Budowa ścieżek rowerowych i chodników na terenie miasta Chorzowa: Część 1 zamówienia:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżek rowerowych i chodników na terenie miasta Chorzowa: Część 1 zamówienia: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki Część 2 zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Ulic i Mostów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-13
  • Numer ogłoszenia574535-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574535-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów: Budowa ścieżek rowerowych i chodników na terenie miasta Chorzowa: Część 1 zamówienia: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki Część 2 zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000, ul. ul. Bałtycka  8 A , 41-500  Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2411270, e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks 32 2414060.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuim.chorzow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.mzuim.chorzow.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: ofertę należy przesłać na adres pocztowy Zamawiającego lub złożyć w skrzyni na korespondencję w siedzibie Zamawiającego – Chorzów, ul. Bałtycka 8A
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżek rowerowych i chodników na terenie miasta Chorzowa: Część 1 zamówienia: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki Część 2 zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie
Numer referencyjny: GI/SC/7040/041/000/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżek rowerowych i chodników na terenie miasta Chorzów.2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może, według swojego wyboru, złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.1) Część 1 zamówienia: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki.a) Budowa ciągu pieszo – rowerowego:• długość – 682,04m do miejsca połączenia z chodnikiem i ścieżką dla rowerów wg dokumentacji projektowej dla rozbudowy układu komunikacyjnego wzdłuż ul. 3 Maja do krawędzi południowej jezdni ul. Opolskiej – oś profilu podłużnego ścieżki prowadzona po zachodniej krawędzi ciągu pieszo - rowerowego, • szerokość ciągu – 3,0m (4,0m w miejscu dowiązania do chodnika i ścieżki wg projektu rozbudowy ul. 3 Maja), b) Budowa miejsc odpoczynku – 3 szt., c) Budowa przejazdu rowerowego przez ul. Opolską. d) Budowa sieci oświetleniowej ścieżki pieszo – rowerowej, w tym:• budowa oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej,• budowa oświetlenia dedykowanego dla przejazdu dla rowerów,• doposażenie istniejącej szafki oświetleniowej,• wykonanie przewiertu/przecisku pod istniejącą ul. Opolską.Rozwiązania projektowe budowy ścieżki pieszo – rowerowej zostały skoordynowane z dokumentacją projektową dotyczącą rozbudowy układu komunikacyjnego wzdłuż ul. 3 Maja w Chorzowie. Zakres powiązania dotyczy utrzymania ciągłości projektowanego chodnika i ścieżki rowerowej według dokumentacji projektowej jw. i połączenia kompleksu wypoczynkowego Amelung ze ścieżką rowerową zlokalizowaną wzdłuż północnej krawędzi ul. Opolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 przedstawiono w dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 2) Część 2 zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie a) Projektowany układ podzielono na trzy odcinki: ODCINEK I – budowa ciągu pieszo – rowerowego w części północnej opracowania wraz z wykonaniem rampy zjazdowej rowerowej na jezdnię ul. Parkowej oraz wykonanie chodnika łączącego się z istniejącym. Zastosowanie obniżonego krawężnika umożliwia wjazd na ciąg pieszo – rowerowy rowerzystów od strony ul. Kościuszki poprzez wykonanie pasa lewoskrętu dla rowerów. Po stronie południowej odcinka I dowiązano się do odrębnej inwestycji wskazanej w pkt 2.2 Projektu zagospodarowania terenu Projektu architektoniczno – budowlanego, tj. opracowanie projektowe: „Przebudowa ulicy Parkowej w Chorzowie (dz. Nr ew. 781/55) na długości ok. 127m polegająca na budowie prawostronnej zatoki postojowej, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z budową zjazdu indywidualnego na działkę nr ew. 662/59”ODCINEK II – budowa drogi dla rowerów i chodnika. Projektuje się drogę dla rowerów o szerokości 2,0 m oraz chodnik o szerokości 2,0 m z rozdzaiłem30 cm wykonanym z płytki separacyjnej. Droga dla rowerów oddzielona jest od jezdni opaską o szerokości 0,50 m. Po stronie północnej odcinka II dowiązano się do odrębnej inwestycji wskazanej w pkt 2.2 Projektu zagospodarowania terenu Projektu architektoniczno – budowlanego, tj. opracowanie projektowe: „Przebudowa ulicy Parkowej w Chorzowie (dz. Nr ew. 781/55) na długości ok. 127m polegająca na budowie prawostronnej zatoki postojowej, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z budową zjazdu indywidualnego na działkę nr ew. 662/59”. ODCINEK III – przebudowa istniejącego ciągu pieszo – rowerowego. b) Podstawowe długości infrastruktury rowerowej: Odcinek I – ciąg pieszo rowerowy – 45,00 m; rampa zjazdowa – 11,50 m. Odcinek II – droga dla rowerów – 370,00 m. Odcinek III – ciąg pieszo rowerowy – 44,00 m. c) Odwodnienie układu komunikacyjnego Odwodnienie powierzchniowe projektowanego układu drogowego zapewniono poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych projektowanym elementom. Woda z istn. jezdni, drogi dla rowerów, chodników i ciągów pieszo – rowerowych kierowana będzie poprzez sieć wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na odcinku III odtworzono ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej. d) Uzbrojenie terenu W ramach przebudowy przedmiotowego drogowego ze względu na zawężanie jezdni należy odbudować wpusty drogowe wraz z ich połączeniem z istn. kanalizacją deszczową jak również z przykanalikami do istn. wpustów po przeciwległej stronie ulicy. Rozwiązania przedstawiono na planie sytuacyjnym. Dodatkowo w rejonie chodnika należy wyregulować wysokościowo studnie teletechniczne. W przypadku braku takiej możliwości należy wokół studni teletechnicznej wykonać obrzeża betonowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedstawiono w dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1) Zamawiający informuje, iż ilekroć np. w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2019 poz. 2311).3) W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży wykonawcę.5) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę.6) Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego.7) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót.8) Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o: a) Część 1 zamówienia: dokumentację projektowa pn.: „Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki” – opracowaną przez Biuro Usług Inżynierskich „CONCEPT” mgr inż. Arkadiusz Cichoń, ul. Daszyńskiego 36B/3, 40-148 Katowice,b) Część 2 zamówienia: Projekt zagospodarowania terenu Projekt architektoniczno – budowlany pn.: „Wykonanie ścieżki rowerowej i chodnika w pasie drogowym ulicy Parkowej na odcinku od wyremontowanego odcinka przy skrzyżowaniu z ul. Kościuszki do ronda z al. Harcerską w Chorzowie” – opracowany przez Bartosz Kańtoch ENGroup, Międzyrzecze Górne 755, 43-392 Międzyrzecze Górne, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych.9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków.10) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy).11) Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.12) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych polegających na budowie oraz oznakowaniu ciągów pieszo –rowerowych i ścieżek rowerowych; b) nadzorowanie pracy brygady pracowników (brygadziści).Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”.Zamawiający zakłada, że zadanie pn.: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki oraz zadanie pn.: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie, zostanie zrealizowane przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji. Zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 a ustawy PZP, jeżeli środki określone wyżej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

II.5) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232410-9
45233140-2
45233222-1
77315000-1
45233221-4
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: A. w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia:a) Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 650 000,00 zł;b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 800 000,00 zł.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:• warunek określony w pkt. a spełniają łącznie;• warunek określony w pkt. b spełniają łącznie.B. w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia:a) Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 200 000,00 zł;b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 500 000,00 zł.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:• warunek określony w pkt. a spełniają łącznie;• warunek określony w pkt. b spełniają łącznie.
Informacje dodatkowe Uwaga:Przeliczenie wartości robót budowlanych, usług oraz innych wartości zawartych w ofercie, podanych w innych walutach niż PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: niezależnie czy Wykonawca składa ofertę na jedną czy na dwie części zamówieniaa) kadra techniczna:Wykonawca musi dysponować następującymi osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń: kierownik budowy – 1 osoba – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,Uwaga:Zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy – Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w Art. 12 ust.1 ustawy - Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008r.b) Doświadczenie zawodowe:Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone wraz z załączeniem dowodów dla niżej wymaganych ilości zrealizowanych robót budowlanych:1) co najmniej dwa zadania, w ramach których wykonano ścieżki rowerowe lub ciągi pieszo-rowerowe z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 1 000,00 m2 każde;2) co najmniej dwa zadania, w ramach których wykonano oznakowanie pionowe i poziome ulic lub ścieżek rowerowych lub ciągów pieszo- rowerowych.Uwaga: Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że wykonał wymienione w punkcie 1 - 2 roboty w jednym zadaniu lub w kilku zadaniach z zastrzeżeniem, że prace danego rodzaju o podanych ilościach m2/szt. zostały wykonane w ramach jednego zadania (nie dopuszcza się sumowania ilości m2/szt.).Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1. warunek określony w pkt. a spełniają łącznie;2. warunek określony w pkt. b spełniają łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w pkt. 1-3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów, o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) zwane dalej „rozporządzeniem”; składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionych nie wcześniej niż w terminie jw. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 1-3 dot. tych podmiotów oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 2);2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik Nr 3);3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;4. potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 7.1.2.A lit. b SIWZ lub 7.1.2.B lit. b. SIWZW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w pkt.1-4 ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty o których mowa w pkt. 1-4 w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowią następujące dokumenty:1) Formularz ofertowy Wykonawcy właściwy dla części zamówienia na jakie Wykonawca składa ofertę – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ (Część 1 zamówienia) i/lub Załącznik nr 1B do SIWZ (Część 2 zamówienia).2) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia(Załączniki Nr 4 i 5).4) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 6).5) Wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami pkt 11.1.5 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz lub potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniądza. W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej zamawiającego www.bip.mzuim.chorzow.eu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019r poz. 369).Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wniesione: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku:ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.3. w gwarancjach bankowych.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Nr 2019, poz. 310).Uwaga: W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej, wadium należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej może zgodnie ze swoim wyborem:1) przed upływem terminu składania ofert przesłać wadium w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, na adres e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu;2) złożyć oryginał w formie pisemnej, tj. opatrzony własnoręcznymi podpisami osób upoważnionych do jego wystawienia, w zamkniętej kopercie opisanej „wadium” załączonej do koperty z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacje dotyczące możliwości zmian umowy i warunki ich dokonania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów z siedzibą w Chorzowie przy ul. Bałtycka 8A, (kod pocztowy: 41-500), tel.: 32/2 411 270, adres e-mail: sekretariat@mzuim.chorzow.eu• W MZUiM w Chorzowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 32/2 414 250 lub adresem e-mail: iod@ mzuim.chorzow.eu• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z poźń. zm.), dalej „ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w Chorzowie łączącego Kompleks Wypoczynkowy Amelung z Osiedlem Pnioki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Budowa ciągu pieszo – rowerowego:• długość – 682,04m do miejsca połączenia z chodnikiem i ścieżką dla rowerów wg dokumentacji projektowej dla rozbudowy układu komunikacyjnego wzdłuż ul. 3 Maja do krawędzi południowej jezdni ul. Opolskiej – oś profilu podłużnego ścieżki prowadzona po zachodniej krawędzi ciągu pieszo - rowerowego, • szerokość ciągu – 3,0m (4,0m w miejscu dowiązania do chodnika i ścieżki wg projektu rozbudowy ul. 3 Maja), b) Budowa miejsc odpoczynku – 3 szt., c) Budowa przejazdu rowerowego przez ul. Opolską. d) Budowa sieci oświetleniowej ścieżki pieszo – rowerowej, w tym:• budowa oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej,• budowa oświetlenia dedykowanego dla przejazdu dla rowerów,• doposażenie istniejącej szafki oświetleniowej,• wykonanie przewiertu/przecisku pod istniejącą ul. Opolską.Rozwiązania projektowe budowy ścieżki pieszo – rowerowej zostały skoordynowane z dokumentacją projektową dotyczącą rozbudowy układu komunikacyjnego wzdłuż ul. 3 Maja w Chorzowie. Zakres powiązania dotyczy utrzymania ciągłości projektowanego chodnika i ścieżki rowerowej według dokumentacji projektowej jw. i połączenia kompleksu wypoczynkowego Amelung ze ścieżką rowerową zlokalizowaną wzdłuż północnej krawędzi ul. Opolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 przedstawiono w dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233162-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
gwarancja 20,00
termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu ul. Parkowej w Chorzowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Projektowany układ podzielono na trzy odcinki: ODCINEK I – budowa ciągu pieszo – rowerowego w części północnej opracowania wraz z wykonaniem rampy zjazdowej rowerowej na jezdnię ul. Parkowej oraz wykonanie chodnika łączącego się z istniejącym. Zastosowanie obniżonego krawężnika umożliwia wjazd na ciąg pieszo – rowerowy rowerzystów od strony ul. Kościuszki poprzez wykonanie pasa lewoskrętu dla rowerów. Po stronie południowej odcinka I dowiązano się do odrębnej inwestycji wskazanej w pkt 2.2 Projektu zagospodarowania terenu Projektu architektoniczno – budowlanego, tj. opracowanie projektowe: „Przebudowa ulicy Parkowej w Chorzowie (dz. Nr ew. 781/55) na długości ok. 127m polegająca na budowie prawostronnej zatoki postojowej, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z budową zjazdu indywidualnego na działkę nr ew. 662/59”ODCINEK II – budowa drogi dla rowerów i chodnika. Projektuje się drogę dla rowerów o szerokości 2,0 m oraz chodnik o szerokości 2,0 m z rozdzaiłem30 cm wykonanym z płytki separacyjnej. Droga dla rowerów oddzielona jest od jezdni opaską o szerokości 0,50 m. Po stronie północnej odcinka II dowiązano się do odrębnej inwestycji wskazanej w pkt 2.2 Projektu zagospodarowania terenu Projektu architektoniczno – budowlanego, tj. opracowanie projektowe: „Przebudowa ulicy Parkowej w Chorzowie (dz. Nr ew. 781/55) na długości ok. 127m polegająca na budowie prawostronnej zatoki postojowej, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z budową zjazdu indywidualnego na działkę nr ew. 662/59”. ODCINEK III – przebudowa istniejącego ciągu pieszo – rowerowego. b) Podstawowe długości infrastruktury rowerowej: Odcinek I – ciąg pieszo rowerowy – 45,00 m; rampa zjazdowa – 11,50 m. Odcinek II – droga dla rowerów – 370,00 m. Odcinek III – ciąg pieszo rowerowy – 44,00 m. c) Odwodnienie układu komunikacyjnego Odwodnienie powierzchniowe projektowanego układu drogowego zapewniono poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych projektowanym elementom. Woda z istn. jezdni, drogi dla rowerów, chodników i ciągów pieszo – rowerowych kierowana będzie poprzez sieć wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na odcinku III odtworzono ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej. d) Uzbrojenie terenu W ramach przebudowy przedmiotowego drogowego ze względu na zawężanie jezdni należy odbudować wpusty drogowe wraz z ich połączeniem z istn. kanalizacją deszczową jak również z przykanalikami do istn. wpustów po przeciwległej stronie ulicy. Rozwiązania przedstawiono na planie sytuacyjnym. Dodatkowo w rejonie chodnika należy wyregulować wysokościowo studnie teletechniczne. W przypadku braku takiej możliwości należy wokół studni teletechnicznej wykonać obrzeża betonowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedstawiono w dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233162-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
gwarancja 20,00
termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI