptuje warunki korzystania zplatforma zakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce ”Regulamin” oraz uznaje go wiążący ,b) Zapoznał się do Instrukcji składania ofert/wnioskówdostępne linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13,rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:1. AdministratoremPaństwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1, 63-700Krotoszyn, tel. 62 722 65 31, e:mail: biuro@pzdkrotoszyn.pl ; www.pzdkrotoszyn.pl,2.. Inspektoremochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie jest Pan Łukasz Rabenda,e-mail: iod@bhp.krotoszyn.net.pl, tel. 62 722 65 31, z którą można kontaktować się we wszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych zprzetwarzaniem danych osobowych.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zprzetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której danedotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy wpostępowaniu pn.: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koźmin Wielkopolski-Staniew prowadzonym wtrybie podstawowym bez negocjacji;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz.2019 ze zm.) ,dalej„ustawą Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzpprzez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązekpodania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiemokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Posiadają Pani/Pana:a) Napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) napodstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych**c) podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;d) prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Pana:a) wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawowniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danychosobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd OchronyDanych Osobowych w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD- 03/109 /2021 , l.dz. 1461/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacjarobót budowlanych polegających na : Budowa ścieżki pieszo- rowerowej Koźmin Wielkopolski-Staniew na odcinku od przejazdu kolejowego do ulicy Prostej * Roboty pomiarowe przy liniowychrobotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym : 285 m, * Mechaniczne karczowaniem pni ośrednicy 66-75 cm:7,00 szt, * Roboty remontowe – cięcie piłą asfaltu- nawierzchni bitumicznej nagłębokość do 5 cm: 285,00 m, * Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennejnieregularnej, kostki betonowej: 186,80 m2, * Roboty ziemne wykonywane koparkami pod ściek:43,32 m3, * Warstwy odsączające z piasku o grubości 10 cm pod ściek: 114,00 m2 * Podbudowybetonowe C8/10 gr. 20 cm: 114,00 m2, * Ściek z 4 rzędów z kostki brukowej betonowej szarejgrub. 8 cm: 114,00 m2 * Krawężniki betonowe 15x30 cm: 285,00 m * Ława pod krawężnikibetonowa C8/10 z oporem: 21,38 m3, * Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznychmieszanką mineralno-asfaltową: 28,50 t, * Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm zosadnikiem bez syfonu z przykanalikierm: 5,00 szt, * Roboty ziemne pod ścieżkę: 507,30 m3 *Warstwy odsączające z piasku grub. 10 cm: 741,00 m2, * Warstw górna podbudowy z kruszywłamanych 0/63 mm gr. 15 cm: 741,00 m2 * Skropienie emulsją w ilości 0,7 kg/ m2 : 741,00 m2, *Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 5 cm (warstwa ścieralna z Ac 8S50/70 : 741,00 m2, * Krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm bez ław: 285,00 m * Chodniki zkostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm: 46,00 m2 * Krawężniki betonowe wtopione12x25 cm : 57,60 m, * Ława pod krawężniki betonowa C8/10 z oporem: 3,571 m3 *Inwentaryzacja powykonawcza: 1,00 kplSzczegółowy zakres robót dla ww. zakresu robótbudowlanych stanowi załącznik 2 do SWZ. - kosztorys ofertowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214ust. 1 pkt 7 dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawyPzp. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: - roboty budowlane zakresienawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej , wjazdów do posesji oraz podbudowy do wysokości 20 %wartości zamówienia podstawowego.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może żądać odWykonawcy złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ,lub podmiotowych środkówdowodowych.3. Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkamifinansowymi na jego realizację, a umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji cenowych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert woparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.2.Zamawiający dokona oceny ofert napodstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu okryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriówoceny ofert:(A) - Cena ofertowa brutto, waga kryterium 60 % (B) - Gwarancja jakości na robotybudowlane, waga kryterium 40 %Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.(A) Kryterium - cena ofertowa brutto:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto otrzyma maksymalną ilośćpunktów, tj.: 60. Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru: C min P = -------------------------x 60pkt. Cobgdzie:P – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena ofertowa bruttoCob – cena bruttooferty badanej(B) Kryterium - gwarancja jakości na roboty budowlane:Punkty w kryterium zostanąprzyznane w oparciu o zapisy poniższej tabeli:Okres udzielonej gwarancji jakości w miesiącach Liczbaprzyznanych punktów (G)36 miesięcy – okres minimalny 20 pkt48 miesięcy 40 pktJeżeli Wykonawcapoda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1rok = 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji,Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36 - miesięczny okres gwarancji i przyzna 20pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, okres ten zostanie uwzględniony w umowie. Wprzypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiającydo oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt., natomiast do umowy zostanie wpisany okresgwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganegominimum spowoduje odrzucenie oferty.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy,który spełni wszystkie postawione w SWZ wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów (P)stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczony zgodniez poniższym wzorem:P = C + Ggdzie :C – liczba punktów przyznana w ofercie ocenianej w kryterium„Cena oferty brutto”G – liczba punktów przyznana w ofercie ocenianej w kryterium „gwarancja jakościna roboty budowlane”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7