Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459
1.5.8.) Numer faksu: +48914182919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9fdc04a-c9cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00064640/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/goleniow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/goleniow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie
oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce
„Korespondencja”. W celuskorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod
adresem:https://portal.smartpzp.pl/goleniow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca
rejestrując sięakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji
oraz uznajegoza wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji
postępowanianie wymaga logowania. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz
informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane
zGłównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Zamawiający,
informuje,że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Minimalne
wymaganiatechniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być
załączone wformie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt,
.pptx,.odt,.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml,
.msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i
późniejsze,Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze,Internet Explorer 11lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla
Firefox,Opera.Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7
iChrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK
Web,oprogramowanieSzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych
Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny umożliwiający obsługęformatów .pdf.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji
wynosi 100 MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik
skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.Pozostałe wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z Platformydostępnym pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning oraz „Instrukcji obsługi Portalue-Usług SmartPZP”,
dostępnej na stronie Platformy pod adresem:,https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning. Instrukcja
stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawcaskłada ofertę wyłącznie za pośrednictwem
Platformy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zamawiający informuje, że Platforma jest
kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.
Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych
osobowychjest Nadleśniczy Nadleśnictwa Goleniów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, paniąKarolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
rodo@szczecin.lasy.gov.pl lubtelefonicznie wybierając numer +48 91 432 87 12.Zamawiający
przetwarza dane osobowe zebrane wniniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w
sposób gwarantujący zabezpieczenieprzed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający
udostępnia dane osobowe, o których mowaw art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do
przetwarzania danych osobowych, o którychmowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie
osoby posiadające upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane
do zachowania ich w poufności Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.
255-256 PZP – w celu zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w
oparciu o przepisy PZP, a także napodstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..Dane
osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosownie do art. 22 RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, maprawo:1) dostępu do swoich danych osobowych 2) do sprostowana
swoich danych osobowych 3) dożądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia
przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż
przetwarzanie jej danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy
RODO.Obowiązek podania danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez
Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO, 2) prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
określone w art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na
fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. .Pozostałe
informacje szczegółowo podano w rozdziale 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa
samodzielnejkancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Zadanie obejmuje budowę
budynku kancelariileśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych
wraz zzagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157
obrębNiewiadowo gm. Goleniów.1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.: