Budowa ścieżek rowerowych zapewniających dojazd do kładek na rzece Krzna na ulicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżek rowerowych zapewniających dojazd do kładek na rzece Krzna na ulicach Mickiewicza i Kąpielowej w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn. „Budowa zintegrowanego systemu zrównoważonej mobilności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Biała Podlaska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-08
  • Numer ogłoszenia583726-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583726-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska: Budowa ścieżek rowerowych zapewniających dojazd do kładek na rzece Krzna na ulicach Mickiewicza i Kąpielowej w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn. „Budowa zintegrowanego systemu zrównoważonej mobilności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.4 „Transport niskoemisyjny” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu „Budowa zintegrowanego systemu zrównoważonej mobilności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska, krajowy numer identyfikacyjny 52404500000000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego  3 , 21-500  Biała Podlaska, woj. , państwo Polska, tel. 833 416 177, e-mail zamowienia@bialapodlaska.pl, faks 833 437 064.
Adres strony internetowej (URL): https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Adres profilu nabywcy: www.bialapodlaska.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=805

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bialapodlaska.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, Kancelaraia Ogólna, pok. 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżek rowerowych zapewniających dojazd do kładek na rzece Krzna na ulicach Mickiewicza i Kąpielowej w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn. „Budowa zintegrowanego systemu zrównoważonej mobilności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska”
Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2020.JW2
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżek rowerowych zapewniającychdojazd do kładek na rzece Krzna na ulicach Mickiewicza i Kąpielowej w Białej Podlaskiej wramach projektu pn. „Budowa zintegrowanego systemu zrównoważonej mobilności na terenieMiejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska”. 2. Na przedmiot zamówienia, określonyw ust. 1, składa się następujący zakres rzeczowy robót: 1) budowa ścieżki rowerowej onawierzchni bitumicznej, 2) przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa wraz zprzedmiarem robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - w związku z tym że wprzedmiotowym postępowaniu wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, przedmiar robótstanowiący część dokumentacji ma charakter wyłącznie pomocniczy (poglądowy) dlaoszacowania kosztów realizacji zamówienia. 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 doSIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający wymagawykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawyPZP, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie niniejszego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że: 1) wykonał wsposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie 2 (dwie) roboty budowlane polegające nawykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu drogi lub ścieżek rowerowych albo/i pieszorowerowych; 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,tj. będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które mogąpełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności: kierownik robót drogowych – co najmniej 1 osoba -posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościdrogowej, oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lubnadzorowaniu robót budowlanych, Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby wzakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów orazodpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innychprzepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacjinabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2)Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1) – składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeliw kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedwłaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a) w zakresie terminu wystawieniadokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga dot. działu C ust. 2: W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia idokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku innegopodmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, Zamawiający żąda od Wykonawcy,który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawyPZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentów potwierdzającychbrak podstaw do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określającychczy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czyroboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone. (Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Uwaga:Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przezwykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić siębezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) Wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień, niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty wprzedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności dotej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty wprzedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania oudzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinienzłożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, żepowiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzyzłożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzóroświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nienależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie,wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadkuzaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresieprzynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnegooświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którymmowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000, 00 PLN (słownie złotych: trzynaście tysięcy, zero groszy) przed upływem terminu składania ofert.2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert.3. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
"Cena ofertowa brutto" 60,00
"Gwarancja" 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie:1) zmiany terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem zapisów § 1 ust. 4 umowy,c) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, e) gdy wystąpią niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,f) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,g) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,h) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,i) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie terminów realizacji poszczególnych robót budowlanych,3) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 25a ust. 3 ustawy, przy czym w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego składając wniosek zawierający nazwę lub imię i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu umowy przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające, iż proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 7 ust. 5-15 umowy; (Zapis ma zastosowanie w przypadku wskazania w ofercie podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP.)4) zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia i terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia robót, o których mowa w § 10 umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowysporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadkuzłożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SIWZ, powinien on zawieraćwszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlegauzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 Pzp. 2) Oświadczeniawymienione w rozdz. VI dział A ust. 1; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczeniaza zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencierejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosownepełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy faktumocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazachdanych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierzesamodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda odWykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę ipobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeżeli dokumenty te sporządzone sąjęzyku obcym. 4) Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, żerealizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, wszczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 i 3 ustawy PZP,polega na zasobach innych podmiotów). 2. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniemumowy dostarczyć Zamawiającemu: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopięopłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotęminimum 300 000, 00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy) – polisa potwierdzająca ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiemdostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawartaumowa, 2) harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych w oparciu o który będądokonywane rozliczenia etapowe za wykonane roboty. Harmonogram ten będzie stanowiłzałącznik do umowy, 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie downiesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, wwysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, które służyć będzie pokryciu roszczeńz tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zaś w 30% pokryciu roszczeń ztytułu rękojmi. 4. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interesw uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszeniaprzez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidzianew dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisachwykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 5. Środki ochrony prawnejwobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym nalistę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby wformie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiedniowłasnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Odwołującyprzesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do jego wniesienia w takisposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 8. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta BiałaPodlaska z siedzibą: Urząd Miasta, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska;2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Biała Podlaska, ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska jest możliwy pod adresem email:iod@bialapodlaska.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy zdnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6)W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UniiEuropejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie zprzepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danegoprojektu; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9)posiada Pani/Pan: A) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; B) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych **; C) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***; D) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; 10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Wystąpienie z żądaniem, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12) nie przysługujePani/Panu: A) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; B) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; C)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnejlub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację oświetlenia w budynku produkcyjnym - Rogowiec
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację oświetlenia w budynku produkcyjnym (wymiana istniejącego oświetlenia). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI