„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyPowiat Radomski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040747
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@radompowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706e2068-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000590/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaliczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://oneplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl, inspektorem ochrony danych osobowych jest Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew. 181, email: bkubik@spradom.eu, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na pod. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przed. postępowaniem o udzielenie zam pub, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia post. o udzielenie zam. pub, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019ze zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,;2)pod. przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zam. publi; 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;posiada Pani/Pan prawo do:żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia post.o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam. pub. lub konkursu. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam. pub. lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia post o udzielenie zam. publ lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.272.10.2021.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej według typowego projektu wraz z dobudową łącznika oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki na działce Nr ewid. 87/7 (obręb- 0001-Pionki M.Typowy projekt architektoniczno- budowlany projektowanego sali gim. stanowi podstawowy załącznik do niniejszego opracowania. Projektuje się podłączenie obiektu do istniejącej sieci ener. jak i sieci wodno-kanalizacyjnej oraz gazowej.Działka zlok. jest na terenie obszaru Natura 2000 - projek.sala gim. zlokalizowana jest na terenie placówki szkolnej (istniejące liceum ogólnokształcące). Projek. Sala Gim. będzie kontynuacją istniejącej zabudowy.Dane ogólne obiektu sali gim.z łącznikiem: Pow.użyt-849,71 m², Powi cał-1092,30 m², Powi zab-828,66 m², Kubatura- 8415,00 m³, Bilans powierzchni działki Powierzchnia działki,1668 m² , Powierzchnia zabudowy projektowana 828,66m² tj. 9,84%, Powierzchnia zabudowy istniejąca 881,00m² tj. 10,46%, Powierzchnia utwardzona1598,34 m² tj. 18,98%, Powierzchnia biologicznie czynna 5112,00 m² tj.60,71 % powierzchni działki, Wymagania dotyczące intensywności wykorzystania terenu zostały spełnione.ADAPTACJA - ZMIANY DO PROJEKTU TYPOWEGO Część opisowa projektu architektoniczno- budowlanego.Projekt architektoniczno- budowlany adaptacji obiektu sali gimnastycznej wraz z łącznikiem zlokalizowanej w Pionkach przy ul. Al. Lipowe na działce Nr ewid. 87/7, (obręb- 0001 Pionki M., projekt sali gim. wykonany przez mp projekt sp z o.o.Podstawa opracowania mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych, ustalenie programowe z inwestorem, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Charakterystyka zmian dokonanych w projektach zmiana gabarytów budynku, zmiana funkcji pomieszczeń, doprojektowanie łącznika ze szkołą, doprojektowanie drugiego wyjścia z sali gimnastycznej. PR UŻYT I CHAR. OBIEKTU Charakt. parametry techniczne:Wysokość budynku: 11,68 m, Szerokość budynku:18,56 m, Dług bud: 54,83 m, Pow zab:828,66 m2, Pow użyt:849,71 m2, Pow cał: 1092,30 m2, Kubatura: 8415,00 m3, Program funk użyt: parter: sala gim- 518,60 m2, sala korek- 38,55 m², magazyn- 8,76 m²,pok. naucz-13,15 m²,łaz. naucz- 3,22 m², komunikacja -28,89 m², wc NPS-3,25 m², wc męski-6,37 m², wc damski- 6,87 m², pom. gosp4,67 m², klatka scho10,54 m²,kotł14,60 m², szatnia 10,52 m² umyw11,98 m², szatnia9,82 m², umyw10,80 m², łącznik 30,00 m²,Program funkcj.użyt.:piętro : trybuny- 114,97 m², klatka schodowa- 5,18 m², holl- 23,85 m², pom. gospodarcze-11,99 m².Sala gim.o powi. 518,60 m2 może pomieścić pełnowymiarowe boisko do gry w koszykówkę. Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych jak w projekcie podstawowym.Zakres robót obejmuje:• ułożenie nowej instalacji elektrycznej wg projektu • montaż opraw oświetleniowych wg projektu• montaż nowego osprzętu (włączniki, gniazda etc.)• montaż instalacji odgromowej• prace wykończeniowe• pomiary elektryczneJak również, według projektu zamiennego wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w zakres który będzie wchodzić: - wykonanie instalacji oświetleniowej oświetlenia podstawowego i awaryjnego,- wykonanie zasilania gniazd 230V w pomieszczeniach: łącznik, pokój nauczycielski, magazyn, łazienka nauczyciela, wyjście ewakuacyjne kotłowni, łącznika oraz sali gimnastycznej. W pozostałych pomieszczeniach instalacja jak w projekcie podstawowym typowym.UWAGA: Projekt zamienny instalacji ze względu na zaprojektowaną przebudowę dotyczy rozmieszczeń opraw i gniazd. Oprawy, osprzęt i przewody zastosować i montować zgodnie z projektem podstawowym. Obliczenia, ochrona od porażeń zastosować jak w projekcie podstawowym. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA: Przedmiotem jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku sali gimnastycznej.Do realizacji inwestycji przewidziano zastosowanie modułów fotowoltaicznych o mocy 360Wp zbudowanych z 60 ogniw w technologii monokrystalicznej MWT. Każdy moduł musi posiadać ramę aluminiową. Wymagane jest aby zastosowany moduł fotowoltaiczny posiadał wytrzymałość mechaniczą nie mniejszą niż 5400 Pa (parcie) oraz 2400 Pa(ssanie).Parametry modułu fotowoltaicznego: - typ modułu SV120M.3.2-360,- moc znamionowana PMPP (W) – 360W- napięcie obwodu otwartego Voc (V) – 40,50 V- napięcie mocy maksymalnej VMPP (V) – 33,9 V- prąd zwarcia Isc(A) – 11,35A- natężenie prądu mocy maksymalnej IMP(A)- 10,62A- współczynnik wypełnienia FF(%) – 78,3 - Sprawność (%) – 19,7- Stopień ochrony puszki przyłączeniowej – IP68- Szkło 3,2mm pryzmatyczne, hartowane, antyrefleksyjne. Projektuje się falownik beztransformatowy o sprawności euro konwersji prądu stałego na przemienny nie mniejszej niż 97,5 %. Trójfazowy falownik musi posiadać możliwość modyfikacji współczynnika mocy w zakresie mniejszym niż 0,8 niedowzbudzenie 0,8 przewzbudzenie. W zakresie częstotliwości prac, napięcia pracy oraz zabezpieczeń podnapięciowych, nadnapięciowych, podczęstotliwościowych, nadczęstliwościowych falownika musi spełniać wymagania instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci. Falownik musi posiadać deklarację zgodności z Dyrektywą 2014/35/UE, Dyrektywą 214/30/UE oraz posiadać certyfikat potwierdzając spełnienie norma PN:EN 610006-3, PN-EN 61000-3-12, PN-EN 61000-3-11.Dobrano falownik nie mniejszy niż 5kW i nie większy niż 7 kW AC.Instalacja napięciowa i odgromowa:Ze względu na instalację odgromową przewiduje się: - wykonane ekwipotencjalizacji konstrukcji wsporczej oraz ramek modułów PV- wykonanie uziemienia konstrukcji wsporczej- ze względu na niezachowanie odległości separacyjnych pomiędzy konstrukcją modułów a instalacją odgromową zastosowanie ochrony przepięciowej stron DC typ I +II, zastosowanie ochrony przepięciowej strony AC typu II. Przeglądy okresowe mikroinstalacji należy wykonywać zgodnie z przyjętymi dla obiektu przeglądami instalacji elektrycznej. Dostępnymi źródłami energii dla projektowanej inwestycji są: gaz , energia elektryczna z sieci elektroenergetycznej oraz baterie fotowoltaiczne systemowej, W wyniku przeprowadzonej analizy przyjęto, że projektowany budynek wyposażony będzie w gazowy dwufunkcyjny kocioł do wytwarzania energii cieplnej i ogrzewania wody a energia elektryczna doprowadzona zostanie do budynku z sieci zewnętrznej oraz z baterii fotowoltaicznych.Zakres robót oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów.Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą następujące roboty budowlane:- prace ziemne- zbrojarskie- betonowe i żelbetowe- montażowe- murarskie- spawalnicze- instalacyjne- wykończeniowe- dekarskie i dachowe- zagospodarowanie terenu i mała architektura- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. - SZCZEG OPIS PRZED ZAM. ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262310-7 - Zbrojenie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Kryterium ZnaczenieC – cena brutto oferty 60%, G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%, Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G, Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . Oferty oceniane będą punktowo.Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów1. 60 m-cy i mniej 02. 72 m-cy 102. 84 m-cy 203. 96 m-cy 304. 108 m-cy i więcej 401 pkt = 1%UWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rękojmi w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 60 m-c od dnia podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2.UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3.SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4.ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a)doświadczenie wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego (budynku), o wartości robót nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: trzy milionów złotych 00/100) lub co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego (budynku), o wartości każdej z w/w robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100)Uwaga: 1.Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).2.Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;3.Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b)kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bezograniczeń, posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy) oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia do zakończenia zadania) polegającego na budowie, przebudowie, lub modernizacji, lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto.- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).- Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa powyżej zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:a) w przypadku, doświadczenia wykonawcy jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]), b) W przypadku, kwalifikacji zawodowych, chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:potwierdzających brak podstaw wykluczenia:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów )Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej–składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,d) art. 109 ust. 1 pkt 1, 3 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: (do 1,5%) 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysiące złotych 00/100),Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:BNP PARIBAS Bank POLSKA S.A. Nr 71 1600 1462 1821 4410 60 0000 03z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: BI.272.10.2021.KK – „Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązania są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się również przedłożenieelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma:Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowany podpisem elektrycznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowanie postanowienia umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zmawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art, 455 Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt - Milanówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt o wymiarach 3,15 x 150, bądź 3 sztuki 105x150. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI