BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA W RAMACH PROJEKTU „POPRAWA WARUNKÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA W RAMACH PROJEKTU „POPRAWA WARUNKÓW DO ROZWOJU PRZYJAZNYCH ŚRODOWISKU FORM TRANSPORTU POPRZEZ UTWORZENIE SYSTEMU DRÓG ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA - ETAP II” (CZĘŚĆ NR 5, 7, 8)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłonna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jabłonna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569503-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569503-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Gmina Jabłonna: BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA W RAMACH PROJEKTU „POPRAWA WARUNKÓW DO ROZWOJU PRZYJAZNYCH ŚRODOWISKU FORM TRANSPORTU POPRZEZ UTWORZENIE SYSTEMU DRÓG ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA - ETAP II” (CZĘŚĆ NR 5, 7, 8)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu poprzez utworzenie systemu dróg rowerowych na terenie gminy Jabłonna – etap II” , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny 13270442000000, ul. ul. Modlińska  152 , 05-110  Jabłonna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 767 73 32, , e-mail przetargi@jablonna.pl, , faks 22 774 38 34.
Adres strony internetowej (URL): http://ug.jablonna.ibip.pl/public
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://ug.jablonna.ibip.pl/public

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, Biuro Obsługi Interesanta (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA W RAMACH PROJEKTU „POPRAWA WARUNKÓW DO ROZWOJU PRZYJAZNYCH ŚRODOWISKU FORM TRANSPORTU POPRZEZ UTWORZENIE SYSTEMU DRÓG ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA - ETAP II” (CZĘŚĆ NR 5, 7, 8)
Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Jabłonna w ramach projektu: „Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu poprzez utworzenie systemu dróg rowerowych na terenie gminy Jabłonna – etap II”Część 5 rozbudowa drogi 1820W polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Partyzantów w Chotomowie i ul. Chotomowskiej w Jabłonnie.Część 7 Przebudowa drogi gminnej ul. Sołeckiej w Skierdach oraz ul. Żwirowej w Trzcianach polegająca na budowie chodnika i ścieżki rowerowej.Część 8 Budowa drogi klasy Z (zbiorczej) ul. Akademijnej w miejscowości Jabłonna – etap 3 i 4 – budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia drogowego.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1
45100000-8
45316213-1
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-30
2021-03-30
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia:Część 5 okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później niż 30 marca 2021 r.Część 7 okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później niż 30 marca 2021 r.Część 8 okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później niż 30 listopada 2020 r.W tym: 1) terminem rozpoczęcia realizacji robót jest dzień zawarcia Umowy;2) termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy – w zależności od Części.; Strony ustalają, że terminem zakończenia realizacji przedmiotu Umowy jest dzień złożenia u Zamawiającego pisemnego wniosku o dokonanie odbioru końcowego robót. Gotowość do odbioru musi zostać potwierdzona pisemnie przez Inspektora nadzoru.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej: - dla Części 5 - 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych 00/100); - dla Części 7 - 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100); - dla Części 8 - 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100).W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, powyższy warunek sumuje się.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia - każde polegające na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej lub ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej oraz o wartości każdego zamówienia brutto nie mniejszej niż:- dla Części 5 - 3 500 000,00 zł (trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100);- dla Części 7 - 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100);- dla Części 8 - 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100).Powyższy warunek nie sumuje się. Wykonawca może wykazać te same zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dla każdej z części zamówienia (np. potwierdzając spełnianie powyższego warunku dla Części 1, ze względu na wartość, warunek zostanie spełniony również dla pozostałych części zamówienia)2) dysponują lub będą dysponowali kierownikiem budowy, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej - bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, wraz z wpisaniem do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (wraz z dowodem opłacenia).2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 5 do SIWZ);3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów; 3) Pełnomocnictwo, wystawione odpowiednio do: a) podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona do reprezentacji zgodnie z treścią KRS lub CEiDG; b) reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta, w zależności od wybranej części zamówienia, musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości:- dla Części 5: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100);- dla Części 7: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);- dla Części 8: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca wnosi wadium w łącznej kwocie odpowiadającej sumie kwot wadiów w wybranych częściach3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, na konto zamawiającego, o numerze: 79 8013 1016 2002 0009 7014 0002.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) poręczeniach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).5. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zaleca się, aby do oferty dołączyć potwierdzenie przelewu.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone zamawiającemu w oryginale - w osobnej kopercie oznaczonej numerem postępowania, przed terminem składania ofert, lub złożone w jednej kopercie wraz z ofertą. Uwaga: Przedstawienie zamawiającemu jedynie kopii wadium, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli:1) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;3) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.8. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (gdy brak jest nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.10. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. W dokumencie gwarancji powinny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, w związku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w formie pisemnej, w przypadku wystąpieniaokoliczności przewidzianych w załączonym do SIWZ Wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 5 Rozbudowa drogi 1820W polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Partyzantów w Chotomowie i ul. Chotomowskiej w Jabłonnie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Należy uwzględnić udrożnienie przejazdu ul. Gdańskiej (dz. 3023, obręb 0001 – Jabłonna) w postaci wykarczowania istniejącej zieleni oraz utwardzenie terenu kruszywem.2. Drewno pochodzące z wycinki drzew stanowi własność Powiatu Legionowskiego. Należy je składować na działce przy ul. Polnej w Legionowie (dokładna lokalizacja na załączniku graficznym). Drewno należy:- pociąć na części nie dłuższe niż 150,0 cm,- pozbawić gałęzi, odrostów – dopuszcza się składowanie części obejmującej pień drzewa oraz duże konary,Pozostałe części z wycinki tj. karpy korzeniowe, korzenie, gałęzie oraz liście należy zutylizować. Nie dopuszczę się ich składowanie na placu. Przed dostarczeniem drewna na plac należy powiadomić telefonicznie (tel. 22 764 05 13) Wydział Inwestycji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Legionowie nie później niż na 2 dni robocze przed dostarczeniem drewna. Po zakończeniu dostarczania drewna zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy. Należy sporządzić wykaz przekazanego drewna określający jego ilość (w metrach przestrzennych) oraz gatunki i rodzaje drzew.3. Kostka z rozbiórki stanowi własność Powiatu Legionowskiego. Należy ją spaletować (max. waga jednej palety z kostką 1,5 t), ułożyć i zabezpieczyć folią stretch, a następnie dostarczyć na plac przy ul. Polnej w Legionowie (dokładna lokalizacja na załączniku graficznym). Po zakończeniu dostarczania kostki zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy. Należy sporządzić wykaz przekazanej kostki określając jej ilość (w metrach przestrzennych) i rodzaj.4. Przed wykonaniem robót związanych z przebudową sieci teletechnicznej należy wystosować wniosek o nadzór właścicielski do Orange Polska S.A. Wydział Utrzymania Usług i Infrastruktury zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej z dn. 30.11.2017 r., znak: 74691/TTIDRA/P/2017, stanowiącymi element dokumentacji projektowej.5. W ramach zamówienia należy przewidzieć wykonanie i montaż 4 kompletów obustronnych reklam świetlnych LED montowanych dwustronnie w osi słupa oświetleniowego. Podstawowe parametry:Obustronne nośniki marketingowe z wybranymi grafikami Gminy Jabłonna w postaci kasetonów reklamowych, w technologii podświetlenia LED w kształcie koła o średnicy 75 cm, wykonane z plexi mlecznej, montowane obustronnie na słupie na wysokości 3 m. Wykonanie otworów montażowych należy uzgodnić na etapie produkcji słupów przed wykonaniem warstw zabezpieczających.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45100000-8, 45316213-1, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 7 Przebudowa drogi gminnej ul. Sołeckiej w Skierdach oraz ul. Żwirowej w Trzcianach polegająca na budowie chodnika i ścieżki rowerowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej ul. Sołeckiej w Skierdach oraz ul. Żwirowej w Trzcianach polegająca na budowie chodnika i ścieżki rowerowej” opracowanej przez firmę INTRAKT Andrzej Drzazgowski, Aleja Solidarności 98 lok. 99, 01-016 Warszawa;W ramach Części 7 należy zrealizować roboty zawarte w opracowanej dokumentacji tj. przebudowę drogi gminnej ul. Sołeckiej w Skierdach oraz ul. Żwirowej w Trzcianach polegającą na budowie ścieżki rowerowej oraz chodnika na dz. nr ewid.: 2 obręb 9 Skierdy , dz. nr 34, 33/10,30/11, 27/15, 171 obręb 11 Trzciany w gminie Jabłonna. Projekt zakłada budowę ścieżki rowerowej po lewej stronie ulic Sołeckiej i Żwirowej. Szerokość ścieżki wynosi 2,5 m z lokalnym zawężeniem do 2,0 i 2,3 m ze względu na uwarunkowania terenowe. Ścieżka zlokalizowana będzie w miejscu zawężenia jezdni i na poszerzeniu konstrukcji na istniejących poboczach gruntowych. Ścieżka umiejscowiona jest w poziomie jezdni przy zachowaniu 2,0% spadku poprzecznego jezdni. Wyjątek stanowi odcinek w km 1+087,21 – 1+373,49, gdzie ścieżka jest wyniesiona 12 cm ponad istniejącą jezdnię. Projekt zakłada wykonanie chodnika po prawej stronie ulic Sołeckiej i Żwirowej. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m (chodnik odsunięty od krawędzi jezdni). Pomiędzy chodnikiem, a istniejącym krawężnikiem zakłada się wykonanie opaski jezdni o szerokości 0,5 m, w której zlokalizowane są m.in. słupy oświetleniowe. Spadek poprzeczny chodnika 2,0%. W rejonie skrzyżowania z ul. Granitową. Lokalnie zostanie wybudowany ciąg pieszo – rowerowy o szerokości 2,5 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45100000-8, 45316213-1, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 8 Budowa drogi klasy Z (zbiorczej) ul. Akademijnej w miejscowości Jabłonna – etap 3 i 4 – budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia drogowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 8 Budowa drogi klasy Z (zbiorczej) ul. Akademijnej w miejscowości Jabłonna – etap 3 i 4 – budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia drogowego.UWAGA – ZAKRES ROBÓT WG OPRACOWANIA ZAMIENNEGO:Roboty drogowe:1. Należy dokonać rozbiórki konstrukcji zjazdów i chodnika w ciągu ścieżki rowerowej oraz na odległości potrzebnej do wykonania obrzeży i ław betonowych wraz z regulacją wysokościową nawierzchni (chodnika i zjazdów) w miejscach wskazanych na rysunkach: PZT1, PZT2 i PZT3.2. Na długości peronu autobusowego należy wykonać ścianę oporową żelbetową oraz balustrady rowerowe U-11a wys. 1,20 m wraz z umocnieniem skarp płytą ażurową na zwieńczeniach ścian, zgodnie z rys. PZT1 oraz rysunkami konstrukcyjnymi: K3, K4, K5 i K6.3. Należy przebudować wpusty W2A i W4A wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni asfaltowej, kostki kamiennej oraz krawężników i obrzeży (rys. PZT1 i SCH1).4. Należy wydłużyć przepust wskazany na rys. PZT3 oraz wykonać przyczółek zgodnie z rys. konstrukcyjnym K7. W miejscu lokalizacji przepustu wykonać balustradę U-11a wys. 1,20 m na łącznej długości 10,0 m.5. Na długości przejścia dla pieszych i przejazdu rowerowego (rys. PZT3) należy wykonać ścianę oporową żelbetową oraz balustrady rowerowe U-11a wysokości 1,20 m wraz z umocnieniem skarp płytą ażurową na zwieńczeniach ścian (rys. K1 i K6).6. Na wysokości przejścia dla pieszych i przejazdu rowerowego (rys. PZT3) należy rozebrać krawężnik wraz z ławą betonową i wykonać krawężnik wtopiony wraz z regulacją wysokościową nawierzchni chodnika oraz krawężników i obrzeży.7. Należy uwzględnić wykonanie przejścia dla pieszych z obniżonym krawężnikiem w obrębie ronda (rys. PZT3) wraz z wykonaniem przepustu pod chodnikiem zgodnie z rys. konstrukcyjnym K8. Na całej długości chodnika zastosować obustronnie balustradę U-11a wys. 1,20 m.8. Zastosować balustrady U-11a w kolorze RAL 7016.9. Kostkę betonową z rozbiórki chodnika i zjazdów należy spaletować (max. waga jednej palety z kostką 1,5 t), ułożyć i zabezpieczyć folią stretch, a następnie dostarczyć na działkę przy ul. Akademijnej (naprzeciw Instytutu PAN). Zamawiający przekaże klucze do bramy. Pozostałe materiały należy zutylizować.10. Należy wprowadzić stałą organizację ruchu uwzględniającą ścieżkę rowerową i pozostałe elementy infrastruktury drogowej.Roboty oświetleniowe:1. UWAGA – NALEŻY WYKONAĆ LAMPY O NUMERACJI OD O1 do O36Wykonanie lamp O37 do O40 wg osobnego opracowania.2. Należy przyłączyć oświetlenie zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-G3/WP/03337 z dn. 11.10.2018 r. (załącznik do OPZ).3. Należy zastosować kolor słupów zgodny z kolorem istniejącego oświetlenia na ul. Akademijnej – grafitowy CI-65.4. W skład stanu istniejącego wchodzą rury SRS Ø110 pod zjazdami i jezdnią, wg projektu, które zostały ułożone podczas budowy jezdni i chodnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45100000-8, 45316213-1, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę termomodernizację budynku - Piastów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę termomodernizację budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI