Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej w Noskowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627409378
1.5.8.) Numer faksu: 627474102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali sportowej w Noskowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d81a0de-a279-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000405/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sali sportowej w Noskowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. mediami oraz zagospodarowaniem terenu służącym do prawidłowego funkcjonowania obiektu.W ramach budowy planuje się stworzenie powierzchni użytkowej 716,29m2W budynku znajdą się takie pomieszczenia jak: łącznik, komunikacja, kotłownia, łazienki, szatnie, magazyny, sala sportowa, pokój nauczycielski.Zamówienie obejmuje kompleksową realizację inwestycji określoną w projekcie zaprojektowanego budynku sali sportowej wraz z wszelkimi instalacjami wewnątrz oraz sieciami, jak również zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek sali sportowej jest parterowy z antresolą, bez podpiwniczenia. Nad częścią sali sportowej – dach dwuspadowy, na łączniku oraz na części szatniowo – sanitarnej –dach płaski.o następujących parametrach:- powierzchnia zabudowy - 699,84 m²- powierzchnia całkowita - 1203,14 m²- powierzchnia użytkowa - 716,29 m²- kubatura - 5653,49 m³- długość max - 30,47 m- szerokość max - 22,10 m- wysokość max - 11,98 m- liczba kondygnacji - 1Budynek wykonany jest w technologii murowanej: FUNDAMENTYŁawy fundamentowe zbrojone 4 prętami Ф12, strzemiona Ф6 co 40cm.ŚCIANY PODZIEMNEŚciany fundamentowe do poziomu izolacji przeciwwilgociowej z bloczków betonowych typu Mkl. 20 na zaprawie cementowej marki M10, ocieplone styropianem hydrofobowym gr. 10cm [ʎ=0,034 W/mK], ŚCIANY NADZIEMNE- ściany zewnętrzne - z pustaków ceramicznych gr. 25cm klasy 20, kategorii I na zaprawiecementowo – wapiennej klasy M10 marki Rz=8MPa;- ściana wewnętrzna gr. 25cm – z pustaków ceramicznych klasy 20 na zaprawie cementowowapiennej klasy M10;- ściana wewnętrzna gr. 12cm – z pustaków ceramicznych klasy 10 na zaprawie cementowowapiennej klasy M5;STROP Gęstożebrowy belkowo-pustakowy wysokości 24cm.KOMINY I WENTYLACJAKanały wentylacyjne w budynku zaprojektowano z betonowych pustaków do przewodówwentylacyjnych Ф150Zaprojektowano wentylację grawitacyjną wspomaganą mechanicznie. POKRYCIEa. Pokrycie nad salą sportową – dachówka ceramiczna esówka, kolor czerwony;b. Pokrycie nad częścią parterową oraz na łączniku – papa wierzchniego krycia.SUFITY- Nad salą – sufit akustyczny np. ECOPHON super G 35 na konstrukcji T24 (Czas pogłosu 0,95 kg V-174 , odporność na uderzenia klasa 2A )- Nad łazienkami, szatniami – sufit podwieszany z płyt kartonowo gipsowych GKBI na ruszcie stalowym.TYNKI I WYKOŃCZENIE ŚCIAN I SUFITÓW- tynki ścian zewnętrznych – tynk cienkowarstwowy, malowany farbami silikonowymi, do wysokości 315 mm - wstawki międzyokienne oraz przy drzwiowe, cokół - tynki ścian murowanych i sufitów – tynk cementowo – wapienny. Ściany malowane farbami lateksowymi, sufity farbą emulsyjną Ściany na drogach komunikacyjnych, w salach lekcyjnych, w szatni oraz w stołówce, pokryć dodatkowo lakierem bezbarwnym do ścian, do wys. co najmniej 2,00 m.- pomieszczenia sanitarne - płytki glazurowane ścienne do wysokości co najmniej 2,0m, powierzchnie zmywalne i odporne na działanie wilgoci.- Okładziny pomieszczeń szatni - tynk cementowo – wapiennyPOSADZKIa. Sala sportowa - SYSTEMOWA NAWIERZCHNIA sportowa na ruszcie krzyżowym, sprężysta kombinowana z nawierzchnią syntetyczną wielowarstwową wylewaną lub rolowaną spełniająca wymagania PN-EN 14904 o minimalnych parametrach:- amortyzacja uderzenia 45%1500N- Wysokość odbicia piłki >90%- legary z iglastego litego bądź klejonego warstwowo- poszycie z OSB, sklejki lun płyt wiórowych odpornych na wilgoć- podkładki pod legary z granulatu gumowegob. Korytarze, łazienki - płytki gresowec. Trybuny - wykładzina podłogowa PCVSTOLARKA OKIENNA I DRZWIOWAStolarka okienna- PCV lub aluminiowe, wg zestawienia stolarki okiennej;- Uokna ≤ 0,9 W/m2K;- Nawiewniki higrosterowane (w pomieszczeniach sanitarnych) przepływ powietrza 7-28 m3/h,tłumienia akustyczne 35-38dB w pozostałych nawiewniki termosterowane, przepływ powietrza6-30m3/h, tłumienia akustyczne 36dB;- Zaprojektowano żaluzje poziome stałe, na oknach w Sali sportowej.Stolarka drzwiowa- drzwi zewnętrzne PCV i aluminiowe wg zestawienia stolarki;- drzwi wewnętrzne PCV i aluminiowe wg zestawienia stolarki;- stolarka w łazienkach systemowa:· w pomieszczeniach prysznicowych ścianki systemowe z HPL do wysokości sufitu;· w pomieszczeniach toalety ścianki systemowe z płyty melaminowanej wysokości sufitu;- Wszystkie przeszklenia drzwi w częściach ogólnodostępnych wykonać z szyb bezpiecznych.Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich instalacji wewnątrz budynku m.in. instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, strukturalne, grzewcze.Wokół budynku przewidziano tereny utwardzone w postaci chodników, dojść opasek z kostki betonowej.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Z uwagi na to, iż prace budowlane wykonywane będą przy istniejącej, funkcjonującej szkole podstawowej, należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa - przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających ze szkoły. Szczegółowy harmonogram prowadzonych robót musi być każdorazowo uzgodniony z administratorem obiektu przyległego, tj. Szkołą Podstawową w Noskowie. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy2/ Przeprowadzenie wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji3/ Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań,8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac,9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcjąWykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60,00%;2) Gwarancja na wykonane roboty (G) – waga kryterium 40%.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Cena C= (Cmin/Cof) * 100 * wagagdzie:- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie- C – punkty badanej ofertyGwarancja G=(Gof/Gmax) * 100 * wagagdzie:- Gof – okres gwarancji proponowany w ocenianej ofercie, nie dłuższy niż 60 miesięcy; - Gmax – najdłuższy okres gwarancji proponowany w ocenianych ofertach, nie dłuższy niż 60 miesięcy- G - punkty badanej oferty.UWAGA: Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy (obowiązuje wszystkich wykonawców). Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy w Formularzu oferty wskazali okres gwarancji poniżej 36 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, dla celów punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.Okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach. Jeśli okres gwarancji zostanie podany w latach – Zamawiający przeliczy podany okres na odpowiednią liczbę miesięcy (1 rok=12 miesięcy).Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7