Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@radompowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706e2068-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000590/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz instalacją fotowoltaliczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://oneplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl, inspektorem ochrony danych osobowych jest Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew. 181, email: bkubik@spradom.eu, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na pod. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przed. postępowaniem o udzielenie zam pub, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia post. o udzielenie zam. pub, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019ze zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,;2)pod. przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zam. publi; 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;posiada Pani/Pan prawo do:żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia post.o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam. pub. lub konkursu. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam. pub. lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia post o udzielenie zam. publ lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.272.10.2021.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej według typowego projektu wraz z dobudową łącznika oraz instalacją fotowoltaiczną przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Pionkach ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki na działce Nr ewid. 87/7 (obręb- 0001-Pionki M.Typowy projekt architektoniczno- budowlany projektowanego sali gim. stanowi podstawowy załącznik do niniejszego opracowania. Projektuje się podłączenie obiektu do istniejącej sieci ener. jak i sieci wodno-kanalizacyjnej oraz gazowej.Działka zlok. jest na terenie obszaru Natura 2000 - projek.sala gim. zlokalizowana jest na terenie placówki szkolnej (istniejące liceum ogólnokształcące). Projek. Sala Gim. będzie kontynuacją istniejącej zabudowy.Dane ogólne obiektu sali gim.z łącznikiem: Pow.użyt-849,71 m², Powi cał-1092,30 m², Powi zab-828,66 m², Kubatura- 8415,00 m³, Bilans powierzchni działki Powierzchnia działki,1668 m² , Powierzchnia zabudowy projektowana 828,66m² tj. 9,84%, Powierzchnia zabudowy istniejąca 881,00m² tj. 10,46%, Powierzchnia utwardzona1598,34 m² tj. 18,98%, Powierzchnia biologicznie czynna 5112,00 m² tj.60,71 % powierzchni działki, Wymagania dotyczące intensywności wykorzystania terenu zostały spełnione.ADAPTACJA - ZMIANY DO PROJEKTU TYPOWEGO Część opisowa projektu architektoniczno- budowlanego.Projekt architektoniczno- budowlany adaptacji obiektu sali gimnastycznej wraz z łącznikiem zlokalizowanej w Pionkach przy ul. Al. Lipowe na działce Nr ewid. 87/7, (obręb- 0001 Pionki M., projekt sali gim. wykonany przez mp projekt sp z o.o.Podstawa opracowania mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych, ustalenie programowe z inwestorem, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Charakterystyka zmian dokonanych w projektach zmiana gabarytów budynku, zmiana funkcji pomieszczeń, doprojektowanie łącznika ze szkołą, doprojektowanie drugiego wyjścia z sali gimnastycznej. PR UŻYT I CHAR. OBIEKTU Charakt. parametry techniczne:Wysokość budynku: 11,68 m, Szerokość budynku:18,56 m, Dług bud: 54,83 m, Pow zab:828,66 m2, Pow użyt:849,71 m2, Pow cał: 1092,30 m2, Kubatura: 8415,00 m3, Program funk użyt: parter: sala gim- 518,60 m2, sala korek- 38,55 m², magazyn- 8,76 m²,pok. naucz-13,15 m²,łaz. naucz- 3,22 m², komunikacja -28,89 m², wc NPS-3,25 m², wc męski-6,37 m², wc damski- 6,87 m², pom. gosp4,67 m², klatka scho10,54 m²,kotł14,60 m², szatnia 10,52 m² umyw11,98 m², szatnia9,82 m², umyw10,80 m², łącznik 30,00 m²,Program funkcj.użyt.:piętro : trybuny- 114,97 m², klatka schodowa- 5,18 m², holl- 23,85 m², pom. gospodarcze-11,99 m².Sala gim.o powi. 518,60 m2 może pomieścić pełnowymiarowe boisko do gry w koszykówkę. Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych jak w projekcie podstawowym.Zakres robót obejmuje:• ułożenie nowej instalacji elektrycznej wg projektu • montaż opraw oświetleniowych wg projektu• montaż nowego osprzętu (włączniki, gniazda etc.)• montaż instalacji odgromowej• prace wykończeniowe• pomiary elektryczneJak również, według projektu zamiennego wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w zakres który będzie wchodzić: - wykonanie instalacji oświetleniowej oświetlenia podstawowego i awaryjnego,- wykonanie zasilania gniazd 230V w pomieszczeniach: łącznik, pokój nauczycielski, magazyn, łazienka nauczyciela, wyjście ewakuacyjne kotłowni, łącznika oraz sali gimnastycznej. W pozostałych pomieszczeniach instalacja jak w projekcie podstawowym typowym.UWAGA: Projekt zamienny instalacji ze względu na zaprojektowaną przebudowę dotyczy rozmieszczeń opraw i gniazd. Oprawy, osprzęt i przewody zastosować i montować zgodnie z projektem podstawowym. Obliczenia, ochrona od porażeń zastosować jak w projekcie podstawowym. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA: Przedmiotem jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku sali gimnastycznej.Do realizacji inwestycji przewidziano zastosowanie modułów fotowoltaicznych o mocy 360Wp zbudowanych z 60 ogniw w technologii monokrystalicznej MWT. Każdy moduł musi posiadać ramę aluminiową. Wymagane jest aby zastosowany moduł fotowoltaiczny posiadał wytrzymałość mechaniczą nie mniejszą niż 5400 Pa (parcie) oraz 2400 Pa(ssanie).Parametry modułu fotowoltaicznego: - typ modułu SV120M.3.2-360,- moc znamionowana PMPP (W) – 360W- napięcie obwodu otwartego Voc (V) – 40,50 V- napięcie mocy maksymalnej VMPP (V) – 33,9 V- prąd zwarcia Isc(A) – 11,35A- natężenie prądu mocy maksymalnej IMP(A)- 10,62A- współczynnik wypełnienia FF(%) – 78,3 - Sprawność (%) – 19,7- Stopień ochrony puszki przyłączeniowej – IP68- Szkło 3,2mm pryzmatyczne, hartowane, antyrefleksyjne. Projektuje się falownik beztransformatowy o sprawności euro konwersji prądu stałego na przemienny nie mniejszej niż 97,5 %. Trójfazowy falownik musi posiadać możliwość modyfikacji współczynnika mocy w zakresie mniejszym niż 0,8 niedowzbudzenie 0,8 przewzbudzenie. W zakresie częstotliwości prac, napięcia pracy oraz zabezpieczeń podnapięciowych, nadnapięciowych, podczęstotliwościowych, nadczęstliwościowych falownika musi spełniać wymagania instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci. Falownik musi posiadać deklarację zgodności z Dyrektywą 2014/35/UE, Dyrektywą 214/30/UE oraz posiadać certyfikat potwierdzając spełnienie norma PN:EN 610006-3, PN-EN 61000-3-12, PN-EN 61000-3-11.Dobrano falownik nie mniejszy niż 5kW i nie większy niż 7 kW AC.Instalacja napięciowa i odgromowa:Ze względu na instalację odgromową przewiduje się: - wykonane ekwipotencjalizacji konstrukcji wsporczej oraz ramek modułów PV- wykonanie uziemienia konstrukcji wsporczej- ze względu na niezachowanie odległości separacyjnych pomiędzy konstrukcją modułów a instalacją odgromową zastosowanie ochrony przepięciowej stron DC typ I +II, zastosowanie ochrony przepięciowej strony AC typu II. Przeglądy okresowe mikroinstalacji należy wykonywać zgodnie z przyjętymi dla obiektu przeglądami instalacji elektrycznej. Dostępnymi źródłami energii dla projektowanej inwestycji są: gaz , energia elektryczna z sieci elektroenergetycznej oraz baterie fotowoltaiczne systemowej, W wyniku przeprowadzonej analizy przyjęto, że projektowany budynek wyposażony będzie w gazowy dwufunkcyjny kocioł do wytwarzania energii cieplnej i ogrzewania wody a energia elektryczna doprowadzona zostanie do budynku z sieci zewnętrznej oraz z baterii fotowoltaicznych.Zakres robót oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów.Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą następujące roboty budowlane:- prace ziemne- zbrojarskie- betonowe i żelbetowe- montażowe- murarskie- spawalnicze- instalacyjne- wykończeniowe- dekarskie i dachowe- zagospodarowanie terenu i mała architektura- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. - SZCZEG OPIS PRZED ZAM. ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262310-7 - Zbrojenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Kryterium ZnaczenieC – cena brutto oferty 60%, G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%, Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G, Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . Oferty oceniane będą punktowo.Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów1. 60 m-cy i mniej 02. 72 m-cy 102. 84 m-cy 203. 96 m-cy 304. 108 m-cy i więcej 401 pkt = 1%UWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rękojmi w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 60 m-c od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10